Opinie o upc.pl - UPC Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie UPC Polska. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w UPC Polska na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o UPC Polska w Warszawa

W-ch

Jestem pracownikiem UPC w Wałbrzychu, nie wiem kim jest serwisik ale nie mówi prawdy, w żadnym przypadku nie było żadnego polecenia aby wykonywać serwisy, żaden z nas nie wykonuje również serwisów na własny rachunek. Nie wiem kim jesteś i jaki jest cel twoich kłamstw. Może podzielisz się skąd masz takie "nowości"?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wr
@W-ch

Oficjalnie to technik serwisu liniowego nie przyzna się, że ma polecenie w godzinach pracy robić serwisy czy instalacje u klientów w celu wsparcia npleja, więc nawet jeżeli jesteś jednym z techników to musisz zaprzeczać, aby nie narażać się przełożonym, że informacje wynosisz z firmy. A ja również słyszałem, że podobno w upc w ten właśnie sposób chcą spróbować ratować sytuację, czyli rzucić do pomocy serwis liniowy. Nie jestem z Wałbrzycha, ale skoro w dwóch miejscach takie słuchy chodzą, to znaczy że coś jest na rzeczy, bo informacja musiała się pojawić z dwóch różnych źródeł (o Wałbrzychu dopiero przeczytałem). A i wiem, że we Wrocławiu stare firmy nie robią, a nowe leżą i kwiczą, a razem z nimi zaczynają kwiczeć w upc kierownicy, bo sprzedawcy już przestają powoli przestają milczeć. Sprzedaż przecież nie może cicho siedzieć, jeżeli już widzą, że będą musieli się żegnać z premiami za styczeń i to nie z ich winy, bo klientów mają, tylko przez braki instalatorów nie ma kto ich planów wyrabiać ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
W-ch
@Wr

Kolego, że serwis abonencki leży w Wałbrzychu też słyszałem, słyszałem o znacznej liczbie nie wykonanych serwisów i podłączeń. Piszesz, że nie jesteś z Wałbrzycha i nie wiesz jak tu jest więc Ci powiem, nikt nie dostał polecenia aby wspomagać serwis abonencki. Szczerze mówiąc sam się zastanawiam, czy jeżeli sytuacja z podwykonawcą nplaya będzie nadal tak wyglądała to czy faktycznie nie skończy się tak jak mówisz, czyli przykazem wsparcia itp. Na dzień dzisiejszy nic takiego nie ma miejsca a jeżeli takie coś się pojawi to możesz być pewien, że otwarcie o tym powiem. Nie mam powodu by mówić nieprawdę w obawie przed przełożonymi z resztą i tak zostały nam wszystkim może jakieś dwa miesiące.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wr
@W-ch

W tym względzie rację Ci przyznać trzeba, liniowców też "ładnie" potraktowano, z tego co widziałem i czytałem to Wasze związki wystosowały kilka pism i miały z szefostwem rozmawiać chyba kilka dni temu. Znając życie upc nie spełni poruszonych tam kwestii, może częściowo, warto próbować. Ale jeśli te informacje o wykorzystaniu liniowców jako wsparcie są prawdziwe, to i tak będziecie musieli robić, póki etaty macie w upc.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
człowiek

Ludzie w biedzące i lidlu macie takie same stawki co będąc instalatorem w upc wiec poco sie pocić przy kliencie 14 godz. który ci papierów nie popdisze. A z drugiej strony każdy jest sobie winny bo ja jak bylem instalatorem i widziałem że się źle robi na rynku to rzuciłem papiery i pracuje gdzie indziej, tak samo i wy powinniście. Pomiatają wami i będziecie niedługo robić za miskę ryżu. Jak postawicie sie wszyscy to kto będzie instalował przecież nie dyrektorzy w upc ani ci którzy wymyślili taka atmosferę. Wiec zbierzcie sie zrudźcie to gowniana robotę a efekty same przyjdą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
instalatorek

Trójmiasto nie pracuje. Została 1 firma i się nie wyrabia. Ponadto już odchodzą od nich instalatorzy i maja kłopoty. Kiepska płaca i całe gonienie - Nikt tego nie wytrzyma. Trójmiasto się trzyma mocno.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
instalator _1
@instalatorek

Właśnie dzwoniłem do kolegów z Gdańska i nie pracują. Ktoś pewnie z N-play, próbuje ludzi ściemnić, żeby się do nich zgłosili. To prawda, że pracuje tylko 1 firma na połowie kalendarzy i się nie wyrabia. Sprzedaż już robi zadymę, więc za chwilę będzie ostra jazda. Ja jestem z Wrocławia i nikt u nas też nie pracuje - przecież jak się policzy to się nie da - nawet jakby zapłacili :))) - co jest wątpliwe bo nawet UPC nie bierze za to odpowiedzialności.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gdansk

Głupoty piszesz. Nic się nie zmieniło. Jestem byłym instalatorem i dalej strajkujemy. Nikt normalny nie będzie robił za takie stawki i dla firmy z Cypru. Trójmiasto dalej stoi i twoje kłamstwa nic nie zmienią. Trzymajcie się i będzie dobrze. Nie ma co się układać z Cypr em bo kasy nie będzie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Przedstawiciel Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sporo pytań ale nie były jakieś trudne..bez głupiego gadania "opowiedz nam coś o sobie" za to plus. dwa etapy rekrutacji..Pierwszy pytania do kandydata a drugi konkrety czyli wynagrodzenie itp.. no i właśnie tu zaczynają się schodki 2000zł podstawa dla PH + premia i prowizja. Oferta pracy była skierowana do osób bez doświadczenia i z doświadczeniem w sprzedaży.. dla kogoś ze sporym doświadczeniem 2000 to trochę kpina...

Pytania

pytania o stosunkach z pracodawca/pracownikami (per Pan/Pani lub na "TY") itp

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
serwisik

Potwierdzam wiadomość o tym, że pracownicy etatowi wykonują instalację dla N-play. UPC jest podwykonawcą N-Play. Wiem z samego UPC, że serwisanci zostali oddelegowani do pracy w instalacjach dla N-play. Na pewno pracują już w Wałbrzychu. Co ty na to Tomku ? !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@serwisik

I co o tym sądzisz? to jawna kpina, kpina i jeszcze raz kpina. Dyrektorzy UPC jeżdżą po firmach i błagają o współpracę. Kolejną skrajnością to, że UPC to podwykonawca NPLAY. Rozwalają mnie na maxa. Ciekawe co musi się stać aby zakończyła się ta moda na sukces w UPC

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
karol

w Gdansku ZADYMA SKONCZONA, praca juz wre, nadal sa 3 firmy, kto co przelal to juz po nowemu, nazwy nowe, stawki nizsze o 0,50 do 1,50zl jak w innych czesciach polski?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
trojmiasto
@karol

Według moich informacji to ZADYMA dalej trwa, aktualnie pracują dwie firmy co mają tymczasową umowę na 1-2 miesiące z zaniżonymi stawkami. Obecnie TAV ma obcięte kalendarze i nawet tego nie jest w stane obsłużyć, a ludzie zapierniczają po 14 zleceń na dobę. Czas oczekiwania na serwis to 5 dni roboczych. Firmy nie mają pewności co do płatności. Nikt nie wykonuje inwestycji, ponieważ nie ma ludzi chętnych za te pieniądze. Proszę nie mydlić oczy. Kolejne rozłamy powstaną po pierwszych płatnościach, gdzie podwykonawca nie dostanie kasy, a co za tym idzie pracownik.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
11

Ohoho.. I to wszystko może jeszcze na umowie i pełna suma na papierze?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lojalny

A ja będę oryginalny i chwale prace dla UPC w NPLAY po zmianach: dostałem samochód służbowy, telefon, tablet z LTE, laptop, komplet miernikow RF ED3.2, komplet narzędzi, nowe ubranie robocze, jednym słowem kompletne wyposażenie na dużym samochodzie służbowym, wszystko pachnie nowością. Mam stała pensje min. 6tys na rękę plus premie za dobrze wykonana pracę min 30% za wzorowe NPS oczywiście mogę wziąsc nadgodziny ponad 40 godzin tygodniowo ale płatne 200% lub dodatkowy wolny dzień. Mam wspaniałego lidera na którego fachowa i profesjonalna pomoc mogę liczyć. Każdego dnia czeka na mnie umyte posprzątane auto przez profesjonalna firmę, magazynierzy na bieżąco uzupełniają braki materiałowe na autach. Rano po porannej kawie z pączkiem dostajemy profesjonalnie przygotowane zlecenia z kompletem urządzeń. A lider koordynatorów w sali odpraw życzy nam udanego dnia. Prace kończymy o godz 17 ale zlecenia wykonujemy do 15 aby móc wrócić do biura i przy osobistym stanowisku pracy zdać raport z wykonanych zleceń. Praca bardzo przyjemna, zero stresów i żadnego mobingu o co bardzo dba nasz lider i pracodawca

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oVo
@Lojalny

Świetny tekst! Poprawiłeś mi humor, choć ze śmiechu zaplułem monitor :D Dzięki i pozdrawiam :D

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obiektywny
@Lojalny

Zapomniałeś dodać że nplay wyposaża każdego technika w sekretarkę osobistą która sporządza umowy za technika, i tłumaczy klientowi obsługę urządzeń.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
FACET

PRACA DLA UPC POPRZEZ NPLAY I TAURUS AKTUALNIE PRZYPOMINA DOWCIP: "Facet odwiedza swojego kolegę I widzi dziwną maszynę, stojącą po środku jego salonu, pyta: - Co to jest? - To jest sex maszyna - odpowiada kolega. - A jak to działa? - pyta znów facet. - Po prostu wsadzasz w nią swego wacka wrzucasz ćwierć dolara i tyle - instruuje kolega. Więc facet chce od razu wypróbować maszynę, kolega się zgadza i mówi mu, że będzie w kuchni. Nagle kolega słyszy krzyki dobiegające z salonu, wbiega z powrotem i pyta się: - Co się stało, czy wrzuciłeś ćwierć dolara? - Nie - odpowiada facet - nie miałem ćwierć dolara, więc wrzuciłem dziesięć centów. - O, ale za dziesięć centów to tylko ostrzy ołówki - wyjaśnia kolega."

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jozin.z.bazin

Witam jeśli chodzi o upc to zachowali się tak, że pokazali jak bardzo zależy im na pracownikach, którzy robili dla nich (tzn. robią) czarną robotę, tj. bezpośredni kontakt z klientami, wykonywanie prac w ich mieszkaniach, słuchanie narzekających sąsiadów, tłumaczenie się za błędy ludzi z biur, sprzedawców itp. dużo można pisać... Pozbyli się monterów zatrudnionych kiedyś, wynajęli firmy podwykonawcze, które całkiem dobrze dbały o swoich pracowników, za co Ci odpłacali się dobrą obsługą klienta, staranną pracą i uczciwością. Teraz UPC obniżyło stawki i mają ludzi w (usunięte przez administratora) Nplayowcy robią od 9 do 21 przynajmniej, jeszcze przeważnie muszą dojechać, także mają około 13 -14 h pracy, ciekawe ile tak wytrzymają, bo ja na ich miejscu po kilku dniach dałbym spokój za taki wyzysk i brak czasu na prywatne życie. Opanujcie się, jesteśmy w Polsce, a nie na jakimś dorobku czasowym za granicą, gdzie można robić dużo ale za konkretne pieniądz i pewnie nie na stałe w takim tempie jak to. Powodzenia i czekam na opinie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Ja już napisałem do nich im więcej nas będzie pisać to lepiej. Napiszcie o instalacjach, serwisie i konstrukcjach (tutaj nie mają nikogo) i ewentualnych naszych podejrzeniach. Im więcej nas napisze tym lepiej. NIe musicie pisać ze swojego prywatnego @, wystarczy założyć nowego @ na napisanie tej informacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zdolnyśląsk

a więc ściema

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zdolnyśląsk

i co myślicie że ktoś się przejmie biednymi polaczkami ? ważne żeby kasa się zgadzała

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
UPC
@zdolnyśląsk

Od dzisiaj serwis etatowy UPC wykonuje podłączenia w Wałbrzychu. Jak to możliwe, że pracownicy UPC Polska wykonują instalację ???? Kto im płaci za kody ? Przecież to N-play wygrał przetarg i powinien mieć ludzi, a tu UPC daje swoich techników etatowych - to chore i nienormalne ( kto foruje tą firmę ? ) To już przesada !!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zdolnyśląsk
@UPC

informacja wyssana z palca na 100% ciekawe skąd masz takie info ? jesteś z Wałbrzycha ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
UPC
@zdolnyśląsk

Tak, jestem byłym instalatorem i zadzwonił do mnie serwisant o pomoc w logowaniu sprzętu. Dostali takie zadanie - 100 % Info od samego pracownika UPC - który teraz wykonuje instalację dla N-play :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zdolnyśląsk
@UPC

jak jesteś z Wałbrzycha to zadzwoń do mnie jak wiesz z kim piszesz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zdolnyslask
@UPC

mała podpowiedz dla Ciebie 534 tel

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oVo

@mirek wszyscy mający kontakt z UPC wiedzą, że te teksty o etyce to tylko taki żarcik jest ;) @kubas instalator sprawa jest łatwiejsza, niż myślisz: libertyglobal.com/about-us-contact-us.aspx Poza formularzem kontaktowym z lewej strony znajdują się adresy i numery telefonów :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kubas instalator

Kto widział ten telefon zaufania? Chyba na papierze. Próbowałem ostatnio znaleźć dane kontaktowe do liberty g. lub przynajmniej do holenderskiej centrali, ale na tych ich stronach nic takiego. Przydałoby się, aby tam dowiedzieli się o tej sprawie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mirek

co za chipokryzja // to maja na stronie UPC, kto wie to znajdzie, wklej tekst to wyszukiwarki to masz strone UPC dąży do tego, aby wszelkie działania biznesowe prowadzone były zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi, które są podstawą tworzenia dobrych i trwałych relacji z otoczeniem firmy zarówno klientami, inwestorami jak i jej pracownikami. UPC działa zgodnie z Kodeksem postępowania w biznesie, który zawiera streszczenie wymagań prawnych oraz praktyk biznesowych obowiązujących w miejscu pracy. Uzupełnieniem Kodeksu są Zasady przeciwdziałania korupcji, które regulują praktyki związane z wykorzystaniem funduszy lub własności firmy. UPC zapewnia swoim pracownikom wiele narzędzi pozwalających podjąć właściwy wybór w problematycznych sytuacjach natury etycznej. Wszystkie osoby zatrudnione w UPC przechodzą szkolenie ze znajomości procedur i dobrych praktyk zawartych w Kodeksie i Zasadach. W razie wątpliwości każdy pracownik może zgłosić się do przełożonego lub do osoby kontaktowej ds. zgodności z praktykami firmy. Pracownicy UPC mają do dyspozycji całodobowy telefon zaufania, obsługiwany przez niezależną firmę, której konsultanci przygotowani są na udzielanie pomocy w zgłaszanych kwestiach etycznych. Kodeks Postępowania w Biznesie Liberty Global Polityka antykorupcyjna Liberty Global

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
karol

nie pisze tu nikt z automixa Gdansk i kon-satu z Gdyni, oni sie zbunfowali i nie robia, jak widac z opisu tylko TAV wszystko obrabia, stawki nie wiem bo robie juz gdzie indziej ale wszyscy widza ze nie jest to samo z nsyfem, co sie dzieje niema pelnego obrazu, niema spisu kto pracował , widac na stronie TAV ELEKTRONIK PL co sie tam dzieje, to na razie jedyny rejon bez zmian, stawki opisza jak sie miesiac skonczy maja na działalnosci blisko 2 miesiace na rozliczenie, dopiero po 20 lutego za styczen, popieram wszystkich walczacych, ja sam odeszlem dyskryminacja , karne odlaczenia za 3 zl to porazka, najgorsze rejony dla nowych, wszystko trzeba sobie kupic , prawde pisza ze material za gotowke , narzedzia na wlasne ryzyko przyrządy to młotek i srubowkret, czasem woltomierz to poszukania kabla, co robia uszkodzeniowcy nie wiem ale maja lepiej, samochod sluzbowy i narzedzia, trzymac za gardło upc to wroca na stare tory

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
erjotka

Witam ponownie i pozdrawiam. Z najnowszych newsów: we Wrocławiu ponoć Nplay odpuszcza. Widzę, że rozgorzała dyskusja o płacach , z tego co wiem każda firma podwykonawcza ma różne stawki i różne sposoby rozliczeń, nigdy nie słyszałem żeby ktoś musiał kupować sobie narzędzia, a nawet jeśli musiałem kupić jakiś śrubokręt czy skrzynkę to dawałem paragon i miałem kase spowrotem, oczywiście piszę tylko o firmie w której pracowałem. Co do pracy jako czarnuch to moje zdanie jest takie, że do kiedy będą takie firmy jak nsyf to nigdy nie będzie dobrze. Chciałem jeszcze podziękować wszystkim którzy nie poszli do nplay, dzięki temu ludzie tacy jak ja będą mogli wrócić (prawdopodobnie) do pracy, i nie jestem jakimś nieukiem czy siłą od łopaty oderwany, ale lubię tą prace. Co do cennika mówię o swojej firmie Nplay średnio na kodzie przycinał +/- 50groszy do 1,50, dodam jeszcze, że nigdy nie zapłaciłem kary ponieważ mój szef zawsze nas jakoś wytłumaczył

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mirek

narazie wszyscy co pracuja martwia sie o prace , towazystwo podzielone, jedni strajkuja bo zmiana stawek rozliczenia co 3 miesiace, stawki jak sie wszystko unormuje opanuja bunt to moze ktos napisze, narazie trzeba sie trzymac razem powort to starych cen i umow zadnych nplajow do wykrecania

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
W-W

Czy ktoś mógłby zamieścić cennik NPLAY i Taurusa? Od nikogo nie mogę sie doprosić prawdziwych stawek i warunków płatności bo słyszę ze są rożne. Może ktoś ma namiary na ludzi z Installtechu z Lublina bo byli najbliżej lub jakie warunki dostali współpracy a jakie np Gdańsk Tav czy Warszawa, Pułtusk itp. Może ktoś ma porównanie cen jakie proponują ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o UPC Polska - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w UPC Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy UPC Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w UPC Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy UPC Polska?

    Kandydaci do pracy w UPC Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
UPC Polska
Przejdź do nowych opinii