Home.Pl S.A.

1.6 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Home.Pl S.A.

Mirel
Kandydat
 Pytanie

Cześć, czy mógłby ktoś opowiedzieć coś więcej na temat pracy specjalisty ds. obłsugi klienta? Jak wygląda dzień pracy? Czy na trójkę podsatwy można liczyć? Czy od początku można pracować hybrydowo?

xxx
Pracownik
@Mirel

Pracować możesz jak chcesz - zdalnie, hybrydowo, stacjonarnie. Ty wybierasz jaka forma Ci pasuje i nikomu nic do tego. Wypłata jest wyższa od minimalnej, czy jest odpowiednia - to raczej kwestia indywidualna. Mi odpowiada. Jako specjalista obsługujesz klientów, telefonicznie/na czacie/mailowo.

ByłyPracownik
Były pracownik

Rozwoju w dziedzinie obsługi telefonu, zdobyciu nowej wiedzy itp. - Tak. Rozwój w strukturze firmy(awanse, lepsze zarobki itp.) - Nie do końca. (Niby tak ale zarobki zwiększają się o 300zł na "lepszymi" stanowisku).

1

Pracodawca

@ByłyPracownik

ByłyPracowniku, firma jak najbardziej organizuje rekrutacje wewnętrzne i umożliwia transfery pracowników między działami, również w formie awansów na stanowiska. Każda taka rekrutacja jest organizowana zgodnie ze standardami. W latach 2021-2022 takich zmian na stanowiskach było 80, co wówczas odpowiadało 1/4 całej kadry pracowniczej.

Pracownik
Pracownik
@Home.Pl S.A.

Oczywiście, że można awansować. Aktualnie awansują osoby z teamu tylko jednej liderki. Mało tego te same osoby w ciągu pół roku biorą udział w różnych rekrutacjach i je przechodzą zamiast dać szansę innym. Oczywiście liderka ta sama :)

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

Odpowiadając też na pytanie dotyczące pracy zdalnej to w home odchodzi ona do lamusa. Obecnie praca odbywać się będzie hybrydowo, by w pełni wrócić do biura.

Były praacownik
Były pracownik

Zdecydowanie tak, każdemu polecam zacząć pracę w home.pl, bo pracują tam na prawdę dobrzy specjaliści, którzy dobrze przekazują swoją wiedzę. Dlatego warto popracować tam rok, maks 2 i uciekać do innej firmy, która z chęcią Cię przyjmie i na dodatek zapłaci ( w home.pl nie ma co liczyć na dobre wynagrodzenie) :)

Pracownik
Pracownik
@Były praacownik

Jakoś nie przypominam sobie specjalistów lub ekspertów na boku... Mało tego żeby skonsultować coś z ekspertem to nie ma szans, bo ciągle czymś zajęci i tylko "konsultacje off".

Były pracownik
Były pracownik
@Pracownik

Wcześniejszy mój komentarz dotyczył pracowników backoffice. Prace na telefonie traktowałem jako bramę do awansu na stanowisko developera w rekrutacji wewnętrznej. Uczęszczanie na bilety do rozwoju pomaga. Gdy już załapiesz się na stanowisko backoffice, popracujesz rok lub dwa tak jak wcześniej wspomniałem i zmieniasz miejsce pracy, bo przechodząc z doku czy wp nie dostaniesz normalnego wynagrodzenia, ale doświadczenia nikt Ci nie odbierze :)

Zdalniak
Pracownik
@xxx

Firma dostała nakaz pracy w biurze. Wszyscy oczywiście są zadowoleni :)

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@xxx

Obecnie nie ma możliwości wyboru. Jeśli mieszkasz mniej niż 60 km od biura praca z biura jest obowiązkowa

anonim Nowy wpis
Inne
@Były pracownik

A mnie kiedyś w jakiejś ofercie obiło się o oczy, że jest opcja zdalna. co się stało, że wycofali? I jeśli już to dopłacą za transport jeśli ktoś musi te 60 km robić?

Gal anonim Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

Nie zwracają za transport. Praca zdalna dla pracowników mieszkających do 60 km nie istnieje, bo inaczej nikogo nie było w biurze, a biuro nadal trzeba opłacać. Bez pracowników fizycznie w biurze lokacja na siebie nie zarabia i traci na wartości. Inni to wytłumaczą "zaciśnianiem więzi między pracownikami", ale to jest czyste kłamstwo. Po prostu im mniej pracowników w biurze, tym lokale usługowe w budynku i pobliżu mniej zarabiają i jeśli one by się wycofały z budynku, to po co biuro i jaką ma wtedy niby wartość w porównaniu z początkową wartością?

Mistrz Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Jak obecnie wyglądają zarobki w home.pl i rozwój osobisty/awanse/podwyżki?

Pytanie
 Pytanie

Czy braliście udział w rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta w Home.Pl S.A.? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem firmy?

Pytanie
 Pytanie

Prowadzona jest ciągle rekrutacja do Home.Pl S.A.. Czy polecilibyście firmę jako pracodawcę? Dużo umieszczają ogłoszeń na Pracuj.pl, ostatnie dodali 4 grudnia.

ex
Były pracownik
@Pytanie

Osobiście polecam jako pracę na chwilę, jeśli lubisz sprzedaż i w miarę szybko się uczysz to na BOK'u się odnajdziesz. Stawka nie jest zła, premie też w porządku, da się sporo zarobić.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa nie byla przeprowadzona w przyjaznej atmosferze. Dalo sie wyczuc nerwy moze brak czasu po stronie zatrudniajacego, nie wiem. To jest moja subiektywna ocena, ale czulem sie jak na egzaminie na prawo jazdy. Gdyby to byla jedyna firma w Szczecinie to moze jeszcze kiedys zdecydowlabym sie na aplikowanie.

Pytania

-

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Nick
Inne
 Pytanie

Kto dokładnie z imienia i nazwiska dokonuje wpisów w imieniu Home.pl tutaj?

Pracodawca

@Nick

Jeżeli chodzi o nasze odpowiedzi i stanowiska w konkretnych sprawach, to są one dziełem kilku osób ;) Jeżeli chcesz z nami porozmawiać, zachęcamy do kontaktu na email zh@home.net.pl lub poprzez stronę welcome.home.pl.

Pracodawca

Akurat wszystkie działania są tutaj realizowane wewnętrznie, w firmie ;) Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi i pytania to zapraszamy do kontaktu pod adresem zh@home.net.pl lub w dziale HR, który jest dostępny w naszym biurze. Jesteśmy otwarci na dyskusję w cztery oczy i zawsze staramy się pomóc w wyjaśnieniu spraw pracowniczych.

konserwacje zabytków
Inne
 Pytanie

Lata dobrej współpracy przekreślił Pan Emil - pracownik home.pl. Zorganizował coś w rodzaju gry w trzy karty, znanej z bazarów z lat 90 minionego stulecia. Jak wiadomo - rozdający zawsze wygrywa. Tak samo było w tym przypadku a mechanizm jest prosty: klient zamawia domenę i wykupuje dla niej usługę certyfikatu bezpieczeństwa SSL. Następnie wysyłana jest faktura i klient płaci. Później okazuje się, że rejestracja domeny nie jest mozliwa (chociaż w systemie przedstawiana jest jako wolna, do rezerwacji) i zwracane są zapłacone za rezerwację domeny środki jednak nie są zwracane środki za rezerwację certyfikatu SSL dla zamówionej domeny. Sprytne? Ale mało tego - kiedy dzwonisz do biura obsługi, by stanowczo zażądać zwrotu opłat za certyfikat (gdyż w korespondencji e-mail Pan Emil T. stanowczo odmawia ci zwrotu zapłaconych środków, zasłaniając się regulaminem, w którym czytasz, że za zarezerwowane domeny i certyfikaty forsa nie jest zwracana - tylko dlaczego zwrocili kasę za domenę a za certyfikat nie?? wtf?) i powołujsze się na numer korespondencji - w moim przypadku jest to #UKAN-61966-192 - okazuje się, że sprytny Pan Emil zablokował innym pracownikom dostęp do naszej korespondencji (taka informację otrzymałem dzisiaj od Pana z działu faktur). Na home.pl jestem od lat. do tej pory wszystko było w porządku. mam tam zaparkowanych kilkadziesiąt domen, cztery biznesowe hostingi - ale dzięki wytężonej pracy Pana Emila, dzięki jego indywidualnemu zaangazowaniu, jego talentom w dziedzinie obsługi klientów premium (tak, tak jestm w home.pl klientem premium - o tym mnie informuje automat w słuchawce telefonu, gdy dzwonię na infolinię) rezygnuję z usług home.pl dziękuję za współpracę właściciel firmy Konserwacje Zabytków

Marcin
Inne
 Pytanie

Przeczytajcie! Zamówiłem usługę budowy sklepu internetowego. W trakcie ustaleń firma home.pl poprosiła mnie o przykładowe realizacje, inspirację a także strony konkurencji, aby mogli ocenić jak taki sklep powinien wyglądać. Wielokrotnie rozmawiałem z osobą prowadzącą moją sprawę, jak powinien wyglądać taki sklep, posługując się również przykładem ze strony home.pl, aby każda ze stron wiedziała na co się umawia. Co ciekawe, byłem uspokajany przez swojego opiekuna, wręcz było mi to gwarantowane, że sklep będzie właśnie tak wyglądał. Przelałem pieniądze i to był mój błąd. Po kilku dniach otrzymałem link do strony, gdzie miałem zapoznać się z tym, co firma home.pl dla mnie przygotowała. Okazało się, że zamówiłem stronę, gdzie nie ma żadnych podstron, nie ma przejścia do podstrony z produktem, cały materiał, który im podesłałem, firma home.pl zamieściła na jednej stronie, nie było żadnych odnośników, regulaminu, polityki prywatności, podstrony o nas, podstrony kontakt kompletnie nic. Była to strona, która przypominała BLOG kulinarny, cały stos informacji na jednej stronie. Czy ktoś z Was był kiedyś na sklepie internetowym, gdzie nie ma żadnych podstron? Serio, to są jakieś żarty? Mało tego przecież każdy sklep internetowy ma panel klienta, gdzie można się zalogować i koszyk, gdzie wrzucamy wybrane produkty. U mnie nic z tych rzeczy! Podpięli mi aplikację pod stronę o nazwie 1koszyk, która nie jest kompletnie zintegrowana ze stroną, wygląda jak jakiś dziwny odłam czegoś, co próbuje wyłudzić od ludzi pieniądze. Odstąpiłem od umowy w trybie natychmiastowym, wysyłając pismo z rezygnacją. Na następny dzień, zadzwonił do mnie lider zespołu sprzedaży, który chciał zapytać, co się stało, ponieważ pracownik, który mnie obsługuje, znajduje się obecnie na urlopie. Opowiedziałem całą sytuację, że zostałem (usunięte przez administratora) że wyłudziliście ode mnie pieniądze i odstępuje od umowy. Lider zespołu odparł, że jestem w dobrych rękach, wprowadzą należne zmiany, że musiało dojść do nieporozumienia, a wszystkie zmiany zostaną wprowadzone bezpłatnie. Kilka dni później dostałem maila, że firma home.pl może wprowadzić zmiany, przy dopłacie kilku tysięcy!!!!!!!!!! Obecnie jestem na etapie otrzymania pisma od prawnika home.pl, z informacją, że odstąpienie od umowy jest bezpodstawne i niezasadne. Tylko, że pismo otrzymałem wczoraj a w mailu pisali, że odpowiedz z ich stanowiskiem przyjdzie w poniedziałek. Kolejne kłamstwo z ich strony a raczej ustalenia, do których nie muszą się stosować. Jeszcze poniosą za to pełną odpowiedzialność.

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Home.Pl S.A. podczas okresu próbnego?

[home.pl]
Pracownik
@Pytanie

Cześć, podczas okresu próbnego pracownik posiada umowę o pracę na okres 3 miesięcy.

Hanna
Inne
@[home.pl]

Później uop na czas nieokreślony, czy jakieś inne opcje? ;)

[home.pl]
Pracownik
@Hanna

Jeżeli chodzi o kwestie przedłużeń umów to wszystko odbywa się zgodnie z kodeksem pracy. To znaczy - kolejna umowa może być na czas określony (np. na rok) lub nieokreślony. Długość umowy jest zawsze ustalana indywidualnie w rozmowie między pracownikiem i przełożonym, w oparciu o osiągane wyniki oraz postawę. Najczęściej jest to wariant roczny, ale jeśli widzimy u pracownika chęć rozwoju, ambicję i otwartość to oferujemy od razu umowy bezterminowe. Jeżeli masz dodatkowe pytania - zachęcamy do kontaktu poprzez naszą stronę welcome.home.pl.

Aneta
Kandydat
@Pytanie

Umowa o pracę proponują ale jak po 3 tygodniach nie zdasz u nich testów po okresie szkoleniowym to kończą z Tobą współpracę z dnia na dzień.

Monika
Pracownik
 Pytanie
@Aneta

A czego Ty się spodziewasz? Te testy są banalne. Wystarczy raz, czy dwa zerknąć w materiały. Dziwię się, że ktoś jest w stanie ich nie zdać.

Zuzanna
Inne
@Monika

stres? atmosfera to jaka tak w sumie jest. i co w tym teście można zobaczyć, że podobno takie łatwe?

Monika
Pracownik
@Zuzanna

Test dotyczy materiałów, które masz udostępnione wcześniej w trakcie szkolenia. Jeśli je przeczytasz to wiesz o co chodzi. Nie ma tu skomplikowanej filozofii, że trzeba przez tydzień uczyć się wszystkiego na pamięć i modlić o oświecenie. Co do atmosfery zdania są podzielone. Ja nie mam żadnego.

Zuzanna
Kandydat
@Monika

super, dzięki za te informacje. no właśnie te podziału wspomniane mogą martwi, w poprzedniej pracy słabo z tym miałam... ktoś tu konfliktami zarządza czy raczej ludzie między sobą musza załatwiać wszystko?

Monika
Pracownik
@Zuzanna

Tak, masz zespół HR otwarty na komunikacje, więc w przypadku konfliktów możesz się z nimi skontaktować.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Cześć, mój komentarz odnosić się będzie do stanowisk obsługowych i sprzedażowych, bo z takimi miałem doświadczenie podczas mojego stażu pracy. Omówię kilka kwestii punktowo: 1. Wynagrodzenie. Home nie jest firmą wiodącą na rynku, jeśli chodzi o stawki wynagrodzeń. W zespołach obsługowych premie są po prostu niskie i nawet przy wartościach maksymalnych pensje są najczęściej niższe niż sama podstawa na podobnych stanowiskach w innych firmach. W zespołach sprzedażowych można zarobić więcej, ALE zależy to od tego, który jest to zespół. Paradoksalnie w zespołach zatrudniających typowych handlowców, nawet tych pracujących na produktach o niskich marżach, można zarobić więcej niż w zespole gdzie pracownicy są jednocześnie handlowcami i obsługą techniczną, a dodatkowo sprzedają produkty wysokomarżowe. Problemem był też próg minimalny otrzymania premii i warto o to dopytać podczas rekrutacji. Przykładowo można było zrobić 70% planu sprzedaży i nie otrzymać żadnej premii sprzedażowej i także obsługowej, nawet jak doszło do gigantycznej awarii i nie było właściwie czasu na działania sprzedażowe, a osiągało się rekordowe wyniki obsługowe . Podsumowując da się zarobić, ale tylko w wybranych działach. Na obronę Home wskażę jednak, że można uzyskać zatrudnienie praktycznie bez żadnego doświadczenia i zostać we wszystkim douczonym. 2. Mobbing i temu podobne. Nie łączyłbym hasła na "M" globalnie z całą firmą, bo w Home pracuje wielu dobrych menadżerów, którzy prowadzą swoje zespoły kompetentnie i byłoby to nieuczciwe względem nich. Niepokojące jest jednak, że oprócz tych wielu dobrych są też tacy, którzy stosują zachowania karygodne. Mam tu na myśli szkalowanie podwładnych za plecami, nastawianie innych członków zespołu przeciwko konkretnemu pracownikowi, niestosowne komentarze, podpisywanie się pod wynikami innych, nieuzasadnione podnoszenie głosu, a także obrażanie się na pracownika odbijające się zmianą sposobu komunikacji. Takie rzeczy jednak się w firmach zdarzają i są często zależne od konkretnych jednostek, a nie całej firmy. Jeśli też nawet taka sytuacja się trafi to kluczem jest umiejętność okazania skruchy i dążenie do wyjaśnienia sprawy, a nie udawanie, że nic się nie wydarzyło (tego zabrakło). Najbardziej niepokojące jest dla mnie jednak to, że mimo komunikowania takich sytuacji do HR i Zarządu właściwie nic nie zostało zrobione, a przynajmniej nic przynoszącego efekty (i nie mówię tu o zwalnianiu człowieka, które jest dla mnie ostatecznością). Niby HR robi ankiety zaangażowania i zadowolenia pracowników, ale człowiek zadaje sobie pytanie "po co?". 3. Zakres obowiązków. Obowiązki na każdym stanowisku są wskazane jasno. Niektórzy mają ich więcej, a niektórzy mniej i jak wskazałem wcześniej nie ma to niestety przełożenia na pensje. Zaczynając pracę trzeba nastawić się na to, że będzie się pracowało na wielu systemach, a nauki zwłaszcza w początkowym okresie jest bardzo dużo. Firma zapewnia szkolenia i sprzęt do pracy, więc bez obaw. Podkreślę jednak jeszcze raz, że trzeba traktować to jako rozwój własny na przyszłość, bo pensja nie będzie adekwatna do ilości nauki. 4. Rozwój. Zmiany stanowisk wewnętrznie są możliwe i jest ich wiele, ale nie zawsze odbywa się to uczciwie i występuje kolesiostwo. Jeśli ktoś robi dobrą robotę to może spodziewać się awansu, ale czasem trzeba być bardzo cierpliwym. Trzeba też się liczyć z tym, że przełożony może zablokować zmianę stanowiska, ale to bardzo sporadyczna sytuacja i najczęściej kończąca się tym, że "ok zmienisz dział, ale najpierw zatrudnimy twojego następcę". 5. Benefity: Sprzęt do pracy, praca zdalna, opieka medyczna, multisport,kursy rozwojowe. 6. Atmosfera: Między zwykłymi pracownikami bez zarzutów, jest to duży plus, a przynajmniej w ramach mojego doświadczenia. Gorzej było, jeśli chodzi o moje doświadczenia z przełożonym, ale to już opisywałem. Cała firma jako ogół jest przyjazna i pracuje w niej wielu super ludzi, których będę dobrze wspominał. 7. Podsumowanie: Mimo wszystko polecam dla tych, którzy chcą się nauczyć nowych rzeczy. To fajne miejsce jako początek swojego "przebranżowania", ale bardziej odskocznia dla dalszej kariery. Ja swoją pracę będę wspominał dobrze, niezależnie nawet od sytuacji z przełożonym. Może powinienem mu podziękować za danie impulsu do zrobienia dalszego kroku w mojej karierze. Dzięki Home za współpracę, ale błagam przyłóżcie większą wagę do tego, co zgłaszają pracownicy, bo po pewnych zmianach mogłoby to być w pełni dobre miejsce pracy i to nie tylko jako odskocznia. Ignorowanie pewnych sytuacji może też się kiedyś skończyć tragicznie. Pozdrawiam

Tomasz
Inne
 Pytanie
@Były pracownik

Ja dopytam jeszcze bo widzę że wiesz sporo i realnie oceniasz. Czy stanowisko młodszego specjalisty obsługi Klienta można zarobić więcej niż najniższa krajowa? Mam na myśli samą podstawę. I co w sytuacji jeżeli proponujesz Klientom podczas rozmowy telefonicznej dodatkowe usługi,ale mimo to masz słabe wyniki sprzedażowe, a dobre obsługowe za jakość, czy grozi Ci i tak zwolnienie? Pytam w kontekście ciśnienia na sprzedaż jak duże jest. Pozdrawiam

Tomasz
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy na stanowisku młodszy specjalista obsługi Klienta rzeczywiście można pracować zdalnie? W ogłoszeniu jest informacja o zmianowej pracy, jakie to są zmiany i czy pracuje się w sobotę i niedzielę? Ogólnie czy jest to typowa obsługa czy też sprzedaż? Pozdrawiam

Były pracownik
Były pracownik
@Tomasz

W dziale obsługi klienta pracuje się zmianowo 24/7, nawet w weekendy i święta. Nocki zazwyczaj robią bardziej doświadczeni pracownicy

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Z tego co mi wiadomo są chyba zespoły które pracują tylko od poniedziałku do piątku? Np. ten dotyczacy e-commerce.

Zuzanna
Inne
@Były pracownik

dlaczego akurat ci doświadczeni je robią? i ile to płatne, mam na myśli głównie święta teraz, większa stawka niż za weekend?

Monika
Pracownik
@Zuzanna

Nocki robią doświadczeni pracownicy, ponieważ jesteś na nich sama. Jeśli zdazy się awaria musisz sobie poradzić.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Home.Pl S.A. są szkolenia zewnętrzne?

[home.pl]
Pracownik
@Pytanie

Cześć, w naszej firmie są szkolenia zarówno wewnętrzne (prowadzone przez pracowników) jak i zewnętrzne (prowadzone przez specjalistów z innych firm) - w tym drugim przypadku zazwyczaj wybieramy formę szkolenia w biurze, wówczas dany specjalista przyjeżdża do naszej siedziby. O szczegóły warto pytać przełożonych, ponieważ to oni organizują rozwój pracowników w swoich zespołach.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Magdalena

A czemu nie podają widełek? Najniższą krajową potem proponują czy co?

1
Pytanie
 Pytanie

Czy wypłacają dodatkowe nagrody w Home.Pl S.A.?

Max
Były pracownik
@Pytanie

Przez 10 lat pracy nie spotkałem się z taką nagrodą, nie widziałem jej nawet przez szybę. Przykro to pisać ale nawet pomimo ciągłego posiadania najlepszych wyników w pracy w całej grupie pracowników - nie dostałem z tego tytułu żadnego dodatku. Premia za sprzedaż owszem - była ale to były sprawy groszowe, pojedyncze złotówki najczęściej nie warte zachodu i czasu jaki się na to poświęcało. Mało tego raz szef mojego zespołu poprosił mnie o zostanie dłużej w pracy, co było związane z nieobecnością innych pracowników i rosnącą ilością zgłoszeń. Stanęło na 2 dniach pracy nadgodzinowej, a zamiast pieniędzy za 2 dni pracy z nadgodzinach dostałem premię uznaniową 50 zł brutto! Taki kopniak w tyłek za nadmierne zaufanie, przestrzegam bo magików od takiego czarowania w tej firmie nie brakuje.

Anonymus
Kandydat
@Pytanie

Od firmy dostaniesz co najwyżej maila z życzeniami na urodziny. Obecnie na potęgę pomagają Ukrainie by ocieplić wizerunek ale rotacja pracowników świadczy o tym, że dzieje się źle wystarczy spojrzeć na ilość publikowanych ofert pracy przez nich - tak na logikę.

PryPra
Inne
 Pytanie

Czy można się odwiedzieć jakie są widełki zarobkowe na stanowisku młodszy specjalista ds. Obsługi klienta czy podstawa do średnia krajowa czy coś powyżej ?

Monika
Inne
@PryPra

też jestem ciekawa, a dodatkowo czy wie ktoś jak wyglądają kwestie premii? Jest czy nie ma? a jesli tak to za co można uzyskać? no i benefity - jakie? :)

[home.pl]
Pracownik
 Pytanie

Czy możemy poznać powody dla których tak uważasz? Jesteśmy otwarci na każdą dyskusję na temat pracy w naszej firmie, jednocześnie będziemy wdzięczni za wskazanie kiedy i w jakim zespole pracowałaś/pracowałeś u nas. Niestety brak podpisu pod opinią oraz brak merytoryki uniemożliwia odniesienie się do Twojej krytyki.

[home.pl]
Pracownik
@PryPra

Cześć, informacje na temat zarobków i ich struktury przekazywane są w toku rekrutacji przed podpisaniem umowy. Nasi specjaliści objaśniają każdy element związany z zatrudnieniem i pensją. Zapraszamy do kontaktu na welcome.home.pl.

[home.pl]
Pracownik
@Monika

Monika, informacje na temat zarobków oraz premii przekazywane są w toku rekrutacji przed podpisaniem umowy. Zapraszamy do kontaktu poprzez stronę welcome.home.pl.

Szczecinianka
Były pracownik
@PryPra

Zarobisz jako młodszy specjalista 2500 zł na rękę magiczne premie to w home 1 zł za - jeden lead ???? oczywiście można zrobić progu sprzedażowe o ile system Ci policzy dobrze twoje sprzedaży ogólnie wszystkiego trzeba pilnować bo firma w tej sprawie kłamie. O rozwoju zapomnij jeśli usłyszałeś o ptaformie językowej, dodatkowym ubezpieczeniu czy premii w wysokości 1000zl mało kto tyle wyciąga a dostępy i ubezpieczenie jest dopiero po 3 miesiącach pracy ale dowiesz się tego jak już podpiszesz z nimi umowę.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Home.Pl S.A. występuje system zmianowy? Jak to wygląda na stanowisku Kierownik?

[home.pl]
Pracownik
@Pytanie

Tak, w naszej firmie obowiązuje system zmianowy, jednak jest to uzależnione od działu, w którym pracujemy. Dla przykładu - nasze biuro obsługi klienta działa w trybie 24/7. Samo hasło "kierownik" niewiele nam mówi :) Zachęcamy do kontaktu poprzez welcome.home.pl, gdzie specjaliści podczas rozmowy opowiedzą o danym stanowisku i systemie pracy.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy aplikując na stanowisko młodszy specjalista w zespole Web Presence muszę znać język obcy?

Włodi
Były pracownik
@Kandydat

Najlepiej tam w ogóle nie aplikuj, każdy zespół w ten firmie jest lepszy niż ten! Choć i tak ogólnie to (usunięte przez administratora) na każdym kroku Cię czeka, wycisną Cię jak cytrynę - poczytaj wcześniejsze komentarze.

[home.pl]
Pracownik
@Kandydat

Cześć, aplikując na stanowisko młodszego specjalisty nie potrzebujesz znajomości języka obcego. Jeżeli jednak takowy znasz - będzie to niewątpliwy atut. Nie mniej zdecydowana większość naszych klientów posługuje się językiem polskim.

[home.pl]
Pracownik
@Włodi

Z chęcią jesteśmy otwarci na dyskusję o Twoich wrażeniach i chcemy poznać powód dla którego nas tak oceniasz. Jeżeli pracowałaś/eś w naszej firmie, napisz do nas na socialmedia@home.eu i opisz przykłady negatywnych doświadczeń - każda tego typ sprawa jest dla nas ważna i ja sprawdzamy. Od zarania dziejów dbamy i inwestujemy w komfort pracy naszych pracowników, bez względu na dział/zespół w którym pracują.

Alicja
Inne
@[home.pl]

To ja od razu dopytam właśnie o to stanowisko w Home.Pl ;) Jak wygląda na nim ścieżka awansu? Po jakich stanowiskach można się wspinać i w jaki sposób można sobie na taki awans zapracować? Ilu osobom się to udaje? :)

[home.pl]
Pracownik
 Pytanie
@Alicja

Cześć Alicja. Tak naprawdę wszystko zależy od Ciebie, Twoich chęci rozwoju i zainteresowań. Ścieżka jest mocno elastyczna i nie ograniczamy się do schematów. Musisz po prostu pokazać, że chcesz się uczyć, poznawać nowe narzędzia i być w tym dobrym, co przełoży się na sukces w ewentualnej rekrutacji. Mamy w załodze osoby, które zaczynały pracę jako konsultant/doradca klienta, a dzisiaj pracują w działach technicznych, są testerami, specjalizują się w marketingu, sprzedaży i innych. Są także przykłady przejścia z działu obsługi do zespołu księgowości :) Ilu osobom się to udaje? W chwili obecnej około 40-50% osób pracujących poza obsługą miało wcześniej z działem obsługi styczność. Oczywiście nie ma gwarancji, że każdy z biegiem czasu zmieni stanowisko - dużo zależy przede wszystkim od Twojej aktywności, a także ambicji. Warto rozmawiać z przełożonym, który pomoże Ci w opracowaniu planu rozwoju, przedstawi różne możliwości i np. zaproponuje spotkanie z menadżerem innego zespołu/działu.

mIśUsZaTeK
Inne
@Alicja

Ścieżka awansu, jak w każdej korporacji, będzie płaska niczym tafla kałuży w bezwietrzny dzień. Na rozmowie będą Cię mamić wizją rozwoju ale rozwijać to się będzie firma, w której będziesz pracować. Chcesz się rozwijać, idź na swoje ;)

DW
Były pracownik
@Alicja

Nie ma awansu. Zejdź na ziemie. Po to się zatrudnia kogoś na stanowisko techniczne żeby robił robotę techniczną. Jak się kogoś zatrudnia do zadań administracyjno-biurowych to ma zajmować się sprawami administracyjno-biurowymi. Jeśli zdarzy się jakiś awans to na zasadzie dobrej starej znajomości. Wszędzie tak jest. Cały ten korpobełkot o awansach jest po to, żeby zmniejszyć rotację (nie ma znaczenia jaka firma). Po prostu pracownik żyjący nadzieją nie zmienia tak szybko pracy :-)

[home.pl]
Pracownik
 Pytanie
@mIśUsZaTeK

Odniesiemy się do tej informacji, bo raczej nie ma ona pokrycia w faktach :) Tylko w tym roku w ramach wewnętrznych rekrutacji 64 osoby zmieniły stanowisko na wyższe w działach, w które pracowały, a 12 zmieniło stanowisko i przeszło do innego zespołu/działu. To niemal 25% wszystkich osób zatrudnionych w naszej firmie. Można? Można :) Każda zmiana lub awans jest kwestią indywidualną i zależna jest nie tylko od osiąganych wyników, ale również postawy i chęci rozwoju. Zawsze zachęcamy do kontaktu z przełożonym i opowiedzenie o planie na siebie, w jakim kierunku chcesz pójść. Każdą taką sugestię bierzemy od uwagę i umożliwiamy pracownikom udział w rekrutacjach na przeróżne stanowiska (nie tylko obsługowe lub handlowe, ale także techniczne).

[home.pl]
Pracownik
@DW

Tylko w tym roku przeprowadziliśmy rekrutacje, w których 64 osoby zmieniły stanowisko na wyższe w działach, w które pracowały, a 12 zmieniło stanowisko i przeszło do innego zespołu/działu. Nie zgadzamy się więc ze stwierdzeniem "nie ma awansu", bo oferujemy różne ścieżki rozwoju, ale to od pracownika i jego postawy zależy czy jest odpowiednim kandydatem.

[home.pl]
Pracownik
@[home.pl]

Mowa oczywiście o wszystkich procesach rekrutacyjnych. Duża część awansów odbyła się na zasadzie normalnej promocji wewnątrz działu bez zadań.

Pytanie
 Pytanie

Czy Home.Pl S.A. ma ściśle ustalone godziny pracy?

Adam [home.pl]
Pracownik
@Pytanie

Cześć, Godziny pracy są ściśle powiązane z działem w którym pracujesz i stanowiskiem. Część z nich np. techniczne (administratorzy) i obsługowe (BOK) pracują w trybie całodobowym np. 7-15, 8-16, 16-24 itd. Niektóre zespoły obsługowe działają od 8 do 20, a konsultanci zaczynają pracę o różnej porze w ramach harmonogramu. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony welcome.home.pl, na której znajdziesz aktualne oferty pracy.

Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Home.Pl S.A.?

[home.pl]
Pracownik
@Pytanie

Cześć, w chwili obecnej, ze względu na warunki epidemiologiczne i w trosce o zdrowie pracowników zrezygnowaliśmy ze spotkań integracyjnych w tradycyjnej formie. Jeżeli warunki wrócą do normy - z pewnością nie raz i nie dwa zorganizujemy spotkania firmowe, które w przeszłości były cykliczne np. ze względu na urodziny firmy, święta itd.

Pytanie
 Pytanie

Czy Home.Pl S.A. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?

[home.pl]
Pracownik
@Pytanie

Cześć. W naszej firmie obowiązują różne formy umów w zależności od stanowiska lub zakresu obowiązków. Zdecydowana większość to umowy o pracę, są również umowy w formie B2B (jeżeli ktoś jest firmą jednoosobową), zdarzają się również umowy zlecenia ale tylko jeżeli pracownik wykonuje w formie zadania niestandardowe zlecenie wykraczające poza obowiązki, które ma wpisane w umowę o pracę. Mowa oczywiście tutaj o pojedynczych zleceniach krótkoterminowych np. projektach zewnętrznych. Nie ma czegoś takiego jak praca trwająca kilkanaście miesięcy wyłącznie na umowę-zlecenie.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka awansu w Home.Pl S.A.?

Andrzej
@Pytanie

Wygląda tak, że jak lider nie ma wyników to go wymieniają na innego więc jako szeregowy możesz się załapać. Za minimalną podwyżkę dostaniesz podwyższone ciśnienie, stres i bagaż kamieni na plecy.

Zostaw merytoryczną opinię o Home.Pl S.A. - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Home.Pl S.A.
Przejdź do nowych opinii