Jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Key Account – Doradca Klienta?
Etap I
1. Przesyłasz nam swoją aplikację.
2. Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu dokonuje selekcji kandydatów na podstawie przesłanych dokumentów i w ciągu 3 dni kontaktuje się telefonicznie z wybranymi osobami. W czasie rozmowy telefonicznej uzupełnia informacje o kandydacie. Jeżeli rozmowa telefoniczna wypadnie dobrze, otrzymasz zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną.
Etap II
Spotykasz się osobiście lub online z Dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu. W czasie 30 minutowej rozmowy kwalifikacyjnej zostaniesz zapytany o Twoje umiejętności, doświadczenia i plany zawodowe. Z drugiej strony będziesz mógł/mogła dowiedzieć się więcej o samym stanowisku oraz związanych z nim obowiązkach. W ciągu 2 dni otrzymasz informację o decyzji, co do zatrudnienia w naszej firmie.