1Stplace.Pl Sp. z o.o. sp.k.

4.3 Dodaj merytoryczną opinię
Formuła SEO 1stplace

 

Formuła SEO 1stplace. Jak wskoczyć na pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania?


W dynamicznym świecie pozycjonowania stron internetowych tylko innowacyjne i skuteczne strategie umożliwiają zdobycie pozycji lidera. Formuła SEO 1stplace, opracowana przez agencję e-marketingową 1stplace.pl to unikalne, autorskie podejście do pozycjonowania stron internetowych. Dzięki zastosowaniu czterech filarów ‒ autorytetu tematycznego, fraz intencyjnych, trwałego link buildingu oraz unikalnego skryptu indeksującego, Formuła SEO 1stplace pozwala na szybkie osiągnięcie satysfakcjonujących rezultatów.

W niniejszym artykule przyjrzymy się bliżej Formule SEO 1stplace.pl, wyjaśnimy jej założenia i kluczowe elementy.

 

Czym jest formuła SEO 1stplace?


Czym jest Formuła SEO 1stplace? Jak już wspominaliśmy powyżej, to autorskie, unikalne rozwiązanie agencji e-marketingowej 1stplace.pl. Rozwiązanie, dzięki któremu możesz zwiększyć widoczność w sieci swojej strony www bądź sklepu e-commerce.

Na Formułę SEO 1stplace składają się 4 filary, są to:

  • autorytet tematyczny

  • frazy intencyjne

  • trwały link building

  • unikalny skrypt indeksujący.

Przyjrzyjmy się każdemu z filarów.
 

Autorytet tematyczny

Autorytet tematyczny to poziom zaufania i wiarygodności, jakim stronę www lub sklep e-commerce darzą użytkownicy oraz roboty wyszukiwarek. Celem budowy autorytetu tematycznego jest uzyskanie miana eksperta w danej dziedzinie, w zakresie tematów, które są najbliższe firmie, stanowiących priorytet dla Twojego biznesu.
 

Autorytet tematyczny - dlaczego jest ważny?

Dlaczego budowa autorytetu tematycznego jest tak ważna? Wśród najważniejszych korzyści znajdują się:

  • Wiarygodność i zaufanie użytkowników - im wyższy autorytet tematyczny, tym większe zaufanie użytkowników do prezentowanych informacji, produktów lub usług. Strony o wysokim autorytecie postrzegane są jako najlepsze w swojej dziedzinie.

  • Lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania - strony mające autorytet tematyczny zyskują większe szanse na zajęcie topowych pozycji w wynikach wyszukiwania, przekłada się to na liczbę odwiedzin.

  • Przewaga nad konkurencją - strony i sklepy internetowe o wysokim autorytecie tematycznym mają przewagę nad konkurencją. Dzięki lepszej widoczności i zaufaniu użytkowników wzrasta też liczba potencjalnych klientów.

  • Budowa wartościowego profilu linków - strony o wysokim autorytecie, zawierające wartościowe treści, często są linkowane przez inne witryny. Google docenia strony www, na które kierują wartościowe odnośniki.

  • Wyższa konwersja - użytkownicy, którzy mają zaufanie do danej witryny, są bardziej skłonni do konwersji, są lojalni, polecają firmę.
     

Jak budować autorytet tematyczny?

W jaki sposób budować autorytet tematyczny strony?

  • Wartościowe i unikalne treści - publikacja merytorycznych, wyczerpujących, unikalnych tekstów, które zaspokoją potrzeby użytkowników to priorytet. Doskonałym rozwiązaniem są tutaj content huby.

  • Profil wysokiej jakości linków - zdobywanie linków wysokiej jakości, z autorytatywnych stron, powiązanych tematycznie z Twoim biznesem.

  • Recenzje i opinie - zadowoleni klienci mogą przyczynić się do wzrostu autorytetu strony. Warto więc zachęcać użytkowników do wystawiania recenzji i dzielenia się swoimi doświadczeniami.

  • Regularnie aktualizacje treści - wprowadzanie regularnych aktualizacji na stronie sygnalizuje wyszukiwarkom, że jest ona aktywna i dynamiczna. Dostosowywanie treści do zmieniających się potrzeb użytkowników zwiększa szanse na utrzymanie wysokiego autorytetu tematycznego.
     

Frazy intencyjne

Frazy intencyjne, czyli związane z intencją wyszukiwania, odgrywają kluczową rolę w dzisiejszym SEO. Pozwalają one na zrozumienie potrzeb użytkowników. Odpowiednie wykorzystanie fraz intencyjnych może znacząco wpłynąć na efektywność strategii pozycjonowania.

Wyróżniamy różne rodzaje fraz intencyjnych, są to:

  • Frazy informacyjne: użytkownik poszukuje informacji na dany temat, np. jak uprawiać bazylię czy historia telefonów komórkowych. W przypadku fraz informacyjnych celem użytkownika jest zdobycie wiedzy, niekoniecznie wykonanie jakieś konkretnej akcji, takiej jak zakup.

  • Frazy nawigacyjne: użytkownik chce trafić na konkretną podstronę, źródło informacji. Przykłady takich fraz to Facebook login czy poczta Gmail. W tym przypadku intencją jest odnalezienie i odwiedzenie konkretnej witryny.

  • Frazy transakcyjne: użytkownik zamierza dokonać zakupu lub skorzystać z usługi. Przykłady takich fraz to buty sportowe niebieskie czy bilety na koncert. Intencją jest podjęcie konkretnej akcji, która prowadzi do transakcji.

  • Frazy komercyjne to słowa kluczowe wpisywane przez użytkowników, którzy zamierzają dokonać zakupu lub skorzystać z usługi. Takie frazy są ściśle związane z frazami transakcyjnymi, ale zazwyczaj obejmują także elementy związane z marką, produktem lub usługą. Przykłady fraz komercyjnych to nike buty do biegania, samsung galaxy s22promocja czy ubezpieczenie OC porównywarka.
     

Wykorzystanie fraz intencyjnych w strategii SEO

W jaki sposób frazy intencyjne wykorzystywane są w działaniach z zakresu pozycjonowania?

  • Tworzenie treści dostosowanych do intencji: analiza fraz kluczowych, na które pozycjonowana jest strona i określenie intencji, które są z nimi związane.

  • Optymalizacja treści pod kątem fraz intencyjnych: włączenie fraz intencyjnych do tytułów, nagłówków.

  • Analiza konkurencji: research konkurencji, znalezienie luki w ich strategiach, przygotowanie lepszego planu, bardziej wartościowych treści.

  • Monitorowanie wyników: systematyczne sprawdzanie, jak przebiega pozycjonowanie z wykorzystaniem fraz intencyjnych.

  • Analiza statystyki ruchu i konwersji: bieżące analizy umożliwiają dostosowanie strategii do potrzeb użytkowników i zmieniających się warunków na rynku.
     

Trwały link building

Linki zewnętrzne to istotny czynnik rankingowy. Niestety, właściciele stron www i sklepów e-commerce często nie zdają sobie sprawy z jednej, istotnej kwestii. Wiele agencji SEO po zakończeniu współpracy “odpina” linki. Mowa tutaj o linkach umieszczonych na stronach zapleczowych danej firmy SEO. Skutkuje to gwałtownym spadkiem widoczności w organicznych wynikach pozycjonowanej witryny.

Jednym z filarów Formuły SEO 1stplace jest trwały link building. Linki nie są usuwane nawet po zakończeniu współpracy, cały czas pracują na widoczność i ruch witryny. Proces budowy profilu linków jest dokładnie przemyślany, tak, by uzyskane odnośniki przyniosły jak najwięcej korzyści.
 

Unikalny skrypt indeksujący

Czwarty z filarów Formuły SEO 1stplace to unikalny skrypt indeksujący. Jakość indeksacji odgrywa kluczową rolę w procesie pozycjonowania. Dlaczego? Ponieważ wszelkie zmiany wyświetlane są w wyszukiwarce dopiero po zaindeksowaniu.

Agencja 1stplace.pl w 2008 roku rozpoczęła prace nad własnym skryptem indeksującym. Wykorzystanie skryptu przyspiesza proces indeksacji o około 36%. Szybsza indeksacja przekłada się na skrócenie czasu oczekiwania na efekty działań.

 

Formuła SEO - zalety i wady, o których musisz wiedzieć


Formula SEO 1stplace to autorskie rozwiązanie, dzięki któremu optymalizujesz stronę zarówno pod kątem wyszukiwarki Google jak i użytkowników. Budowa autorytetu tematycznego, miano eksperta w branży, wartościowe linki zewnętrzne, (które są nie tylko ważnym czynnikiem rankingowym, ale też stanowią dodatkowe źródło ruchu), treści dostosowane do intencji użytkowników to pakiet, dzięki któremu zyskasz i utrzymasz miejsce w TOP10 wyników organicznych.

Formuła dedykowana jest przede wszystkim osobom świadomym, rozumiejącym proces pozycjonowania i chcącym uzyskać jak największe korzyści.

 

Odkryj, jak Formuła SEO 1stplace może stać się Twoim orężem w walce o lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania.

 

Zobacz więcej →

 
1Stplace.Pl Sp. z o.o. sp.k.