Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Aktualności

Pracodawca

 Aktualność



Chcesz dowiedzieć się, jak naprawimy urządzenia, które trafiają do Digital Care?
Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy nową stronę internetową: twojanaprawa.pl! Wyjaśniamy na niej, jak krok po kroku przebiega proces naprawy, a także dzielimy się wieloma przydatnymi wskazówkami. Zapraszamy!

Pracodawca

 Aktualność



Właśnie rozpoczęła działalność, należąca do grupy Digital Care, spółka MTTC Poland. Będzie ona realizować autoryzowane naprawy urządzeń mobilnych. To wyjątkowo ważna chwila w życiu naszej firmy, uruchomienie własnego serwisu jest bowiem odpowiedzią na zmieniające się dziś dynamicznie potrzeby klientów związane z procesem obsługi. Krok ten pozwoli także na optymalizację czasu naprawy, co przełoży się na dalszy wzrost jakości naszych usług.

W najbliższej przyszłości umożliwimy klientom również osobiste dostarczenie i odbiór urządzenia oraz naprawę w trybie ekspresowym. 

Zlokalizowana na warszawskim Mokotowie spółka MTTC Poland dołącza do znajdującego się już w grupie Digital Care iMad, autoryzowanego serwisu urządzeń Apple. Krok ten stanowi kolejny etap pełnej integracji w ramach grupy spektrum usług związanych z urządzeniami mobilnymi.

Pracodawca

 Aktualność

W Digital Care każdego dnia dbamy o komfort użytkowników urządzeń mobilnych. Opracowujemy innowacyjne rozwiązania, dzięki którym możemy odpowiadać na wyzwania związane z dynamicznie zmieniającymi się technologiami - tak, aby nasi klienci nie musieli obawiać się o uszkodzenia swoich smartfonów. 

Od początku działalności wierzymy w rozwój oparty na otwartym dialogu. Dlatego bardzo dziękujemy za wszystkie zamieszczone opinie dotyczące naszej firmy. Zależy nam, aby świadczyć usługi na jak najwyższym poziomie. Wszelkie komentarze są dla nas niezwykle ważne. Rocznie, we współpracy z autoryzowanymi serwisami, obsługujemy niemal 230 tysięcy napraw i dbamy o to by każde urządzenie jak najszybciej dostarczyć do klienta. Przypadki, w których nie jest to możliwe, zawsze rozpatrujemy indywidualnie, proponując stosowne rozwiązanie. Tam, gdzie po naszej stronie pojawiły się błędy, szukamy satysfakcjonującego wyjścia z sytuacji. 

Od teraz jesteśmy na profilu oficjalnie i będziemy aktywnie włączać się w dyskusję, tak by wyjaśnić wszelkie poruszane tu kwestie. W naszej firmie działa Rzecznik Klienta, który udziela wsparcia w przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zakresu produktów i obsługi. W tych sprawach czekamy na Państwa pod adresem rzecznik@digitalcaregroup.com.

Pracodawca

 Aktualność

Znaleźliśmy się w gronie Top10 InsurTech startupów w Europie. Zestawienie jest opracowywane corocznie przez prestiżowy magazyn "Insurance CIO Outlook", na łamach którego dyrektorzy ds. informacji, technologii oraz osoby odpowiedzialne za IT dzielą się wiedzą i komentują wydarzenia dotyczące środowiska ubezpieczeniowego. Nasza firma została doceniona miedzy innymi za innowacyjne produkty, takie jak urządzenie Scanbox oraz aplikacja Mirrorcheck. Czujemy się jeszcze bardziej zmotywowani do pracy, by pojawić się po raz kolejny w tym rankingu w 2020 roku.

Pracodawca

 Aktualność

Od niedawna autoryzowany serwis Apple - iMad we współpracy z Digital Care poszerzył swoją ofertę o usługi SafeScreen oraz SafeScreen+. W ich ramach klienci mają zagwarantowaną autoryzowaną naprawę w razie uszkodzenia wyświetlacza nawet do kwoty 1500 zł, a także zyskują dostęp do aplikacji diagnostycznej i infolinii technicznej. Usługi dostępne są dla nowych, jak i używanych urządzeń Apple od modelu iPhone 7 wzwyż. Ekran to najbardziej podatny na uszkodzenia element urządzenia i jednocześnie wyjątkowo kosztowny – wymiana wyświetlacza może w przypadku urządzeń Apple kosztować nawet 50 proc. ceny nowego sprzętu.

Dla wygody użytkowników proces naprawy możliwy jest w trybie „door-to-door”. Klient zgłasza uszkodzenie przez infolinię techniczną, która organizuje odbiór telefonu przez kuriera. Telefon można także przekazać osobiście, odwiedzając jeden z trzech punktów iMad w Warszawie, Krakowie lub Katowicach. Naprawione urządzenie jest dostarczane do użytkownika taką samą drogą, jaką zostało odebrane.

Digital Care