Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paulina Grudzień i Jarosław Bawej - PEJOT "
Od 1993 roku są Państwo związani z branżą cukierniczą. Jak zmieniła się ona przez ponad dwie dekady? Nasze korzenie w branży cukierniczej, a w zasadzie lodziarskiej, sięgają dwa pokolenia wstecz, kiedy to lód do produkcji pozyskiwało się z rzek i przechowywało w trocinach na strychu. Później mieliśmy przerwę przez całe jedno pokolenie. Od 1993 roku jesteśmy związani z branżą cukierniczą i piekarniczą, poznając na nowo jej tajniki i odkrywając, jak wiele radości może dać tworzenie małych dzieł sztuki, które mogą trafić na każdy stół. Jak branża zmieniła się przez ponad dwie dekady? Te minione dwie dekady wykorzystywaliśmy na obserwację i naukę. Poznawaliśmy potrzeby rynku i możliwości dostosowania i wdrożenia naszych pomysłów. Przez ten czas branża i mentalność cukierników niesamowicie się zmieniły. Kiedyś było nie do pomyślenia, żeby ozdoby na ciasta i torty robił ktoś inny niż cukiernik. Dzisiaj cukiernik ma do dyspozycji niesamowicie szeroką gamę wzorów i kolorów dekoracji, po które coraz częściej sięga, gdzie jedynym ograniczeniem jest jego wyobraźnia, a co za tym idzie, może on skoncentrować się na stworzeniu niepowtarzalnych smaków swoich wyrobów. ...
"Wywiad z Jarosław Król - CTL Logistics S. A."
Kim jest firma CTL Logistics? CTL Logistics jest doświadczonym operatorem kolejowym, z ugruntowaną pozycją w Europie Centralnej i Wschodniej, oferującym swoim klientom skrojone na ich potrzeby, zintegrowane usługi logistyczne.Za cel stawiamy sobie satysfakcję naszych partnerów biznesowych, dlatego każdy projekt logistyczny traktujemy indywidualnie, co oznacza dokładną analizę konkretnych potrzeb i przygotowanie dedykowanych rozwiązań logistycznych. Przy okazji warto wspomnieć, że byliśmy pierwszym w Polsce prywatnym towarowym przewoźnikiem kolejowym, więc można powiedzieć, że od początku istnienia spółki przecieramy szlaki. Dziś budujemy nową strukturę Grupy CTL Logistics, aby sprawniej i jeszcze szybciej odpowiadać na potrzeby globalnego rynku, wzmacniamy pozycję spółki na rynku polskim, jak również z sukcesami budujemy ją na rynkach europejskich, m.in. na niemieckim i czeskim.   
Co wchodzi w zakres Państwa usług? Grupa CTL Logistics jest międzynarodowym koncernem logistycznym, który operuje na rynku polskim i europejskim. Portfolio naszych usług budujemy w oparciu o trzy kluczowe filary naszej działalności: przewozy, obsługę bocznic oraz zintegrowany serwis dla sektora górnictwa i energetyki, realizowany głównie przez naszą spółkę CTL Maczki Bór. Naszym klientom oferujemy kompletny produkt logistyczny, który obejmuje: transport kolejowy towarów masowych (węgla, koksu, kruszyw, złomu i innych), kontenerów, paliw i chemii, transport samochodowy, spedycję, dzierżawę wagonów, kompleksową obsługę bocznic, doradztwo celne, obsługę i utrzymanie taboru i infrastruktury kolejowej, jak również wszelkie usługi na terminalach przeładunkowych. CTL Logistics wykonuje również przewozy międzynarodowe oraz dynamicznie rozwijamy segment przewozów transgranicznych, co jest możliwe dzięki posiadaniu spółek w Niemczech (CTL Logistics GmbH) i w Czechach (CTL Logistics S.R.O.). Dzięki silnej pozycji na rynku niemieckim możemy realizować transport z Niemiec do Holandii, Belgii i Francji, a spółka w Czechach otwiera przed naszymi klientami południe Europy - Węgry, Rumunię i Bałkany. W efekcie nasi partnerzy biznesowi zyskują niezwykłe narzędzie do optymalizacji procesów logistycznych i transportowych o zasięgu europejskim. ...
"Wywiad z Emil Baran - Magnes Media sp. z o. o."
Proszę opowiedzieć krótko o początkach firmy Magnes Media. Początek naszej firmy to 2009 rok, kiedy zaczęliśmy wydawać pierwszą z gazet – „Słowo Wrocławian”. Tamten okres miał w dużej mierze charakter działalności społecznej, a całą gazetę postrzegać można w tym czasie jako dzieło oddolne i obywatelskie. Była to inicjatywa prospołeczna, łącząca osoby realnie zaangażowane w życie miasta z odbiorcami, którzy byli ciekawi tego, co dzieje się we Wrocławiu poza mainstreamem. Gazetę założyliśmy w trzech: przedsiębiorca Bogdan Ludkowski, reżyser Grzegorz Braun i ja, wówczas można powiedzieć, działacz społeczny. „Słowo Wrocławian” ukazywało się co dwa tygodnie i było czasopismem bezpłatnym. Potem wiele się zmieniło - gazeta rozrosła się, przekształciła w miesięcznik i stała się płatna. Miało to miejsce wraz z 30-tym wydaniem „Słowa Wrocławian”, które ukazało się w sprzedaży 24 marca 2011 roku. W ostatnim czasie mamy do czynienia z dużym rozwojem naszej działalności wydawniczej; mowa tutaj o kolejnych nowych tytułach prasowych – łącznie w 2017 roku wydawanych będzie 11 gazet w największych miastach Polski. Ideę naszej firmy oddaje nazwa Magnes Media - media, które przyciągają. Przyciągają Pracowników, Czytelników i Klientów, ponieważ to, co robimy staramy się wykonywać jak najlepiej.  ...