Cargo Speed International Sp. z o.o.

2.7 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Cargo Speed International Sp. z o.o.

CSI
Pracownik
 Pytanie

Panie Dyrektorze, krótka piłka będzie jakaś podwyżka dla podwykonawców? Lub limit kilometrów w umowie napisany może być aneks? Kryzos pltrans i wiele wiecej firm tak ma a resztę Pan ma gdzieś? Traktujemy się poważnie jak dorośli ludzie albo jak dzieci.. Idzie Pan na jakość czy na Ilość i rotacje kierowców Widzi Pan jak się zmieniają to na dobre nie wyjdzie. Proszę o jakąkolwiek odpowiedź od Pana. Chcę inwestować w auto ale nie wiem czy warto chce pracować nie mam żadnej pewności. Chcieliście kierowców na początku z jednoosobowa działalnością to powinno się coś dziać. Pozdrawiam @Pracodawca

.......
Inne
 Pytanie
@CSI

Widzisz jak dyrektor traktuje podwykonawców? Nawet nie potrafi się odnieś do komentarza, który napisałeś. Firma nas już nie potrzebuje. Po co podnieść stawkę i dbać o tych kierowców co już trochę pracują. Lepiej podpisać nową umowę z boltem lub innymi firmami. A Ty zostałeś z kredytemi i działalnością.

Kierowca Podwykonawca
Pracownik
 Pytanie

Faktycznie nie którzy mieli tu rację co do firmy na początku było ok. Zrobili stawkę 1 zł za km - to już nie opłacalne przy dzisiejszych czasach na ich samochodach 0.35 groszy za km. Zlikwidowali grafiki, do 3 zleceń można odmówić kursu, powyżej brak premii 0.5 gr za km strasznie duża stawka ^^ Myślę że czas dać wypowiedzenie, nawet takiej tragedi nie ma w pizzerii, uberze, czy taxi. Strasznie chcecie się nachapać, wiem że kontrahenci dają większe stawki. Podnieście coś cokolwiek będzie rotacja, maszyniści się skarżą na ecodriving a potem zmiana firmy przez przewoźnika kolejowego ja taki widzę scenariusz, ale to już nie moja sprawa. Nic nie robicie żeby utrzymać kierowcę, przewoźnika wydaje mi się że wasze drugie imię to rotacja. Zależało mi bardzo ale za 1 zł za km nie będę dokładał do interesu i jeszcze mało kilometrów do 10 tysięcy miesięcznie. Zawiodłem się bardzo i to bardzo. Z czystym sumieniem i z całego serca mogę powiedzieć że jest tragedia. Nie pisze tego złośliwie albo coś ale Panie Dyrektorze jak za 1 zł? Czy 0.35 na Waszym aucie? 10000 km x 0.35 zł = 3500 zł - ZUS - Podatek Dochodowy . = Jaki zarobek? 10000 km x 1 zł = 10000 zł - ZUS - AMORTYZACJA - PALIWO - PODATEK DOCHODOWY = jaki zarobek. Tak czy inaczej pozdrawiam kierowcę Patrycjusza bez niego ani rusz.

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@Kierowca Podwykonawca

Nie wie Pan jakie stawki są u kontrahentów bo nie pisałby Pan takich informacji. Pytam po raz kolejny- która firma przewozowa daje wyższe stawki? I kierowcy na naszych autach mają 0.43 więc też Pańskie przekłamanie.

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie
@Kierowca Podwykonawca

No właśnie podepnę się pod ta kalkulacje z pytaniem ponownym. Jak ta działalność się opłaca kierowca na samozatrudnieniu. ? Naprawdę są ludzie zadowoleni ze współpracy robiąc 10 tys km miesięcznie za 1 zł za km ? Czy traktują to jako pracę dodatkową ? Przy obecnych kosztach to tylko niszczenie swojego auta.

.......
Inne

Cały czas się o tym pisze,ale do dyrektora nie dochodzi. To nie ma największego sensu. Jak dyrektor straci kierowców to firma padnie.

Dyrektor
Pracownik

Staramy się podnieść stawki u kontrahentów ale nie jest to proste. My też byśmy chcieli aby kierowcy mieli wyższe i wszyscy byli zadowoleni. Ale odnosząc się do stawek na rynku kolejowym to 2-2,50 to bywają w niektórych rejonach PKP Cargo.

Kierowca Podwykonawca
Pracownik
@Dyrektor

Tak Panie Dyrektorze. Bardzo proszę się postarać i pomyśleć o kierowcach którzy znają się i lubią tę robotę. Wynagrodzi Pan przewoźnika a On jeszcze będzie lepiej pracował Rotacja to najgorsza rzecz w firmie. Pozdrawiam. Wszystkiego dobrego.

Pawel były kierowca
Były pracownik
 Pytanie

W skrócie: Obiecują w ogłoszeniach wysokie przebiegi min.12 tyś.Jaka jest rzeczywistość?Owszem są km ale nie dla Ciebie.W leasingu auta firmowe muszą być wykorzystane i są wykorzystane.Dlatego np.ja byłem od czarnej roboty tzn.jeżdziłem na krótkich dystansach po dziurach,po miescie,nie mając szans na dłuższe km.Firma wprowadza w błąd w ogłoszeniu i nie masz szans na gwarancje minimum km w umowie.Taka jak widać rotacja kierowców działa na rzecz firmy a wykorzystani kierowcy zostają prędzej czy póżniej na lodzie z leasingiem.W 2023r.stawka 1 zł za km,to raczej mała intratna propozycja dla taksówki lokalnej z wymaganiami,gdyż auta nie mogą przekraczać 5 lat.Ponadto bez pełnej dyspozycyjności w dzień i w nocy,sytuacja dla ciebie jest coraz bardziej trudna,ponieważ nie masz km na własne życzenie przecież(jeżeli zadeklarujesz np.2 dni wolnego).Kiedyś było inaczej bo było czym dzielić.Obecnie kierowcy z własnymi autami służą wypelnianiu najgorszych zleceń i nawet jak będziesz mistrzem świata lokalnych dróg,to prędzej czy póżniej zawitają do ciebie klopoty finansowe i zostaniesz ze zużytym autem...Pozdrawiam

Dyrektor
Pracownik
@Pawel były kierowca

Dzień dobry. Poziom 10-12 tyś. km jest jak najbardziej możliwy do osiągnięcia, jak się chce. Jak Pan wspomniał własna flota generuje wiele kosztów stałych i siłą rzeczy nasi kierowcy mają priorytet i jest to chyba jak najbardziej zrozumiałe. Jednakże nasze auta realizują około 25% całości przewozów, więc pozostaje na prawdę bardzo dużo km dla podwykonawców.

Rafał Podwykonawca Trzebinia
Pracownik
@Pawel były kierowca

Przy pełnej dyspozycyjności zrobiłem 14 tysięcy km bez problemu. Trasy bardzo zależne są od kontrahenta jak i dyspozytora bo on rozdziela komu da trasę dłuszą czy krótszą na pierwszy rzut idzie samochód CSI. Co do wieku samochodu to max 5 lat to jest trochę abstrakcją w lepszym stanie są nie którego samochody jak te nowe, ale to można byłoby dużo pisać, rozmawiając z maszynistami tak z nudów o samochodach np. Mają opinie że te nowe corolle to istna porażka w trasy ale subiektywna opinia każdego. Ja też robię krótkie trasy ale mam te dłuższe, jeżeli jest trasa na 12 km a ja mam dojazdu do maszynisty 20 km to upominam się o sabs bo nie będę dokładał do interesu jaki wtedy mam interes jak zrobię 12 km x 1 zł a dojazd 40 km a często się tak zdarza. Poprostu jak z dyspozytor by się nie zgodził to odmawiam takiego Kursa. Co do płatności współpraca od stycznia naprawdę zero jakichkolwiek opóźnień w przelewach zawsze do 14. Co do kłopotów finansowych czy zawitają to się okaże bo tylko każdy wali tu negatywne opinie jak jest źle a każdy jeździ.

Michał Konin.
Pracownik
 Pytanie
@Rafał Podwykonawca Trzebinia

Dokładnie. Zasada prosta jak budowa cepa, chcesz zarobić? Bądź dyspozycyjny, proste. Wcześniej jeździłem dla podwykonawcy i miałem fajne kilometry teraz pod CSI i też je mam. Tak naprawdę to trzeba się czasem poświęcić i w środku nocy jak poproszą pojechać 10km. Z doświadczenia wiem że potem czy ty jesteś CSI czy podwykonawca to pamiętają że zrobiłeś coś dla nich i dostaniesz fajny strzał. Z czasem wolnym też nie ma problemu bo zgłaszasz dwa dni wcześniej że np. Lekarz, urodziny, coś wypadło. Baaa, dla tych co tak stękają napiszę tak, Dyrektor mi mówił że jakiś urlop wskazany bo człowiek nie robot. Nikt nikomu głowy nie urwie jak kilka dni w roku czy przy 24/7 nawet kilkanaście cię nie ma bo każdy potrzebuje resetu. W sierpniu minie rok jak jeżdżę i jest dobrze, mam kłamać bo ktoś jest leniwy. Jak kolega napisał wyżej, są doloty to sie negocjuję.

Rafał Podkwykonawca Trzebinia
Pracownik
@Michał Konin.

Również wcześniej jeździłem bezpośrednio dla przewoźnika kolejowego. Wiem jak rozliczają kursy jak to wszystko wygląda. Ale to najmniej ważne. Z tych narzekających każdy by chciał mieć trasę codziennie Wrocław - Rzeszów najlepiej nie w nocy. Trasy autostradowe, ale tak się nie da. Pewnie kto dłużej pracuje to jakiś tam układ ma. Do niczego zastrzeżeń nie mam, ale mi się wydaje że trochę logistyka leży i kwiczy, często ma tak że dostaję zlecenia na Śląsk a Ci ze śląska biorą maszynistów do których mam max 10 km. Jeżdżę z FPL bardzo zadowoleni z CSI Rail Polska też dobra opinia Czy też inne firmy bo CSI ma wiele kontrahentów. Orlen jak to Orlen tam maszynistą nic nie pasuje nawet że muszą iść do pracy zawsze narzekają i narzekać będą na wszystko i nie raz całą trasę trzeba wysłuchiwać ich problemów z innymi kierowcami ale to norma jak jeździłem dla nich to samo było ale skończy się narzekanie jak od 3 lipca do Lotosu przejdą. Od stycznia jest dobrze zobaczymy czy dalej współpraca będzie owocna w tym miesiącu km dużo np nie zrobię bo z mojej winy miałem trochę nie dyspozycyjności ale to tylko ten miesiąc taki.

Michał Konin.
Pracownik
@Rafał Podkwykonawca Trzebinia

Ja to nie wiem co wy macie z tymi maszynistami. Kogo bym ja nie woził, nikt nie narzekał na mnie czy na Cargospeed. Co do Dyspozytury: Wiadomo czasem coś tam dowalą do pieca, ale ten się nie myli co nic nie robi. Ja bym nie chciał tej roboty, ani kierowania ludźmi nawet za 8 tys miesięcznie. Wiem od podszewki czym pachnie zarządzanie kilkunastu osobowym zespołem. Generalnie jak się przyglądam postępowi dyspo, jest o niebo lepiej niż było. Często kontrahenci robią tzw optymalizacje, co jest zrozumiałe, wtedy właśnie zaczynają się schody dla dyspozytury. Jak to mówi zasada. ,, Klient nasz Pan"

Rafał Podwykonawca Trzebinia
Pracownik
@Michał Konin.

W Trzebini takie gagatki z maszynistów narzekające ale to mniejsza z tym, a co do dyspozytorów mają ciężko to fakt ale każdy robi to co lubi. Ja lubię jeździć i nie lubię pracy zmianowej. Ogólnie do firmy ludzi którzy pracują żadnych zastrzeżeń. Wiadomo stawka mała mogła by być większa albo może się coś zmieni zobaczymy. Nie którzy piszą że firma nie płaci ja ten mit obalam w całości. Pozdrawiam wszystkich. Szerokiej drogi wszystkim kierowcom a dyspozytorom spokoju.

Mariusz
Pracownik
 Pytanie

Jaki był powód zmniejszenia stawki z 0.43 km na 0.35 groszy za km? Na waszych samochodach... Pltrans lepiej daje bo 0.27 groszy i przynajmniej daje zlecenie.

Dyrektor
Pracownik
@Mariusz

Jeśli jest Pan kierowcą na naszym aucie to w informacji przesłanej na maila jest wszystko wyjaśnione. Są widełki i stopniowanie stawki. Mamy kierowców którzy maja możliwość a nie wyjeżdżają odpowiedniej ilości km. Taki model ma zmotywować do przyjmowania większej ilości zleceń. Pozdrawiam.

Kierowca CSI
Pracownik
 Pytanie
@Dyrektor

Odnośnie nowego zarządzenia proszę o odpowiedź tutaj na forum. Jeżeli zrobię 12000km razy 35gr to wychodzę 4200 zł. Zrobię kolejne 2000km to wychodzę 800zl. Czyli przy 14tys mam 5000zl zarobku i dopiero po uzyskaniu powyżej 14000 nalicza mi się stawka 43gr za każdy kilometr powyżej 14tys? Czy to jest na zasadzie takiej że zrobię 12tys mam 35gr za wszystkie kilometry, zrobię od 12tys-14tys i za wszystkie kilometry mam 40gr, zrobię powyżej 14tys wtedy wszystkie kilometry z całego miesiąca obejmuje stawka 43gr.???? Obstawiam że wielu kierowców tego nie podpiszę bez gwarancji kilometrów, coś za coś.

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@Kierowca CSI

To jakaś strona firmowa? Proszę zadzwonić to wszystko wyjaśnię. Jeśli nie uzyska Pan odpowiedzi to może się Pan rozpisywać na forum. Bądźmy poważni.

kierowca Smolec
Pracownik

Kolego są firmy co płacą mniej to raz, a dwa że poniekąd idzie sie domyślić czemu takie widełki rozliczeniowe w danym okresie - okres wakacyjny wiąże się z mniejszą ilością zleceniem, a dwa że tu jest też myśl zmobilizowania kierowców do jazdy którzy przebierają sobie w kursach, bądź biorą kursy jak im sie podoba. Nie jest to wymysł z palca tylko niestety coś za coś. Jak któryś podtrzymuje dany swój wolumen z kilometrami, to nie odczuje tych widełek - wystarczy być dyspozycyjny, nie wybrzydzać i zbierać kilometry - każda robota jest ciężka na swój sposób. Reasumując wszyscy byście chcieli zarobić po 10 tysięcy w górę, a co chwile nie ma komu jeździć bo są momenty że trzeba niektórych wyręczać w innych województwach bo telefony gryzą, czy ilość kilometrów nie odpowiada. :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jakie zadania lub pytania rekrutacyjne otrzymałeś od rekrutera w firmie Cargo Speed International Sp. z o.o. na stanowisko DOZORCA? Czy były zgodne z wymaganiami wskazanymi w ogłoszeniu? Kiedy otrzymałeś odpowiedź zwrotną?
anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie

Odpowiadając na Pana pytania: Kierowca z Passata używa kamerki dla własnego bezpieczeństwa i ma prawo nagrywać gdyż jest to jego prywatne auto i za każdym razem informuje o tym maszynistów i jeżeli nie wyrażają na to zgody to tego nie robi. Czy był Pan świadkiem rozmowy kierowca-maszynista? Jeśli nie to skąd pewność , że taka sytuacja miała miejsce. Bazuje Pan na relacji tylko z jednej strony więc jest to trochę mało miarodajne. Jest nam ciężko na co dzień zweryfikować jakimi autami podjeżdżają podwykonawcy. Wierzymy że trzymają standardy. Jeśli nie to proszę wysyłać do nas informacje jakie to auta bądź jaki to podwykonawca. Skąd informacja , że kierowca jeździ po użyciu środków odurzających? Ponownie od maszynisty? Skąd pewność? Czemu nie zostało to zgłoszone natychmiast do nas lub na Policję? Procedura raczej prosta. Zakładam iż informacja , że kierowcy źle odnoszą się do maszynistów pochodzi od nich bądź jest wymyślona przez Pana. Przy tak dużej skali kierowców i przewożonych pracowników nieuniknione są czasami konflikty. Zdarza się to rzadko ale bywa. Zawsze staramy się wysłuchać relacji obu stron i dokonać weryfikacji. Nie można jak z Pana opisu(jeśli to nie wymysł) bazować tylko na wersji maszynisty. Jeśli skargi są przekazywane do Orlen Ochrony to natychmiast jesteśmy o tym informowani i musimy się odnieść. Jednakże tych skarg praktycznie nie ma. Orlen Ochrona od 3 lat jest przewoźnikiem KolTransu wspomagana przez jakiś czas przez jedną firmę z Jaworzna. I to wszystko. Masakra i wstyd to , że muszę odpowiadać na pytania naszego podwykonawcy(jeśli Pan nim na prawdę jest) na takim forum. Ale odpowiadam żeby nie pozostawić niedomówień czytelnikom. Jeśli ma Pan trochę honoru proszę dzwonić do mnie i wszystkie bolączki wyjaśnimy. Zawsze proszę o kontakt ze mną osoby które opisują tutaj jakieś problemy. Czy ktoś zadzwonił? Nie. To chyba mówi samo za siebie. Pozdrawiam.

Dyrektor
Pracownik

Bazuje na wiedzy a nie plotkach. Nie licząc Orlen Ochrony jesteśmy 2 firmą która w ostatnich latach obsługuje maszynistów KolTrans.

Pomponik
Pracownik

Ale dałeś popis tymi dyrdyłami:) Sprawdź kolego u źródła swoje informacje, Mamy do czynienia z tyloma osobami i charakterami że konflikty są niestety wpisane w ten rodzaj wykonywanej pracy.

Kierowca
Pracownik
@Dyrektor

Orlen Ochrona jest dlugo bo przedtem mieli swoje samochody teraz oni biorą podwykonawców Był 1. Jawtrans 2. Piomar 3. Alfabus Wiele wiecej 4. Cargospeed

Dyrektor
Pracownik
@Kierowca

Tak generalnie to nie rozumiem do czego zmierzamy. Obsługujemy wielu kontrahentów, w tym KolTrans, wszyscy są zadowoleni.

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Dyrektor

Koltrans zadowolony bo ma auta podstawione kiedy trzeba, ale niech Pan wsiądzie z pierwszym lepszym maszynistą i przez 300 km Pan wysłuchuje o kierowcach jacy są potem ja csi jest najgorsze. Co może mi Pan na to poradzić? Jeżeli się odezwę coś nie tak to maszynista wysiądzie i zamówi innego kierowcę. Proszę pojeździć tydzień. Wracać najkrótsza droga po całej nocy, albo dojechać do lokomotywy jak Auto się niszczy, przekona się Pan na toyotach jak gwarancja się skończy i przebiegu bedzie 200 tys a już nie wspomnę o paleniu i piciu alkoholu w samochodzie, zglosi Pan skargę maszynista już z Panem nie wsiądzie i potem mało kursów, tacy są w orlenie. Reszta kontrahentów bez zastrzeżeń

Przewoźnik Kielce
Pracownik
 Pytanie

CSI wiecie że bez kierowców jesteście nikim? Dzisiaj 15 przelewu brak? Ja traktuje pracę bardzo poważnie mam leasing chciałbym żeby przelew był do 14 na samofakturowaniu.. wiem wiem że dni roboczych ale ile można czekać Czekanie prawie 2 miesiące nie za fajnie, zważywszy że ktoś ma koszty. Najlepiej było by do 1 każdego miesiąca. Pomyślał by ktoś nad tym.

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@Przewoźnik Kielce

Oczywiście, zdajemy sobie sprawę że kierowcy są filarem naszej firmy. Część przelewów poszła w piątek, pozostałe dzisiaj. Tak jak pan napisał- 14 dni roboczych ale staramy się zawsze wcześniej. 1 każdego miesiąca? Nie ma takiej możliwości. My też wystawiamy faktury kontrahentom i czekamy na wpływy. Pozdrawiam.

BytomEK
Pracownik
@Przewoźnik Kielce

Racja, ale patrz 14 dni roboczych kogo naszej pracy 24/7 soboty i niedziele czy księgowej która pracuje od pon do piątku. Nie ma tego w umowie napisanego. Dla mnie firma (usunięte przez administratora). Czas dać wypowiedzenie.

Ben
Inne
 Pytanie
@Przewoźnik Kielce

Cześć , myślę o podjęciu pracy w tej firmie . Możemy jakoś pogadać prywatnie ? Pozdrawiam

kierowca
Były pracownik
@Ben

odpuść sobie chyba że lubisz dokładać do interesu i czekać za pieniędzmi nie wiadomo ile... wogóle nie ma km do przejechania. Kasują co chwile negatywne opinie

kierowca Smolec
Pracownik
 Pytanie
@kierowca

a kolega to ile do interesu dołożył? że tak elegancko kłamiesz, kilometry są tylko wystarczy większe chęci do pracy wykazać, a nie wybrzydzać. :)

Herz
Pracownik
 Pytanie

Widzę że pojawiły się nowe ogłoszenia na (usunięte przez administratora) Sosnowiec i Dąbrowa Górnicza Długo się tamci nie napracowali zobaczyli co się dzieje i uciekli. Panie Dyrektor który to już kierowca piąty szósty? Stawka 0.43 za km za jazdę po nocach 24h mandaty wysokie dramat jeszcze B2B podatek dochodowy od tego trzeba odprowadzić, ZUS. Pan sobie jaja robi chyba. tak samo Przewoźnik ile ma 1 zł za km max 1.05 zł km jak nie odmówi więcej jak 5 zleceń. Szukacie nie poważnych ludzi proszę mi odpowiedzieć tylko na jedno jedno pytanie jakie to są zarobki jak takie wymagania koszty i opłaty?

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@Herz

Rozwijamy się , nie stoimy w miejscu. Nowy kontrahent, nowi kierowcy. Wszyscy pracownicy na naszych autach pracujący od kilku miesięcy nadal pracują i nie narzekają. A odpowiadając na pytanie. Proszę mnie nie obrażać. Każdy przed podpisaniem umowy zna warunki, nikogo nie wprowadzamy w błąd. Kierowca na naszym aucie ponosi koszt ZUS i opodatkowania więc przelicznik jest prosty. Komuś się kalkuluje to jeździ, jeśli nie to po prostu nie podpisuje umowy. Jeśli są firmy które lepiej płacą(choć wątpię) to przecież my nikogo nie blokujemy. A podwykonawcy i wspomniane przez Pana 5 odmów w miesiącu. Prosimy o podanie dyspozycyjności w danym miesiącu(planowane wolne, dni, weekendy), poza tym aby dostać 5 gr premii trzeba być dyspozycyjnym. W odmowach oczywiście nie bierzemy pod uwagę siły wyższej(awaria auta, choroba itp.). Coś za coś. To chyba uczciwe? Pozdrawiam.

Herz
Pracownik
 Pytanie
@Dyrektor

Kierowcy normy km nie mogą wyrobić a Pan szuka jeszcze kierowców jaki jest sens? Mamy ze sobą kontakt cały czas wysyłamy sobie screeny trasy itd. Nie ma km a Pan szuka śmieszne trochę.

Dyrektor
Pracownik
@Herz

Dojdzie nam na Śląsku około 150 tyś km a dyspozytorzy czasami mają problem w tej chwili obsadzić wszystkie zlecenia i musimy się posiłkować zewnętrznymi firmami. Więc chyba jest sens.

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie

Mogę się mylić ale jak sądzę pisze Pan Grzegorz ze Szczecina. Skoro przez kilka tygodni miał Pan popsute własne auto(brak klimatyzacji) to jakie było rozwiązanie sprawy? Przecież maszynistów trzeba wozić, Pan nie mógł. trudno mieć do nas pretensje. Nie wywaliliśmy Pana bo nie był Pan naszym pracownikiem lecz podwykonawcą tylko rozwiązaliśmy umowę. Pozdrawiam.

Kierowca Kielce.
Pracownik
 Pytanie
@Dyrektor

Za brak klimatyzacji? :O Stawka 1.05 zł za km nawet mnie nie przepuści żeby jeździć na klimatyzacji. O klimatyzacji niech maszyniści zapomną i jeszcze ecodrving będzie i każdy przewoźnik tak robi wiem słyszałem od maszynistów :).

szczecin
Kandydat
 Pytanie
@Dyrektor

Witam pana dyrektora. Ale chciałem do państwa dołączyć później i nie było możliwość. A czy teraz była by możliwość nawiązać współpracę?

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie

Sugeruje Pan ,że ponad 20% obcięte? Z pełna świadomością powiem , że to totalne KŁAMSTWO i pomówienie. Nie jest tajemnicą , że wolumen km w Lotosie od początku roku mocno spadł i to jest główny powód iż niektórzy kierowcy nie mogą wyjeździć odpowiednich km. Na to nie mamy niestety wpływu a km nie stworzymy. Przelewy są na czas. Bywają opóźnienia ale to nie z naszej winy ( błędnie wystawione faktury, przeciągające się wyjaśnianie rozliczeń). Pisze Pan iż stawki są niskie. Proszę napisać gdzie są wyższe niż u nas. Nikt nie doradza kolegom w której firmie lepiej płaca? Wszyscy znają warunki pracy i płacy przed podpisaniem umowy. Przecież nikogo nie zmuszamy do współpracy. Każdy chyba potrafi liczyć? Pozdrawiam.

Szczecin
Kandydat
 Pytanie
@Dyrektor

Pisałem do Pana czy jest możliwość nawiązania współpracy z firmą?

walaszek
Inne
@Szczecin

Panie Grzegorzu, piszę to w imieniu wszystkich maszynistów z pomorza zachodniego. Nie chcemy z Panem jeździć. Pańskie zaburzenia psychiczne przenoszone na bardzo agresywną jazdę, mnóstwo bluzgów i stwarzania niebezpiecznych sytuacji na drodze to nie jest coś, czego człowiek oczekuje po 12h spędzonych w lokomotywie. Chcemy dojechać spokojnie i bezpiecznie. Do tego oszczędzanie na klimatyzacji przy otwartych oknach... i ten ciągły smród oraz zapchany bagażnik bańkami z dieslem. @Pracodawca Proszę wziąć pod uwagę moją opinię, bo ten człowiek nie powinien wozić ludzi. Za czasów Sawa Taxi potrafił jeździć za innymi kierowcami pod domy maszynistów i śledzić kto i ile kursów robi.

Szczecin
Były pracownik
@walaszek

To co Pan tu pisze to zupełnie bzdura. Takich sytuacji nigdy nie było. Jak było trzeba włączać klimatyzację nigdy nie robiłem problemów. I nidzie nie jeździłem pod dom.

Szczecin
Były pracownik
@walaszek

I jeszcze raz Pan do mnie napisze że mam zaburzenia psychczne, chociaż nie mam to spotkamy się w sądzie. Nie będzie jakiś pajac obrażał mnie publicznie. Teraz widać jacy pracownicy pracują w tej firmie.

Były Podwykonawca
Były pracownik
 Pytanie

Współpracowałem z firmą od samego początku i odradzam. Może zacznę jak to się zaczęło… CSI przejęło Lotosa, mało podwykonawców, kilometrów na jedno auto ponad 10 tys miesięcznie i tak przez pół roku, człowiek sobie myśli, fajnie można się rozwinąć. No, ale jak już firma się rozwinęła, to już tylko pod górkę, dyspozytorzy dno dna, Dyrektor pojęcia nie ma co to jest bocznica kolejowa. Prezes nawet nie wie jak wyglada system rozliczeń, przypomnę PREZES. Dużo komentarzy jest od świeżych kierowców, na początku będziecie mieli super trasy, żeby wam pokazać jaka ta praca jest super, a później same krótkie. I teraz pytanie do was. Macie kontakt do innych podwykonawców ? Rozmawiacie ze sobą ? No właśnie, nie. A czemu ? Bo nawet numerów do siebie nie macie. A Ci co od początku jeżdżą praktycznie wszyscy maja ze sobą kontakt, bo CSI nawet nie potrafi ukryć danych do kogo sie wysyła SMS i e-maile. Dzięki czemu numery telefonów były na wyciągnięciu ręki. Płatności, jak tam Panie dyrektorze ? Marionetko Prezesa, trzeba było uciąć w pewnym miesiącu kilometry kierowcą, żeby zapłacić karę za spóźnienia dla Lotosu prawda ? Góra CSI naprawdę myśli, że maszyniści nie mówią ile kar zostało nałożone na firmę przez Lotos ? + w KRS nic nie ginie. Gdzie podwyżka obiecana w Grudniu ? Nie ma. Gdzie Aneksy do umowy ? W starszych umowach, jest płatność DO 14 każdego miesiąca a nie 14 dni roboczych. Generalnie CARGO SPEED jest nie wypłacalne, 1,5 miesiące sie ich finansuje i czeka sie za przelewem. Kiedyś dojdzie ale kiedy ? Tego nikt nie wie:) Dzwoniąc do działu Faktur( tez nie liczni mają numer, bo niby tylko kontakt mailowy) mówią ze przelew wyszedł. Minęły 3 dni od telefonu a przelewu brak. No raczej już wszystkie bramki płatności przeszły. Dyspozycyjność 24/7 co sie mija z celem, w Poznaniu wprowadzili kierowca grafik na próbę, ale bardzo szybko sie z tego wycofali bo by musieli dopłacić za dyspozycyjność. Tak trudno wprowadzić co tygodniowe rozliczenie ? Takie duże biuro macie tyle osób CSI zatrudnia i nie potrafi ogarnąć szybkiego rozliczenia ? To dział logistyczny leży, a taka potężna firma hehe. Dlaczego nie ma starych kierowców z Wrocławia, Gorzowa, Zielonej Góry, Konina, Poznania ? Wszyscy odeszli. Najlepsi kierowcy poodchodzili. Nawet Maszyniści dzwonią co z nami ze nie jeździmy. Oczywiście CSI zabrania kontaktowania sie z Maszynistami, jak za (usunięte przez administratora) chociaż Lotos tego nie zabrania. Dla wszystkich nowych kierowców i podwykonawców, naprawdę nie zatrudniajcie się, w tej firmie. Nie warto. Zużyjecie auto, stracicie pieniądze, czas, zdrowie… a to wszystko za 1.00 za km Pracy w transporcie maszynistów, jest bardzo dużo i nawet lepiej płatnej. Założycie dzialaność, a oni wam pracy nawet nie zapewnia. Było takich kilkanaście przypadków. Fajnie sie współpracowało, ale na początku, z miesiąca na miesiąc coraz gorzej i dotknęła dna. Dla Cargo jeden przekaz szanujcie kierowców, bo bez nich jesteście nikim. A i dla Pana Radka, kierownika dyspozytorów, dla mnie nadal jesteś nikim.

Michał Konin.
Pracownik

No co ty. Tak jak, piekarnia bez piekarza, warsztat bez mechanika. Ja naprawdę nie potrafię pojąć ludzi którym jest tu tak strasznie źle, jednocześnie dalej pracujących w CSI. Nigdy CSI nie spóźniło się z pieniędzmi NIGDY!!!. Na umowie jest jak BYK do 14 DNIA ROBOCZEGO. CSI zawsze płaci przed tym okresem. Nawet jeśli zajdzie pomyłka w rozliczeniu, to nie zdarzyło się by nie szło tego naprostować. Mam tak ja mój były szef i wiele innych kierowców. I żeby zaraz nie było że ja to jakiś pupilek to napiszę tak. Nie raz, nie dwa, były zgrzyty, jakieś niedogodności, mimo to wszystko zostało załatwione jak należy. To jest moja obiektywna opinia, nie jest to firma doskonała bo takich nie ma w żadnym transporcie, niemniej jednak skłamał bym gdybym napisał że jest źle.

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@Były Podwykonawca

Witam. Muszę się odnieść do takiego elaboratu. To prawda firma się rozwinęła, kierowcy są jej filarem i 90% ich i podwykonawców współpracuje z nami do chwili obecnej. Pozostałym bądź zmieniła się sytuacja życiową bądź po prostu nie odpowiadały warunki i się rozstaliśmy. Chciałby Pan wiedzieć na temat kolei tyle co ja. A muszę Pana rozczarować-wiem jak wygląda bocznica kolejowa , niejednokrotnie osobiście woziłem maszynistów do pracy. A PREZES doskonale wie jak wygląda system i proces rozliczeniowy gdyż był jedną z osób go tworzących. Wszyscy kierowcy są dokładnie informowaniu przed nawiązaniem współpracy jaki jest model rozliczeniowy. Tak jak pisałem tutaj kilkukrotnie , nie obcinamy km jeśli nie jest to zasadne, nie zarabiamy na km kierowców jak Pan sugeruje- jest to nieprawdą. Proponuję odwiedzić naszą dyspozyturę i ocenić na gruncie pracę. To ciężki kawałek chleba, dziennie kilkaset zleceń, zdarzają się błędy, bo kto ich nie popełnia ale nie można kwestionować kompetencji pracowników dyspozytury bo je na pewno mają. Przewozy maszynistów są specyficzną branżą, na gruncie wiele się zmienia, edycje, łączenia, optymalizacje. kto tego nie posmakował nie ma prawa krytykować i szkalować naszych dyspozytorów. A Pan Radosław- kompetentny, rzeczowy i w pełni merytoryczny kierownik dyspozytury. I proszę go nie obrażać bo na pewno na to nie zasługuje. Podwyżka od grudnia? Kto panu takową obiecał? Od początku w umowach mamy 14 dni roboczych więc niech Pan nie wprowadza w błąd. Nie ma możliwości aby pracownicy działu kadr przekazali, że przelew został zrealizowany pomimo iż do tego nie doszło. Sawa Taxi przyzwyczaiła Pana do płatności tygodniowych, my mamy inna politykę i rozliczamy się raz w miesiącu jak chyba większość pracodawców w Polsce. Skoro pracy w transporcie maszynistów jest bardzo dużo to życzę powodzenia. Więc proszę się skupić na swoim rozwoju Panie "Były Podwykonawco" Pozdrawiam.

Dyrektor
Pracownik

Panie Józefie nie mamy możliwości usuwać komentarzy. Zresztą jak widać po tych, które są od dłuższego czasu tutaj. Większość byłaby do usunięcia gdyż po prostu są kłamliwe i oczerniające naszą firmę. Poza tym staram się odnosić do nich aby wyjaśnić potencjalnym czytelnikom jak faktycznie wygląda nasza branża i współpraca z nami. Pozdrawiam.

Kierowca L.
Pracownik
 Pytanie
@Były Podwykonawca

Najlepsze jest to że jak lotos połączy się z Orlenem to jazda się skończy. Będzie naprawdę mało km a nie wiem kto jest logistyskiem w csi ale chyba Radziu niekompetentny człowiek która nic nie potrafi zrobić napisał bym więcej ale tego człowieczka nie będę obrażał, do czego zmierzam logistyk nawalił samochodów na Śląsk licząc nie wiem na co że będzie dużo jazdy od Orlenu będzie jeszcze mniej jak lotos się polaczy z Orlenem. Druga sprawa Panie Dyrektorze minimalna stawka km wynosi 1.15. Oj będą kary jak nie od lotosu to pozwy ze sądu. Dobrze że na taxi jestem to zarobię....... w csi tylko dorywczo i długie trasy brać inaczej tak jak kolega wyżej napisał trzeba dokładać do interesu. Maszyniści z Orlenu mowią że najgorsza firma jaka ich woziła do tej pory ale tylko do końca roku. (usunięte przez administratora)

Dyrektor
Pracownik
@Kierowca L.

Proszę w pierwszej kolejności zorientować się kogo dotyczy kilometrówka i stawka 1,15 a nie straszyć sądami. Stawka kilometrowa dotyczy poniesionych kosztów pracownika wykonującego obowiązki służbowe własnym autem zatrudnionego w danej firmie na umowie o pracę bądź zlecenie. Do pozostałych spraw nie będę się odnosił bo szkoda czasu. Stek bzdur i pomówień.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

kierowca Smolec
Pracownik
 Pytanie

Fakturę rozliczyłeś dobrze? ???? Bo pretensje ma każdy z was o przelewy, a co drugi nie potrafi dobrze cyfr wpisać przy wystawianiu faktury i nie zwraca uwagi na e-mail od rozliczeń.

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie

Staramy się przelewy realizować do 15 każdego miesiąca. Jeśli chodzi o ścisłość to proszę Panie Kierowco Jaworzno dokładnie wczytać się w to co jest zapisane w umowie. Czytamy ze zrozumieniem-14 dni roboczych. Poza tym proszę nie uprawiać dziecinady. Te forum nie jest do korespondencji firmowych. Pisałem już ,że jeśli jest jakiś problem można do mnie zadzwonić i sprawę wyjaśnić. A może czas zmienić firmę bądź branżę?

Kierowca
Pracownik
@Dyrektor

Dzisiaj jest 15 zawsze się robi wcześniej, jeżeli weekend wypada.

lizak
Pracownik
@Dyrektor

Dokładnie wychodzi się rozumie 7,03125 oczywiście mówimy w granicach% ;)

Dyrektor
Pracownik
@Kierowca

Nie mam na prawdę już czasu na odpisywanie. W umowie jest 14 dni roboczych.

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@lizak

Rozumiem , że ta wartość to korekta? Jeśli tak to błędna. Liczymy od ceny hurtowej Eco-diesela.

Opinia.
Kandydat
 Pytanie

Tylko głupek może się zgodzić na jazde na takich warunkach jak oferuje cargo. 1 zł / km netto. Jeszcze nie ma zagwarantowanych km i trzeba tą pracę traktować jako dorywczą. Segment c, auto nie starsze jak 5 lat. Dyspozycyjność 24/7. To albo zgodzi się tylko ktoś pijany na takie warunki albo ma coś z głową. - ZUS - PODATEK - SAMOCHÓD PO DWÓCH LATACH NA ZŁOM ew. Leasing ale szkoda nowego auta. - PALIWO - DYSPOZYCYJNOŚĆ - KSIĘGOWOŚĆ - AMORTYZACJA, SERWISY MIESIĘCZNE JAK UDA SIĘ ZROBIĆ 15 TYSIĘCY KM CUDEM. Gdzie tu logika, gdzie tu zarobek? Dlatego cargo szuka głupich pojeździ ktoś 2-3 miesiące widzi co się dzieje ktoś ucieka bo widzi co się dzieje że ma km źle rozliczanei minimum nie zrobi km i przychodzi następny następny kretyn i na tym koniku jadą. Przy rozmowie kwalifikacyjnej jest oferowana BDB stawka km 1 zł km netto 12 gr dodatku paliwowego, 20 zł za godzinę postoju rzadko ale się zdarza. na olx odbyłem taką rozmowę. najlepiej było trzeba było napisać 3 gr albo w ogóle co do korekty. Rozmawiając z niektórymi osobami którzy uwierzyli w te bajki i jeździli odeszli szybko wcale mnie to nie dziwi, czytam te komentarze parę jest pozytywnych wystawionych przez kierowników i pewnie zarządzających tą firmą. Ja się pytam jaki to jest zarobek jak tylko auto zniszczymy i nawet nie zarobimy, o ile w trasie auto nie nawali itd. Jeszcze system A-B-A kolejno dokładamy do interesu, wracamy najktórszą drogą też na nas zarabiają bo firmy im płacą od domu do domu i nie ważne jaką drogą. CSI (usunięte przez administratora) kierowców jak tylko może. Taka jest prawda. Ilu kierowców się tu przewinęło to ja chyba tyle włosów na głowie nie mam. 1.8 z pięciu gwiazdek opinii na tej stronie o czymś świadczy.

Michał
Pracownik
@Opinia.

Nie jestem kierownikiem, nie jestem nikim z zarządu. Kierowca CSI Michał Konin. Wcześniej jeździłem u podwykonawcy, teraz dla CSI. Pierwszy farmazon którego obale, to że mają płacone SABS. Nie nie mają. Zapytaj kogolwiek z Lotosu, większość Maszynistów to Lotos Kolej. Są firmy które płacą za każdy km ale nie Lotos. Jeśli chodzi o pracę dorywczą, wszystko zależy od tego o czym wspominałem wcześniej. Tyle jeśli chodzi o odpowiedź do cb. Jedyny irytujący mankament w tej firmie o którym pisze oficjalnie, to niektórzy dyspozytorzy. Dlaczego tak uważam, a no dlatego że robią po złości ty im nie pójdziesz na rękę, to zrobi tak żebyś był stratny w danym dniu. Nie biorą pod uwagę wielu czynników. Sami sobie strzelacie w kolana, wasz wybór. Sama w sobie firma jest ok, płaci na czas, nie ma problemu z akcesoriami do auta. Można się dogadać również czy to z kierownikiem, dyrektorem, księgowością, czy z dyspozytorami, nie trzeba wchodzić w cztery litery. Bardzo irytujące jest podejście, PODKREŚLE żeby nie było NIEKTÓRYCH dyspozytorów, którzy myślą że jak ktoś coś zabroni, to drugi będzie żył w nie wiedzy.

Cargo
Pracownik
@Opinia.

Odnosząc się do Pańskiej opinii. Pracownicy z działu rekrutacji wspominając o korekcie na poziomie 12 gr mówili o danym miesiącu. Po rozmowie z kandydatem każdy ma wysyłany wzór umowy do zapoznania się. W umowie dokładnie jest zapisane jak nalicza się korektę, jest to wartość ruchoma (przyjęta w branży transportowej) naliczana od ceny hurtowej Eko diesla na dany miesiąc. Jest to uczciwe dla obu stron (cena rośnie korekta wzrasta, cena maleje, korekta również). Tak samo firma rozlicza się z kontrahentami. Nikt nie zarabia na wahaniach cen. Odnośnie modelu A-B-A proszę nie pisać nieprawdy gdyż kierowcy wiedzą bo nie jest to tajemnicą , że jakiś czas temu z kontrahentami rozliczaliśmy się, jak to Pań napisał spod domu. Niestety zmieniło się to na A-B-A (proszę podziękować SAWA Taxi), większość kontrahentów chce już rozliczać się w takim modelu. W kwestii ilości kierowców to musi Pan mieć na prawdę niewiele tych włosów na głowie.

Gdańsk
Były pracownik
@Michał

Stawka za kilometr powinna być 2 zł. Przy takich kosztach co teraz są to 1 za kilometr jest za mało.

Kierowca
Były pracownik
@Gdańsk

Kontrahenci CSI płacą więcej za km nawet ale CS szuka cały czas (usunięte przez administratora) za złotówkę.

kierowca Smolec
Pracownik
@Gdańsk

Problem ze stawkami jest wszędzie, ale nikt nie bierze tego w żaden sposób logistycznie pod uwagę. Za nim zaczniecie swoje żale wylewać, to poczytajcie z ubiegłego roku nawet jakie stawki(wszystko jest czarno na białym wypisane nawet z pojemnościami silników) oscylowały w transporcie krajowym/międzynarodowym, wysokotonażowym i z przewozem osób jako transport pracowniczy. Stawka którą napisałeś jest wykorzystywana na taksówkach które jeżdżą i wyłącznie po mieście i kręcą się non stop w koło ze śmiesznymi kilometrami. Sami wyjadacze z obeznaniem transportu tutaj widnieją… I jak już zaczniecie komentować dalej stawkę, to zapoznajcie się z Transporterem który ma stawkę 0,30+ gr, SAWA i tak można by dalej wymieniać.

Kierowca
Pracownik
@kierowca Smolec

Sawa tyle daje ale cie nic nie interesuje, samochód itd. Taxi na ten moment bierze 4 zł/km noc 5-6 zł zadzwon i zapytaj. Więc o czym my to mówimy. CS szuka (usunięte przez administratora) i znajduje na 3 miesiące i znowu ktoś nowy.

kierowca Smolec
Pracownik
 Pytanie
@Kierowca

Szczerze to by mnie to interesowało, bo są to śmieszne pieniądze w porównaniu do tego ile jeżdżą. Nie rozumiem jednego z jakiej racji porównujesz miejską taksówkę do firmy? Ale jak już ich równasz, to teraz przelicz sobie ilość przejeżdżanych kilometrów na miesiąc i nie bierz w otoczkę samej nocki, bo są taryfy co i mniej mają z nocki, a za dnia ich stawki oscylują w okolicach +2 złotych tyle, że oni robią po 15km z jednego kursu, a nie X razy tyle co my. I na dobrą sprawę CSI nie szuka kierowców takich jak Ty myślisz, bo są kierowcy na własnych autach którzy świetnie sobie dają radę, nie odmawiają pracy i nie wybrzydzają w kursach co potem przeistacza się w dobre pieniądze gdzie opłaci wszystko i jeszcze mu lekką sporo zostanie, ALE jak już przychodziłeś do firmy to powinieneś wiedzieć jakie będą Twoje koszta po zapoznaniu się z warunkami. I jak już równasz taryfy do nas, to ja Ci przyrównam transport krajowy/międzynarodowy gdzie ludzie się biją o 200/400 złotych za przejechanie np. 700km z 4 paletami i w taki sposób właśnie wyniszcza sie rynek transportowy, bo oni na takie rzeczy pozawalają przy czym przenosi sie to również na transport pracowniczy - poczytaj trochę za nim zaczniesz równać taksówki na których ludzie również stękają.

Gdańsk
Inne
 Pytanie
@kierowca Smolec

Tylko ta stawka 0.30 to jest na samochód służbowy, a nie na prywatny. Te koszta teraz są życia, rachunki domowe, utrzymania auta. To 2 zł z kilometr jest dużo? A stawki na taxi są większe nawet 3.4 i wyżej.

kierowca Smolec
Pracownik
@Gdańsk

Zwróć uwagę najpierw ile taksówki jeżdżą, a ile My jeździmy. I stawki nie są większe według tego co Ty piszesz, sprawdź najpierw jakie taksówki maja stawki na własnych autach, czy firmowych. Co do stawki na aucie służbowy - nie ma to wiele do rzeczy w porównaniu z waszą stawką. I jakby nie patrząc są firmy przewozowe co oferują mniej nawet na własnym aucie względem kilometrów. :) I za nim zaczniecie się wymądrzać dalej publicznie na tym forum, to najpierw może załóżcie firmę, weźcie podwykonawców i osobiście zobaczcie jak będą wam się opłacały wyższe stawki przy takich ilościach kilometrów jakie wychodzą na miesiąc, narzekać każdy potrafi ale chętnych do pracy brakuje - nie jedno krotnie naginałem z kursem za podwykonawcę, bo się biedaczkowi nie chciało jeździć, a później poci się tutaj, bo mu się kilometry nie zgadzają, czy owa STAWKA JEST ZA MAŁA.

Gdańsk
Były pracownik
@kierowca Smolec

To nie ma znaczenia ile my jeździmy, a ile taxi. Też trzeba zapłacić rachunki i coś musi zostać na życie. A jak chcesz jeździć za taką stawkę to sobie jeździj. A wszyscy muszą się zgadzać.

kierowca Smolec
Pracownik
@Gdańsk

Mało wiesz o założeniu firmy, utrzymaniu jej, swoich kierowców i opłaceniu X podwykonawców skoro Twoim argumentem jest, że mam sobie sam za tyle jeździć. :) Jestem ciekawy, czy z innymi firmami które prowadzą w ten sam sposób interes też byś się wykłócał o stawkę gdzie potrafi być stanowczo mniejsza w przeciwieństwie do tej firmy. Zresztą dyskusja z poszczególnymi osobami odnośnie stawki, to jak walka z wiatrakami - nie pasowałoby nawet jakby stawka była dwa razy większa. :D

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

@Cargo nie wstyd wam dawać 1 zł za km? Lotos nałożył na Was 200 tysięcy kary... Na to są pieniądze. Żałujecie dać pracownikom, szukacie (usunięte przez administratora) na okrągło. Bardzo lubicie rotację pracowników? Pamiętajcie chodzi o jakość. Co z tego że Wy macie kontrahentów, pewnie długo ich nie będzie. Jak można przeczytać starsze komentarze to lotos sobie zamawia ubera bo nie chce cargospeeda..śmiech na sali.

Michał
Pracownik
 Pytanie

Czytam sobie czasem te wasze komentarze no i się tak zastanawiam co wy macie w głowach. Czytacie w ogóle umowy przed podpisaniem? Macie na umowach zapisaną gwarancję kilometrów? Braliście pod uwagę punkt w którym mieszkacie? Ilość Maszynistów w okolicy? To chyba logiczne, że jak firma ma bliżej innego kierowcę to wybierze tego co jest blizej. Kolejną bardzo istotną sprawą w tej branży jest dyspozycyjność. Niektórzy by chcieli robić trasy po 900km, ale tylko 5dni w tygodniu bo im to starczy, czy wy myślicie że oni tego nie biorą pod uwagę? Niestety, w ten zawód wpisane jest brak czasu prywatnego, czy komuś się to podoba czy nie. Tak samo jak piszecie tutaj oficjalnie miejsca w których mieszkacie smarując ich (usunięte przez administratora) myślicie że oni tego nie czytają? Kolega z Trzebini już od dłuższego czasu pisze jak mu źle. Chłopie ogarnij się, jak mi jest źle, dzwonię gdzie trzeba, dogaduje się, jak się nie da dogadać zwijam żagle i nara. A tobie źle i wypisujesz gorzkie żale. Można jak się nie podoba napisać raz opinie i starczy. Stawka jest taka a nie inna mogła by być lepsza, trochę to krzywdzące biorąc pod uwagę koszty itp. Ale jeśli jesteś stratny to co ty tu jeszcze robisz hahahaha. Dzwoniłeś do Sawy? Jak nie to zadzwoń tam, mają stawkę tak śmieszną że po samej rozmowie już nie miałem ochoty z nimi gadać. Możecie pisać co chcecie, wiem jedno, niektórych myślenie boli.

Kierowca
Były pracownik
@Michał

W CSI nie ma takiego czegoś że maszynista który blisko mieszka kierowcy to ten pojedzie. Dyspozytorzy są z łapanki więc dają kierowcę który mieszka np 100 km od tego maszynisty.

Marzena
Inne
@Kierowca

nie wiem czy są przypadkowi ci dyspo czy też nie tak jak zostało to podkreślone... ale nawet jeśli to nie mają alternatywy bliższej po prostu i dlatego tak się dzieje? ilu mniej więcej tych kierowców jest tak naprawdę do rozdysponowania?

Kierowca
Były pracownik
 Pytanie
@Michał

Bardziej w ++++ właź dyrektorowi, dyrektorem to go nawet nazwać nie można bo chłop nie zna się na pracy. Cargo się skończyło już dawno, w Zielonej Górze, Poznaniu, Koninie i na Śląsku, zapytajcie maszynistów, czy są a raczej byli, przewoźnicy co długo jeździli. Gdzie są teraz ? U konkurencji, wystarczy zadzwonić zapytać, u konkurencji wiele wolnych miejsc, trasy po ponad 500 km a nie jak w cargo na 5 XD. Ten kto miał jaja odszedł, a inni sie nudzą, mogę wam powiedzieć jak wyglada rozdawanie zleceń przez dyspozyturę. Dobre kursy rozdawaja swoim, kiepskie, po kolei dzwonią i szukają jelenia, a co jak nie znajda ? Biorą Taxi z słupka gdzie wychodzi ponad 3 razy drożej. Czemu nie możemy sie umawiać z maszynistami ? A No dlatego żebyśmy nie wiedzieli jakie trasy były czy będą. Ja jeździłem od samego początku, Cargo jest mi dłużne 18 tys złotych, przeliczyłem każda trasę, na wezwanie do zapłaty nie reagują. FIRMA DNO

Michał
Pracownik
 Pytanie
@Kierowca

A gdzie ja w chodzę dyrektorowi w **** mam coś na niego pisać bo ty tak chcesz? Każdy pilnuje swojego nosa. W tej robocie zawsze była rotacja, czy to za Sawy, czy to za Kubery z tym że za Kubery były inne czasy gospodarki.(usunięte przez administratora) Ja płacone zawsze miałem i mam zgodnie z umową, mój były szef również. Co mam innego napisać jak to jest prawda, to że robią zakaz kontaktu z maszynistą to ja wiem, też mi to nie leży. Nie leży mi wiele rzeczy w tej firmie, ale też nie będę pisał że ta firma to (usunięte przez administratora), szuję, (usunięte przez administratora), bo dla mnie tak nie jest. Są ludzie którzy uciekają bo im źle, są tacy co tu zostają, tak było, jest i będzie wszędzie w transporcie. Z mojej obserwacji to oni dają zarobić tym co chcą zarobić a nie tym co tylko mówią. Jak coś się zmieni na gorsze, to sobie poradzę. Nie ta firma to inna ale jak jest ok to jest ok. To by było na tyle, koluniu z falistej tekturki, przyjacielu mojej zdechłej pszczoły.

Kierowca były już
Były pracownik
@Kierowca

100% racji chłopie. Jeździłem Trzebinia i Olkusz okolice skończyłem współpracę kilka dni temu I tak jest. Moge wysłać nagrania z dyspozytorami jak mowili ze tak jest i z maszynistami to samo.

Cargo
Pracownik
 Pytanie
@Kierowca

A który to dyrektor nie zna się na pracy? Coś więcej? Jak łatwo szkalować jeśli ktoś nie może się bronić. 18 tyś. firma jest winna? Cóż to za wyssana z palca historia? Jeśli tak jest proszę dzwonić i wyjaśnić sytuację. Ma Pan odwagę to proszę napisać na forum dane firmy.

Cargo
Pracownik
 Pytanie

Wszyscy mają swoje racje po czasie. Zawsze pretensje do dyspozytorów. Wielu kierowców jest niedostępnych. Rozumiem że charakterystyka pracy nie jest komfortowa a odpowiedzialna ale nikt nikogo nie zmusza siłą do jeżdżenia. Wszyscy opowiadają że są dostępni a na gruncie wiecznie jest problem (wybieranie zleceń, nieodbieranie telefonów, odmawianie z różnych powodów). Zawsze dyspozytorzy proszą , że jak ktoś nie będzie dostępny to trzeba to wcześniej zgłosić, nie będzie tracenia czasu na szukanie odpowiedniego kierowcy. Jaki jest sens zatrudniać wielu kierowców, którzy nie wyjeżdżą odpowiednich km? Żaden. Chcemy aby współpraca układała się jak najlepiej, żeby wszyscy byli zadowoleni ale nie jest to naprawdę łatwe. Można by było pisać tu historie o kierowcach roszczeniowych i wiecznie niezadowolonych, którzy chcieliby pracować 8 godzin i robić setki km dziennie, przesypiać noce i jeździć tylko autostradami. Każdy przed podpisaniem umowy dokładnie zna warunki i ma wytłumaczone jak wygląda praca w tej branży. Ale nie każdy się nadaje do tej pracy.

Nowy Tu!
Pracownik
 Pytanie
@Cargo

Witam Cargo. Ja wiem że nie zawsze są nie przespane noce i autostradowe trasy zdaję sobie z tego sprawę, ale wystarczyło by się troszkę fair zachowywać w stosunku do mnie do przewoźnika. Ile razy ratowałem sytuację bo kierowca spał a umówił się z maszynistą a potem nie odbierał telefonu i sobie spał to ja jechałem. Nie sprawiedliwe jest to że dostaję trasy w dni robocze po 10 km a weekendy zawalone ale nawet nie zawsze. Do jakiegoś czasu było wszystko w porządku. Troszkę wyrozumiałości i zawsze będę odbierał telefon i robił każda trasę. Mieszkam bardzo blisko maszynistów a w ogóle ich nie zabieram nie wiem dlaczego, nikt mi tego nie chcę wytłumaczyć. Ja rozumiem że trasy dostają w pierwszej kolejności Wasi kierowcy od Toyot Corolli bo leasing trzeba spłacić ja też mam takie koszty. Chciałbym z Wami bardzo współpracować i czekam aż sytuacja się ze mną wyjaśni i będę dostawał zlecenia normalnie. No chyba że nie chcecie mnie wystarczy powiedzieć krótko i na temat to dam wypowiedzenie. Ja bardzo szanuje dyspozytorów a w szczególności Huberta i innych. Może po prostu się trochę się przeliczyliście z kierowcami i z przewoźnikami za dużo jest a mało tras? a może po złości nie mam zleceń? a będzie jeszcze mniej bo idzie rurociąg z Płocka do Trzebini, Jeśli coś jest nie tak ze mną po prostu wystarczy Mi to powiedzieć to zmienię postępowanie swoje i chciałbym dalej z Wami współpracować no chyba że nie chcecie. Jeden Kierowca pochwalił się że z dyspozytorami ma układ i dostaje dobre trasy i dużo km robi w miesiącu plotka poszła cały orlen się śmieje. Pozdrawiam Was serdecznie przewoźnik Trzebinia ten nie dobry ;) idę dalej czytać tu komentarze bo ciekawie jest. Ja zawsze jestem gotowy do jazdy i do Waszej dyspozycji tylko pamiętajcie jakie macie podejście do Kierowcy to kierowca też będzie miał takie.

Gdańsk
Pracownik
@Michał

No złotówka za kilometr to jest bardzo dużo.

Trzebinia
Pracownik
 Pytanie

Mam pomysł jakby zrobić taki numer chodzi o przewoźników albo nam podnoszą stawki albo każdy daję wypowiedzenie i odmawia kursów. Czy ktoś by był chętny na takie coś? Czy każdy jest na innych zasadach. Podalibyśmy sobie kontakt i akcją.

1
Marzena
Inne
@Trzebinia

Tak z ciekawości odnośnie tego całego planu to z usług ilu firma obecnie korzysta i jak długo trwa już taka współpraca? Nie mają innych alternatyw, że takie coś sugerujesz?

Trzebinia
Pracownik
@Marzena

Rail Polska, Orlen, FPL, Cargo Master, lotos itd. Ale cargospeed zaoferowało najmniejsza stawkę na rynku w Polsce i firmy chętnie z nich korzystają. Ja wiedziałem jakie warunki były i na co się pisze ale zagwarantowali mi 16 tysiecy km miesięcznie i tego nie mam. A już nie wspomnę o korekcie paliwowej która miała być 12 gr a nie 3 gr za km

ANDRRE
Pracownik
 Pytanie
@Trzebinia

eee.. tam kto by sie nami przejmowal.. obcinanie km za kazdym razem i w koncu nawet wychodzi za km 0,77 zlotego.. to tylko szukanie (usunięte przez administratora) w lesie jak widac.,, Nie liczylem na wielkie pieniadze ale ze cos dorobie ..a tu raczej ze tylko dojezdze sobie auto i za chwile koszt dolozenia czesci i oplat eksplotacji wlasnego auta zje ta kase i zmarnowalem tylko czas na to wyjdzie .. Ma ktos takie spostrzezenie ?

Trzebinia Przewoznik
Pracownik
@ANDRRE

Ja mam takie. Pozdrawiam Przewoznik Trzebinia I nawet 9 tys km miesięcznie nie ma

Gdańsk
Były pracownik
 Pytanie
@Trzebinia Przewoznik

Witam. A może ktoś z was zna jakąś firmę taxi, w której są dobre stawki za kilometr?

Płock1970
Pracownik
@Trzebinia

Współpracuję z nimi od jakiegoś czasu. Szału nie ma ale nie jest tak źle. Mnie przed podpisaniem umowy nikt nie obiecywał korekty paliwowej na takim poziomie. Prawda 12 gr było w listopadzie ale jest to wartość ruchoma uzależniona od ceny hurtowej a ona mocno od nowego roku spadła i spada. Jest taka tabelka w umowie co to opisuje więc trudno mieć do nich pretensje.

Wro
Kandydat
 Pytanie

Czy moglby wypowiedzieć się ktoś, kto ma umowę z samochodem służbowym? Plusy i minusy?

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Proszę o podanie mniej więcej wynagrodzenia. Jeśli na swoim samochodzie na działania i gospodarczej jest 1.06 zł za kilometr to jak wychodzicie na plus ? 106 zł płaca za 100 km. Odlicz 36 zł za paliwo i delikatna amortyzację. 70 zł podziel przez dwa bo realnie z jazda po mieście zrobisz średnia 50 km /h to wychodzi 35 zł na godzinę. Etat to 168 h więc na rękę 5800 zł . Teraz odlicz koszty na przykład duży ZUS . Księgowa. A gdzie eksploatacja auta ? Urlopu nie ma. Macie jakieś informacje dodatkowe ? Jak tu liczyć zarobek ?

Tomasz
Pracownik
@Zainteresowany

Zarobku nie ma. Wszystko pochłania koszty paliwa, ZUS, rachunki. Nawet amortyzacja auta Ci się nie zwraca.

Przewoznik Trzebinia
Pracownik

Mi wypłacili za styczeń, nawet wszystko ok. Stawka na swojej działalności i samochodzie to wyliczyli mi 1.11 zł/km x 9000km = 9990 zł + 400 zł postoju = 10390 zł netto na rękę na czysto + VAT 8 % którzy oni płacą. Teraz liczymy paliwo 3000 zł może mniej więcej nie wiem prywatnie też jeżdżę wiec koszty odliczam 50% Do us. Zus 300 zł Podatek ryczałtowy 888 zł Vat 831,20 zl do zusu który sobie częściowo odliczamy z kosztów paliwa itd Księgowa 300 zł Leasing auta 800 zł brutto. To były moje koszty za styczeń 14 lutego termin płatności nic się nie spóźnili. Trzebinia 273 zł autostradę tego nie liczę bo to poszlo z mojej kieszeni.

Trzebinia Przewoznik
Pracownik
 Pytanie

Podpisał ktoś z nimi umowę chodzi mi o osoby z jednoosobowa działalnością gospodarczą i swoim samochodem?? (usunięte przez administratora) Też dla nich jeżdżę

Smuteczek
Były pracownik
 Pytanie
@Trzebinia Przewoznik

Tak.. ale jesli o kase i km chodzi to slabo to wyglada ... wrecz nie pokrywa kosztow wg mnie .. zrobisz krotka trase 44km stracisz 2h i paliwo i ile zarobiles ? nic...

1
Przewoznik trzebinia
Pracownik
@Smuteczek

No dramat z tą firmą. Układy mają niektórzy mają lepsze trasy nie wspominając o tym z kutna... co jeździ tak przmęczony ze Maszyniści już się skarżą z Orlenu.

Tomasz
Pracownik
@Trzebinia Przewoznik

Czy ktoś może polecić firmę godną zaufania. Ponieważ cargo speed spada na dno. W firmie są zatrudnieni tacy pracownicy co nie mają pojęcia o tej pracy.

Marzena
Inne
@Tomasz

pytanie tylko co można rozumieć obecnie poprzez ten brak pojęcia? na podstawie czego zostało wysnute tego typu spostrzeżenie? obecnie to ile osób mogą zatrudniać?

Gosc
Pracownik
@Marzena

Brak pojęcia może oznaczać brak płatności dla partnerów

Marzena
Inne
@Gosc

Aha no dobra, może ale nie musi? Żaden z partnerów z tego co widzę nie odniósł się do tej sugestii, więc to już jakiś znak? Czyli ostatecznie na jakie warunki w biurze można się tu nastawiać? Jaka atmosfera i jak płacą?

Dawid
Pracownik
@Marzena

@Marzena jak to jakich pracować 2 miesiące potem kop w (usunięte przez administratora) i zero kasy takich warunków

Warto?
Kandydat
 Pytanie

Witam. Widzę, ofertę u mnie z miasta. Warto do nich się odezwać jakie są stawki na nowy rok ? Idzie coś z tego teraz zarobić? Auto w leasing czy wynajem się opłaci lepiej ? Pozdrawiam

Xyz
Kandydat
@Warto?

Mało kilometrów, o połowę mniej niż w ogłoszeniu. Nie wiem czy Ci ktoś wynajmie samochód bez limitu kilometrów w rozsądnej cenie. I tylko LPG, nic innego się nie opłaca, chyba że Ci auto pali 4litry benzyny.

Trzebinia
Pracownik
@Xyz

Masz racje, slabo to wygląda 1.06 km netto za styczeń Podatek, zus, paliwo, pit, księgowość, auto dyspozycyjność. .

Przewoźnik
Były pracownik
@Warto?

Po 1 Cargo nie zapłaciło kierowcom za styczeń, dyrektor to człowiek, który wgl nie powinien być dyrektorem. Nie zna branży, żyje jak w PRL. Dyspozycyjność 24h/7. Także nie warto. Teraz będzie mnóstwo ogłoszeń, nie zapłacili za faktury za styczeń, kierowcy nie wyjeżdżają, wiec szukają nowych baranów.

Kierowca
Pracownik
 Pytanie

Niestety trzeba uciekać... Stawka 90 gr + dopłata paliwowa 9 gr to śmiech dosłownie. Trasy po nocach i częste anulacje. Może ktoś chętny założyć konkurencyjną firmę?

Kierowca
Pracownik
 Pytanie
@Kierowca

Zgadza się wam wyliczenie kilometrów z tego miesiąca ? Bo mi się nie zgadza o prawie 6 tysięcy zł !!!

Kierowca
Pracownik
 Pytanie

A chcesz mi powiedzieć ze jest inaczej ? Kantujecie kierowców tak, że aż głowa mała. Gdzie jest wynagrodzenie ?

1
Kierowca
Pracownik
@Kierowca

Niestety mi też kilometry się nie zgadzają mimo ze ZAWSZE jadę najkrótszą możliwą trasą.

Hmm
Kandydat
 Pytanie
@Kierowca

Jak to widzisz ? Bez znajomosci chyba ciężko się wbić ? (usunięte przez administratora)

Kierowca
Były pracownik
 Pytanie

Dostaliście rozliczenia za Grudzień ? Dramat jakiś nikt nie odpisuje na meila, dyspozytorzy nic nie wiedzą, firma dno, chyba kasa się kończy.

Andrre
Pracownik
@Kierowca

u mnie od tygodnia nikt nic nie zglasza do roboty.. cisza ..chyba ze zapomnieli o nas.. troche dziwne...

Jacek
Pracownik
@Andrre

Ja 400 kilometrów zrobiłem tylko

Marii
Pracownik
@Kierowca

Proszę o kontakt chciałem z Panem porozmawiać o cargo speed. truten@int.pl

Marzena
Inne
@Jacek

no widziałam, że pisałeś o tym, że nawet na zus to nie starczy... czyli ile tak sumarycznie z tego by było?

Andrre
Pracownik
@Marzena

to to lipa totalna... na suchy chleb noe zarobie jak dalej nic sie nie ruszy .. po cholere chca nowych jak roboty brak..

Kierowca
Kandydat
 Pytanie

Witam, mam pytanie.. ile km robicie w miesiącu.??? Dziękuję i pozdrawiam.

Kierowca
Pracownik
@Kierowca

Realnie między 8 a 12 tysięcy, ale przy tych kosztach życia to stawka za mała jest.

Zostaw merytoryczną opinię o Cargo Speed International Sp. z o.o. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Cargo Speed International Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii