Pytania do firmy Kuna System
Jakie są warunki zatrudnienia w Kuna System?
Witam, czy jest aktualne stanowisko pracy na montera filtrów?
Jakie narzędzia pracy zapewnia Kuna System? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Dzień dobry Jestem pod wielkim wrażeniem obsługi sklepu , zamówienie i wysyłka zostały załatwione bardzo szybko i bez jakichkolwiek problemów Wszystko to brzmi jak zwykła transakcja więc co w tym dziwnego ? Wszystko jednak polega na sposobie załatwienia mojej reklamacji Myślałam , że Anioły są tylko w bajkach , a jednak Sklep niemiał obowiązku załatwiać owej reklamacji bo dawno minął czas i niemiałam żadnych dowodów na potwierdzenie moich słów , a proszę sobie wyobrazić , że gratisowo wysłano mi nowe filtry. Dlatego musiałam o tym napisać bo w dzisiejszych czasach to abstrakcja Polecam !!!
Jest nam niezmiernie miło ty czytać :-) chyba takiej opinii nie dostaliśmy jeszcze nigdy :-) Pozdrowienia od całej załogi Kuna System.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Kuna System? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Na pewno minimum 2 etapy. Jeden w siedzibie agencji HR lub online, drugi w siedzibie Kuna System.
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Kuna System?
Każdy z pracowników ustala to indywidualnie. Część pracowników bierze pieniądze w gotówce, część woli przelew na konto. Dla firmy nie ma to znaczenia, jesteśmy elastyczni :-)
Zakupilem filtr do wody Aquaphor J. S. 500 Po dwóch miesiącach pokrywa przestała działać, firma odpisała że jeszcze na nią nie mieli reklamacji, kazali wysłać do siebie, Czekalem tydzień, Pani z firmy bardzo miła powiedziała że serwis moja pokrywa się zajmuje, ale nie będziemy czekać długo, więc Pani stwierdziła że wyśle mj nową a z serwisem się dogadaja :) czyż to nie piękne podejście do klienta? Bardzo Miła obsługa i rzetelnie zajmuja się klientem. Jak najbardziej polecam tą firmę. Ocena na 6+ :) Dziękuje i Wesołych Świąt:)
Witamy i dziękujemy za opinię :-) rozwiązywanie kwestii reklamacyjnych to również część obsługi klienta. Nie sztuka sprzedać towar, sztuka z klientem utrzymać relacje. Cieszymy się, że udało sie wszystko pozytywnie załatwić. Również życzymy Wesołych Świąt :-)
Jaka atmosfera jest między działami w Kuna System?
Działów za wiele nie ma, ale atmosfera jest naprawdę super. Szef potrafi dbać o załogę i o to żeby było normalnie. Jak ktoś tu przyjdzie z korporacji to zwariuje ze szczęścia ;-)