Pytania do firmy AmeriGas Polska Sp. z o.o.
Dlaczego firma AmeriGas nie przykłada starań, aby pracownicy działu obsługi klienta byli przeszkoleni z manier i dobrego wychowania? Skoro to dział OBSŁUGI KLIENTA, to chyba priorytetem jest, aby osoba tam pracująca była uprzejma i dysponowała podstawową wiedzą w temacie. Minimum cierpliwości również byłoby wskazane. Takie stanowisko to wizytówka firmy a często wpływ na decyzje klienta o dalszej współpracy. Dane pracownika dostępne, gdyby ktoś z osób zarządzających chciał zgłębić temat.
Bardzo nam przykro z powodu tak negatywnego doświadczenia. Obsługa Klienta jest dla nas niezmiernie ważna, dlatego cenimy sobie każdy komentarz. Aby poprawić błędy, chętnie zapoznamy się ze szczegółami zaistniałej sytuacji. Serdecznie prosimy o przesłanie informacji na adres mailowy kontakt@amerigas.pl z podaniem swoich danych kontaktowych. Na pewno skontaktujemy się z Państwem. Pozdrawiamy!
Heh nie polecacie gazu, tak? A jak praca tutaj? Szukają obecnie R2R Accountant. Pisza o biegłym angielskim pisanym i mówionym. Wiecie jak to weryfikują podczas rozmowy rekrutacyjnej? Sa pytania czy zadania?
Podczas rozmowy rekrutacyjnej część jej odbywa się w języku obcym. Bardzo szybko można zweryfikować na jakim poziomie jest znajomość języka kandydata, wiec albo się go zna, albo nie. Co do tego stanowiska znajomość języka jest obowiązkowa.
Certyfikat jest potrzebny czy nie? Bo z doświadczenia wiem, że niektóre firmy sobie życzą oficjalnego potwierdzenia.
A można dopytać jak praca na tym stanowisku tu w firmie w rzeczywistym ujęciu wygląda? Które obowiązki są najczęściej powtarzalne i jak sama w sobie praca jest zorganizowana? Ktoś ma jakieś doświadczenie i by się podzielił?
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w AmeriGas Polska Sp. z o.o.?
Wszystko zależy od tego, na jakie stanowisko się ubiegamy. Najczęściej zadania które zweryfikują naszą wiedzę np, biegłość poruszania się w środowisku Office. Rozmowa rekrutacyjna w obcym języku. Bardzo łatwo można zweryfikować czy kandydat ma odpowiednie cechy na dane stanowisko.
Jakie narzędzia pracy zapewnia AmeriGas Polska Sp. z o.o.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Narzędzia pracy zależą od działu w którym będziesz pracował/ła oraz od stanowiska. Nasi koledzy z działu handlowego posiadają do dyspozycji samochody służbowe, telefony komórkowe oraz laptopy. Większość pracowników działów administracyjnych posiada telefony komórkowe aby móc kontaktować się ze współpracownikami, klientami oraz kontrahentami. Wszystko zależy od zakresu obowiązków. Od zawsze uchodziliśmy za firmę, w której panuje rodzinna atmosfera. Bardzo często nasi pracownicy spotykają się poza godzinami pracy aby spędzić czas we własnym gronie . Na co dzień nie brakuje nam wyzwań, a co za tym idzie odpowiednich dawek stresu. Wszystko wynagradza nam "luźna atmosfera", gdzie można czasami pożartować z szefem oraz z szefa. Zabawne maile krążące po sieci, spotkania na kawie w kuchni czy przerwie na śniadanie lub obiad. Do tego należy dodać elastyczny czas pracy dopasowany zarówno do rannych ptaszków jak i śpiochów. Może właśnie dlatego nasi pracownicy zostają z nami na długie lata...
Brawo! Już myśleliśmy że nikt się zorientuje. A tu taka niespodzianka ????
Co za stek bzdur podajcie liczbę pracowników których zwolniliście odeszli w przeciągu ostatnich 5 lat to są dziesiątki osób całe bp cały bok z Łodzi masę ludzi z wawy
Dziękujemy za komentarz. Niestety bardzo mija się on z prawdą. Nie wiemy skąd takie informacje ale są one nieprawdziwe. Oczywiście odeszli od nas pracownicy podczas restrukturyzacji lecz była ona w 2011 roku. Rozumiemy, że jesteś byłym pracownikiem, który nadal żyje życiem naszej firmy. Bardzo się cieszymy z tego powodu. Gdybyś chciała/ chciał porozmawiać o tym zapraszamy do kontaktu, który znajdziesz na naszej stronie internetowej www.amerigas.pl .
Państwa handlowcy nie dorośli do obsługi Klienta i tyle są tom akwizytorzy którzy mają swoje ego większe od tego co w spodniach
Czy AmeriGas Polska Sp. z o.o. organizuje staże dla studentów?
Zapraszam do grupy ceny gazu w butli 11kg https://www.facebook.com/groups/667914317967240/?ref=share
Cena gazy wzrosła o prawie 50%. Czytajcie opinie . Nie polecam tej firmy. Ciekawe jak z rozwianiem umowy. 3 miesieęczny okres wypowiedzenia???
Zerwanie umowy, wykup butli na własność. Jak wyglada to od strony AmerGas? Proszę o opinie. Pozdrawiam
W konsekwencji, z każdego względu, jest to korzystne, ale trzeba się liczyć z długotrwałą walką, łącznie ze sprawą w sądzie. Służę pomocą w doradztwie, bowiem jestem już chyba na końcowym etapie, pozdrawiam
Firma zrywa umowę próbując mnie obarczyć winą że podobno za mało kupuję gazu. Pewnie kupowałbym więcej, nie oszczędzał, nie bawił się w rozpalanie kominka ale gaz musiałby być w normalnej cenie. Tymczasem firma stosuje zdumiewające praktyki. Gaz jest na rynku po 1.50-1.60 za litr a oni chcą mi go sprzedać po 3.60. Za komuny taka praktyka podchodziła pod paragraf spekulacji zagrożony w latach pięćdziesiątych nawet KS-em. Obiecywali ustami pełnomocnika że po 10 latach zbiornik stanie się moją własnością. Co prawda wtedy firma nazywała się PROGAS-EUROGAS ale co mi do tego. Po prostu mnie oszukali. Dziś żądają 3000zł zwrotu za montaż instalacji 15 lat temu. Przecież wtedy płaciłem za tę instalację coś koło 1200 zł. Proponowali mi odpompowanie gazu ze zbiornika za 700 zł a dostawca nowego zbiornika zrobił to za darmo ciesząc się że ma nowego klienta. Żądają ponad 600 zł za demontaż zbiornika choć zdemontowała go i przygotowałą do transportu firma która przywiozła nowy zbiornik. Nie chce mi się dalej gadać. To po prostu P O R A Ż K A
Jak długo trwa proces awansu w AmeriGas Polska Sp. z o.o.?
Dziękujemy za pytanie. Do każdego pracownika podchodzimy indywidualnie. W związku z tym nie jesteśmy w stanie określić procesu awansu w postaci czasu. Więcej informacji mogą Państwo uzyskać kontaktując się z działem HR mailowo na adres: rekrutacja@amerigas.pl
Posiadam umowę na stała cenę gazu która jest przedłużana co roku- cena za metr3 16.97 zł. Umowa licznikowa, czy rozniez Państwo maja takie ceny gazu ? czytam ze są dużo niższe, nie rozumiem dlaczego moje są tak wysokie.
Uprzejmie informujemy, że cena gazu uzależniona jest od notowań cen surowca na rynku światowym, kursu wymiany dolara jak również od kosztów, które AmeriGas ponosi z tytułu zapewnienia bezpieczeństwa oraz najwyższej jakości obsługi. Cena obejmuje również koszty przeglądów i rewizji zbiornika, odpowiedzialności za bezpieczne funkcjonowanie instalacji oraz utrzymanie jej w należytym stanie, a także indywidualnych kosztów obsługi klienta. Jednocześnie informujemy, że jeśli mają Państwo jakiekolwiek uwagi dotyczące naszej oferty lub chcą porozmawiać nt. obowiązującej ich ceny, to nasi specjaliści są dla Państwa dostępni telefonicznie, mailowo oraz poprzez formularz kontaktowy na stronie. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, tak żeby oferta była maksymalnie dopasowana do jego potrzeb oraz sposobu użytkowania gazu. Jesteśmy przekonani, że wspólnie znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
Wynika z tego, że płaci Pan za 1 litr gazu 4,41927 zł, ostatnia cena tankowania w lipcu 2020 na wolnym rynku wynosiła 1,37 zł za litr. pozdrawiam
to bardzo ciekawe, mimo spadku ceny surowca ja otrzymałem podwyżkę o 30%, na infolinii usłyszałem że jak mi nie pasuje to przecież nie muszę włączać ogrzewania, coś w styli "taki mamy klimat". Już czekam żeby się od Was uwolnić a podpisanie umowy uważam za największy błąd. Dostałem 18 letni zbiornik, który już zaczyna korodować, z dokumentacją też był problem podczas odbioru UDT.
Życzę powodzenia. Ja już uwolniłem się od tej tzw firmy. Dzięki temu zakupy na wolnym rynku stały się przyjemnością, ostatnie tankowanie gazu w lipcu 2020 w cenie 1,37 zł/litr. Nie bez znaczenia jest komfort psychiczny. Bowiem nie jesteśmy skazani na takie firmy jak amerigas. Mamy prawo wyboru. Pozdrawiam
Czy pracownicy w AmeriGas Polska Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Bardzo dziękujemy za pytanie. Biorąc pod uwagę bardzo niski wskaźnik retencyjny w naszej firmie, oraz fakt iż większość pracowników spotyka się prywatnie, po godzinach pracy, jesteśmy skłonni stwierdzić, że nasi pracownicy dobrze się czują w swoim towarzystwie.
Czy zatem praca z domu zostanie z nami na zawsze jak COVID się skończy? Ale nie jako benefit, tylko jako normalna praktyka.
Dziękujemy za przesłane zapytanie. Obecnie wprowadziliśmy drugą fazę powrotów do biura. Cały czas monitorujemy informacje dotyczące pandemii covid-19. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć rozwoju sytuacji, co oznacza, że nie jesteśmy w stanie określić jak dokładnie będzie wyglądać nasza praca. Czekamy na moment aż sytuacja pandemiczna będzie wygasała. Wtedy podejmiemy odpowiednie decyzje.
Czy dyżury międzyświąteczne w AmeriGas Polska Sp. z o.o. obstawiają najmłodszymi stażem?
Pewnie chodziło o to, czy w firmie występują dyżury świąteczne, a jeżeli tak to czy otrzymują je osoby z najmniejszym stażem pracy. W sumie miałem inne pytanie, ale chętnie również się dowiem, jak to jest z tymi dyżurami?
Często tak jest choć zależy od kierownika. To już moja czwarta firma i wszędzie tak jest. Musisz swoje odpracować.
Jak wygląda robota na stanowiskach obcojęzycznych w obsłudze klienta? Na stronie widzę filmy jak wygląda to u was wewnątrz, zajebioza. Szukacie kogoś?
Mam nadzieję, że ktoś dobrze zorientowany w temacie szybko udzieli Ci odpowiedzi. Ja słyszałam, że AmeriGas oferuje swoim pracownikom chociażby: możliwość rozwoju, ubezpieczenie, opiekę medyczną oraz nowoczesność i stabilność. To już bardzo dogodne warunki - nie sądzisz?
A to bardzo ciekawe bo nikt z nas nawet poprzedniej wypowiedzi nie widział, a co dopiero na nią odpowiadać :) Polecamy się!