Pytania do firmy LSP Group Sp. z o.o.
Lsp skończyło się 3 lata temu. Pierwsi pracownicy gdy firma powstała opuścili już flotę bo nikt mądry nie da z siebie zrobić niewiolnika. Dziś to korporacja wiec jesteś numerem rejestracyjnym. Pieniądze bardzo niskie i takie same jak pięć lat temu premia to tylko reklama auto ma spalić max 19 litrów. Samochody zaniedbane no i w wynajmie czyli firma w chmurze jak dysk google nie ma nic po za adresem. Nowoczesny tabor? wierzcie mi że auta po dziesięciu latach wyglądają lepiej niż te po po paru tygodniach ale co tu się dziwić jak auto zmieniasz minimum raz w miesiącu. Raczej robisz za sprzątaczkę niż kierowcę o wyposażeniu nie wspomnę bo jest ponad minimum jak by można to byłby jeden fotel i kierownica ale właściwie to jest sama rama bez dynama. Klauzury i dokumenty co miesiąc zabezpieczają tylko firmę a cała reszta jest spychana na kierowcę. Jak ktoś w temacie to wie jak wyglądają kierowcy tej firmy. Szanujący się ludzie opuścili już flotę tej firmy. Tyrasz jak wół a w konsekwencji dostajesz wypowiedzenie z dnia na dzień.
Wy byli kierowcy macie strasznie rozbieżne opinie może firma jest ok tylko kierowcy do bani . O nic nie trzeba się prosić. Coś trzeba to telefon głosisz i masz. Kasa na czas może trochę mała ale zawsze w terminie. Nikt nie każe nic na siłe. Skąd macie takie info. Dla mnie firma spoko. Ale jak ktoś chce robić 6 godzin i zarabiać 9 tysi i nowe auto i raz w tygodniu 3 dni wolnego to polecam jeździć do siebie
A jaka kasa, jeśli nie tajemnica? Rozumiem, że mniej niż te 9 tysi, czy właśnie tyle, tylko trzeba uczciwie pracować i bezpiecznie jeździć?
Wreszcie ktoś uczciwie napisał zapomniałeś jeszcze za obciążeniach za byle pierdołę bo wytłumaczone gadki napisane na papierze na kolanie ich nic nie interesuje auta nie są ich i twierdzą że oni nie będą za nic płacić chociaż różnie dzieje się na drodze kolego driver jeżeli pasuje ci jeździć po 15 h za pięć i pół 1000 do sześciu to ci gratuluję takich ludzi więcej jak trzy potrzeba Oddasz jeszcze im z 1000 zł za głupie pierdoły i będziesz wtedy inaczej gadał jedynie z czym się mogę zgodzić w twojej wypowiedzi to że pieniądze są na czas Wszystko spada na kierowcę i przyjdzie co do czego to oni zabezpieczenie na każdym kroku i potem jest wszystko twoja wina czy planujesz jeszcze go konsekwencje finansowe bo przecież Firma Biedna wspomóc ją trzeba
Tam tylko jest jeden król nafty. Wywalali go za to ze wszystkich firm. Tu w in post robi male spalanie a na BP po drugiej stronie drogi to tank w walizkę bo firma malo placi. (usunięte przez administratora) król grubego węza
A tego kolesia to kazda firma zwalniała za kradziez paliwa. Podobno teraz w inpost robi najmniejsze spalanie. Wiadomo dlaczego.....
ostatnio pan (usunięte przez administratora)schował se autko poza zasięg wielkiego brata i do piąteczki ciągnie, poza tym juz go przycieli jak po drugiej stronie na BP to robi do tz 'zapasowej banki' a potem oskarzają przez takiego jełopa ze tu (usunięte przez administratora) paliwowa działa
A jak wygląda praca tam na magazynie dużo pracy ? Czy dobrze płacą jeśli można wiedzieć jak wygląda tam praca i czy jakoś dbają o pracowników i czy są jakieś ubrania pracownicze ?
Praca polegająca na sortowaniu przesyłek do dalszej dystrybucji - skanowanie, sortowanie, wydrukowanie dokumentów. Mały zespół, nowy magazyn z fajnym socjalem. Jak najbardziej są ubrania pracownicze. Wynagrodzenie ponad stawki rynkowe.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w LSP Group Sp. z o.o.?
Witam, czy w Państwa firmie może pracować kierowca posiadający obywatelstwo białoruskie?
Zastanawiają mnie ewentualne przeciwwskazania? Ja tak czy siak planuje zatrudnić się w biurze na spedycji i przy tym zapytaniu zaczęło mnie ciekawić to czy w zespole są także osoby spoza Polski? Interesuje mnie tez szerszy opis aktualnej atmosfery, czytałam poprzedni dość szeroki wątek, jak osoby zatrudnione się do niego odniosą?
Jak szefostwo w LSP Group Sp. z o.o. traktuje ludzi?
Odpowiedz jest jedna z szacunkiem i wdzięcznością za wspólne budowanie naszej firmy. Aby zapewnić bezpieczeństwo kilkuset rodzinom w naszej firmie potrzebujemy wszystkich pracowników, ich zaangażowania, troski i odpowiedzialności. Do tego potrzebne jest dobre środowisko pracy, świetna komunikacja i wzajemny szacunek pracowników. Dla naszej firmy wartości, przyjazne środowisko pracy, zrozumienie drugiego człowieka to DNA firmy. W przestrzeni takiej, jak współpraca miedzy ludźmi nie ma hierarchii, wszyscy są równi i wzajemnie siebie szanują. W logo naszej firmy mamy słowo JAKOŚĆ. Jakość przejawia się w dbaniu o miejsce pracy naszych kierowców (nowe, bezpieczne samochody); stworzeniu kreatywnego biura, działaniu zgodnie z litera prawa (wynagrodzenia, czas pracy, itd.), dochowywaniu staranności w realizacji zleceń od naszych klientów, itd. Poszukując nowych pracowników stawiamy silny nacisk na wartości zgodne z naszymi, między innymi jest to szacunek i serdeczność do innych. Serdecznie zapraszamy :-)
Jaka umowa obowiązuje w LSP Group Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?
Praca w tej firmie to jakaś żenada. Jeździsz pod liniami kurierskimi robisz dwa etaty za jedną pensje. Musisz jeździć i szukać stacji gdzie paliwo najtańsze i AdBlue poniżej 6 zł bo jak zatankujesz to ci z pensji zabiorą.Bajki ci wciskają że możesz zarobić aż 5800 netto a w rzeczywistości zarobisz 5100 netto lub 4700 netto i tak radze pilnować godzin i sobie zapisywać bo lubią (usunięte przez administratora) i płacić nieco mniej;) obiecują że za urlop ci zapłacą a nawet nie można tego jak sprawdzić bo żadnej fiszki nie dają więc mogą beszczelnie kłamać. W pracy jesteś ponad 16 godzin w podwójnej obsadzie i dostajesz jedną pensje. Nawet nie można się zatrzymać siku bo masz wydzielone godziny. Żenada sikanie na telefon i zgłaszanie do oddziału lini kurierskiej. Auta brudne bo firma oszczędza na myjni co chwile zamiana aut i to tylko po to aby jedni po drugich sprzątali bo jak nie posprzątasz to kara. Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu ze strony firmy nie dają żadnych ubrań roboczych,kamizelek, rękawic nic kompletnie NIC. Wymagają aby sprzątać auto ale nie udostępnią żadnych płynów, ściereczek ich to nie obchodzi ma być posprzątane i koniec rozmowy.Na umowie podstawa niższa niż państwowa krajowa a wynosi ona 2710 zł i z tego są odprowadzane składki zdrowotne,emerytalne. Za godziny nocne płacą ci 50 zł brutto za miesiąc co jest po prostu szczerze mówiąc bardzo żenujące.Niszczysz się w nocy nadwyrężasz wzrok ale i tak to nikogo nie obchodzi. Wogóle nie masz czasu na życie prywatne bo cały czas poświęcasz się firmie jak przyjdzie weekend to jesteś kompletnie padnięty że tylko człowiekowi chce się spać ,ale nic w tym dziwnego jak pauza ci wychodzi ledwo na styk a nawet to czasem zdarzało się dzwonić do firmy i powiadamiać ich że wyjedzie się nieco później aby tylko pauza się wykręciła. Z firmą nie ma co się nawet wiązać na przyszłość bo umowe dają ci na rok i tak ci tylko przedłużają a po roku możesz dostać kopa i już tu nie pracujesz lub zamknie się nagle linia i z dnia na dzień zostajesz bezrobotnym. Dzwoniąc do firmy nawet telefonu nie odbiorą bo nie ma już o czym mówić bo linia zamknięta i do widzenia. Jeździsz tylko autostradami ale w razie wypadku na autostradzie lub korka to ty masz szukać sobie objazdu jak jest dłuższy to zaraz dostajesz telefon i opiernicz dlaczego jedziesz takim długim objazdem. Co by sie nie stało na drodze to i tak to będzie zawsze wina KIEROWCY i tylko patrzą jak sępy aby ci pieniądze ściągnąć z byle czego. Jazda ma być maksymalnie 87 ,ale jednocześnie masz dojechać na czas a samochód ma spalić nie więcej niż 19l/100km. A do zrobienia jest ponad 990 km w dwie strony. Tak jak już wcześniej wspomniałem masz limit na sikanie i ograniczony czas. Jak przekroczysz ten czas to zaraz dzwonią do ciebie z oddziału i mają pretensje i zapytania dlaczego tak długo sikasz??!! To jest po prostu żenujące!!!! Masz tylko jechać i jechać aż padniesz na tej kierownicy. A potem się dziwią że są wypadki ciężarówek. Wina to głupie zarządzania oddziałów.W tej firmie to jeżdżą tylko dziadki którym brakuje kilka lat do emerytury więc postanowią sie przemęczyć bo sądzą że nie istnieją inne firmy bo gdzie im będzie lepiej niż w LSP. Pieniądze są naprawde niskie jak za taki ogrom pracy i poświęcenie. W podowójnej obsadzie walisz ponad 1000km w ciągu miesiąca walisz ponad 300 godzin. A zarobki to 5100 netto MAX. Ogólnie to naprawdę, naprawdę nie polecam chyba że nie cenisz i nie szanujesz swojego cennego zdrowia i ważne dla ciebie są pieniądze w postaci 5tys z groszem. Ja przez te jazdy nocne to o mało co nabawił bym się jaskry ale i tak to nikogo nie obchodzi ,ale tak to jest jak pauza wychodzi na styk czasami nawet przyjedziesz na baze i musisz czekać 48 minut aby pazua ci się dokręciła na 9h02. Za dużo godzin a za mało snu i pauzy. Lepiej poczekać i znaleźć sobie lepszą firme za lepszą kase niż się pchać do bagna w którym jesteś wycieraczką i każdy sobie o ciebie buty wyciera. Firma ogólnie nie szanuje kierowców i uważają cie tylko za numer rejestracyjny nic kompletnie nie warty. Nie pozdrawiam i przestrzegam tych którzy dali się ściemnić i mają zamiar iść tu do pracy. Nawet szoszon by tu nie dał rady jeździć bo po prostu zmęczenie by go wykończyło. Nie polecam nie pozdrawiam nikogo z firmy. Radzę szanownemu państwu z firmy od uczyć się mówienia i obiecywania tego co ludzie chcą usłyszeć bo jesteście mistrzami jeśli chodzi o wciskanie kitu kierowcom. Z poważaniem Marcin.
Pracuję w tej firmie od roku i nie wiem o jakie dwa etaty chodzi. 16 godzin w podwójnej to rozumiem że Twoja doba wynosi 25 godzin. Przeczytałem tą opinię i pomyślałem sobie, że opiszę dokładnie wszystkie Twoje zarzuty ale to nie ma sensu bo żadna kwestia poruszona przez Ciebie nie trzyma się kupy. Może powiedz wprost, że wylewasz żale za zwolnienie ponieważ generowałeś opóźnienia, nagrywałeś filmy w czasie jazdy i prowadziłeś relacje na żywo również w czasie jazdy. Powinieneś się cieszyć, że nie zostałeś zwolniony dyscyplinarnie bo według mnie to tak powinni cię potraktować. A skoro masz odwagę na pisanie takich oszczerstw to odważ się podpisać swoim imieniem.
Napewno bardzo żałuje że odszedłem:) bo praca w podwójnej obsadzie pod inpostem była bardzo Hahahahahahaha. Na bank jesteś z biura. Mało płacicie a wymagacie nie wiadomo co? Zarobić teraz 5100 to szczyt moich marzeń ???????? jezdziłem z gościem który nie umiał cofać i był niespełna rozumu. Naprawde żal było odejść XDD teraz zarabiam super pieniądze i jeżdżę w Szwajcarii a nie u polskiego dziada.
Skoro jesteś taki obeznany w tej firmie-wiesz ile każdy zarabia ,gdzie tankuje itp-to również powinieneś wiedzieć skąd i dokąd są trasy w podwójnej obsadzie.
Właśnie wiem ale nie wiem której linii dotyczą te bzdury. A dobrze by było gdyby na takich forach nie wylewać żali za zwolnienie z pracy w związku z nawalaniem tylko pisać prawdę. Ale to już taka nasza mentalność. Zwolnili kogoś za alkohol i nie ten ktoś jest winny tylko firma. Jeszcze raz powodzenia (usunięte przez administratora) czy jak ci tam.
Napisałeś że wiesz kim jest autor tego posta.Nspidales że powinni go zwolnić bo nagrywał jakieś filmy itp.A następnie pytasz na jakiej linii jeździł i z jakiego oddziału.Zajmij się swoim życiem i swoją robota.
Czy LSP Group Sp. z o.o. zatrudnia studentów?
Jeżeli spełnia wymogi dotyczące kwalifikacji i ma choćby niewielkie doświadczenie czemu nie?
Co jaki czas w LSP Group Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w LSP Group Sp. z o.o.?
Czy LSP Group Sp. z o.o. praktykuje "luźne piątki"?
Możesz w takim razie dodać jaki dress code obowiązuje w firmie? Pracodawca wymaga służbowego ubioru, czy mniej oficjalnie podchodzi do tego tematu. Chętnie o tym przeczytam.
Na stanowisku kierowcy obowiązuje dowolny dres????????Najlepiej taki z trzema paskami.Najwiekszy szacun na parkingu.