Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Eltel Networks
przez Michał, 2015-08-16 23:14:29
Odpowiedź na: [pool-pet - 2015-08-16 01:05:59]:
A ja gorąco polecam zawód serwisanta, super praca, bardzo przyjemna, można dobrze zarobić.

mateco
przez kornas, 2016-12-06 21:55:34
Byłem u nich serwisantem i szczerze, to narzekać nie mogę. Mateco, to dobry pracodawca. Takie jest moje zdanie.

Agencja Ochrony PUH VOTUM
przez Wojtas.o, 2015-01-08 16:28:57
Jestem pracownikiem firmy "VOTUM" w Bydgoszczy Jest to najlepsza firma w której pracowałem a wiem co mówie bo mam 16 lat pracy w Ochronie . Firma "VOTUM" dba o pracownika to są dodatki socjalne i wypłaty przed czasem . Mili ludzie z samym Prezesem na czele nie ma tu wykorzystywania ludzi . Pensje są niskie ale na warunki jedne z najwyższych w Bydgoszczy . Polecam tu prace W.O

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Praca w IT w Bydgoszczy
29 sierpień 2017
Branża IT rozwija się cały czas za sprawą zdolnych informatyków, architektów sieci, programistów i specjalistów od najnowszych technologii. W Bydgoszczy istnieje wiele firm, które zatrudniają pracowników w tej branży. The BSS Tour Bydgoszcz 25 kwietnia 2017 roku w Bydgoszczy w hotelu Holiday Inn odbyło się ważne wydarzenie dla branży IT – The...
Czytaj więcej >>
Pracodawcy mają realne problemy ze znalezieniem w Bydgoszczy i w powiecie bydgoskim wartościowych pracowników. Niedługo przed podobnym problemem staną dwie firmy, które w tym mieście prowadzą działalność i chcą zatrudniać nowych pracowników. Bydgoskie bezrobocie W Bydgoszczy mamy do czynienia z bezrobociem naturalnym – osoby pozostające bez p...
Czytaj więcej >>
Stopa bezrobocia rejestrowanego w Bydgoszczy osiągnęła poziom 4,8 proc. W perspektywie całego kraju jest to bardzo niski wynik, który świadczy o dużych możliwościach znalezienia pracy. Dane liczbowe Statystyki pokazują, że poziom bezrobocia rejestrowanego w Bydgoszczy z miesiąca na miesiąc maleje. Zatrudnienie czeka na osoby chcące podjąć oferty pr...
Czytaj więcej >>
Walka bezrobociem to dla bydgoskich władz jeden z priorytetowych celów. Sytuacja co prawda uległa znaczącej poprawie, ale to nie oznacza, że uporano się ze wszystkimi problemami. W kwestiach związanych z bezrobociem wciąż jeszcze jest wiele do zrobienia – najważniejsze jest to, by nie dopuścić do wyraźnego wzrostu liczby osób rejestrujących się w p...
Czytaj więcej >>
Utrata pracy może dotknąć każdego – i to z wielu powodów. Znalezienie nowej posady jest zwykle sporym wyzwaniem wymagającym niemałej cierpliwości i determinacji. Specjaliści z Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy radzą, aby w takiej sytuacji nie zwlekać zbyt długo z rejestracją w pośredniaku. Tego typu instytucje dysponują bowiem wieloma instrumen...
Czytaj więcej >>
O sukcesie osoby poszukującej pracy decyduje wiele czynników. Istotną rolę w tym kontekście odgrywa wykształcenie – trendy w tym zakresie uległy licznym zmianom na przestrzeni wielu ostatnich lat. Obecnie coraz większe szanse na rynku pracy mają absolwenci szkół zawodowych – widać to również i w Bydgoszczy, gdzie spore jest zapotrzebowanie na lakie...
Czytaj więcej >>
Jedną z branż zgłaszającą największe zapotrzebowanie na fachowców jest w Bydgoszczy branża IT. Doświadczeni specjaliści z odpowiednio wysokimi kwalifikacjami mogą liczyć na bardzo ciekawe propozycje zatrudnienia wiążące się z atrakcyjnymi warunkami płacowymi. Warto zatem skorzystać z rozwiązań mających na celu  zdobycie lub wzmocnienie kompetencji ...
Czytaj więcej >>
Prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce to nie lada wyzwanie. W najtrudniejszej sytuacji są przedstawiciele sektora małych i średnich przedsiębiorstw – wiele takich firm upada w przeciągu pierwszego roku funkcjonowania, za co odpowiedzialność ponoszą zbyt duże zobowiązania finansowe. Nie bez powodu zatem w Bydgoszczy prowadzone są działania ...
Czytaj więcej >>
Sytuacja kobiet na rynku pracy jest szczególnie trudna – wpływ na taki stan rzeczy ma wiele czynników ze szczególnym naciskiem na obowiązki związane z rodzicielstwem. Również i Bydgoszcz, gdzie bezrobocie jest niskie, nie odstaje pod tym względem od reszty kraju. Tak jak wszędzie, tak i tutaj ogromnego znaczenia nabierają działania mające na celu z...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Iwona Uziembło - SkanSerwis Sp. z o.o."
Na rynku działają Państwo już 15 lat. Jak w tym czasie zmieniła firma? Zaczynaliśmy 15 lat temu jako firma jednego projektu- świadczyliśmy obsługę korespondencji dla jednego klienta. Mieliśmy zaangażowanych kilka skanerów średniej wydajności do obsługi tego projektu. Dzisiaj liczba stałych projektów usługowych to ponad 30 u klientów ze wszystkich sektorów gospodarki. Rozbudowaliśmy park maszynowy do ponad 40 skanerów dokumentowych od formatów A8 do A0. Firma rozbudowała swoje kompetencje w dystrybucji i obsłudze serwisowej skanerów dokumentowych dla światowych liderów w produkcji skanerów takich jak Kodak, Fujitsu, Panasonic, Canon. Wymagania jakie są nam stawiane przez rynek jak i naszych dostawców wymuszają ciągłe podnoszenie kwalifikacji dla inżynierów sprzedaży, pracowników serwisu i analityków w dziedzinie Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Z naszych analiz i wsparcia technicznego korzysta na dzisiaj ponad 100 firm z branży Ubezpieczeniowej, Energetycznej, Finansowej, Sektora Publicznego, Transportowej oraz wiele nowatorskich firm prywatnych. ...
"Wywiad z Anna Zgrzebnicka - Codete"
Na czym opiera się Wasza działalność? Wytwarzamy oprogramowanie dla międzynarodowych klientów. Największe doświadczenie posiadamy w tworzeniu aplikacji webowych, w oparciu o PHP i JavaScript. Natomiast w ciągu ostatnich kilku lat poszerzyliśmy nasz stack technologiczny o Javę, Pythona, Scalę oraz Ruby. Budujemy też zespoły programistów w iOS oraz Android. Wszystkie nasze projekty rozwijamy w oparciu o metodologię Agile Scrum.
Brzmi to trochę skomplikowanie. Są jednak pewnie tacy, którzy świetnie w tym świecie się odnajdują. Kto stoi za Waszymi sukcesami? W firmie zatrudniamy głównie programistów, testerów oprogramowania, Graphic Designerów oraz Project Managerów. Poza tym mamy własne działy HR i sprzedaży. W tej chwili firma liczy około 90 osób.
Działacie od 2010 roku, a więc zaliczacie się raczej do młodego biznesu. Nasza firma została założona przez Karola Przystalskiego jako software house, specjąlizujący się w rozwiązaniach webowych. Karol łączył swoje zaangażowanie w firmę z karierą naukową w Polskiej Akademii Nauk. Obecnie kontynuuje ją jako doktor nauk technicznych na wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jednocześnie w Codete pełni funkcję Chief Technology Officer. ...
"Wywiad z Ewelina Waśkowiak - Clar system"
"Wywiad z Monika Przyborska - Clar system"
Firma Clar System od 16 lat na rynku. Jak funkcjonuje obecnie ? Jesteśmy prężnie działającą firmą, zatrudniającą obecnie 9000 osób, które codziennie obsługują 3000 placówek na terenie całego kraju. Na rynku z powodzeniem działamy od 1999 roku, utrzymując się w ścisłej czołówce liderów branży. Właścicielem Grupy Kapitałowej Clar System jest firma AB Facility, należąca do największych dostawców kompleksowych usług Facility Management w Czechach i na Słowacji. W naszym portfolio znajduje się szereg usług z zakresu miękkiego (Soft) i twardego (Hard) Facility Management: - Utrzymanie czystości, - Higiena szpitalna, - Ochrona mienia, - Leasing pracowniczy, - Techniczna obsługa obiektów.  
Co odróżnia Państwa firmę od podobnych działających na rynku? Grupa Kapitałowa Clar System posiada oddziały w całej Polsce. Obecnie działamy na podstawie siedem makroregionów operacyjnych, które w celu sprawniejszego zarządzania usługami podzielone są na mniejsze. W tym obszarze do dyspozycji potencjalnych Klientów kierujemy grupę Regionalnych Kierowników Sprzedaży, a bezpośredni i stały nadzór nad realizacją usług w terenie sprawują: Dyrektorzy Makroregionów, Koordynatorzy Kontraktów, Koordynatorzy ds. Zatrudnienia i Technolodzy. Tak zbudowana struktura pozwala nam sprawnie zorganizować każdą usługę w dowolnym miejscu w kraju, przy jednoczesnym zapewnieniu ustalonych standardów jakościowych. Jesteśmy jedną z niewielu firm, którą cechuje pełna kompleksowość w wykonywaniu oferowanych usług. Ponad 15letnie doświadczenie z zakresu soft FM w połączeniu z know-how grupy AB Facility, pozwala nam oferować pełen zakres usług FM, ograniczając przy tym konieczność korzystania z drobnych podwykonawców do niezbędnego minimum. Oznacza to, że koszt końcowy usługi dla Klienta nie zawiera dodatkowych, ukrytych narzutów. Sensem zintegrowanego Facility Managementu jest świadczenie Klientowi kompleksowej dostawy wybranych usług, za którą dostawca ponosi pełną odpowiedzialność, a także zarządzanie i koordynacja poszczególnych dostawców usług. Partnerem dla Klienta jest jedna osoba – menedżer projektu, co z założenia ułatwia zarządzanie, przynosi oszczędność czasu i kadry kierowniczej Klienta.   Na targach pracy w całej Polsce szukamy nowych pracowników. ...