Pytania do firmy Digital Care
Ubezpieczyłem dwa telefony w sieci Orange. Przez ponad dwa lata usługa kosztowała mnie łącznie 800 zł. Telefony użytkowali moi synowie. Jeden miał pęknięty przód i tył i był wygięty jak banan. Drugi działał, ale też miał pęknięty ekran i nie można było go włączyć. Wysłałem do firmy Digital Care w związku z opłacaną od lat ochroną. Zaproponowano mi dopłatę 645 zł za każdy uszkodzony telefon, bo naprawa "nie obejmuje" tego co niby ubezpieczałem. Za co więc płaciłem, skoro ubezpieczałem telefon od uszkodzeń mechanicznych? Dobry, czy nie dobry, w obu wycenach napisali, że konieczna jest wymiana płyty głównej (no bo nie podlega ubezpieczeniu, proste?). Dwie wyceny identyczne... Na bezczela.... Taki telefon można obecnie kupić taniej niż proponowana dopłata. I to z gwarancją na dwa lata. Jak dla mnie to po prostu masowy sposób, na nieuczciwe wyciąganie pieniędzy od klientów. Dziwię się, że Orange to klientom rekomenduje. Telefonów nie mogę odzyskać, bo jestem zmuszany do zapłaty za wysyłkę i ekspertyzę! A jak.. Skończy się tak, że zdarzenie trafi do Rzecznika Praw Obywatelskich i na prokuraturę, bo to już jest szczyt bezczelności tak naciągać ludzi na pieniądze. Najgorszemu wrogowi NIE POLECAM ubezpieczania czegokolwiek w tej firmie.
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Digital Care?
W Digital Care dbamy o atmosferę, zależy nam, żeby pracownicy dobrze czuli się pracując u nas. Staramy się pokazać to już na etapie rekrutacji. Nasze zespoły lubią się integrować i wspólnie bawić – dlatego chętnie stwarzamy takie możliwości podczas firmowych wydarzeń i różnych inicjatyw.
NIE POLECAM. Zepsuty głośnik i co? Wycena nowego urządzenia za UWAGA PONAD 2400 zł Przypominam, że płacę ubezpieczenie co miesiąc 30 zł, które jak się okazuje jest zbędne!!!!!!! Pieniądze w błoto. Takiego (usunięte przez administratora) dawno nie widziałam. Omijać szerokim łukiem. Telefon na abonament a okazuje się że do interesu trzeba dopłacić jeszcze drugie tyle!!! (usunięte przez administratora) tyle w temacie. Mam nadzieję, kiedyś ktoś porządnie się weźmie za ten (usunięte przez administratora) serwis.
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
(usunięte przez administratora)
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.
Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
NIE POLECAM! ODESLALAM TELEFON Z USZKODZONYM WYSWIETLACZEM I TYLNA KAMERKA, OKEJ Naprawa 14 dni. Przyszedł telefon po czym jest on źle w środku poskladany bo wszystko goni tam przy potrzasaniu! Złożyłam reklamację telefon poszedł znowu tam i co? Reklamacja odrzucona bo telefon działa. (usunięte przez administratora) z tym że w środku wszystko goni!!! Kpina i żenada z waszej strony!!!
Jeśli po naprawie zauważyła Pani problemy w działaniu telefonu, możemy ponownie przesłać urządzenie do serwisu, aby zweryfikować sprawę i zaproponować możliwe rozwiązania. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Oddałam telefon 26 lipca jest już wrzesień a oni nadal czekają na części.. A jeśli chce zrezygnować to mogą dać mi urządzenie za 1200zl..mój telefon kosztuje prawie 4tys. Co jest z tą firmą nie tak? Jutro zgłaszam to gdzie się tylko da bo to jakiś zaet.
Obecnie pojawiają się czasowe ograniczenia produkcji i transportu części zamiennych. Sytuacja ta dotyczy serwisów na całym świecie. Choć mierzymy się z opóźnieniami – dostawy są realizowane. Jeśli producent może zadeklarować datę dostawy części potrzebnych do naprawy – zawsze taką informację przekazujemy klientom.
Zgłosiłam naprawę z tytułu ubezpieczenia (gdzie wiem do kiedy jest wazne) po czym otrzymalam odpowiedz ze ubzepieczenie juz nie obowiazuje - kogo tam Wy kurtka na wacie zatrudniacie? Praktykanci Wam weryfikuja zgloszenie reklamacji? To nic dziwnego ze jest u Was tak źle... NIE POLECAM! Zerwijcie umowy z T-mobile.
Czy trzeba się prosić cały czas żeby sprzęt był w miarę możliwy szybki sposób naprawiony. Czy naprawdę trzeba was oczerniać i skrzyknąć większą grupę na pozew do sądu?
Obecnie pojawiają się czasowe ograniczenia produkcji i transportu części zamiennych. Sytuacja ta dotyczy serwisów na całym świecie. Choć mierzymy się z opóźnieniami – dostawy są realizowane. Jeśli producent może zadeklarować datę dostawy części potrzebnych do naprawy – zawsze taką informację przekazujemy klientom.
Ja czekałam na telefon 3 miesiące, tłumaczyli brak części, płaciłam za telefon który kosztował około 3 tys a oni mi zaproponowali nowy tel za 250 zł z powodu właśnie braku części. Jak można tak (usunięte przez administratora) ludzi? Płaciłam kolejny rok po 40 zł za telefon wart 250 zł. Masakra
Czytam wypowiedzi innychi niestety muszę się zgodzić , firma (usunięte przez administratora) klientów! Wysłałam mój telefon z lekko uszkodzonym wyświetlaczem, dzisiaj dowiedziałam się że : Kamera tylna - 02354HKJ_H - 478.25 PLN Kamera tylna - 02354SKJ_H - 136.04 PLN kompletna bzdura bo kamera działała, zadzwoniłam i dowiedziałam się że szkło w kamerze nie działa / hahaha/ ,że telefo się zawiesza itd. Przed spakowaniem i wysłaniem aparatu do serwisu wysyłałam pliki do chmury , również na komórkę z której teraz korzystam, mój huawei był 100% sprawny.(usunięte przez administratora)Pomijając fakt że był sprawny i działał to dodam że mam ubezpieczenie B2B więc i aparat jest objęty ... no ale podobno tylko w momencie uszkodzeń mechanicznych. Upadł więc to chyba uszkodzenie mechaniczne czy nie ?
Witam oddałem właśnie Samsunga s20 5g na serwis wyświetlacza. Moje usterki to pęknięta obudowa tyl, Wyświetlacz Oraz trzeszczące głośniki (bądź głośnik) Generalnie owszem rozumiem i jestem tego świadom że konieczna jest dopłata do telefonu. Gdyż to jest "serwis wyświetlacza" tak że nie ma problemu. Gdzie jest problem? Problem polega na tym że rok temu oddałem na gwarancję telefon gdyż też pękł wyświetlacz. Usterki które wymienił serwis to 3x wymiana kamery tylnej, elementów obudowy, bateria i wyświetlacz to było 23.03.2022. Natomiast teraz dostałem te same informacje o uszkodzeniu co rok temu gdzie aparaty nie były uszkodzone czy bateria. Kwota dopłaty która serwis wystawił to 780 zł. Z czego 500 zł to koszt 3 aparatów tylnych. Wniosek? Naciąganie na pieniądze za naprawę, Pewnie z góry wysyłają kosztorys bez diagnozowania urządzenia, Bo nawet mając uszkodzony wyświetlacz po 3 tygodniach od dnia zakupu siostra dostała taką samą diagnozę jak i ja. Sumując NIE POLECAM SIECI PLUS NAPRAW I UBEZPIECZEŃ które tak wyglądają
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Odesłałam telefon ip, zawiesza się, przegrzewa… płacę ubezpieczenie od 3 lat, pierwszy raz odesłałam telefon… zadzwonili dopytali, po 2 dniach meila dostaje z kosztorysem ok 600zł w tym koszt 69zł ekspertyza i 49 logistyka?(dowiedziałam się w zbitej szybce, że za to co oni chcą ok 500 zł u nich jest za 250). Za co ja płaciłam, jak za samo sprawdzenie i wysyłkę sobie liczą? Rezygnuję zapłaty i naprawy u nich i co wiążę się z opłatą 118zł, sory ale ostatni raz płacę za to ubezpieczenie, które mi nic tak naprawdę nie daje po za kosztami x2
W sytuacji, gdy do naprawy niezbędna jest dopłata, kontaktujemy się z klientem, by potwierdzić dalsze kroki. Do naprawy przystępujemy wtedy, gdy klient dokona płatności. W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Czemu kłamiecie że się kontaktujecie skoro to nie prawda wysyłacie SMS lub EMAIL i tyle nie dzwonicie w ogóle szkoda wam kasy żeby oddzwonić do klienta Mój telefon wart na rynku 2800 państwo nie możecie mi telefonu zrobi bo wynosi 3000 naprawy i dajecie mi za dopłate telefon niby dobry a w mediaexpert kosztuje 1000 zł wstyd a mówię o Samsungu Galaxy s20fe 5g co dałem do naprawy uważajcie bo zaniżają strasznie ubezpieczenie a telefon dużo warty
Naprawa urządzenia rozpoczyna się od jego ekspertyzy. Jeśli uszkodzone części są poza zakresem produktu lub koszt naprawy przekracza limit kwotowy, kontaktujemy się z klientami z propozycją dopłaty do naprawy. Jeśli klient zdecyduje się na to rozwiązanie, serwis może zamówić części potrzebne do naprawy. Zdarza się, że czas ich może się wydłużyć. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Orange smart care, W maju 2020 roku przedłużyłam umowę abonamentu, wzięłam na raty iphona i do tego podpisałam umowę na ubezpieczenie ( ze względu na wartość telefonu). Pech chciał ze telefon po 1,5 roku użytkowania uległ uszkodzeniu- wyświetlacz. Po wykonaniu telefonu na infolinie dowiedziałam się ze telefon nie jest ubezpieczony. Dlaczego? A właśnie niby dlatego ze podobno po 3 dniach z mojego nr tel zaczytał się numer seryjny telefonu w którym miałam kartę sim i to on jest objęty ubezpieczeniem. ( był to mój poprzedni telefon). Najzwyczajniej nie miałam czasu zaktualizować nowego tel i przenieść wszystkich aplikacji. NIKT MNIE NIE POINFORMOWAŁ O TAKIEJ KONIECZNISCI!!! ZE NR TEL POBIERZE NR IMEI Z TELFONU, KTORY MA BYĆ OBIETY UBEZPIECZENIEM! Przeczytałam umowę i regulamin Orange smart care, nie ma nic na ten temat. Ale jest wyraźnie napisane ze ubezpieczeniem jest objęte urządzenie wzięte na raty, wiec o co chodzi? Już napisałam skargę w Orange, ze zostałam oszuka, pracownik nie poinformował mnie o tym fakcie. W umówię tez nic nie ma. Nie zostawię tego, czuje się (usunięte przez administratora) Nagłośnie te sprawę wszędzie gdzie się da, i poinformuje wszystkie instytucje z możliwych. Do sądu tez pójdę. Nie mam nic do stracenia! P.s pracownik który pisał moja skargę nie mógł uwierzyć w te sytuacje. Nie świadomy wciskam klientom ubezpieczenie, nie informując ich o obowiązku przełożenia jak najszybciej karty do urządzenia obciętego ubezpieczeniem. Bardzo dużo ludzi jest i będzie w takiej samej sytuacji jak Ja.
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pani oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pani zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Sprawa wygląda następująco. Dnia 18 stycznia 2023 roku postanowiłem (pierwszy raz) oddać telefon do naprawy (bo za to płacę). Mamy 16 lutego i status brzmi następująco "Oczekujemy na części do Twojego urzadzenia" Postanowiłem więc sam się dowiedzieć o dostępności części u dystrybutora (samsung) i o dziwo te części posiadają. W międzyczasie padła propozycja wymiany urządzenia na inne. Okazało się, że mam wybrać urządzenie do kwoty naprawy, która jest wyceniona na 577 zł. Takie pytanie jakie urządzenie mam wybrać do tej kwoty. Alcatel b1 ? I mam za niego płacić miesięcznie po 340 zł? Żałosne. Napiszę krótko i na temat. Firma krzak ! Za każdym razem jest inna odpowiedź co jest już męczące bo muszę płacić za urządzenie, którego fizycznie nie mam. Próba reklamacji od pracowników Orange również nie pomogła. Sprawa więc trafi do rzecznika praw konsumenta bo Moja cierpliwość dobiegła końca. A jeśli będzie trzeba założę sprawę sądową bo to zart aby pracownicy tej firmy nie znali swojego regulaminu. Nie pozdrawiam i przestrzegam inny h przed tym ubezpieczycielem.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Witajcie. Odradzam wysyłania urządzeń do tej firmy. Dokładnie 18.01 poprzez kuriera wysłałem do nich swoje urządzenie do wymiany wyświetlacza. Wg nich takowa naprawa trwa maksymalnie 7 dni roboczych. Niestety te 7 dni roboczych trwa już prawie miesiąc i nadal nie wiadomo kiedy będą części. W zamian Pani zaproponowała urządzenie do kwoty naprawy lecz z opłata jak za tamto urządzenie. Podajac przyklad. Mam płacić 340 zł ratę za redmi 9a :D co jest absurdem. Ja się pytam, co to za serwis bez części ? Sprawa zostanie skierowana do rzecznika praw konsumenta i jeśli będzie trzeba wejdziemy na drogę sądowa.
Ja też odradzam do tego ubezpieczyciela wysyłanie urządzeń do naprawy ponieważ mi naprawili szkło i bez mojej zgody wymienili baterie a po miesiącu zaczęło mi się na wyświetlaczu pokazywać takie zacienienie jak by wyświetlacz się rozlał po jakimś czasie zaczoł się psuć przycisk i nie chce się odblokowywać a ja zalapie to włącza się aparat .Chciałam zgłosić szkodę to mi nie przyjęli telefonu powiedzieli że uszkodzenie tel jest nieznane nie warto u nich ubezpieczać tel (usunięte przez administratora) wyzyskiwacze płaci się ubezpieczenie na darmo
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Mam bardzo podobną sytuację. Wyslalam samsunga z flip 4 na naprawę obudowy, czekam już prawie miesiąc, a oni proponują super ofertę BEZ DOPŁATY Realmy 9 pro. Cyrk poprostu.
Chciałam zapytać jaki jest przewidziany okres naprawy wyświetlacza dla Samsung S22?
Dzień dobry, z reguły naprawa wyświetlacza trwa kilka dni roboczych. Natomiast ostateczny termin naprawy zależy od dostępności części w magazynie. Pozdrawiamy!
Dzień dobry! Czas oczekiwania na naprawę to kilka dni roboczych, ale w dużej mierze zależy to od dostępności części u dystrybutora. :)
Czy organizowane są staże dla studentów w Rozbita Szybka (Digital Care)?
Dzień dobry, w Digital Care prowadzimy płatne programy stażowe :) Propozycję tę kierujemy do studentów minimum czwartego roku i absolwentów, chcących rozwijać się w dynamicznym środowisku i poznać swoje predyspozycje zawodowe. Obowiązku zależą od tego w jakim zespole pracuje stażysta – harmonogram ustalany jest indywidualnie, w oparciu o predyspozycje, doświadczenie i kompetencje. Zachęcamy do rekrutowania poprzez platformę: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=e1031f44df844cd59bc2010080d4123a :) Rozbita Szybka nie jest natomiast marką należącą do naszej grupy.
O jakiej płatności można mówić w przypadku stażystów? :) Czy "stażowe" to zarobki na poziomie świeżo przyjętego "regularnego" pracownika firmy? Uważam, że w dobie inflacji należy ujawniać płace i "stażowe" także :)
Mój telefon trafił do Państwa na serwis 22 grudnia 2022r, na decyzję o wymianie urządzenia czekałem do 30 grudnia 2022r. więc bardzo długo. Tego samego dnia opłaciłem dopłatę do nowego urządzenia i wysłałem Państwu potwierdzenie przelewu. Niestety do tej pory nie wysłali Państwo urządzenia. Cała Państwa usługa niebawem będzie trwała 3 tygodnie sytuacja jest co najmniej dziwna mimo moich maili i telefonów zostałem pozostawiony sam sobie czy to uczciwe? nr: CLM221219-5192
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Dzień dobry, odpowiedzi w sprawie zgłoszeń wysyłamy na dane podane w zgłoszeniu do kontaktu. Jeśli nie otrzymał Pan wiadomości - uprzejmie prosimy o ponowienie kontaktu. Pozdrawiamy!
Ponad cztery tyg czekam na nowe urządzenie z digital Care,ponieważ naprawa mojego iPhona była nie opłacalna. Brak informacji na jakim etapie znajduje się wysyłka tel. Tydzień oczekuje na odpowiedź rzecznika. Złożyłam reklamacje. Też zero informacji. kiedy otrzymam tel? Kto to wie. Nie polecam tej firmy. Sprawę zgłoszę na policję, a i usuwają komentarze które im nie pasują.
Chciałam się zapytać jak sprawa się ma teraz? Zglosilas sprawę na policję? Ciekawi mnie bo też mam problem z nimi
Czy ktoś dał do naprawy do tej firmy telefon flip? Jeśli tak to jakie są odczucia naprawy? Chodzi mi jak długo czekałaś/eś ,jakie było zadowolenie i czy warto czekać wogóle czy wsiąść inny tel który zaproponują?