Właśnie wróciłem z nart.... a tu takie ciekawostki. Jutro zapowiada się obszerny wpis.
@oVo, niektórzy nie zamierzają wracać do tego, co było. Jeżeli nawet wszystko się zaraz zawali i upc po prośbie będzie chciało wrócić do zeszłego roku, to dobrze. Ci, którzy jeszcze chcieliby na zeszłorocznych zasadach pracować, niech pracują. Ja już nie będę. Cała ta sytuacja jest dla mnie świetnym prezentem i co by się nie wydarzyło to ja już dla nich pracować nie będę. Wyznaję zasadę, że jak ktoś raz traktuje za śmiecia, ten zawsze będzie traktował jak śmiecia. UPC sprawą z przetargiem pokazało, jak nas instalatorów traktuje. Dziś już tylko ślepcy mogą twierdzić inaczej, ja ślepy nie jestem. Ale część z nas pewnie chciałaby wrócić do tej pracy i dla nich warto walczyć i trzymać się razem. Brak szacunku dla upc polska (za ich brak szacunku dla nas), a pełny szacunek dla instalatorów.
Wiadomo Kubas, masz rację bo ludzie są w różnej sytuacji i część może chcieć wrócić do starych zasad, przynajmniej na pewien czas. Mimo wszystko UPC (bezpośrednio czy przez podwykonawców) chcąc mieć instalatorów długoterminowo powinno ich mieć dwukrotnie więcej, że o zapewnieniu odpowiednich pensji i sprzętu nie wspomnę. To nie koniec problemów kadrowych tej dziwnej firmy. Ile wytrzymają handlowcy, gdy kompromitują się przed klientami a brak wykonanych zleceń przekłada się na ich prowizję? Obaj wiemy, że praca instalatora jest ciężka, pracochłonna i często niewdzięczna. UPC nie szanuje tej pracy, jakby nie zdawali sobie sprawy, że sposób wykonania serwisu lub instalacji wpływa na ich wizerunek znacznie bardziej od kosztownych kampanii reklamowych.
Ostatnim zdaniem trafiłeś w sedno. Kosztowne działy PR nawet dziś nie są tak skuteczne, jak pierwsza linia, czyli personalny kontakt z klientem i to, jakie ten kontakt pozostawi wrażenie. Na wysokich stołkach powinni sobie odświeżyć pamięć ;) A mogli to zrobić już kilka lat temu, wystarczyło zajrzeć na tereny dolnośląskie i prześledzić, co się stało z opinią klientów o firmie dialog (obecnie netia), kiedy ich poziom obsługi i jakości usług poszybował w dół, z automatu opinia klientów i "nieklientów" poleciała do parteru. Do dziś próbują to odbudować. I nikt mi nie wmówi, że nie mam racji, bo na 100 osób które mi cokolwiek o tej firmie mówiło bez przesady 99 miało zdanie negatywne (na marginesie, przechodzili do upc). Niech upc toleruje stworzoną przez siebie obecną sytuację, to taki prywatny sondaż będą mogli za jakiś czas robić technicy netii, ale wynik będzie wtedy odwrotny ;)
Bardzo dobry przykład Kubas :) O tym w jaki sposób Netia zrobiła "oszczędnościowe czystki" w Dialogu wiem od naszych kolegów po fachu. Na spadek jakości obsługi technicznej oraz infolinii nałożyły się niezbyt udane, oszczędnościowe decyzje przy zakupach sprzętu. Też widziałem, jak to działało u klientów uciekających do UPC. Dialog miał opinię firmy nowoczesnej, przyjaznej i świadczącej usługi na wysokim poziomie. Skończyło się. A teraz zagadka. Widzicie analogię z tym, co od pewnego czasu dzieje się w UPC? Nie mam na myśli tych nieszczęsnych ostatnich dwóch tygodni...
A teraz technicy UPC przejdą do ericssona, firmy która właśnie świadczy serwis dla Netii/Dialogu :-) Połączenie tego z sytuacją jaka dzieje się w serwisie od nowego roku wróży równie szybki upadek wizerunku firmy. Ale zaoszczędzą :-)
Wszystkich chętnych zapraszam do Wałbrzycha z łopatami wykopiemy złoty pociąg i nic nie będziemy musieli już robić
Zastanawia mnie, co niektórzy rozumieją jako "powrót do normalności". Z tego co wiem to w ubiegłym roku było gorzej, niż w czasie gdy żegnałem się z tym kołchozem. Nie udawajmy, że źle jest od tego orku. Na jakich zasadach chcecie pracować? Dla mnie normalność to normalna umowa i godna płaca na niej, przestrzeganie czasu pracy, płatne urlopy, służbowy komplet narzędzi (od młotka poprzez miernik do samochodu). Piszę o tym, co jest w kodeksie pracy, żadne wymysły. Naprawdę będzie się Wam po tym wszystkim chciało wracać do tego, co było w 2015? Nie żal Wam zdrowia i relacji rodzinnych?
Sporo pytań ale nie były jakieś trudne..bez głupiego gadania "opowiedz nam coś o sobie" za to plus. dwa etapy rekrutacji..Pierwszy pytania do kandydata a drugi konkrety czyli wynagrodzenie itp.. no i właśnie tu zaczynają się schodki 2000zł podstawa dla PH + premia i prowizja. Oferta pracy była skierowana do osób bez doświadczenia i z doświadczeniem w sprzedaży.. dla kogoś ze sporym doświadczeniem 2000 to trochę kpina...
pytania o stosunkach z pracodawca/pracownikami (per Pan/Pani lub na "TY") itp
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
potwierdzam LibertyGlobal zamierza lub już zamierza wprowadzić audyt ale nie wiadomo jak to sie skończy bo chłopaki maja tez plecy z L G
Witam Kodeks pracy zapewnia pracownikowi jedna zaliczke w miesiącu i nie jest to fanaberia pracownika tylko twardy przepis należy się jak Psu micha i buda
Pracowałem do wczoraj dla N-play (CONECT) i koniec. Miałem obiecana wypłatę na 15.01 (część ) i nic. Gość z conecta powiedział mi ze sami nie mają to z czego mają dać. Zapierdzielalem 2 tygodnie za free
Upc ma już takie tyły z instalacjami i serwisami, że już centrala liberty wprowadza kontrolę. Za chwilę n-play wyleci i będzie powrót do normalności. Chłopaki (nie sprzedawczyki) trzymajmy się jeszcze trochę.
Albo kolega nie zakręca kranu i dla reszty braknie.
To chyba już dawno wiedzieli o przetargu i wygranej npleja, bo już jakiś czas temu zdarzało się, żeby poleciał u mnie. Pewnie już robili próby, żebym zadowolony wstawał do pracy .
Ale jak już mam płakać to wolał bym to robić nad służbowym laptopem, tabletem, i miernikami ze szklanką łokera z kranu...
Żartujecie sobie, kiedy tu trzeba płakać. Pewnie jesteście z upc i jesteście dumni z siebie. Brawo
Czy koledzy też mają sami sobie drukować wypłatę? Mi tak powiedzieli i nawet dostałem służbową drukarkę. Cały służbowy sprzęt podobno jest od firmy Razer - sprzęt instalacyjny dla graczy. Pozdrawiam. Siara i wszystko jasne
Czytam Was i myślę, że zrobiłem błąd, kiedy ktoś z npleja oferował mi pracę jakiś tydzień temu. Proponowali mi to o czym piszecie, a do tego jeszcze nieoprocentowany kredyt na budowę domu i drugie auto do użytku w celach prywatnych (razem z bonem na benzynę o wartości 1000 miesięcznie przez 20 lat, nawet gdybym odszedł z pracy przed ich upływem). Tylko nie przekonałem się do tej oferty, bo mi powiedziano, że w niedziele i święta nie będzie instalacji, a tylko same serwisy. Trochę to bez sensu, bo chciałbym zasuwać wszystkie 365 dni w roku jak niewolnik. Mam nadzieję, że poprawią to niedopatrzenie, wtedy się zastanowię.
Zawsze możesz dogadać się z klientem. Tylko nie zapomnij zawiesić kartki z informacją na wejściu do klatki "Uwaga szanowni lokatorzy. Dziś między 21 a 9 odbędzie się instalacja usług UPC, przy której technik wykona 19 przewiertów. Uprasza się o zachowanie spokoju z uwagi na jakość i technikę wykonania wcześniej wspomnianych przewiertów".
Kurde menelaos nie gadaj bo sie zlecooo. Jeezzzuuuu kolega dostal miernik i juz mysli ze wygral życie i klepie kazdemu ze my tu Hawaje mamy. Jest harówa nie powiem do tej 15tej i kobiety sluzbowe troche stare roczniki ale tak jak juz ktos tu z TAV wspominal powoli sie to rozkreca i wchodzi na odpowiednie tory. takze tego ja mam juz obiecane ze z kranu bedzie leciał dżony łolkier i ja im wierze. Pozdro koledzy, buźka ide zobaczyc co tam u łysego z Brazzers :D
Szczerze klamiac nie wiem o co Wam chodzi. Praca pod skrzydlami NPlay to prawdziwa przyjemnosc. Mam zasczyt potwierdzic, ze podobnie jak kolega kilka postow wyzej, zostalem odbarowany wrecz szeregiem narzedzi, ktore ulatwia mi wykonywanie pracy, a co za tym idzie skroci jej czas do minimum, a jako ciekawostke dodam, ze dostalem kilka bonusow, ktore umila czas po pracy(konto redtube, gumowa broche i bony weekendowe na dryny w lokalnym speluno). Jako, ze jestem swiezo upieczonym instalatorem prace wykonuje dosyc dlugo, bo przykladowo na horizonie spedzam okolo 40 min. Jesli mowimy o ilosci instalacji na dziem mam ich okolo 12 +/- i nie wiem czy to ja mam takie szczescie, ale dojazdy na kazda zajmuja mi okolo 5 gora 10min, bo daleko nie musze jezdzic. Dzien pracy jak na razie konczy sie okolo 20, ale jak dojde do wprawy mysle, ze pozniej niz 18 nie bede konczyl przy takiej ilosci. Zlecenia zamykam na miejscu u klienta. Nie spotkalem sie jeszcze z marudnym klientem i moge wyrazac sie jedynie w superlatywach. Apropo defacto sprzetu (i od razu zaznacze, ze to wszystko nowe z folii) mam miernik, taki co sie loguje i pokazuje mi poziomy sygnalu US i DS (i jakies szmery czy cos takiego, ale to chyba nie wazne), mam generator dzieki, ktoremu nie musze dlugo szukac kabla, mam jeszcze takie fajne urzadzenie, ktorym sprawdzam kabel jesli cos nie chce dzialac, nie wspomne o laptopie i tablecie, amerykanskim telefonie sluzobwym (to tak jak u kolegi), bo to podstawa. Ale najbardziej to spodobala mi sie teczka. Mam taka z pozlacanymi wykonczeniami choc nie wiem czy to prawdziwe zloto, bo koledzy sie smieja, ze tombak. Na co moge ponazekac to fakt, ze musze to wszystko wieczorem zabierac do domu, sasiedzi pewnie tocza piane z usta jak ja wracam obladowany takimi cackami i choc mi z tym troche ciezko, bo waskie klatki sa w budynku i czasem troche halasu narobie, to ide z usmiechem. W niektorych firmach warto wlozyc troche wysilku, kiedy taka dba nawet o nowego pracownika.
Kolego szanowny a masz takie fajne urzadzenie co robi BING? Fajne to to. Widac szanujaca sie firma. Ja mam jeszcze zawsze dostarczany catering jak nie zdaze isc na obiad.
kurka to moze nie mam, az tak dobrze, ale Ty pewnie pracujesz troche dluzej w tym fachu, racja? mam nadzieje, ze sluzbowe m i ja dostane. @11 w bydzi kolego, wiecej nie powiem, bo jeszcze cala polska sie tu zleci. Pozdrawiam
Na pewno serwis liniowy w Warszawie nie wykonuje pracy za instalatorów, poza tym na dniach z całego serwisu liniowego w UPC zostaną "gruzy" na skutek przesunięcia do Ericssona, zwolnień i rezygnacji samych pracowników. Pozdrawiam wszystkich pracujących na czarno i umowach śmieciowych. Wasi "bosowie" muszą być z Was dumni, że robicie wszystko, żeby im żyło się lepiej ;-)
Ja tam nie narzekam, dostalem od Nplay służbowe auto, sluzbowe mieszkanie z widokiem na morze, sluzbowa kobiete, 4 laptopy, 2 telefony, 8 tabletow, 20 tys na reke, konto premium Brazzers, praca od 9 do 15 wiec sie nie przemeczam, nie rozumiem pociskow na ta firme.
Z npleja nikt się Tobie nie pochwali, bo wypłaty dostają po miesiącu, jak dostaną :):) Dzisiaj rozmawiałem ze znajomym z działu sprzedaży, nplej nadal ma ograniczone montaże i ponoć nie montują wspaniałych Horizonów, a i tak się nie wyrabiają,czy liniowi robią serwisy postaram się dowiedzieć. Jaja jak berety. Na fejsie jest oficjalna strona UPC trzeba by tam również klientów poinformować czemu taki syf się dzieje
Witam mam pytanie może jutro ktoś kto pracuje dla Npleja a pracowal wcześniej u innego podwykonawcy pochwali sie ile zarobil przez te dwa tygodnie i podzieli się z nami ta wiadomoscia czy jest zadowolony czy nie? i czy dostal pieniadze
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w UPC Polska?
Zobacz opinie na temat firmy UPC Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w UPC Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy UPC Polska?
Kandydaci do pracy w UPC Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.