Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

Chełmno
Oferta opublikowana28.03.2024
Oferta wygasa26.06.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych
Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie pracą Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych oraz sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracownikiem kancelarii tajnej
  • opracowanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych
  • pełnienie funkcji inspektora danych osobowych (RODO, DODO)
  • zapewnienie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych
  • weryfikowanie dokumentacji dotyczącej postępowań sprawdzających wobec policjantów i pracowników Komendy oraz kandydatów do pracy w Komendzie, a także kontrolnych postępowań sprawdzających
  • prowadzenie dokumentacji m.in. rejestru zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, rejestru wydanych poświadczeń bezpieczeństwa
  • prowadzenie szkoleń funkcjonariuszom i pracownikom tut. KPP w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz udzielanie instruktażu w tym zakresie
  • sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu ochrony informacji niejawnych
  • wprowadzanie danych do systemu SWOP
  • prowadzenie Składnicy Akt
  • prowadzenie ewidencji spisów akt sporządzanych przez komórki organizacyjne
  • przyjmowanie do Składnicy akt teczek spraw ostatecznie załatwionych na podstawie spisów akt
  • prowadzenie ewidencji protokołów brakowania kategorii BC, sporządzanych przez komórki organizacyjne
  • wydzielanie dokumentacji niearchiwalnej do zniszczenia po upływie jej przechowywania
  • udostępnianie akt osobom i podmiotom upoważnionym

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • znajomość pracy kancelaryjnej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
  • Znajomość obsługi komputera, programów pakietu Microsoft Office i urządzeń biurowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe Wykształcenie: wyższe prawnicze lub na kierunku administracja
  • Doświadczenie zawodowe w komórce ds. ochrony informacji niejawnych w urzędzie administracji rządowej
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-12
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie
    ul. Świętojerska 5
    86-200 Chełmno

Warunki pracy


  • praca administracyjno- biurowa w godzinach 7:30 - 15:30,
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  • stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku bez windy,
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Zatrudnienie kandydata następuje po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego w celu uzyskania dostępu doinformacji niejawnych
  • Proponowane wynagrodzenie brutto plus prawo do dodatku z tytułu wysługi lat
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie