Reeko S.A.
przez mix2000, 2014-08-20 16:35:58
Po rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko referenta administracyjno-biurowego okazało się, że moim zadaniem byłoby przyjmowanie pieniędzy za faktury, rozliczanie kasy, księgowanie dokumentów, robienie kawy szefowej itd. oraz co najważniejsze czego nie zamieszczono w ofercie to sprzedaż produktów przez telefon, praca na bazie kontaktów,którą sama sobie dostarczę i to wszystko za 1200zł bez szansy na większe dochody. Zrezygnowałam przede wszystkim dla tego, że zachowanie szefowej było mało konkretne, niezdecydowane i uważam,że szuka sobie fajerki do wszystkiego i to za płacę godną stanowiska sprzątaczki lub ochroniarza. Niech szuka dalej. Ambitnym osobom odradzam pracę w ty miejscu.

Agencja Ochrony PUH VOTUM
przez Wojtas.o, 2015-01-08 16:28:57
Jestem pracownikiem firmy "VOTUM" w Bydgoszczy Jest to najlepsza firma w której pracowałem a wiem co mówie bo mam 16 lat pracy w Ochronie . Firma "VOTUM" dba o pracownika to są dodatki socjalne i wypłaty przed czasem . Mili ludzie z samym Prezesem na czele nie ma tu wykorzystywania ludzi . Pensje są niskie ale na warunki jedne z najwyższych w Bydgoszczy . Polecam tu prace W.O

SDL Poland Sp. z o.o.
przez PLN, 2015-05-20 17:21:15
Firma SDL jest dla mnie nowym odkryciem na bydgoskim rynku. Nie miałem pojęcia iż tak innowacyjna firma ma siedzibę w Bydgoszczy. Mój kolega i koleżanka pracują i bardzo chwalą. Złożyłem podanie. Trzymam kciuki bo słyszałem że spory przesiew jest...

Wpisy z naszego BLOGA:

W wielu profesjach w Bydgoszczy brakuje rąk do pracy, dlatego pracodawcy dokładają wszelkich starań do tego, aby jak najbardziej uatrakcyjnić swoje oferty pracy. Sytuacji firm w regionie nie poprawia malejące bezrobocie. Sytuacja na rynku pracy w Bydgoszczy W III kwartale 2016 roku bezrobocie w Bydgoszczy spadło poniżej granicy 5 proc.  Zgodnie z d...
Czytaj więcej >>
Zatrudnienie w bydgoskich zakładach pracy znajduje wiele tysięcy pracowników różnych profesji. W 2016 roku sukcesywnie malało w mieście bezrobocie, a w 2017 roku według prognoz ekspertów będzie podobnie. Jakie oferty pracy w Bydgoszczy będą pojawiały się w kolejnych miesiącach bieżącego roku? Barometr zawodów w Bydgoszczy Powiatowy Urząd Pracy w By...
Czytaj więcej >>
Bydgoszcz jest największym ośrodkiem miejskim w województwie kujawsko-pomorskim. Na jakie zarobki mogą liczyć przedstawiciele różnych profesji w mieście i okolicach? Przeciętne zarobki w Bydgoszczy i w regionie Serwis moja-pensja.pl informuje, że średnie zarobki w Bydgoszczy kształtują się na poziomie 3186 zł brutto, czyli są wyższe o około 9 proc....
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Krzysztof Jakubowski - InterKadra Sp. z o. o"
Ostatnie lata są dla Państwa pasmem sukcesów i wyróżnień. Spółka została przyjęta do grona Sygnatariuszy Karty Różnorodności w Polsce. Zdobyła statuetki m.in. Diament Forbesa 2014, Perły Polskiej Ekonomii. Jakie znaczenie mają dla Państwa te fakty? Wszystkie nagrody i wyróżnienia są dla nas potwierdzeniem, że działamy na rynku dobrze i nie popełniamy błędów biznesowych. Uzyskujemy coraz większą część rynku, staramy się być coraz bardziej aktywni. Dzięki temu wiemy, że wybraliśmy dobrą drogę.
Podkreślają Państwo, że sukcesy zawdzięczają wysiłkowi całego zespołu. W jaki sposób motywują go Państwo na co dzień? To jest bardzo trudne pytanie, ponieważ naprawdę nie istnieje jeden skuteczny rodzaj motywowania pracownika. Trzeba pamiętać, że każdy pracownik jest innym człowiekiem, więc działają na niego inne bodźce. Dla jednej części osób są to bodźce finansowe, dla drugiej – zdobywanie doświadczeń, kursy, szkolenia, wsparcie ze strony pracodawcy. Jednak dla przeważającej większości naszych pracowników liczy się dobra atmosfera w firmie. Stawiamy mocno na współpracę koleżeńską. Dzisiaj rzadko spotyka się na rynku pracy, szczególnie w korporacjach, taką atmosferę i wewnętrzne wsparcie, jak w InterKadra. ...
"Wywiad z Przemysław Osowiecki - Ever Grupa Sp.z o.o."
Ever jest grupą kapitałową składającą się z kilku spółek. Na czym dokładnie polega wasza działalność? Nasze spółki zajmują się usługami wsparcia biznesu. Są to usługi z zakresu sprzątania, ochrony, żywienia zbiorowego, użyczania pracowników tymczasowych, obsługa recepcji, a także prace specjalistyczne typu renowacja posadzek, mycie elewacji. Krótko mówiąc, wszystko to, co wspiera tzw. tło funkcjonowania budynku.
Jesteście firmą o zasięgu ogólnokrajowym. To prawda. Działamy od  Sopotu po Zakopane i od Szczecina po Białystok. Powoli zaczynamy też rozwijać się i po za granicami kraju, ale to już temat na inną dyskusję. Obecnie, bez uwzględnienia naszych spółek zajmujących się pracą tymczasową, zatrudniamy około 5000 osób, co stawia nas prawdopodobnie w pierwszej 10 największych firm tego typu w kraju.
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Personel sprzątający – jest to trwały, niekończący się proces. Niekończący, gdyż nie ma takiego miesiąca, w którym nie uruchamialibyśmy nowych, mniejszych lub większych kontraktów. ...
"Wywiad z Małgorzata Milczarek-Bukowska - MetLife TUnŻ"
Pojawiliście się Państwo w 1990 roku na polskim rynku i szturmem podbiliście serca Polaków. Macie Państwo swój przepis na sukces? Nie ma jednej gotowej recepty na sukces, ale to, co pomaga MetLife w osiąganiu wysokich wyników to przede wszystkim jasno zdefiniowane cele, dokładnie określona strategia i konsekwencja w jej realizacji. Dotyczy to wszystkich obszarów działalności firmy. Wierzymy, że to pomaga nam nie tylko w osiąganiu wyników, ale też buduje zaufanie klientów. W naszej strategii stawiamy klienta w centrum uwagi. To nasza dewiza poparta wieloma działaniami: słuchamy opinii klientów i uwzględniamy ich sugestie podczas naszej codziennej pracy. Upraszamy procesy obsługowe, formularze, ogólne warunki ubezpieczenia. Tworzymy produkty wspólnie z naszymi klientami, by w pełni odpowiadały ich potrzebom na różnych etapach życia. To z pewnością wpływa na postrzeganie przez Polaków naszej firmy i budowanie lojalności i zaufania.
Jak wyprzedzacie Państwo swoja konkurencji? W Państwa branży walka o klienta potrafi być chyba zacięta? MetLife w codziennej pracy kieruje się wartościami takimi jak wspólny sukces, optymalizacja pracy, nieustanne doskonalenie, a przede wszystkim stawianie klienta w centrum uwagi. Kierując się wartością wspólnego sukcesu stawiamy na uczciwość, rzetelność, pracę zespołową oraz czerpiemy inspirację i energię z różnorodności. Optymalizując pracę upraszczamy procesy oraz poszukujemy najprostszych rozwiązań dla naszych klientów. Doskonalimy również własne kompetencje, szkolimy się i rozwijamy, a także wyznaczamy standardy rynku ubezpieczeń w zakresie obsługi klienta. Stawiamy klientów w centrum uwagi, co oznacza że faktycznie wsłuchujemy się w ich głos i opinie, uwzględniając je w wewnętrznych procesach organizacji. Tworząc rozwiązania produktowe, bierzemy pod uwagę ich realne potrzeby, dajemy im możliwość uczestniczenia w procesie tworzenia produktów, stale badamy ich zadowolenie z jakości współpracy z naszą firmą. Wszystkie te wartości są naszym drogowskazem w codziennych działaniach, dzięki temu jesteśmy spójni i konsekwentnie dążymy do realizacji naszych celów. ...