Opinie o Jobxion Poland Sp. z o.o.
Jak wygląda Sytuacja kiedy sam wynajmuje mieszkanie. Ile wtedy doplaca jobexion gdyż dodatek terytorialny jest przeznaczony przez Polskę na zagospodarowanie sie w obcym Panstwie bedacym na terenie unii
Czy koordynatorka madamme (usunięte przez administratora)jeszcze(!?) pracuje ? Pytam z czystej ciekawości.Chłopacy mówią,że nie odbiera,telefonów,nie kontaktuje się z nimi.Może wyleciała w końcu?!
Panie Pawle, Proszę nie obrażać innych osób. Co do osób, które pracują - nic się nie zmieniło.
Moni ?! Zarobiona jest po pachy.Aż telefonów nie może odebrać.Taka pracowita dziewucha.Tylko lans na fejsie...
Panie Hydrauliku, To co, robi Pani Monika na swoim prywatnym profilu - jest jej sprawą. Jeśli ma Pan uwagi do jej pracy prosimy o kontakt z jej przełożoną Rosalie.
Wszystko pięknie ładnie z tym że tylko w ogłoszeniu, podczas rozmów już zaczyna się kręcenie i mącenie , już nie wspominając że według nich wiekówka w Holandii kończy się na 24 roku życia mimo iż od 2019 kończy się ona na 22 :)
Panie Adrianie, Chętnie wyjaśnimy wszystkie zawiłości. Wynikają one zazwyczaj ze skomplikowanych systemów prawnych. Jeśli ma Pan jakiekolwiek wątpliwości - prosimy o zadawanie pytań wprost. Na kręcenie i mącenie nie ma u nas miejsca. Jesteśmy członkiem OKAP, KRAZ, NBBU i przestrzegamy umowy CAO. A jeśli ktoś przekazał Panu złą informację o wiekówce - przepraszamy. Gwarantujemy, że na kontrakcie wszystko będzie OK.
Podczasz pierwszych rozmów wszystko okej wydawało się bardzo dobrze zaoferowane 480 euro na tydzień w zawodzie elektryka, przy kolejnych nagle okazało się że nie 480 tylko około 360 bo obowiązuje mnie wiekówka (mimo iż mam ukończone 23 lata) i że dopiero gdy skończę 24 za kilka miesięcy to będzie można zaoferować mi więcej , jak dla mnie była to zwykła próba naciągnięcia mnie abym zgodził się przepracować kilka miesięcy za tą niższą stawkę.
Panie Adrianie, Musiało zajść jakieś nieporozumienie. Od dnia 23 urodzin nie jest Pan na wiekówce. W żadnym wypadku nie chodziło o naciąganie. My nie mamy w tym żadnego interesu (począwszy od kwestii wizerunku, skończywszy na kwestii finansowej - mamy stałą marżę kwotową). Prosimy o informację o tym, z którym rekruterem Pan rozmawiał i postaramy się wyjaśnić wszystko. :) Miłego dnia
Jak najdalej od tej firmy !!! 480 euro ?! Śmiech na sali. Inne,poważniejsze firmy płacą 530-550 na dzień dobry !!! Zastanów się abyś później nie żałował.Zapomną o kilometrówce,zapomną zapłacić za urlop...Odradzam.Wiem co piszę,pracowałem dla nich.
Panie Pawle, Jeśli zdarzają nam się problemy z kilometrówkami itp. zostają one wyrównane. O niczym nie zapominamy. Co do stawek - gratulujemy Panu. Niestety - te kształtują Klienci. I bardzo chętnie byśmy płacili więcej, jeśli na taki krok zdecydowaliby się zlecający nam pracę. Pozdrawiamy
ładnie napisane szkoda ze tak w praktyce tak nie jest ;-( W zeszłym roku było wszystko ok, ale to co się dzieje w tym roku to jest kpina ile osób czeka na wyrównanie kasy? Sam nie mogę się doczekać aż w końcu zostanie wszystko wyrównane bo jak narazie to wychodzi ze pracowałem za mniej niż jak się przyjmowałem. Jeśli się coś zmieni obiecuje redagować ten wpis pozdrawiam
Panie Luz, Tak. Ma Pan rację, jak Pan na pewno wie, w tym roku przeszliśmy na inny system informatyczny i inny portal rozliczania godzin. Niestety, dostarczone narzędzie okazało się nie być gotowe. Mamy przez to sporo poblemów ale robimy wszystko, żeby w jak najmniejszym stopniu odbijało się to na pracownikach. Ale jeśli tak jest, to przepraszamy. Mamy nadzieję, że już wkrótce będzemy mogli edytować te wpisy :) Walczymy.
Luz oni zawsze tak mają.Teraz zrzucają wine na system.A miałobyć tak pięknie od września zeszłego roku,później od stycznia 2019.Jest marzec i jest coraz gorzej.Nie daj się nabierac na piękne słowa speców od robienia dobrej miny.
hej (usunięte przez administratora)ja się nie daje nabierać do tej pory kasa mi się zgadzała wiec pracowałem, zaczynają w(usunięte przez administratora)walić z ludźmi no to czas na zmianę szkoda bo miałem dobry kontakt z klientem i naprawdę fajnie mi sie pracuje ale nie dla przyjemności jedziemy za granice pracować tylko dla pieniędzy.
Czym różni się faza 3 od fazy c?
3 minuty.Biorą jak leci.
Prawie żadnych.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Nie jest najlepiej. Koordynatorki, kiepsko. Monika nawet pomaga ale Olga sie nie nadaje do takiej funkcji. Wogole tak (usunięte przez administratora) ze nawet jej brewka nie pyknie- mistrzostwo, nie nadaje sie. A wiec od czerwca 2018 sie meczylem(zaluje), co tydzien musialem dzwonic i sie prosic o wyplate kilometrowki, zawsze zapominali. Przed urlopem wisieli mi za 3 tygodnie kilometrowki, pojechalem do biura, Olga nawet mi solarisy wydrukowala proforma ze juz przelewy zrobione, oczywiscie kasy nie bylo. Dopiero po 6 tygodniach Monika mi pomogla. Raz przez tydzien chcieli mnie zamknac z gosciem w pokoju 2x1,5 z pietrowym lozkiem, dobrze ze znajomi blisko mieszkali to mieszkalem u nich. O podwyzke sie nie moglem doprosic. Miala byc od 1.10 ale oczywiscie Olga tak czarowala ze przeciagnela to 3 tygodnie i czarowala ze bedzie wyrownanie i oczywoscie nic. Wkoncu znalazlem odpowiednia agencje i "wyjechalem do Polski". W zyciu tam nie wroce. Jeszcze mi nie wyplacili za 41 tydzien kilometrowki, ale oczywiscie Olga co tydzien mowi ze juz bedzie, ostatnio to juz nikim sie nawet skontaktowac nie idzie, nie odbieraja telefonu odemnie. Jak macie stalowe nerwy to smialo. Jeszcze dopisze ze moj kolega od 1.10 mial tez miec podwyzke, do dzis nie dostal, olga czaruje go ze juz bedzie i wyrownanie i podwyzka i oczywiscie nic z tego. Tez zaraz odchodzi. Jedyne na plus to mieszkania w ktorych mieszkalem. Wszystkie ok. Breda, Bergen op zoom, dordrecht, tilburg.... Powodzenia Polecam Techvisie:) Moje sugestie dla Jobxion Poland Sp. z o.o.: ZMIENCIE KOORDYNATORKE OLGE Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: PORZADEK W FINANSACH POD KATEM PRACOWNIKOW
Panie Robercie, Dziękujemy za opinię. Przyjmujemy ją na klatę. Przykro nam, że w ten sposób odbiera Pan pracę Olgi. Na szczęście większość osób odbiera jej codzienne działania pozytywnie. Druga sprawa - wypłaty kilometrówek. Jeśli rzeczywiście zdarzyły się takie sytuacje - jest nam niezmiernie przykro. Ale jak Pan doskonale wie, jesteśmy profesjonalną agencją i wszystkie rozliczenia są regulowane zgodnie z umową. Bardzo cieszy nas Pana opinia o mieszkaniach - bardzo się staramy zapewnić jak najlepsze warunki naszym pracownikom. Jeśli kiedykolwiek zdecyduje się Pan do nas wrócić - zapraszamy serdecznie. :)
I jeszcze jedna rzecz. Jeszcze dziś Olga skontaktuje się z Panem. :) Może wyjaśni się kwestia kilometrówek. Miłego popołudnia
Znam duzo ludzi z waszej agencji i nie spotkalem nikogo kto bylby zadowolony z jej pracy. Rozliczenia byly regulowane ale po kilkunastu telefonach, prosbach i grozbach i po miesiacu oczekiwania. To nie jest profesjonalizm z waszej strony. Profesjonalizm wyglada tak ze jak sie cos zaniedbalo to interweniuje sie odrazu i przeprasza za pomylke a nie co tydzien sklada sie puste obietnice. Profesjonalizm koordynatorek polega na zajmowaniu sie pracownikami a nie zbywaniu ich. Profesjonalizm to pomoc w naglych przypadkach losowych, zwlaszcza w weekend. Profesjonalizm to komunikacja, rozmowa przede wszystkim, a nie nakazy. Moglbym tak jeszcze dlugo ale szkoda czasu. Wrocic do Was? Pewnie, jak zmienicie koordynatorki zadzwoncie to sie dogadamy. Pozdrawiam
Panie Elektro, Przyjmiemy Pana z otwartymi ramionami. Co do koordynatorek - przykro, że Pan tak je odbiera. Naprawdę, mamy bardzo wielu zadowolonych z ich pracy. Może chce Pan nam pomóc, porozmawiać osobiście o tym, co się zdarzyło. Będziemy wtedy mogli w przyszłości właściwie zareagować.
".... bardzo się staramy zapewnić jak najlepsze warunki naszym pracownikom..."I na staraniach się najczęściej kończy.
Sami sobie pomóżcie.posłuchajcie ludzi,którzy "przynoszą" Wam kasę ciężko pracując na budowach.A gdy oni potrzebują pomocy,to koordynatorki(nie wszystkie)zbywają ,albo wręcz się wcale nie interesują pracownikami...Szkoda,fachowcy odchodzą dobrze o tym wiecie...
Panie Tomku, Zawsze może Pan napisać do biura. Na pewno przekażemy. Jeśli trzeba umówimy spotkanie z kimś z menedżerów. Jeśli chce Pan jakiejś zmiany - proszę o konkretnych rzeczach rozmawiać z osobami, które mogą to zmienić. Każdy (podkreślam KAŻDY!) menedżer, a nawet szef firmy jest otwarty na takie telefony i spotkania.
Rozmowa z Wami nic nie daje.Kompletnie nic ! Wiem,bo jestem po dwóch takich rozmowach w ciągu czterech miesięcy.Wszystko w temacie.
Panie Pracowniku (jeszcze trochę mamy nadzieję), Trudno nam się ustosunkować do tego, co Pan napisał, nie wiedząc czego dotyczy sprawa. Prosimy jeszcze raz o kontakt. Najlepiej przez podane tutaj dane kontaktowe. :) Miłego dnia
Wszyscy wiedzą, tylko nie Wy! Po pierwsze niekompetencja, wręcz ignorancja Moniki-"koordynatorki", po drugie pieniądze za dojazdy.!!!Tylko nie mówcie, że to sporadyczne przypadki, bo sporadycznie to Wam się zdarza nie pomylić przy wypłacie.
Panie Tomku, Przykro nam, że tak Pan odbiera pracę jednej z naszych pracownic. Szkoda, że jednak Pan się nie odezwał, jeśli ktoś coś zrobić - szuka rozwiązań. Wciąż zachęcamy do kontaktu - postaramy się pomóc, wyjaśnić. Miłego dnia i Wesołych Świąt.
Jestem pewien,że dużo więcej jest niezadowolonych,szczególnie z tego co robi pani Monika.
Kontaktowałem się.Nie tylko ja .Jeszcze kilka innych osób.Część osób odchodzi z powodu niekompetencji pani M.K.Przecież dobrze o tym wiecie ! Kilka osób powiedziało jej to prosto w oczy,co sądzi o jej zajmowaniu sie pracownikami ! Przecież ona prawie nigdy nie ma czasu ! Ciągle jest zajęta.Pytam.Czym ??? Skoro unika wręcz kontaktów,nie odpowiada na sms-y i maile.Koniec tematu.
Panie Pawle, Zachęcamy jeszcze raz do kontaktu bezpośredniego - +48502109960 lub tomasz@jobxion.pl. :) Pana opinia już została przekazana do szefa.
Jeśli opinia,w/g Was,została przekazana do szefa,zawsze tak piszecie,to dlaczego nic,absolutnie nic się nie poprawia ?!Nasuwają się dwa wnioski:albo szef sobie nie zawraca głowy takimi rzeczami...w co śmiem wątpić.Lub te wiadomości do szefa nie docierają,tylko"zatrzymują" się na poziomie koordynatorów,bo jakby szef się dowiedział,to niektóre koordynatorki mogłyby pożegnać się z pracą,bo "dzięki nim"część osób dziękuje za współpracę,albo nie podejmuje współpracy z firmą.Zasięgnąwszy oczywiście najpierw opinii innych pracujących dla Was...jeszcze.I jeszcze jedno.Stawka na początek 430 € to porażka.Wiele firm,nie wymienię z nazwy,bo nie przejdzie,na dzień dobry...500€ netto/40h+kilometry+ZORG i bezpłatna kwatera max 20-25 km.I porządna kwatera,nie to co w Tiel !!!Pozdrawiam.
Przytaczam dosłownie i mogę pod ta opinią podpisać się z całą odpowiedzialnością : "@Jobxion Poland Sp. z o.o. 19.11.2018 09:46 Znam duzo ludzi z waszej agencji i nie spotkalem nikogo kto bylby zadowolony z jej pracy. Rozliczenia byly regulowane ale po kilkunastu telefonach, prosbach i grozbach i po miesiacu oczekiwania. To nie jest profesjonalizm z waszej strony. Profesjonalizm wyglada tak ze jak sie cos zaniedbalo to interweniuje sie odrazu i przeprasza za pomylke a nie co tydzien sklada sie puste obietnice. Profesjonalizm koordynatorek polega na zajmowaniu sie pracownikami a nie zbywaniu ich. Profesjonalizm to pomoc w naglych przypadkach losowych, zwlaszcza w weekend. Profesjonalizm to komunikacja, rozmowa przede wszystkim, a nie nakazy. Moglbym tak jeszcze dlugo ale szkoda czasu. Wrocic do Was? Pewnie, jak zmienicie koordynatorki zadzwoncie to sie dogadamy. Pozdrawiam......................."
Panie Krzysztofie, Przykro nam, że Pan tak uważa. Zapewniamy też, że cały czas idziemy do przodu. Jeśli będzie Pan naprawdę chciał wrócić - drzwi są otwarte. Bardzo cenimy Pana jako pracownika. Mamy nadzieję, że teraz Pana doświadczenie pracy z nami będzie lepsze.
Niestety,tak uważam...i nie tylko ja.Wielka szkoda,że dopiero teraz,gdy odszedłem zaczęliście mnie cenić. W żaden sposób nie przełożyło się to na docenienie finansowe.Po ponad godzinnej rozmowie o podwyżce z...nie ważne z kim,wiecie o kim piszę,otrzymałem,przepraszam za określenie ochłap.Trochę nisko "cenicie"dobrych pracowników i to jest przykre,bo wyrabiamy Wam bardzo dobrą opinię,a w zamian ?! Nic,albo bardzo,bardzo niewiele.Wrócić ?! Jak zaproponujecie porządne warunki finansowe,skończą się problemy z naliczaniem wypłat i kilometrówek oraz nieustannych przeprowadzek,szczególnie podczas urlopu,to...może.Ale na razie nie.Przykro mi. Dobrzy pracownicy nie odchodzą ot tak.Zawsze jest powód.Jaki ?! Przede wszystkim finanse,oraz poczucie braku szacunku,uznania.A to jest bardzo ważne.Pozdrawiam.KaKa.
Panie Krzysztofie, Wie Pan doskonale, że również kiedy Pan pracował bardzo Pana ceniliśmy. I zgadzamy się, że dobrzy pracownicy wyrabiają markę firmy. Tak naprawdę gramy do tej samej bramki. Kwestie finansowe zależą przede wszystkim od Klienta. I to on de facto decyduje o stawkach. Z naszej strony zrobiliśmy wszystko, co w tamtym momencie mogliśmy zrobić. Co do braku poczucia szacunku... Jest to wyjątkowo przykre słyszeć to z Pana ust. Spotkał się Pan z ogromną życzliwością ze strony wielu osób. Od Leonie i Jorika począwszy. I nawet postawa osoby, co do której miał Pan największe zastrzeżenia zakończyła się przeprosinami z jej strony. Przyjętymi przez Pana. Dobrego tygodnia!
Oczywiście,że przyjąłem przeprosiny.Szczerze i prawdziwie.Chciałem zamknąć sprawę,zapomnieć i otworzyć nowy etap,rozdział.A życzliwość ze strony osób,o których wspomniano...była,a i owszem,ale jakby sztuczna,wymuszona,,taka grzecznościowa.Nie oczekiwałem też jakiejś euforii.Sytuacja stanęła na ostrzu noża i cóż,coś musieliście począć.Ale nie było to szczere,to było widać.To nie tylko moja opinia.Przykre to co piszę,ale prawdziwe...niestety.Nie żałuję odejścia,żałuję,że nie potraficie zatrzymać fachowców.Szkoda.Nawet dobrze się układało,ale tylko do pewnego momentu...Powodzenia mimo wszystko.Pozdrawiam.
Panie Krzysztofie, Też chcieliśmy zamknąć sprawę pozytywnie. Co do życzliwości ze strony Jorika i Leonie - możemy Pana zapewnić, że była również szczera. Pewnie Pan się zorientował, że generalnie Holendrzy nie są tak wylewni jak Polacy. Również życzymy wszystkiego dobrego!
Doszły mnie słuchy że wszystkie sprawy trzeba załatwiać z menagerami a co z koordynatorkami?
Doszły Pana złe słuchy. Niemal 100 procent codziennych bieżących spraw jest załatwianych przez koordynatorki. Czasem Account Managerów. W ostateczności zachęcamy do kontaktu z menedżerem. :)
Prosił bym o wyjaśnienie dodatkowego ubezpieczenia dla osób które satpodwozone do pracy zarówno samochodami prywatnymi jak i sluzbowkami
Panie Czupakabra, Każdego naszego pracownika obejmuje takie samo ubezpieczenie w tym dotyczące możliwych zdarzeń w drodze do pracy. Mamy nadzieję, że to rozwiewa Pana wątpliwości.
Firma "krzak", bardzo niekompetentne rekruterki. Radzę trzymać się z daleka i wybierać inną agencję pracy.
Pracowałem tam.Wszystko byłoby ok. gdyby nie koordynatorka,gwiazda nad gwiazdami paniusia Monisia.To po części dzięki niej zmieniłem firmę.
Ludzie odchodzą do lepiej płacących firm.Proste.Dziś stawka 430-480 € szału nie robi.
Wiem też,że po Świętach minimum 4 osoby,z niemałym stażem,do Was nie wrócą.Nie zgadzacie się na godne podwyżki tylko ochłapy proponujecie,to tak macie.Ciągła rotacja.ciągle problem z pieniędzmi.
Panie Tomku, Przykro nam słyszeć, że chce Pan odejść po Świętach. Proszę może jeszcze porozmawiać ze swoją koordynatorką czy rekruterem. Może możemy coś zrobić? Najlepiej telefonicznie sprawę wyjaśnić. Miłego weekendu :)
Was ?! Boli ?! Przy takiej dużej rotacji jak u Was,szybko zapewne zapominacie o aktualnych pracownikach,a co dopiero o byłych.
Nie zapominamy. Mam nadzieję, że Pana sprawy zostaną wyprostowane niezwłocznie. Jeśli z naszej strony było niedociągnięcie - oczywiście przepraszamy.
Dlaczego konkrety na priv,a nie na forum? Obawiacie się nadszarpnięcia i tak już nie najlepszej opinii ?!
Panie Tomku, Z bardzo prostego powodu. Po pierwsze - chcemy rozwiązywać problemy. A to się najlepiej robi w cztery oczy, a także wtedy kiedy można rozmawiać o bardzo konkretnych sytuacjach. Nie boimy się rozmawiać o problemach. Ale przede wszystkim dążymy do tego, żeby szukać rozwiązań. Mamy nadzieję, że Pan również chce, żeby działo się lepiej. Jak Pan widzi - staramy się odpowiedzieć na każdą wątpliwość i pytanie. :) Dobrego dnia!
Nie wiem od czego zacząć.Może od osoby pani Olgi,”koordynatorki”,która przez półtora tygodnia wodziła mnie za nos i obiecywała projekt”od jutra”.Nadal nie wyjaśniłem kwestii finansowych(nie wypłacili z wypłatą kilometrówki).zwodzony przez Olgę zrobiłem z 500km w ciągu tygodnia(za przeprowadzki nie płacą kilometrówki)mój przypadek nie jest raczej odosobniony.rzucają ludźmi po projektach jak mięsem armatnim.jesli uregulują ze mną wszystkie finanse i jak przejdzie mi złość,może dostaną 2 gwiazdki.jak narazie ja jestem zniesmaczony i sugeruje innym o rozwagę przy wyborze biura Jobxion
Panie Pawle, Doskonale Pan wie, że przedstawił Pan jedynie pół prawdy. Nie pisze o powodach zmian projektów. Dla nas takie przenoszenie pracownika jest ogromnym kłopotem i też wolelibyśmy, żeby nasza wspólna historia potoczyła się inaczej. Zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z nami. Nawet z szefem. Mail do niego znajdzie pan na stronie jobxion.nl
Nie ma jak to dobra propaganda.Ale ona jest dobra dla "nowych",którzy jednak szybko się przekonają,tak jak ja i wielu innych "starych" pracowników jak się współpracuje z niektórymi koordynatorkami.
Panie Starszy, Zdarzają się lepsze i gorsze sytuacje. Ale jeśli jest pan z czegoś niezadowolony - proponuję napisać bezpośrednio do szefa - prosił o takie informacje (andre@jobxion.nl) i jest gotów spotkać się i porozmawiać. Jeśli woli Pan pisać po polsku proponuję do polskiego marketingu (tomasz@jobxion.pl) i oni to przetłumaczą szefowi. Można narzekać albo próbować zmienić coś, co Panu nie pasuje. Co Pan wybiera?
Napiszę bezpośrednio do szefa.To się facet zdziwi.Co niektóre panie w biurze też...
Waldi.A tyś kto,że dyspozycje wydajesz?! Za pracę się weź i pracuj...porządnie,a nie na sztukę,jak wszyscy mówią.
Kilka osób też chce napisać do szefa.Czy napiszą? Nie wiem.Ale jak napiszą,to będzie się działo.Zrobi się ciepło niektórym koordynatorkom...oj zrobi się.
Panie Cieślo, Przekazaliśmy Pana opinie do szefa Teamu Beton. Jeśli chce Pan się nimi podzielić - Jan-Willem prosi o kontakt pod numerem 0031646708908.
Niech każdy mówi za siebie nie wydaje Ci dyspozycji tylko nie oczerniaj ludzi .Ja tez miałem różne problemy z Firmą ale trzeba je umieć rozwiązywać .Naucz się języka to nię będziesz musiał się Olgą zasłaniać.
Ja nikogo inkognito nie oczerniam , każdy może mieć gorszy dzień ( nawet rekruterki ) .Nic Ci nie umknęło .Pracowałem i ja w Jobixionie ,mieszkałem w Schajku więc znam sytuacje ale nie marudziłem na forum.
Jakoś ja nie byłem rzucany z budowy na budowe ,wręczprzeciwnie .5 m-cy w Nijmegen i przed końcem na nową budowe ( znam dobrze język i pewnie dlatego )
Panie Waldemarze, Dziękujemy za głos rozsądku. W każdej pracy zdarzają się lepsze i gorsze momenty. My staramy się je rozwiązywać. :) Miłego dnia
Ciebie (usunięte przez administratora)za to lubi kazdy,,,,,,,,,jak chłop stonke he he he .Teraz jestem na urlopie i leże do góry ,a zresztą ,nie ma sensu najmniejszego z tobą rozmawiać .Jak gówniany pływak ...to mu woda za rzadka he he he ,dorośniesz =zmądrzejesz
Witam wszystkich ,jak wyglada sytuacja z mieszkaniami ? Ile osób w jednym mieszkaniu ,każdy ma swoj pokój ? Jest czysto ? Itp
W mieszkaniach często jest brud,klei się wszystko od niego.Palą papierosy i nie tylko w pomieszczeniach.Poprostu masakra,nie wszedzie.
Panie Patryku, To, jak jest w mieszkaniach zależy od lokatorów. Każdy nasz dom dajemy po remoncie. Mamy serwis sprzątający. Ale codzienne dbanie o mieszkanie jest rękach lokatorów. Są miejsca, które są czyste i zadbane. Co do innych... niestety.
Do tego zatrudniony jest Grzegorz. Obiecujemy zwrócić większą uwagę na te kwestie. Dziękujemy za Pana opinię.
Jestem przekonany,że nic,ale to nic w tej kwestii nie zrobicie.Nie wyegzekwujecie żadnej kary,bo Wam nie wolno karać pracowników.chyba,że zabraniem premii od firmy.A premii u Was nie ma !
Panie Kaka, Naprawdę, wolelibyśmy nie dawać kar. Staramy się ufać ludziom, wierzymy w dobrą wolę. A niestety pierwsze upomnienia już poszły :(
Widzieliście już wywiad z Jobxion Poland Sp. z o.o. przeprowadzony przez Redakcję z GoWork.pl? - http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,964815,wywiad-sandra-ras Co sądzicie o tej firmie? :)
czy doswiadczony elektryk moze miec u was umowe na czas nieokreslony od razu ? i czy gwarantujecie 1 osobowy pokój?
Panie Tomku, Jak Pan pewnie wie, zakwaterowanie w Holandii to temat rzeka. Znalezienie miejsca dla ok. 200 Polaków czasami zmusza nas do wynajęcia mieszkań w jedynym dostępnym standardzie. Żeby ten problem zminimalizować mamy 10 własnych domów. Chętnie kupilibyśmy kolejne (ale jest z tym problem na rynku, część gmin nie zgadza się na wynajem dla migrantów). Pozdrawiamy
Jakoś firma,w której ja pracuję nie ma specjalnie problemu z wynajęciem kwatery.Blisko budowy i na czas trwania budowy,bez przeprowadzek ! A wypłata dla fachowców(pijaki,ćpuny i leserzy po tygodniu max. dwóch wylatują,nie to co u Was na inną budowę),którzy od Was odchodzą,zaczyna się od 540 € ! NETTO ! Po 2 miesiącach mam już 580 € NETTO,po potrąceniu ubezpieczenia + do tego kilometry(zawsze bez problemu).Można ?! Można,bo nie ma rekruterów typu Monisia czy Olusia.
Witam, odbyłem dziś rozmowę telefoniczną i podejrzewam że za dni kilka udam się do Holandii. Tylko czytam te komentarze i nie bardzo wiem co mam myśleć. Dlatego mam pytanie do osób które pracowały bądź pracują dla w/w agencji: Czy wypłata jest co tydzień na czas na koncie? Bo tak naprawdę co mnie interesuje reszta jede zarobić robię swoje i co mnie jakieś koordynatorki obchodzą dlatego pytam się jeszcze raz czy hajs co tydzień na koncie się zgadza chodzi mi tylko o te 430€ czy nie ma opóźnień w wyplatach? Nie będę jechał swoim autem także nie rozmawiamy o rzeczach dodatkowo płatnych
Tak. Wypłata jest wysyłana we czwartki z konta firmowego. W zależności od banku - najpóźniej w piątek jest na koncie
Wypłaty są co czwartek zawsze,to fakt.Ale kilometrówki to porażka !!!Niemal co tydzień liczą źle,zdarza się,że wcale nie naliczą.I wtedy zaczyna się proszenie...Monika i Olga BARDZO RZADKO odbierają telefony.To wielkie damy ! Rzadko mają czas dla pracowników.Tylko niech moderator nie pisze za chwilę,że mu przykro,że w ten sposób odbieram ich pracę.Bo WIELU tak ja odbiera,tylko w biurze o tym"nie wiedzą"Zapewne Andre(szef) też nie wie,bo wszystko zatrzymuje się na poziomie koordynacji.Wszystko w temacie.
Panie Starzy, Wszystkie opinie stąd i nie tylko są przekazywane do szefa i przełożonych dziewczyn. Każdą sytuację staramy się rozwiązać jak najszybciej. O kwestii kilometrówek również już odpowiednie osoby zostały poinformowane.
I co z tego,że "odpowiednie osoby zostały poinformowane"?! Dalej nic ! Mija miesiąc,a pieniędzy nie ma ! Tylko nie pytaj,moderatorze,kto nie dostał ! Sprawdź w tym bałaganie,w księgowości.Wypłaćcie zaległości przed Świętami,zadzwońcie,napiszcie z przeprosinami,byłoby miło zapewne,to może ludzie zmienią o Was zdanie.Wszystko w temacie.Wesołych Świąt.Pozdrowienia z Polski.
Naprawdę zachęcam do kontaktu z koordynatorkami. A nawet z ich przełożonymi. Jeśli Pan da nam informację z jakiego jest teamu - będziemy w stanie nawet zaaranżować spotkanie.
a jak wygląda praca w tej firmie jako rekruter? czy grafik moze byc elastyczny? i jeslichodzi o zarobki to tylkosystem prowizyjny czy obowiązuje również stawka godzinowa?
Praca jest standardowo w jednym z biur: Kłodzko lub Radom w godzinach 8:30-17:00 z przerwą obiadową. Zarobki = podstawa + premia + inne benefity (np. wyjazd do Holandii)
To ja też chcę benefity można coś więcej o tym?a premię to jak dają z zaskoczenia bo się jeszcze nie spotkałem
Szanowny Panie, Akurat odnosi się Pan do pracy w biurze w charakterze rekrutera. Ten proces jest już zakończony. Jeśli chodzi o bonusy dla pracowników w Holandii, to proszę: tu jest przykładowy film: https://bit.ly/2KJFgJW
No bonus to normalnie szał.Szczyt możliwości firmy ?!Na kolana nie powala....
(usunięte przez administratora)
Panie TIgerze, Przeprowadzki są częścią tego zawodu. :(
Ale co tydzień przeprowadzki?! Lekka przesada.Są tacy ,którzy przeprowadzili się siedem razy w ciągu dwóch miesięcy.
Słyszałem, że firma ma dobrą opinię jako pracodawca.
Witam, chciałbym też podzielić się pozytywną opinią o tej firmie niestety nie mogę , ponieważ kontakt z koordynatorką p. Emilią jest zerowy od dnia 14.06.18r piszę maile,dzwonię i piszę smsy do dnia dzisiejszego nie mam żadnej odpowiedzi. Myślę ,że moje próby jakiegokolwiek kontaktu są po prostu ignorowane . Nie wiem czy wszyscy pracownicy są tak traktowani czy tylko moja osoba . A bardzo zależy mi na wyjaśnieniu sprawy ,ponieważ do mojej umowy wkradła się pewna nieścisłość i bardzo mi zależy na pisemnym wyjaśnieniu tego nieporozumienia .Liczę na pozytywne załatwieniu sprawy i mam nadzieję ,że firma Jobixon nie zignoruje mojej osoby tak jak do tej pory robi to pani koordynator.Pozdrawiam
Szanowny Panie, Przakazane już do Pani Emilii. Mam nadzieję, że będzie potrafiła zidentyfikować Pana po pseudonimie. JobXion zawsze stara się rozwiązać wszystkie problemy pracowników.
To samo jest z Olgą i Moniką.Możesz pisać,dzwonić i .....nic.Nie odpisują,nie odbierają telefonów.Tak są dziewczyny zapracowane,że mają czas na przyjmowanie telefonów tylko od lizusów i wazeliniarzy.Z nimi zawsze są w "dobrym kontakcie".Niemalże na zawołanie.
Witam.! Polecam firme Jobxion a kordynatorka pani Monika z Ktora wspolpracuje jest bardzo w porzadku.
Jasne.Oczywiście.Jest po prostu wspaniała.Świetna wręcz.Jedyna,niezastąpiona.Co Ty z rodziny jesteś?!
Czy to prawda że wszystkie sprawy trzeba załatwiać z koordynatorka mi z Polski?
Z rekruterami w Polsce załatwia się część związaną z wyjazdem. W jednym z teamów, ze względu na chorobę osoby z Holandii, część spraw przejęły osoby z Polski. Pozdrawiamy
Ta firma , to jedna wielka lipa, kpina w biały dzień. Uciekać nie dać się nabić w butelkę pięknymi wyuczonymi słowami .
Panie Stanisławie, Przykto nam, że tak Pan odbiera pracę w JobXion. Zachęcamy do kontaktu bezpośrednio. Chętnie poznamy szczegóły, wtedy będziemy mogli coś zmienić. Mamy nadzieję, że kolejne projekty sprawią, że zmieni Pan zdanie.
Witam. Dlaczego Jobxion nie wypłaca pracownikom reiseuren?Niektórzy dojeżdżają GRUBO ponad 30 km do pracy,od dłuższego już czasu.I dlaczego koordynatorki (niektóre) nie kontaktują się z pracownikami lub ich wręcz unikają ? Jak się to ma do Waszych słów na stronie Jobxion "...Wsparcie koorydnatora.Opieka polskiego koordynatora. Abyś miał spokojną głowę..."
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jobxion Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Jobxion Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jobxion Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 5 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Jobxion Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Jobxion Poland Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.