Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Jak co roku, pakujemy jedzonko i ruszamy do Schroniska dla Zwierząt w Bydgoszczy. To daje naprawdę duuużo satysfakcji...
zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Magdalena Wiśniewska

Pracownik firmy - Prezes Zarządu

24.01.2024 09:01

Czym zajmuje się Państwa firma?

Magdalena Wiśniewskaikona wywiad

Zajmujemy się zarządzaniem nieruchomościami. Obsługujemy głównie wspólnoty mieszkaniowe w: Bydgoszczy, Koronowie i Osielsku (stanowią one zdecydowaną większość naszych klientów). Mamy też doświadczenie w obsłudze nieruchomości komercyjnych. Spółka zarządzała między innymi obiektami RUCH S.A. na terenie kilku województw, nieruchomościami Najwyższej Izby Kontroli oraz kilkoma obiektami handlowymi indywidualnych właścicieli. Od kilku lat skupiamy się jednak tylko na wspólnotach mieszkaniowych. Dzieje się tak dlatego, że jest to bardziej stabilna i mniej podatna na zmianę właścicieli część rynku nieruchomości. Zmiana właściciela nieruchomości komercyjnej powoduje często zmianę sposobu zarządu oraz podmiotu zarządzającego. Mówiąc krótko, praca włożona w obsługę nieruchomości wspólnoty mieszkaniowej jest po prostu bardziej doceniana przez właścicieli lokali, a to dla naszej załogi bardzo ważna kwestia.

Jak wyglądały początki Państwa firmy?

Magdalena Wiśniewskaikona wywiad

Można powiedzieć, że początki działalności firmy sięgają końcówki lat 90. To wtedy pierwsze szlify w zawodzie zdobywał właściciel naszej Spółki. W tym czasie, na bydgoskim rynku przedsiębiorstw prywatnych takich jak nasze, właściwie nie było. Dominowały spółdzielnie mieszkaniowe i komunalny ADM. To były lata, w których niewiele podmiotów rozumiało istotę wspólnoty mieszkaniowej. 1 stycznia 1995 roku powołano do życia wspólnoty i decyzja ta była absolutną rewolucją w sposobie zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi. W 2004 roku rozpoczęliśmy działalność pod własnym szyldem. W obecnym roku przypada dwudziestolecie naszej obecności na rynku. Firmy z tak dużym stażem, funkcjonujące w Bydgoszczy, można policzyć na palcach jednej ręki. Co ciekawe, znaczna część przedsiębiorców zajmujących się tą branżą to nasi wychowankowie.

Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe?

Magdalena Wiśniewskaikona wywiad

Branża zarządzania nieruchomościami jest relatywnie złożona. Aby odpowiednio obsługiwać daną nieruchomość, potrzebna jest współpraca z wieloma podmiotami — firmami z branży remontowej, konserwacyjnej, ubezpieczeniowej, utrzymania czystości, przeglądów technicznych i innych. Ich znajomość i umiejętność kooperacji to kompetencje konieczne do prawidłowej obsługi nieruchomości. Jeśli chodzi o konkurencję, jak wspominałam wcześniej, wiele z nowych podmiotów na bydgoskim rynku to nasi wychowankowie, którzy podstawową wiedzę zdobywali w naszej firmie, a teraz pracują nad własnym doświadczeniem. Funkcjonujemy w branży, w której w większości wszyscy się znamy. Pomiędzy firmami, które funkcjonują na rynku od kilkunastu lat, panuje pewnego rodzaju szacunek polegający na tym, że nie staramy się nawzajem o swoich klientów. Wielu nowych przedsiębiorców tej zasady niestety nie stosuje i zastępuje etykę biznesu drapieżnym polowaniem na klienta. Jest to właściwość bardzo wielu branż, nie tylko naszej. W długiej perspektywie wygrywa spokój, wiedza i doświadczenie. My to od dawna wiemy, a „młode wilki” prędzej czy później się tego nauczą.

Jak wygląda struktura Państwa firmy?

Magdalena Wiśniewskaikona wywiad

Nie jesteśmy korporacją, tylko niewielką, lokalną firmą. Nasza załoga to zespół kilkunastu osób, w tym kilku zajmujących się rachunkowością. Oznacza to, że nie biurokratyzujemy struktury firmy. Jest ona maksymalnie spłaszczona. Spółką kieruje kilkuosobowy Zarząd, który jest także blisko klienta i bezpośrednio angażuje się w obsługę wspólnot mieszkaniowych.

Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?

Magdalena Wiśniewskaikona wywiad

Za rekrutację odpowiada bezpośredni przełożony i jest to zawsze jeden z członków zarządu. Przegląd aplikacji, zaproszenie kandydatów i zawsze bezpośrednia rozmowa — tak wygląda nasz proces rekrutacji, nie wyróżniamy się w tej kwestii niczym. Z ciekawostek mogę wspomnieć, że jeszcze 10 lat temu, na ogłoszenie dotyczące stanowiska osoby do obsługi sekretariatu, wpływało tysiąc aplikacji. Przy wielkości naszej firmy dużą trudność sprawiała sama ich weryfikacja. 5 lat temu na to samo ogłoszenie odpowiadało już zaledwie 30 kandydatów. Od 2 lat obserwujemy jednak stopniową poprawę rynku i można znaleźć osobę, która ma ambicję nauczyć się nowego zawodu.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?

Magdalena Wiśniewskaikona wywiad

Jeżeli nawiązujemy współpracę z osobą, która nie miała żadnego doświadczenia w branży, to oczywiście pierwsze dni spędza ona na podstawowych czynnościach, takich jak: obsługa dokumentów, poznanie systemu informatycznego, oswojenie się ze specyfiką klientów. Nasza praca to również częste wizyty na terenie nieruchomości. Nie ma zarządcy, który spędza cały czas za biurkiem. Po kilku dniach nowy pracownik nawiązuje już pierwsze kontakty z kontrahentami, wizytuje nieruchomości, a jeżeli widzimy, że jest perspektywiczny, to po pierwszych miesiącach nawiązuje bezpośrednią współpracę z przedstawicielami klientów, czyli zarządami wspólnot mieszkaniowych. Ostatnim etapem jest samodzielna obsługa nieruchomości, w tym prowadzenie zebrań z właścicielami lokali i bieżący kontakt z zarządem wspólnoty. To jednak najczęściej perspektywa 2-3 lat i nie każdy potrafi dojść do tego etapu.

W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?

Magdalena Wiśniewskaikona wywiad

Zawód zarządcy nieruchomości nie jest popularny i na rynku trudno o doświadczonych, dobrych zarządców. To problem całej branży, ale jednocześnie wielka szansa dla osób chcących spróbować w niej swoich sił. Angażujemy się w proces wykształcenia samodzielnego zarządcy od podstaw, czyli od pierwszego zetknięcia pracownika z branżą. Nauka zawodu to proces, który trwa najczęściej kilka lat, w czasie których zdobywa się wiedzę podczas szkoleń oraz ma się możliwość podpatrywania bardziej doświadczonych współpracowników. Każdy z nas chętnie dzieli się swoim "know how", bo wiemy, że tylko w ten sposób każdy z adeptów sztuki zarządzania wspólnotami osiągnie satysfakcjonujący naszych klientów poziom. To, co odróżnia nas w tym procesie od korporacji, to bardzo indywidualne podejście do każdego pracownika, z którego chcemy wydobyć jego najlepsze umiejętności i potencjał. Pokuszę się o stwierdzenie, że każda mniejsza od korporacji firma, to grupa przyjaciół, znajomych, w której dbamy o siebie bardziej niż w zanonimizowanej korporacji. Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości to stosunkowo niewielka spółka, w której w krótkim czasie jesteśmy w stanie wyłapać, czy ktoś gra z nami na 100% swoich możliwości, czy woli siedzieć na ławce rezerwowych, aby przypadkiem się nie zmęczyć. Tym drugim dziękujemy, a zaangażowanie i lojalność doceniamy bardzo szybko.

Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w najbliższym czasie?

Magdalena Wiśniewskaikona wywiad

Nauka zawodu zarządcy nieruchomości to proces, który trwa najczęściej kilka lat. Niestety wśród pokolenia wchodzącego dzisiaj na rynek pracy obserwujemy tendencję do unikania tradycyjnej ścieżki budowania kariery zawodowej. Takie podejście u nas się nie sprawdzi. Tu potrzeba cierpliwości. To nie branża handlowa, w której dobrym pracownikiem, można być po roku. Co ważne, dobry zarządca nieruchomości zarabia często więcej niż dobry handlowiec, ale swoją wartość buduje znacznie dłużej.

Jakie macie Państwo plany rozwojowe?

Magdalena Wiśniewskaikona wywiad

Od początku naszej działalności chcieliśmy podbijać świat, bo wiedzieliśmy, że bez takiego podejścia nie zbuduje się firmy, która będzie mogła utrzymać się tak długo na rynku. Od jakiegoś czasu nasze cele ewoluowały i dzisiaj absolutnym priorytetem nie jest zdobywanie rynku, lecz obsługa naszych klientów. Zaryzykuję tezę, że młoda, niedoświadczona konkurencja większość energii zużywa na pozyskiwaniu nowych klientów, a niewiele na obsługę dotychczasowych kontrahentów. U nas ten podział jest dokładnie odwrotny. Dbamy o osoby, które już nawiązały z nami współpracę.



Pracodawca

@Iwona

Szanowna Pani Iwono Dziękujemy za miłe słowo i pozdrawiamy Panią serdecznie. BZN

A.M.
Inne

Wspólnota Dąbrowskiego 18 dziękuje za profesjonalną pomoc i poprowadzenie ważnych tematów. Polecamy

Ewa
Były pracownik
@Księgowa

Pracowałam w dziale księgowym tej firmy. Śmiało mogę polecić. Bardzo dobra atmosfera w pracy, ogromnie wsparcie przełożonego i członków zespołu. Jasno ustalone priorytety i na bieżąco weryfikacja zadań. Bardzo ważne, że w każdym momencie otrzymuje się informację zwrotną, nie tylko wtedy gdy jest coś nie tak, ale również jak jest dobrze. Gorąco polecam ????

4
Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Jak co roku, pakujemy jedzonko i ruszamy do Schroniska dla Zwierząt w Bydgoszczy. To daje naprawdę duuużo satysfakcji...
Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy możliwa jest praca zdalna w firmie Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o. w przypadku pracy jako Specjalista ds. Obsługi Klienta?

Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

Zarządzanie nieruchomościami to praca bezpośrednio z właścicielami nieruchomości. To wyklucza pracę zdalną. Pozdrawiamy BZN

Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Dzień dobry
Cieszymy się, że jesteś :)
Świat się zmienia, branża zarządzania nieruchomościami się zmienia i tylko wymagania które sobie stawiamy, staramy się utrzymywać na odpowiednio wysokim, stabilnym poziomie.
Jesteśmy jedną z najdłużej funkcjonujących firm w branży zarządzania nieruchomościami na terenie Bydgoszczy i okolic. Działamy już 20 lat, a duża część młodszych przedsiębiorców obecnych dzisiaj na rynku, to nasi wychowankowie.
Zapraszamy Państwa do dzielenia się opiniami o naszej pracy. Za pozytywne dziękujemy bo dodają nam przysłowiowych skrzydeł do dalszego działania. Tych negatywnych słuchamy i staramy się wyciągać wnioski.
Dołącz do naszej załogi jako załogant lub sprawdź nas jako klient !
Pozdrawiamy serdecznie
BZN
anonim
Inne

Cześć. :) mam doświadczenie z pracy jako referent i jak na razie po okolicy w tym zakresie się rozglądam. Widziałam ten wątek jeszcze z marca dotyczący naborów. Nie mogłam niczego aktualnego niestety odszukać… kiedy w najbliższym czasie byłyby reflektowane przyjęcia? chyba ze będę musiała poczekać na jakąś rotację?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry KM Prosimy o przesłanie cv na adres kontakt@bydgoscy.com Pozdrawiamy BZN

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o. padły pytania dotyczące Twojego poprzedniego zatrudnienia? Jeśli tak, to jakie? Podziel się swoimi wrażeniami z rekrutacji na stanowisko Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta.
A.M.
Inne

Wspólnota Dąbrowskiego 18 dziękuje za profesjonalną pomoc i poprowadzenie ważnych tematów. Polecamy

Księgowa
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca w księgowości? Polecacie?

Ewa
Były pracownik
@Księgowa

Pracowałam w dziale księgowym tej firmy. Śmiało mogę polecić. Bardzo dobra atmosfera w pracy, ogromnie wsparcie przełożonego i członków zespołu. Jasno ustalone priorytety i na bieżąco weryfikacja zadań. Bardzo ważne, że w każdym momencie otrzymuje się informację zwrotną, nie tylko wtedy gdy jest coś nie tak, ale również jak jest dobrze. Gorąco polecam ????

4
Elżbieta
Inne
@Ewa

czyli na pochwałę można śmiało liczyć? ;) jeśli tak to pewnie motywujące a o wszystkich obowiązkach tutaj możesz w razie czego odpowiedzieć? co ich najbardziej podczas rekrutacji interesuje u kandydata?

Olga
Były pracownik
@Ewa

Też tak uważam

Adam
Inne

Jak uważasz że atmosfera była kiepska to sama opisz sytuacje. Bo widzę negujesz każdy komentarz. Powiesz co się działo? Jakieś problemy z przełożonym czy coś innego wpływało na to że słabo ci się pracowało?

Asia
Pracownik

Pracowała Ewunia K., najpierw jako adminka, potem pół roku jako księgowa więc się nie mądruj jedna ze zwolnionych leniuchów... :)

Pracodawca

@Adam

Szanowny Panie Adamie Dziękujemy za opinię. Pani Zajawka jest najprawdopodobniej pracownicą, z którą musieliśmy się rozstać. Napisała w związku z tym dużo opinii. Żadnej merytorycznej ale do kilku się odnieśliśmy aby dać tej Pani trochę satysfakcji. Pozdrawiamy BZN

Olka
Inne
@Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o.

Jakie mogą wystąpić powody rozstania? Nie wiem czy zostało to doprecyzowane ale zastanawiam się na co warto zwrócić uwagę podczas kandydowania do Państwa. Widziałam, że obecnie są dostępne dwie oferty dla samodzielnego specjalisty oraz druga na obsługę klienta w dziale księgowości. W tym drugim przypadku można zatem liczyć na wsparcie zespołu skoro samodzielność nie jest podkreślona?

Pracodawca

@Olka

Szanowna Pani Aleksandro Oczywiście nie publikujemy powodów rozstania z pracownikiem ale przeważnie są to typowe kwestie mające miejsce w każdej firmie. Działamy w specyficznej branży. Zarządzanie nieruchomościami nie jest branżą popularną na rynku pracy. Stąd przy chęci dołączenia do naszej załogi warto zwrócić uwagę, czy chce się Pani nauczyć nowego zawodu. To dotyczy zarówno pracy na stanowisku administratora / zarządcy jak i księgowości. Wsparcie zespołu jest rzeczą konieczną dla osób nie mających doświadczenia w naszej branży. Proszę się o chęć takiego wsparcia z naszej strony nie obawiać. Pozdrawiamy BZN

DINOZAUR
Inne

Wspólnota Znam tą firmę od 13 lat i muszę powiedzieć, że jest z nią coraz gorzej. U nas do czasu kiedy członkowie Wspólnoty robili wszystko za nich to było względnie. (usunięte przez administratora) Przyłożyli się bardzo do tego, żeby wszystko co było dobre zepsuć. Osiedle jest bardzo zaniedbane, tereny zielone siano i zielsko ( brak na wiosnę areacji trawników, przycinania krzewów, żadnej kontroli z ich strony odnośnie wykonywania zgodnie z umową robót przez firmy świadczące usługi na rzecz osiedla. Uchwały przygotowane na ZW nie sprawdzone przez prawnika niezgodne z prawem ( (usunięte przez administratora)). Kierownictwo firmy mówi takie bzdury, że dziwię się, że mają licencję. Zeby nie być gołosłownym min. głoszą, że jeżeli Właściciele Wspólnoty przegłosują Uchwałę nawet niezgodną z prawem to jest obowiązująca do czasu, aż ktoś zaskarży do Sądu i wygra ( jednak dalsza treść Uchwały i jej wykonanie spowodują poniesienie kosztów oczywiście przez Wspólnotę). Jak widzą, że na koncie Wspólnoty są pieniądze (nie sprawdzą na co były odkładane) tylko połączyć kasę na jedną kupkę i wydać na remonty ( niektóre zupełnie niepotrzebne). Nieważne dla nich, że jest Uchwała Właścicieli o Zarządzaniu Funduszami, która mówi, że środki z funduszu eksploatacyjnego nie można przerzucać na remonty. Pieniądze są to wydajemy tylko podpiszcie Uchwały, żeby można wydawać. Nie wiem co będzie z naszą Wspólnotą. Ludzie, którzy powinni reprezentować nasze interesy zachowują się jakby byli pracownikami bydgoskich ( (usunięte przez administratora)). Właściciele lokali nie chodzą na zebrania, przychodzi tylko kilku, którzy mają własny interes. Nie było jeszcze podwyżek opłat za lokale ale od dawna mieliśmy dużo kasy na koncie i jeszcze nie ma takiej potrzeby. Właściciele dopiero się obudzą jak skończą się pieniądze i zaczną się podwyżki opłat. Wówczas tłumnie przyjdą na ZW. Póki co szybko jak już muszę przechodzę przez teren osiedla, żeby nie patrzeć na zniszczone otoczenie, które było tak piękne. Napisanie opinii właśnie dzisiaj spowodowane jest tym, że odbierałam listy ze skrzynki. I co widzę - skrzynki pocztowe są tak brudne, że brzydziłam się mojej dotknąć , otoczenie przy furtce od ulicy ( wizytówka Osiedla ) samo zielsko i nie przycięte wiosną tawuły tj. zaschnięte badyle, obok skrzynek walające się reklamy. BRAWO !!!!!! Długo mnie nie było, więc mam świeże spojrzenie.

Konrad
Inne
 Pytanie
@DINOZAUR

Jesteśmy z tego samego osiedla, czyli Osiedla 6 Planet. Też mieszkam tu 10 lat i zawsze mam wszystko załatwione od ręki. Pani Dinozaur to po prostu była szefowa Rady Wspólnoty, którą ostatnio banujemy na naszym wewnętrznym forum dla właścicieli lokali, bo plecie takie bzdury, że już nawet śmieszne nie są. Sprzątanie faktycznie się pogorszyło ale to Pani wybierała firmę, która świadczy te usługi, prawda ? I Pani broniła jej jak niepodległości. Zresztą niebawem będzie wymieniona. Jak i inne rzeczy, które działy się za Pani rządów. Generalnie z każdym zdaniem, które Pani wypowiada, kompromituje się Pani coraz bardziej. Biedna, była Przewodnicząca Rady, która wylewa frustracje za własne zaniedbania... Do tego myśląca, że ma jakiekolwiek pojęcie o wspólnotach mieszkaniowych. Żenada.

ANTY-DINOZAUR
Inne
@DINOZAUR

Mocno niesprawiedliwa ocena sytuacji przez DINOZAURA. Zapraszam na Osiedle i popytać o opinię na temat Zarządcy i Rady, Wspólnota w końcu odzyskuje swój blask. Rok 2023 to rok dużych zmian na Osiedlu, naprawiania wieloletnich zaniedbań na Osiedlu, poczynionych przez środowisko DINOZAUR-a, tj wysuszone patia, niewlasciwe wycinki, wieloletni brud na posadzkach, zapuszczony plac zabaw, brak dostepu do boisk pilkarskich, blokowanie usterek mieszkancow, brak forum mieszkancow i wiele innych. Tak było, gdy na Osiedlu miały coś do powiedzenia osoby pokroju DINOZAUR-a, liczył się interes wąskiej grupy osób. Od roku ZARZĄDCA (Bydgoscy) wspólnie z nowymi przedstawicielami Wspólnoty zmieniają estetyke osiedla i profesjonalnie i szybko obsługują Mieszkańców. Polecam Bydgoskich. Precz z Hejtem!

Pracodawca

 Pytanie
@DINOZAUR

Szanowna Pani Dinozaur Z ochotą i w szczegółach odniesiemy się do treści wpisu, jeżeli tylko zechce się Pani przedstawić. Na tę chwilę możemy się tylko domyślać, że jest Pani byłym członkiem Rady Wspólnoty Mieszkaniowej, którego właściciele postanowili nie powoływać na kolejną kadencję i który przez ostatnie 10 lat, na każdym rocznym zebraniu sprawozdawczym rekomendował udzielenie Bydgoskim Zarządcom absolutorium, a w roku 2022 zarekomendował również podwyżkę dla nas. Czy uważa Pani, że to zarządca nieruchomości odpowiada za fakt, iż właściciele lokali postanowili powołać nowy skład Rady Wspólnoty, a Pani w tym składzie odmówiono miejsca ? Prawne zagadnienia, które Pani porusza staraliśmy się Pani wytłumaczyć na bezpośrednim spotkaniu. Tłumaczyliśmy długo o charakterze kosztów zarządu nieruchomością wspólną. Nie widzimy problemu aby te wyjaśnienia ponowić. Firmę sprzątającą wybierała ZAWSZE Pani, we współpracy z innymi Członkami Rady. I faktycznie były do jej pracy zastrzeżenia ale to Pani broniła tej firmy i nie pozwalała zarządcy na zmiany. To Pani prowadziła zebrania właścicieli i Pani nadawał rytm życia w tej Wspólnocie przez ostatnie 10 lat. A kilka kwestii bardzo nie podobało się mieszkańcom Osiedla. Obarczenie odpowiedzialnością za te decyzje zarządcy jest bardzo niesprawiedliwe. Nie zauważanie istotnych zmian na Osiedlu pod rządami nowej Rady Wspólnoty odczytujemy jako brak obiektywizmu. Zarządca na Pani Osiedlu był zawsze tylko narzędziem do realizacji woli właścicieli lokali, wynikającej bezpośrednio z zebrań oraz reprezentowanej przez Radę Wspólnoty. Nadal tę misję realizujemy. Mimo tak krytycznej opinii, pozostajemy z szacunkiem do Pani. Zawsze go Pani okazywaliśmy i nic tego nie zmieni. BZN

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Szanowna Pani Joanno Dziękujemy za dobre słowo. Pani Zajawka wygląda na naszą byłą pracownicę ale boi się ujawnić z imienia i nazwiska. Tolerujemy tutaj tę Panią, bo to żaden wstyd, że niektórych ludzi trzeba niekiedy zwolnić.

Administrator

Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowiska Referent. Czy ktoś z Was orientuje się co wchodzi w skład obowiązków na tych stanowiskach?

Iwona
Były pracownik
@Administrator

Pracowałam kilka lat, bardzo dużo sympatycznych ludzi ale branża nie łatwa.

Pracodawca

@Iwona

Szanowna Pani Iwono Dziękujemy za miłe słowo i pozdrawiamy Panią serdecznie. BZN

Pracodawca

Dzień dobry BEKO My zachęcamy do współpracy, a grono kilkunastu stałych załogantów świadczy o tym, że bardzo trudno dzisiaj na rynku o pracowitych i lojalnych ludzi. A jednak się udaje ! Pozdrawiamy BZN

Olga
Były pracownik

Byłam pracownikiem działu administracyjnego, praca dobra dla ludzi lubiących urozmaicenie, atmosfera w porządku, pensja na czas, urlopy, umowa o pracę, ale pracować trzeba:)

Sylwia
Inne
@Olga

Wiadomo, bez pracy nic nie ma Chciałam dopytać o umowę o pracę. Po jakim czasie można mieć ją już na czas nieokreślony? Czy może nie ma reguły i to zależy od danej osoby?

Zajawka
Były pracownik
@Sylwia

Po 3 miesiącach próbnych umowa na rok, chyba, że zgodzisz się donosić pani prezes. Wtedy na czas nieokreślony i wyższa podstawa.

Elżbieta
Inne
@Zajawka

nie wiem na ile w tym prawdy ale co konkretnie sugerujesz z tym jakimś donoszeniem? ciekawi mnie po prostu na co niby na kogoś można nagadać, ludzie jakoś gorzej tu pracują?

Mucha
Były pracownik
 Pytanie

Pytam ponownie, czy wróciłaś do swojego starego zawodu ? :) I jak zarobki dzisiaj w tej branży ?

Pracodawca

@Sylwia

Pani Sylwio, każda osoba zaczyna od umowy o pracę. Nie ma ścisłych reguł - nie jesteśmy korporacją ale umowę na czas nieokreślony podpisujemy po 12 miesiącach. Pozdrawiamy BZN

Pracodawca

@Zajawka

Szanowna Pani Zajawko Pozwalamy sobie mieć odmienne zdanie. Dononoszenie, choćby i samej Pani Prezes, jest u nas bardzo niemile widziane. Proszę wziąć to pod uwagę w swojej następnej pracy. Pozdrawiamy BZN

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Szanowna Pani Nino, nigdy nie zatrudnialiśmy osoby o takim imieniu :) Nasz zespół to kilkanaście osób. Prosimy wstąpić w jakikolwiek dzień roboczy i zapytać kogokolwiek z pracujących w biurze osób o ten brak szacunku i sztuczną atmosferę. Pani Nino, jeszcze jedno, jak ktoś "załapie" o co chodzi w tej firmie, to z automatu dostaje podwyżkę i staje się stałym członkiem naszej załogi. Widocznie Pani nie "załapała"... Pozdrawiamy BZN

Halina
Inne

Rok temu szukali pracownika do Działu Obsługi Klienta. Ciekawi mnie, na jakie stanowisko można z tego awansować, a można - wedle ogłoszenia. Jakie sa obecne zarobki na tej posadzie? Przewidujecie powtórkę takiego naboru?

Pytanie
 Pytanie

Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o. wystawiła w ostatnim czasie ogłoszenia na Pracuj.pl. Na chwilę obecną szukają do pracy jako Specjalista ds. Obsługi Klienta.

Ela
Były pracownik

Wiecie co..czytam te opinie i ja chyba w innej firmie pracowałam. Miałam okazję uczestniczyć w szkoleniach, podczas wyjazdów do nadmorskich hoteli, poznać spoko właścicieli i super szefową. Branża nie jest łatwa bo to praca mocno z roszczeniowymi klientami ale daje satysfakcję. Drużyna fajnych, otwartych ludzi. A, że zwalniają takich, którym się nie chce to i hejtu nie brakuje tutaj :) Normalna sprawa w dzisiejszych czasach. Ogólnie polecam.

Em
Były pracownik

Miło wspominam pracę. Właściciele spoko, szefowa ok. Drużyna the best :) wiecie kto :)

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?

Magdalena
Były pracownik

Pracowałam tu kilka miesięcy, bardzo fajni ludzie, normalne kierownictwo. Pozdrawiam i polecam :)

Irena
Inne

Hej, zastanawiam się nad złożeniem CV do tej firmy. Jestem młodą osobą po studiach Zarządzanie Nieruchomościami. Szukam miejsca gdzie mogłabym zdobyć doświadczenie. Czy prowadzona jest obecnie rekrutacja na stanowisko Inspektor ds. zarządzania nieruchomościami? Jak wygląda praca na tym stanowisku? Co należy do obowiązków?

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

Ewa
Kandydat
@Pytanie

Tak, można

Gabriela
Inne
@Ewa

A coś jeszcze z benefitów pozapłacowych zapewniają? Jakaś kartę sportową albo inne dodatki? Teraz w większości firm to raczej standardem jest

BeKa
Były pracownik
 Pytanie
@Ewa

Niby w jakiej placówce?

Administrator

Widzieliście, że Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o. poszukuje nowych pracowników? Czy warto tam pracować?

Zostaw merytoryczną opinię o Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o. - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

Bydgoscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii