Opinie o upc.pl - UPC Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie UPC Polska. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w UPC Polska na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o UPC Polska w Warszawa

P.H.

Cześć jestem byłym przedstawicielem handlowym z Bydzi i w tej chwili pracuję dla konkurencji olałem to pieprzon....e upc ale śledzę bacznie losy mojej byłej firmy jak rozwalają dzień po dniu wszystkie struktury, a wieści się rozchodzą błyskawicznie i z tego co wiem to Pani z firmy Lucjad puściły zwieracze i weszła na gałkę nplujowi zręsztą to jest pusta kobieta "ponoć" teraz będzie kwiczeć jeżeli są takie realia.Powodzenia to tyle z Bydzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kubas instalator

Z tego co mi wiadomo, to nikt się nie wyłamał. Mój stan wiedzy na godzinę 14, chyba nic się nie zmieniło.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rudy

chodzi oczywiście o kase i tylko kase ale również o zasady zawierania transakcji handlowych nie za piec dwunasta!!! i nie z ta buta Być może panowie z Npleja traktują nas jak wasali z 19-20 wieku nie można się poddawac nie jesteście bogami Ziemia obiecana już dawno za nami Przepraszam za Roterdam miał być Amsterdam 3 drink sory Rudy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Panowie jak inne rejony? chodzi mi o północ... słyszałem że ktoś się złamał ktoś coś wie? nie dajmy się...... pozdro szacun dla nas instalatorów i serwisantów - NIE DAJMY SIĘ - bo to MY tworzymy upc a nie upc NAS

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przedstawiciel Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sporo pytań ale nie były jakieś trudne..bez głupiego gadania "opowiedz nam coś o sobie" za to plus. dwa etapy rekrutacji..Pierwszy pytania do kandydata a drugi konkrety czyli wynagrodzenie itp.. no i właśnie tu zaczynają się schodki 2000zł podstawa dla PH + premia i prowizja. Oferta pracy była skierowana do osób bez doświadczenia i z doświadczeniem w sprzedaży.. dla kogoś ze sporym doświadczeniem 2000 to trochę kpina...

Pytania

pytania o stosunkach z pracodawca/pracownikami (per Pan/Pani lub na "TY") itp

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(38 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kubas instalator

@Rudy, dokładnie ten sam przykład wspominaliśmy ostatnio w rozmowie u nas w firmie. Aby tylko mniej płacić za pracę, kto się zgodzi za mniej ten wygrywa, a później wychodzi (usunięte przez administratora) bo po jakimś czasie okazuje się, że za tę kasę nie opłaca się robić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rudy

zgadzam się z opiniami podejrzewam ze jeżeli do 15 stycznia 2016 czesc regionow nie wykona instalacji i serwisow to pan S i Nplej będą mieli problem jak z tego bagna wybrnąć Roterdam się zainteresuje czemu nie ma wynikow a dla nich licza się tylko slupki i wykresy a nie pan S i Nplej Optymistycznie: słabych wynikow nie beda mogli zwalic na warunki atmosferyczne lagodna zima Czy pamiętacie firme COWEC polscy przedsiębiorcy zbankrutowali wygrala firma krzak wole z madrym zgubic niż z glupim znalesc

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kubas instalator

Aha, zapomniałem dodać jeszcze jednej myśli. Terminowość :) Start, stop, start, stop. Haha, beka śmiechu! Firma, która nie ma ze mną bezpośrednio umowy, nie robi mi przelewów na konto, nie płaci za mnie składek, ubezpieczenia i innych bajerów. Firma, która co telefon klienta od razu podejrzewa, że to ja instalator coś zawiniłem, że klient ma NEUTRALNĄ opinię o upc. Ta firma ma czelność wymagać ode mnie, czyli pracownika innej firmy, abym się meldował o której zaczynam i o której kończę instalację czy serwis?! Chciałbym bardzo, żeby to przeczytał jakiś lider jeden czy drugi, może ktoś ważniejszy, może jakiś "wicekról" z Warszawy (na Amsterdam nie liczę, bo oni po polsku potrafią powiedzieć tylko "kasa, dużo kasa, bardzo dużo kasa, kasa nasza"). Otóż powiem Wam coś. Od kiedy weszła ta śmieszna terminowość to nie zdarzyło mi się wcisnąć start na wejściu i stop na wyjściu od klienta, jeszcze nigdy te odklikane czasy nie pokrywały się z faktycznymi. Dlaczego? Bo mam gdzieś takie metody wyzysku. Klikałem sobie start pijąc pepsi przy aucie, klikałem sobie stop siedząc u następnego klienta albo dopiero następnego dnia, jak sobie przypomniałem. Liczył się zawsze czas startu, więc czy już byłem u klienta czy nie, start czasami się kliknął czasami nie. A że procenty jakichś żółtych czy czerwonych spóźnień nie wychodziły idealnie? No i co z tego? Nie można mieć wszystkiego. UPC stawiało na jakość, tak też starałem się wykonywać swoją pracę, pewnie większość z Was również. Tylko chcąc mieć JAKOŚĆ trzeba łożyć na to środki, odpowiednie. Nie ma środków, nie ma jakości. O tym UPC przekona się pewnie w nowym roku, czego z całego serca życzę ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kubas instalator

W tym przetargu UPC pokazało, co tak na prawdę myśli o nas, instalatorach i serwisantach. Mają nas za śmieci, którym można rzucić pare groszy i zbijać kokosy na NASZEJ, powtarzam NASZEJ pracy! Siedzi taki jeden lider z drugim i tylko maile potrafią wysyłać, serwis do 14 dni, skarga klienta, brak przybycia instalatora, przypomnienie wizyty, sra ta ta itd. Firma obrosła w piórka, pozbywają się reszty fizycznych pracowników i zauważcie, że w zasadzie w UPC zostają tylko prezesi, dyrektorzy, kierownicy, sekretarki i kilka osób do odbierania telefonów. Może niech jeden z drugim przejdzie się do klienta, niech jeden z drugim podłączy horizona, multiroom i dodatkowe gniazdo ZKB. Niech posłucha marudzenia klienta, że on dalej nie wie ile będzie płacił, że on nie wie czy chce modem czy wszystko z horizona, że pani z infolinii obiecała to czy tamto, że chciał 3 telewizory i pan z infolinii obiecał, że biorąc horizona będzie miał 3 telewizory bez dodatkowych opłat. K... ja pie...! To my pracujemy fizycznie i psychicznie, to nie te grubasy liderzy, dyspozytorzy i ich przełożeni prezesi i reszta, ale MY! Instalatorzy i serwisanci. Klient nieobecny, odzywa się po kilku godzinach i co? Rano już mail czeka z informacją od jednego czy drugiego lidera, że klient nieobecny zgłosił się i "PROŚBA O KONTAKT I UMÓWIENIE SIĘ NAJLEPIEJ DZIŚ", oczywiście poza kalendarzem, bo przecież do 3 dni musisz trzymać dokumenty! Co do ch...?! Dość wyzysku porządnych ludzi. Walić UPC, nie doceniają naszej pracy (Z KTÓREJ TO ONI GŁÓWNIE ŻYJĄ!! PRZYPOMINAM, TO ONI GŁÓWNIE Z NASZEJ PRACY ŻYJĄ!) to niech sobie teraz główkują jak to zrobić, żeby im pół Polski od 1 stycznia nie stanęło. Nie mój problem, ja sobie pracę znajdę. Nie dajcie się koledzy instalatorzy! Jesteśmy więcej warci, nasza praca jest więcej warta niż UPC z NPlay nam wmawiają! Szacunek dla Was wszystkich okazać potrafi tylko ten, kto poznał naszą pracę, czyli inny instalator/serwisant. Szacunek dla Was! Pogarda dla UPC na czele z prezesem i bandą liderów/kontrolerów/skąpców/katów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Już wracają. Efekt blokady działa, nie poddawać się Panowie !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Byd

W Bydgoszczy nie mają nikogo. Nplay podobno próbuje naciągnąć obecną firmę na swoją beznadziejna umowę. Myślę jednak, że to myślący ludzie i w (usunięte przez administratora) się nie dadzą wkręcić. Za chwilę upc będzie wracał do starych firm

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracuś

Instalator UPC czy są to stawki bezpośrednio w Npluy czy u podwykonawcy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Instalator UPC

Ludzie napiszcie stawki nie badzcie (usunięte przez administratora) y wolowe i nie trzescie dziurawymi portkami... ZIB ZIC ZIP ZOP 4.08 ZIF 6.12 ZIX ZMT ZMX 1.02 ZIO ZMI ZMN ZMJ ZMP ZMR ZHC 2.55 ZIQ ZHM ZHR ZJI ZJT 5.1 ZIU ZHD 7.66 ZVM ZVV 18.62 ZVD ZVZ ZVX 13.78 ZJA 6.63 REGION LUBELSKIE DNO

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracuś

W całe Polsce jest ten sam syf. Npluj obiecuje gruszki na wierzbie. Totalne (usunięte przez administratora) tak samo jak było wcześniej z relacom. Na początku oferowali 4000 tyś złoty na rękę, paliwo, samochód. Obecnie szkoda gadać -pensja do 2000 tyś złoty no i własny samochód...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
beata

Czy jest ktoś z Bydgoszczy, jak u nas to wygląda?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracuś

Instalator N-play (już były)ile procent mnie zaproponowali od obecnych stawek?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
instalator N-play (już były )

Właśnie otrzymałem nowe warunki od N-Play. Kończę współpracę z nimi - same kary i kary i kary. Stawki tragedia ( tylko do wglądu ). Podziękowałem i życzę powodzenia w szukaniu nowych ludzi. Tragedia. N-play do widzenia - tragedia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Instalator UPC

Bylem w Nplay 2 lata temu na rozmowie, wchodzac a w zasadzie probujac przejac rynek powinni instalatorom zaproponowac co najmniej atrakcyjne stawki, rzeczywistosc tragedia, no smiech na sali myslalem ze pierd.... ze smiechu na te stawki Teraz widze to samo, maja raptem 7 ludzi na lublinie ze 3 naprawde wie co robic reszta patalachy totalne a ilu sie przewinelo to w sumie ponad 30 !!! i znowu zaczynaja rozmowe od tego ze stawki w dol. Trzeba bylo wygrac przetarg na okreslonych zasadach a nie za sol i pieprz Szanowni Panowie prezesi od porshe cayene i innych pokaz sie a zastaw sie zrozumcie ze nie tedy droga, chcecie zbudowac silna firme to nie probujcie udobruchac nas ochlapami bo z naszego pulapu ciezko sie nie spada my sie pracy NIE BOIMY !!!czy zapierd.... dla tego czy tamtego buraka po calych dniach to nie stanowi dla nas roznicy prawda jest taka ze i tak sobie poradzimy bo jestesmy dobrymi fachowcami a wasze stawki to srednia z inst. 30 zl sredni miesiac to okolo 6000 minus Zus podatek paliwo samochod i niech mi ktos powie ze mu zostalo ponad 3500 na czysto po 12h pracy dziennie 9-21 plus soboty 9-15 a jeszcze jedno praca domowa czyli afz plus casius czyli system nplay wy wpisujecie wszystko a koordynatorzy siedza i w gierki na kompie cale 8 godzin bo co maja robic jak instalator jeden z drugim cala robote za nich odwala a nie no upc im meila napisze ..... polacy to debile jeden drugiego wydoic na maxa. J.e b.a.........c nplejarzy podsumowujac stawki dno uzaleznione od nps u na ktory wydaje ci sie ze masz mozliwosc wplyniecia a klient i tak zrobi co mu slina na jezyk przyniesie przedstawiciele daja ciala totalnie banda oszolomow co inst. Horizona i dzwonimy na umowy bo klient jak zwykle ze sie nie zgadza a czas leci a ty juz o kolejnej inst. myslisz kiedy tam dojedziesz bo przeciez masz 10 12 i sie zesr....Kazdemu zycze zeby mial mozliwosc wreszcie z tym skonczyc. Pozdrawiam Kolegow

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Junkers

W ubiegłym tygodniu miałem spotkanie w sprawie pracy w nplay lublin na stanowisku instalatora. Porażka: tylko działalność gospodarcza, stawki obniżone o ~15-40%, śmieszne i uzależnione od wyników całego nplaya czyli możesz się starać a i tak kasy z tego nie będzie większej. Mam mieć własne narzędzia, mierniki, laptop, tv, wiertarki itp, auto i telefon własne i praca 9 - 21. Kary w postaci kilkakrotności kodów pracy za byle błąd. Za materiały trzeba płacić z góry wcześniej niż przeleją kasę. Cennik tylko dla wglądu traktują jak manuskryp i tak naprawdę na gębę. Dodatkowo mogę dostawać instalację nie tylko w Lublinie ale i innych miastach. Kasa ta sama nie ma znaczenia czy w Lublinie czy Chełmie ! Nie polecam. Słyszałem od ludzi z upc w Lublinie że nplay mają doświadczenia z zatrudnianiem studentów jak już nikogo nie mogą znaleźć! Chyba tylko desperacji zdecydują się na tą pracę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
andzial

tylko w Gdansku , trojmiasto sa 3 firmy, pracowalem w TAV, jedza swoimi autami w rejonie instalatorzy, pobieraja material i za niego placa, narzedzia to porazka, jak firma kupi to szmel, kupuja za swoje, bo w razie zgubienia oddaja jak za nowe, to nie wszystko, dzial inwestycji to od roku jest nowy, ale maja auta od firmy, jedza w samochodach wszyscy, na lato woda zapomij, w zime tylko rano moza sobie nalac goracej wody do kawy, i jazda na minimum 8 godzin , stawki za 12 na godzine ,a starzy maja 14 i 15 za godzine, dopiero w tym roku na zime pierwszyraz zakupili kurtki i buty zimowe, i ze strachu przed zadyma w roku 2016 wszystkim dli umowy na 12 miesiecy zeby nie uciekli do podwykonawcy, nie ma krytkiki zalow niema dyskusji, jesli wyjazd byl po 30 minutach do odpisywali godziny, a trzeba wszystko zapakowac bebny kable swiatlowody, material pobrac, montuja zasilacze, skrzynki zewnetrzne i kopia studnie caly rok ,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

czyli już mamy obraz lukratywnej współpracy z tą firmą. PANOWIE BLOKOWAĆ TEN CHŁAM !!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o UPC Polska - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w UPC Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy UPC Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w UPC Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy UPC Polska?

    Kandydaci do pracy w UPC Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
UPC Polska
Przejdź do nowych opinii