Strategia
Konsekwentnie realizowana strategia to klucz naszego sukcesu
Naszą strategię oparliśmy na czterech filarach:
- Trwałe relacje z Klientami;
- Kompleksowa oferta produktów o najwyższej jakości;
- Zakup produktów bezpośrednio z krajów ich pochodzenia;
- Rozwój marki Bakal na rynku w Polsce
Poprzez ich realizację dążymy do osiągnięcia celów zgodnych z misją oraz wizją firmy.
Nasza misja
- Dostarczamy naszym klientom najwyższej jakości produkty zgodnie z obowiązującymi normami, dzięki czemu są one smaczne, zdrowe i bezpieczne dla naszych konsumentów.
- Wyznaczamy trendy na rynku bakalii w Polsce.
- Dbamy o zadowolenie naszych akcjonariuszy, klientów i pracowników.
Nasza wizja
- Utrzymanie pozycji lidera na rynku bakalii w Polsce.
- Pragniemy aby firma Atlanta Poland S.A. kojarzona była przez kontrahentów jak i konsumentów jako rzetelna firma oferująca naturalne i pełnowartościowe produkty najwyższej jakości.
Wartości
Poniższe wartości stanowią solidny fundament, na którym budujemy przyszłość naszej firmy. Wymagamy by zarówno indywidualne postępowanie naszych pracowników jak i decyzje związane z działalnością naszej firmy były zawsze zgodne z naszymi wartościami, w które wierzymy i według których pracujemy:.
- Partnerstwo;
- Tradycja i doświadczenie;
- Odpowiedzialność;
- Innowacyjność;
- Kreatywność;
- Zespołowość;
- Doradztwo