Nasz proces rekrutacyjny składa się z dwóch etapów.
Możesz do nas zadzwonić:
Aplikacja telefoniczna – we wszystkich ogłoszeniach podajemy numery telefonów, które są do Twojej dyspozycji, jeśli jesteś zainteresowany pracą u nas. W trakcie tej wstępnej rozmowy telefonicznej zostaniesz zaproszony na rozmowę z rekrutrem do siedziby naszej firmy.
Możesz do nas napisać:
Aplikacja online - wysyłasz swoje CV na interesujące Cię stanowisko za pośrednictwem Gowork.pl
w zakładce Aplikuj lub na naszego maila. Wtedy to my zadzwonimy do Ciebie i zaprosimy Cię na rozmowę z rekrutrem do siedziby naszej firmy.
Pierwszy etap procesu rekrutacyjnego to rozmowa z rekrutrem podczas której zapoznasz się z charakterem oferowanej pracy, a my dowiemy się czy spełniasz określone przez nas wymagania.
Kolejny etap naszego procesu rekrutacyjnego to spotkanie z Koordynatorem odpowiedzialnym za obiekt, który byłby miejscem Twojej pracy. W trakcie tej rozmowy Koordynator odpowie na wszystkie Twoje pytania, pokaże Ci Twoje przyszłe miejsce pracy i opisze zakres obowiązków, tak, abyś posiadał pełen pakiet informacji przed rozpoczęciem pracy w naszej firmie. Jeśli zdecydujemy, że pasujesz do naszego zespołu zaproponujemy Ci współpracę.