Nie polecam .. podruby!!!!
Pchają ten sam felerny asortyment przez nowe nicki na allegro: woolex, poolex i footex. Uważajcie!
Wirma Woolex spółka z ograniczoną odpowiedzialnością nie ma nic wspólnego z w/w sprzedawcą na allegro, sprawa została złożona do odpowiednich organów w celu wyjaśnienia podszywania się pod nasz podmiot handlowy Pozdrawiam D.Fitacz
Niepokojące są te informacje jednak szkoda, że nikt z pracowników nie zamieszcza opinii o pracy
Mechanizm działania Top Paolo S.C. (Paweł Rystwej Monika Blachowicz) w obecnej chwili wygląda następująco: zakładają przez osoby trzecie, wspólników lub pracowników konta firmowe na allegro, aby móc bezkarnie dla siebie prowadzić sprzedaż detaliczną artykułów sportowych (między innymi podrobionych) bez autoryzacji właściwych dystrybutorów krajowych. Gdy konsument składa reklamację z powodu wykrytych wad, oddalana jest ona automatycznie z powodu, że „produkt jest wyeksploatowany i zniszczony”... W tej chwili na allegro.pl działają w ten sposób „tomexbuty” (FH Tomasz Giżycki), „taniebuty24” (FH Monika Blachowicz) i „modne_sportowe” (FH Monika Blachowicz). Allegro już zawiesiło konta o podobnej naturze prowadzących do Top Paolo S.C. („kamasz_pl”, „obuwiesportowe1” i „PAOLO_OUTLET”). Wszystkie te konta wskazują ten sam adres do zwrotów i reklamacji - 11 listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, tj. ten sam adres zarejestrowania Paolo Distribution S.C.(Joanna Rystwej, Paweł Rystwej)...
Nie słyszałeś nigdy o rodzinnym biznesie ? , ale widać nie bo zakładam że tak jest ? , jeśli by były jakieś lewe konta bez działalności to wtedy można o tym pisać ale nie takie brednie ?
Dziękuję za merytoryczną interwencję. Negatywne komentarze w/w kont na allegro w dobry sposób opisują jak prowadzony jest ten biznes: https://allegro.pl/uzytkownik/49062042/oceny?recommend=false&page=1 https://allegro.pl/uzytkownik/29192024/oceny?recommend=false&page=1 https://allegro.pl/uzytkownik/43686649/oceny?recommend=false
Uwaga, uwaga. Teraz sprzedają ten sam towar na allegro pod nowymi nazwami użytkowników: woolex poox footex
Ja tym razem chciałabym poruszyć temat pracodawcy. Co do jakości butów niestety nie wypowiem się bo nie miałam z tym do czynienia. Byłam niecały miesiąc temu na rozmowie kwalifikacyjnej która miała polegać na szkoleniu - oberwacji na stanowisko wysyłania paczek (docelowo butów). Na te czynności musiałam poświęcić 3 godziny. Do dzisiaj nie otrzymałam ŻADNEJ ODPOWIEDZI w swojej sprawie! Bez ogródek - brak szacunku, brak profesjonalizmu i brak organizacji co niestety w moich oczach postawiło tą firmę w bardzo negatywnym świetle pod kątem podjęcia pracy.
widocznie się nie nadawałaś do pracy , logiczne że informuje się osobę która ma pozostać na stanowisku a nie kilkanaście osób iż że nie dostają tej pracy ? , nie rozumiem komentarzu ?
Osoby, które nie przeszły pozytywnie weryfikacji na dane stanowisko, też powinny być o tym powiadomione. Jesteś pracownikiem firmy i mógłbyś przybliżyć, jakie warunki zatrudnienia panują w firmie? Napisz o rodzaju umów, które są zawierane z nowymi pracownikami. Można liczyć na stabilne zatrudnienie i długoterminowe kontrakty? To bardzo ważny aspekt zatrudnienia.
Dzień Dobry Czy wiadomo jak zakończyła się sprawa ? Proszę o odpowiedź.
pewnie się nie zakończyła bo to następny gbur kupujący obuwie w którym chodzi na pewno dzień w dzień licząc iż prawo daje 2 lata na niezgodność to buty muszą być jak nowe przez ten czas . Praw swoich też nie zna bo inaczej by tu nie pisał a od razu siedział w inspekcji handlowej
@Ex, Twój komentarz jest lakoniczny, mógłbyś go rozwinąć? Dlaczego nie polecasz pracy w firmie? Opisz proszę bardziej szczegółowo swoje doświadczenia związane z tym pracodawcą. Co Ci nie odpowiadało w Paolo Top? A może widzisz też jakieś dobre strony?
Możecie napisać coś o pracy w firmie Paolo Top? Czy istnieje możliwość rozwoju w strukturach firmy, poszerzania swoich umiejętności? Jakie są korzyści z pracy dla tego przedsiębiorstwa? Czy osoby zatrudnione mogą skorzystać ze zniżek pracowniczych, dofinansować do hobby? Czy pracodawca organizuje wyjazdy integracyjne?
Jesteście pewni, że nic dobrego nie można napisać? Czy każdy przykładał się do pracy żeby było dobrze?
To nie jest przedsiebiorca,to Frajer, Cham i Prostak.Serdecznie wspolczuje pracownikom pracujacym u tego gbura( Pawej Rystwej).Pamietajciw, was tez wykiwa tak jak kazdego klienta ktory przychodzi z reklamacja, czy z czyms innym.Kombinator jakich malo, ktos w koncu powinien wziazc sie za ta firme i wlasciciela. A tak na marginesie do "(usunięte przez administratora) ci w (usunięte przez administratora)", kazdy szanujacy sie i szanujacy pracownikow pracodawca zawsze zadzwoni do kandydata starajacego sie o prace z informacja " polubnowilismy pania/pana zatrudnic lub dziekujemy ale nie zatrudnimy pani/pana w naszej firmie. ALE TA FIRMA NIESTETY TEGO NIE POTRAFI, TA FIRMA ZA SWOJE PRZEKRETY POWINNA ZOSTAC W CALOSCI ZAMKNIETA I WSZYSCY WLASCICIELE DO PIERDLA.
I jak tam rzecznik konsumenta ? pośmiał się z twoich roszczeń ? z tego co widzę firma zachowała się rzetelnie i rozpatrzyła niezgodność towaru z umową w ciągu przewidzianych 14 dni bo nie ma czegoś takiego jak gwarancja na obuwie dla pani wiedzy , a oddalone reklamacje się zdarzają wszędzie i trzeba od razu iść do rzecznika a nie najpierw pisać jak reszta baranów
sprzedaje chłam
Firma ??? buty sprzedawane to totalna porażka a opinie odnośnie reklamacji...? pismo ze zwrotna informacją, że obuwie stosowane w nieodpowiednich warunkach atmosferycznych...??????? To jakaś kpina i brak kompetencji osobnika,który to wypisuje . ja tez nie zostawię takie traktowania klienta bez odzewu...
wypowiedz swoją opinię po sprawie sądowej i daj link do foto wyroku a nie od od razu psioczysz , nie jeden bandyta mówi że jest niewinny przed sprawą w sądzie , więc nikt tu nie wie co robiłeś z tymi butami ?
widocznie się do niczego nie nadajesz , a chyba logiczne że jak pracodawca rezygnuje z czyjejś oferty pracy to o tym go nie informuje a jedynie gdy chce go zatrudnić , porażka z takim mózgiem i tokiem myślenia
Serio? A zapraszanie kogoś na pół dnia na rozmowę kwalifikacyjną to przypadkiem nie jest marnowanie czyjegoś czasu? I przepraszam bardzo do czego niby nie miałabym się nadawać? Do układania butów, robienia paczek i zamówień? Każdy idiota to potrafi. Wypadałoby chociaż poinformować, że dziękuje za poświęcony czas ale nie zatrudnię Pani. Jak dla mnie takie coś jest żenujące.
Zakładam, że ten post pisze pracodawca albo ktoś z personelu... Nick w wypowiedzi świadczy, że kulturą również nie grzeszysz... Wiadomo, że trzeba bronić swoich interesów ale spójrz w lustro i sam/sama oceń czy jesteś w 100% fair! Pani szkoląca mnie powiedziała, że szef jeszcze w ten sam dzień zadzwoni do mnie i powie co dalej. Nie zrobił tego, czekałam dalej. Dni mijały. W końcu sama postanowiłam zadzwonić, to Pan nie miał czasu. Ok zrozumiałam, czekałam dalej. Kiedy kolejny raz zadzwoniłam odrzucono moje połączenie. Więc dalej pytam, czy wg Was jest to uczciwe zachowanie?? Nie życzę Wam źle ale mam nadzieję, że to do Was kiedyś wróci i może nauczy to Was szacunku do czyjegoś czasu.
wszystkie komentarze widzę od wieśniaków co by chcieli mieć buty po ciągłym noszeniu jednych i nie dbaniu o nie ciągle jak nowe . Aby mieć trzeba dbać a od reklamacji jest Inspekcja Handlowa jak i Federacja konsumenta w której zawsze można się odwołać od opinii rzeczoznawcy ale bydło nie zna swoich praw i pisze tu debilne komentarze . najlepsze firmy na wiecie mają problemy z gwarancjami jak i niezgodnością towaru z umową , nigdy wam się pralka nie zepsuła , telewizor , konsola , zegarek , rower itd.. ? wiecie ile jest reklamacji w jakimś Media Markt , CCC , Deischmann itp. firm które są nieuwzględniane , zobaczcie na waszych kilka komentarzy że nie piszą tylko ci zadowoleni z zakupu , a zakładam że ta firma sprzedaje nie jedną parę obuwia dziennie więc wasz 1 % niezadowolonych z zakupu nic nie daje jak tylko to iż jesteście banda idiotów , pozdrawiam brudasy chodzące w jednych butach aż się nie rozwalą i zapraszam do zapoznania się w swoich prawach konsumenta
Kupiłem obuwie w tym Sklepie i po 5 miesiącach buty sie rozkleiły oddałem na gwarancje obuwie zostało sklejone, po 3 miesiacach znowu sie rozkleiły ale juz gwarancja nie została uznana i buty zostały odesłane ze niby za bardzo zniszczone hahahahaha . Stanowczo nie polecam tego Sklepu !!!!!!!!!!!
Czy sprawa już się zakończyła? Jeżeli tak, to z jakim skutkiem? Mam podobny problem ( buty na 100% nie są oryginalne ), a reklamacji mi nie uznali. Tak, że prawdopodobnie sprawa będzie się musiała oprzeć o organy ścigania i sąd. Na razie zgłosiłem to do rzecznika praw konsumenta w mojej miejscowości.
Zgłaszałem do rzecznika i nic nie pomogło - sprzedawca w ten sam sposób traktuje rzecznika. U mnie pozostaje sąd do ktorego przygotowywuje dokumentację.Pozdrawiam poszkodowanych przez tego ....
Ta firma to totalne dno zarówno w podejściu do klienta jak i w jakości sprzedawanego towaru.Zakupiłam u nich obuwie za cenę 229 zł po miesiącu buty zaczęły się odklejać (buty odesłane na reklamacje od samego początki byłam traktowana jak intruz chamstwo i prostactwo kompletna ignorancja przepisów i praw konsumenta. Buty odesłane do mnie po 14 dniach sklejone niestarannie musiałam kilka dni wietrzyć żeby chociaż trochę zniwelować zapach kleju. Po czterech miesiącach kolejne odklejenia ( w innych częściach obuwia) obuwie ponownie reklamuję. Zero kontaktu z ich strony po 10 dniach odsyłają mi buty z opinią "rzeczoznawcy" że tu cyt. dokonano oględzin organoleptycznych i stwierdzono że są to uszkodzenia powstałe w okresie użytkowania obuwia przez konsumenta i te uszkodzenia nie podlegają zasadności reklamacji klientowskiej. W związku z powyższym brak jest podstaw do uznania zasadności reklamacji klientowskiej na niezgodność towaru z umową. Czyli gdybym ich nie użytkowała wady te by nie powstały? wniosek kupujesz buty by je użytkować? jesteś idiotą buty kupuje się po to by stały na półce. Dodam że identyczne obuwie posiada mój mąż zakupił je półtora roku temu w stacjonarnym sklepie firmy Adidas i do dnia dzisiejszego wyglądają jak nowe. Moje zaczęły się rozklejać po miesiącu użytkowania po kilkukrotnym użyciu. Firma absolutnie nierzetelna. Omijać szerokim łukiem. Sprawę zgłaszam do rzecznika praw konsumenta i do sądu.
muj kolega przez was wydau tszy stuwy i w chuj z wami bo teraz nie ma sjana na na jedzenie dla siebie ! elo
Gość sprzedaje podróbki z Aliexpress i zbytnio się z tym nie kryje. Kupiłem air maxy u niego, ale po 3 miesiącach zaczęły pękać te okienka i farba złazić. Pofatygowałem się specjalnie do oficjalnego salonu Nike w Gdańsku gdzie mam zakwaterowanie i do sklepu Nike w Berlinie, bo w Berlinie pracuję. W obu miejscach opinia ta sama, że podróbka, bo Nike nigdy nie miał w swojej kolekcji takiego wariantu kolorowego i pokazali mi na stronie aliexpres (chiński sklep z podróbkami znanych marek) identyczny model. Ciekawe że może to robić na legalu prowadząc firme i nie zainteresuje sie tym urząd celny ani izba handlowa. Widać cfaniactwo w tym kraju wciąż ma sie dobrze.