Czy w firmie Dino Polska S.A. są regularne szkolenia pracownicze?
tak, po 14 miesiącach pracy wysłano mnie na moje pierwsze szkolenie (BHP) szkolenia z zakresu wózka elektrycznego jeszcze się nie doczekałam ( pracuję już ponad 2 lata)
Taki spokój zapanował na forum bo tak dobrze się tu pracuje? A jakie zarobki ogólnie można wyciągnąć, jaką umowę podpisuje firma?
Tragicznie, pieniądze na czas, ale Kierownictwo TRAGEDIA ten magazyn omijać z daleka!!!
kasjer- sprzedawca, obsługa na mięsnym i prowadzenie zmiany nie wiem jak inni ale ja dostaję najniższa krajową + za pranie
Jakie warunki pracy są w Dino Polska S.A.? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Kierownik?
Mam tylko jedno pytanie do zarządu sklepów DINO, Czy w sklepie w Nartach jeśli kierownik sklepu i kierownik regionalny poniżają swoich podwładnych w obecności klijentów to jest wporządku waszym zdaniem. Myśle że w tym sklepie powinna pojawić się Inspekcja Pracy, gdyż idąc na zakupy do tego marketu widzę jak te Panie są wystraszone i czegoś lub KOGOŚ się boją. Pani kierownik M. tylko czeka żeby komuś noga się powineła, a jej zastępczyni jest nie lepsza, myśli że wszystkie rozumy pozjadała.Jak to stanowiska ludzi różnią, a takie były koleżanki.
Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Pani kierownik Monika G. z supermarketu Dino znajdującego się w Ziębicach wyżywa się na swoich pracownikach, poniża ich, nie szanuje współpracowników. Swoich wybranych ulubieńców traktuje z szacunkiem resztę załogi poniża, oskarża o wszystko i wykorzystuje. Pani jest bardzo niemiła chamska i opryskliwa w stosunku do niektórych pracowników oraz klientów. Nie raz zdarzały się sytuacje w których to dana osoba nic złego nie zrobiła i wykonywała swoje obowiązki sumiennie i tak jak należy a Pani kierownik zarzucała niewykonywanie wskazanych przez Nią obowiązków. Jej bardzo dobre koleżanki z pracy mogą robić co im się żywnie podoba i również jak Pani kierownik poniżają współpracujące z nimi osoby z zespołu a Monika udaje że nic się nie stało i nie reaguje. To zachowanie to zwykłe nękanie i (usunięte przez administratora) stosowany w kierunku niektórych dziewczyn z ekipy. Osoba Pani Moniki G. nie nadaję się do pracowania wśród ludzi gdyż jej zachowanie jest niezgodne z kodeksem pracy i ulubienice Pani kierownik mogą zachowywać się w sposób jakby to One również miały stanowisko kierownicze. Często krytykuję bez uzasadnionych powodów pojedynczo wybrane osoby i robi to w obecności innych pracowników przy zwróceniu Jej uwagi ,, atakuje" danego pracownika i osoby stające w jej obronie. Nastawia innych pracowników ( pupilków) przeciwko komuś aby dodatkowo daną osobę urazić i zmieszać z błotem. Często podczas wywołanej i sprowokowanej przez Nią kłótni sugeruje wypowiedzenie umowy przez co Jej osoba czuję się bezkarnie. Częste docinki Moniki i jej (pupilków) sprawiają ogromną niechęć do pracy w danym markecie. Pani Monika powinna zostać chociaż by upomniana o takie zachowanie i nie tylko. przez osobę pełniącą wyższą funkcję ponieważ z czystym sumieniem mogę stwierdzić iż jest to mobbing w pracy na linii pracodawca- pracownik i podlega on karze. Ona oraz kilka innych dziewczyn z załogi razem tworzą grupkę i szykanują innych pracowników i zachowują się jak święte krowy. Osoby niepełniące funkcji kierowniczej będąc przy tym jej koleżankami są nawet upoważniane przez Nią do np. otwierania marketu nie mając do tego prawa. Zdarzały się sytuacje w których obwiniała jednego pracownika o złe wykonywanie swoich obowiązków a realia były takie że o błędy innych pracowników obwinia nie tą osobę wiedząc że Ona tak naprawdę tego błędu nie popełniła. Dość często swoją złość i frustrację wyładowuje na pracownikach nie licząc się z ich odczuciami. Nowo zatrudniona Pani Anita z ochrony oczernia pracownice wiedząc że Monika przystanie na jej kłamstwa ponieważ ze względu na wybudowane nowe drugie Dino i dziewczyny odchodzące tam atakuje i ma im za złe to że zmieniają market i miejsce pracy odchodząc ze sklepu w którym pełni funkcję kierowniczą pozostawiając ją bez odpowiedniej liczby pracowników nawet ochrona jest nastawiana przeciwko dziewczyną które odchodzą. Pani z ochrony potrafi chodzić za pracownicą ignorując kradzieże w sklepie i zaniedbując swoje obowiązki a Pani Monika upominana o zachowanie Pani Anity twierdzi że nic się nie stało i bagatelizuje całą sytuacje twierdząc przy tym że po prostu osoby zgłaszające to uwzięły się na daną Panią z ochrony. Ochrona też jest nastawiana przeciwko załodze odchodzącej na inny market. Abstrahując do sytuacji wspomnianych powyżej Pani kierownik powinna ponieść odpowiednie konsekwencje swoich poczynań względem szykanowanych osób. Zgłaszam się z ogromną prośbą o uwzględnienie mojego wpisu i wyciągnięcie z Niego odpowiednich wniosków i konsekwencji. Przede wszystkim ten market powinien mieć zmienioną osobę pełniącą funkcję kierowniczą ewentualnie proszę o upomnienie zmiany podejścia Pani kierownik i nie tylko do określonej liczby pracowników. Nie polecam wiecznie naburmuszonej obsługi która ewidentnie jest w tym sklepie i pracy za kare oraz opryskliwych komentarzy ze strony księżniczek zwanych koleżankami Pani kierownik i(usunięte przez administratora)traktowania przez nie przy klientach pracownic i nie tylko. Wiecznie kilometrowe kolejki ponieważ Panie pracujące tam chyba za karę nie reagują na prośby klientów kierowane w ich stronę i proszone o otwarcie drugiej kasy po raz setny potrafią w bardzo (usunięte przez administratora) sposób zwrócić się do klienta i udają że nie słyszą wzywania na kasę przez kasjerkę. Pracownice marzną gdyż klimatyzacja nie działa odpowiednio lub wcale. Kasjerki nie mają zapewnionej odpowiedniej i miłej atmosfery tam panującej. Proszę o niezwłoczne zajęcie się tą sprawą i pozytywne załatwienie rozwiązanie tej sytuacji która jest niezgodna z kodeksem pracy zważając ze zachowania tego typu podlegają pod(usunięte przez administratora) i są nawet karalne jeśli jest to odpowiednio uzasadnione. Pracownice boją się zgłaszania różnych problemów mających miejsce w danym markecie Dino Ziębice ponieważ boją się utraty pracy.
Czy centrala sieci marketów udostępnia np. online formularze czy jakiejś procedury zgłaszania takich rzeczy? Czy ktoś zgłaszał to do działu kadr w centrali, aby się tym zajęli?
Pani kierownik Monika G. wyżywa się na swoich pracownikach, poniża ich, nie szanuje współpracowników. Swoich wybranych ulubieńców traktuje z szacunkiem resztę załogi poniża, oskarża o wszystko i wykorzystuje. Pani jest bardzo niemiła chamska i opryskliwa w stosunku do niektórych pracowników oraz klientów. Nie raz zdarzały się sytuacje w których to dana osoba nic złego nie zrobiła i wykonywała swoje obowiązki sumiennie i tak jak należy a Pani kierownik zarzucała niewykonywanie wskazanych przez Nią obowiązków. Jej bardzo dobre koleżanki z pracy mogą robić co im się żywnie podoba i również jak Pani kierownik poniżają współpracujące z nimi osoby z zespołu a Monika udaje że nic się nie stało i nie reaguje. To zachowanie to zwykłe nękanie i mobbing stosowany w kierunku niektórych dziewczyn z ekipy. Osoba Pani Moniki G. nie nadaję się do pracowania wśród ludzi gdyż jej zachowanie jest niezgodne z kodeksem pracy i ulubienice Pani kierownik mogą zachowywać się w sposób jakby to One również miały stanowisko kierownicze. Często krytykuję bez uzasadnionych powodów pojedynczo wybrane osoby i robi to w obecności innych pracowników przy zwróceniu Jej uwagi ,, atakuje" danego pracownika i osoby stające w jej obronie. Nastawia innych pracowników ( pupilków) przeciwko komuś aby dodatkowo daną osobę urazić i zmieszać z błotem. Często podczas wywołanej i sprowokowanej przez Nią kłótni sugeruje wypowiedzenie umowy przez co Jej osoba czuję się bezkarnie. Częste docinki Moniki i jej (pupilków) sprawiają ogromną niechęć do pracy w danym markecie. Pani Monika powinna zostać chociaż by upomniana o takie zachowanie i nie tylko. przez osobę pełniącą wyższą funkcję ponieważ z czystym sumieniem mogę stwierdzić iż jest to mobbing w pracy na linii pracodawca- pracownik i podlega on karze. Ona oraz kilka innych dziewczyn z załogi razem tworzą grupkę i szykanują innych pracowników i zachowują się jak święte krowy. Osoby niepełniące funkcji kierowniczej będąc przy tym jej koleżankami są nawet upoważniane przez Nią do np. otwierania marketu nie mając do tego prawa. Zdarzały się sytuacje w których obwiniała jednego pracownika o złe wykonywanie swoich obowiązków a realia były takie że o błędy innych pracowników obwinia nie tą osobę wiedząc że Ona tak naprawdę tego błędu nie popełniła. Dość często swoją złość i frustrację wyładowuje na pracownikach nie licząc się z ich odczuciami. Nowo zatrudniona Pani Anita z ochrony oczernia pracownice wiedząc że Monika przystanie na jej kłamstwa ponieważ ze względu na wybudowane nowe drugie Dino i dziewczyny odchodzące tam atakuje i ma im za złe to że zmieniają market i miejsce pracy odchodząc ze sklepu w którym pełni funkcję kierowniczą pozostawiając ją bez odpowiedniej liczby pracowników nawet ochrona jest nastawiana przeciwko dziewczyną które odchodzą. Pani z ochrony potrafi chodzić za pracownicą ignorując kradzieże w sklepie i zaniedbując swoje obowiązki a Pani Monika upominana o zachowanie Pani Anity twierdzi że nic się nie stało i bagatelizuje całą sytuacje twierdząc przy tym że po prostu osoby zgłaszające to uwzięły się na daną Panią z ochrony. Ochrona też jest nastawiana przeciwko załodze odchodzącej na inny market. Abstrahując do sytuacji wspomnianych powyżej Pani kierownik powinna ponieść odpowiednie konsekwencje swoich poczynań względem szykanowanych osób. Zgłaszam się z ogromną prośbą o uwzględnienie mojego wpisu i wyciągnięcie z Niego odpowiednich wniosków i konsekwencji. Przede wszystkim ten market powinien mieć zmienioną osobę pełniącą funkcję kierowniczą ewentualnie proszę o upomnienie zmiany podejścia Pani kierownik i nie tylko do określonej liczby pracowników. Nie polecam opryskliwej obsługi klienta w tym supermarkecie i wiecznie naburmuszonych księżniczek zwanych przyjaciółkami Pani Moniki G.
Leśniów wielki... Widzę że nie ma kto robić więc chcą złowić na lepszą kasę pracowników...... A biednym pracownikom z bliskiej okolicy każą jeździć na delegacje za wszawe grosze..... Wstyd
Pomijając sytuację starszych pracowników to chyba zawsze jakiś plus że zarobki poszły w górę? Trzeba się cieszyć :D Na pewno starsi też dostaną podwyżkę.
Dino w Wyszkowie. Ktoś coś napisze ciekawego?
A co, za mało opinii? Chyba poniżej jest wystarczająco komentarzy żeby się co nieco dowiedzieć :) Jakim stanowiskiem jesteś zainteresowany?
Jak w Dino wygląda praca dla studentów? Na jakich zasadach mogą być oni tutaj zatrudnieni? Chodzi mi o grafik pracy (wymaganą dyspozycyjność) oraz umowę. Czy bez problemu można pogodzić zatrudnienie z uczelnią?
Tak... Pogodzic to tutaj nie mozna pracy z zyciem prywatnym. Praca 6 dni w tygodniu plus nadgodziny obowiazkowe, brak przerw wymaganych 48h pomiędzy kolejnymi tygodniami pracy od marca do jakos pewnie września,
Czy była taka sytuacja u was - kadrowa naliczyła nam premie 3 za marzec, każdy się ucieszył bo myślał że to na święta lub za niebycie na l4. Później kierownik dzwonił że to pomyłka księgowej. Mamy napisać oświadczenie żeby potrącono z przyszłej wypłaty. Część nie chce się zgodzić na to.
ile kierowca zarabia?
Czy dino nie potrzebuje teraz pracowników ?
Witaj ale w dinio jest cały czas jakaś rekrutacja trzeba było się pytać bo oni ludzi sobie dobierają
Jak szefostwo w Dino witkowo? Spoko traktują ludzi?
Nie polecam sklep bo jest rekrutacja co 3 mięsac jak ktoś się nie sprawdzi to nie ma przedłużenia umowy tak było w mojim przypadku zostałam poinformowana w sobotę A w niedzielę już mi nie kazali przychodzić do pracy
Czy rotacja pracowników w Dino jest bardzo częsta? Podali Ci konkretny powód dlaczego nie przedłużyli Ci umowy? Bo to, że się nie sprawdziłaś to jest zbyt ogólne i może znaczyć wszystko.
Nie dostałam żadnego powodu i za niecałe dwa tygodnie już była nowa pracownica ale lubią wykorzystać ludzi do pracy
@Fiołek, to rzeczywiście słabo, mam nadzieję, że choć wypłatę dostałaś. Zdradzisz, na jaką stawkę miesięcznie byłaś umówiona? Czytałam, że dwa lata temu sprzedawczynie w Dino w Witkowie brały po 2200 zł. A jak to było w Twoim przypadku?
Czy znajdzie się osoba, która mogłaby w kilku słowach przedstawić najnowszy stan firmy Dino witkowo?
Jak dla mnie masakra. Zostałam 2 razy naciągnięta na kasę ,musiałam cofać się i zwracać uwagę . Raz na 16 zł drugi raz na ok 5 zł. Rzadko chodzę do tego sklepu ale jak już idę to zawsze jakiś niesmak zostaje. Na dodatek chciałam kupić jajka,gdy wzięłam wytłoczkę jajko pękło i na moją kurtkę rozlała się śmierdząca maź. Poprostu zbuki. Pani oczywiście pozwoliła mi umysł ręce ,ale kurtka po wypraniu nadal wietrzy się na balkonie . Zgroza.doslownie ,
Świetna atmosfera. Super dziewczyny doradzą i zawsze pomogą . Nowy kierownik wniósł wiele dobrego serdecznie polecam Dino na Radosnej
W ostatnim czasie jest bardzo sympatycznie załoga jest bardzo pomocna chętnie robie tam zakupy
Nie robie zakupów w tym sklepie od pewnego czasu ponieważ kierowniczka bardzo mnie zniechęca wyobraźcie sobie wytapetowana blond lale która cały czas krytykuje pracowników przy klientach . Pracownicy zmieniają się jak zagubione rękawiczki atmosfera bardzo się zmieniła a nowa kasjerka która dosłownie NIC nie potrafi doprowadza ludzi w kolejce do szału.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Dino Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Dino Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Dino Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 43, z czego 5 to opinie pozytywne, 30 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Dino Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Dino Polska S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.