Provident Polska S.A.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Provident Polska S.A.

DM

Prov.. traci i będzie tracił klientów zapomnieli że najważniejszy jest klient następnie DK którzy obsługują bardzo biednego i trudnego klienta. Nadmierne obciążenie pożyczkami powoduje że klient nie spłaca i windykacja.Doradcy dorabiają groszówki więc i obsługa i starania na minimalnym poziomie bo kto będzie starał się np za 100 zl tygodniowo każdy DK potrafi liczyć swoje koszty i czas nie chce się starać w imię celów providenta. Struktura rozbudowana rom-y i inni z zarobkami na poziomie pow 10 tyś a nic nie wnoszą do firmy tylko przepisują tabelki.Jak nie zadbają o klienta i poprawę wynagrodzenia doradców- którzy zarabiają na tą firmę to będzie ciągły spadek i spadek.Dk widzą co się dzieje i mają głęboko w d.. cele firmy nie ma zadnych instrumentów do motywacji.Rok 2016 będzie dramatyczny dla Providenta

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oberwator

Doradcy tak trzymać spadek klientów za 2015 r Provident. Pożyczkodawca w 2015 r. po raz pierwszy odnotował jednak zmniejszenie się liczby klientów w naszym kraju, a pod koniec roku zdecydował się wycofać ze Słowacji. Właściciel marki Provident ma za sobą trudny rok. International Personal Finance, spółka notowana na londyńskim i warszawskim parkiecie, opublikowała raport podsumowujący wyniki za 2015 r. Na polskim i litewskim rynku biznes wypracował 69 mln funtów zysku, o 2 mln funtów mniej niż rok wcześniej. Nadal jednak stanowi to ponad połowę z 134,9 mln funtów zysków wygenerowanych w Europie i Meksyku. Narastająca konkurencja ze strony firm udzielających chwilówek i internetowych pożyczkodawców to zdaniem IPF jedna z głównych przyczyn nienotowanego dotąd zjawiska – liczba klientów w Polsce i na Litwie skurczyła się o 2 proc., do 832 tys. Wśród wyzwań związanych z polskim rynkiem w raporcie wymieniono także wprowadzenie podatku bankowego. Firma szacuje, że rocznie danina pochłonie 2,4 mln funtów. W dokumencie przypomniano także symulację wpływu nowych regulacji ograniczających koszty pożyczek na wynik spółki. IPF szacuje, że bez dostosowania oferty zyski wypracowane w Polsce mogłyby spaść o 30 mln funtów, czyli o ponad 40 proc.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
agent
@oberwator

Czyli już wiadomo dlaczego testowana jest obniżka prowizji do 4% brutto (netto wyjdzie ok 2,9%), zgodnie z zapisami ustawy mocno ograniczy się sprzedaż pożyczek równoległych, będzie nacisk na pozyskanie nowych klientów, a o to już zadbała konkurencja, czyli podsumowując raczej kiepskie perspektywy dla DK

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obserwator

Ten rok przyniesie decydującą bitwę pożyczkowych gigantów. Niegdysiejszy hegemon Provident ma jeszcze 30-35 proc. rynku Konkluzja Provident co roku traci 5 -10% klientów więc nie dziwią negatywne wpisy że brak zarobków.W tym roku Vivus ok 30& rynku postawił sobie za cel przegonić provident.Wcale mnie nie dziwi że tak się dzieje kierownicy nacisk na nowego - podpisuje się na siłę umowy po wo aby tylko cel był zrobiony cel i następnie dk dają takich do ponownej windykacji bo nikt nie będzie prosił o raty 10 zł a dotarcie do klienta to koszt.Wśród dk ( nowych) na 12 osób po roku zostaje 1 jeden.Najlepsi zarabiają coraz mniej ( ciągły spadek jakościowy)i odchodzą.Korporacja wysyła głupkowate smsy ale to jeszcze bardzie drażni dk. Za dziękuje nic się nie kupuje,Wszelkie tylko zbiórka wszystko inne za darmo wynagrodzenie podają 5% a realnie jedni brutto 4,1% lub 3,7& od tego jeszcze należy odjąc koszty paliwa samochodu połączenia tel. ,darmowe szkolenia darmowe x 15 czynności.Jak tak dalej będą postępowali to na koniec roku pozostanie w Providencie ok 20% klientów chwilówek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dox

ech jakbym miała odejsc z tej firmy nie wiem czy chciałoby mi sie od nowa zaczynac prace na podobnym stanowisku :( Moja znajoma odeszła od nas przez komornika,po roku poszła do firmy konkurencyjnej. U nas miała ponad 100 klientów. W firmie konkurencyjnej miała niecałe 50 osob po 2 latach pracy wiekszosc klientow sciagnela z Providenta. zarobki smieszne i zrezygnowała..A co do tych klientów których miała sciagnietych z Providenta tez mieli pozyczke u nas (bo ich obsługiwałam) i niestety predzej u niej spłacili niz u mnie bo u niej klient miał 1 pozyczke u mnie 3 albo mieli pozyczki i u nas i w innych firmach wiec niestety predzej klient sie zapętli niz spłaci

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dex

a wiadomo już kiedy nastąpi centralizacja oddziałów?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa rekrutacyjna na stanowisko administracyjne w siedzibie firmy Provident. W moim osobistym odczuciu bardzo nieprofesjonalne podejście, które już trochę dziwi w tych czasach i w tak dużej firmie. Spotkanie umówione na konkretną godzinę odwołane na ostatnią chwilę smsem, odwołanie z powodu jak to Pani koordynator określiła "emergency". Ok, zdarza się. Natomiast jeśli jedziesz spoza Warszawy może stanowić to problem. Niemniej jednak chcesz dać temu szansę, firma wydaje się ciekawa i czujesz, że skoro się zobowiazałeś do stawienia na rozmowie to jesteś na tyle odpowiedzialny by dokończyć temat. Spotkanie ostatecznie przełożone na dzień później. Samo spotkanie trwało godzinę i przez tą godzinę Pani wytrwale zadawała proste, niekiedy powtarzające choć inaczej sformułowane pytania, które czytała ze swoich kartek. Całkowity brak umiejętności miekkich, słuchania, komfortu, poprowadzenia rozmowy, nawiązania kontaktu czy chęci poznania kandydata. Rozmowa w dużym skrócie w moim odczuciu sztywna i dziwna, ale może to kwestia braku doświadczenia w prowadzeniu przez Panią rozmów rekrutacyjnych. Na koniec informacja o szybkim przekazaniu decyzji odnośnie rekrutacji... No cóż, minęły 2 miesiące i pomimo maila do Pani koordynator, raczej już się nie doczekam informacji o wyniku;) może i dobrze. Radą dla firmy jest na pewno poprawienie jakości prowadzenia procesów rekrutacyjnych lub nie dopuszczanie do prowadzenia ich przez osoby niedoświadczone w tym obszarze.

Pytania

Pytania o charakterze scenek rodzajowych (co by było gdyby, co by kandydat zrobił w sytuacji)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
karra

Co do zarobków to nie powiem,że zarabiałam źle .Pracuje w firmie 9 lat. I jako Dk potrafiłam zarobić 3.000-4.000 zł przy 120 klientach. Oczywiscie duzo dawały promocje to dzieki nim ta pensja rosła,niestety od momentu kiedy tych klientow jest mniej a dodatkowo zmniejszyli pensje to jest kiepsko i na ta chwile kompletnie nie opłaca sie ta praca MZ piszesz ze zarabiałas duze sumy ,wiec nie pisz chwile pozniej ze Provident nie da zarobic Prawda jest taka ,że dobre pieniadze zalezaly od tego jaki rejon się obejmuje,jaki kierownik!!! bo to również jest wazne i szczescie co do klientów aby byli dobrymi platnikami...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mateusz

Moje było jak najbardziej poważne a nie ironiczne

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mateusz

Czy SM pracuje jeszcze w jakimś od dziale czy ten dział istnieje jeszcze ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
erragon

Po szkoleniu a wiec tak, jakie zmiany 1 prowizja bez zmian 2 ND przelew 100 zł 3 R przelew 50 zł 4 R i Ref w gotówce dalej wolontariat Pakiet medyczny bardziej rozbudowany

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abc
@erragon

Najważniejszą informację o wynagrodzeniach masz na górze w ramce po prawej stronie. To co jest obecnie to rozwiązanie tymczasowe, bo w niektórych oddziałach już działa pilot nowego sposobu wynagrodzenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wawa

Dk czy u was także słabo płacą i jest brak nowych jakościowych klientów? jeszcze braki w doradcach oraz ogólne niezadowolenie bo u nas masakra .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
olka

kiedy wreszcie zlikwidują stanowiska FAM ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient

Pewno teraz wam zapłacą za udział w szkoleniach chociaż 12 złoty za godzinę .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
leon

czytam i tak myślę , że albo ci płacą z konkurencji, albo dostałes kopa bo kombinowałeś, a wielu jest takich byłych niezadowolonych, ja robie swoje , jak nie bedzie wychodzilo to odejde , ale na pewno nie bede piał bzdur,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mateusz

Do Końca lutego odbędą się Szkolenia zobaczymy co będzie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
erragon

Te 7% jest dobre ja sie na to pisze-niezła komedia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
karra
@erragon

a ja słyszałam że Dk też będą zwalniać? Tylko ciekawe w jakim czasie. myślę że to co jest napisane wyżej Ref i R tylko w przelewach tzn. z czasem skończą się gotówki więc i tylu Dk nie będzie potrzebnych

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mateusz

Na chwilę obecną nic się nie zmieniło czekamy na szkolenia .Co dale nie wiadomo

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mateusz

Dzięki a co z Prowizją od ZB, czy będą REF .Szkolenie mamy 23.02 i jestem ciekaw co będzie na szkoleniu. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mateusz

Sam jestem ciekaw co będzie od 1 marca. Był ktoś na szkoleniu ?. Co będzie dalej ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
agent
@Mateusz

Mniejsze pożyczki trochę tańsze, większe niekoniecznie, pożyczka nie częściej niż 120 dni dla jednego klienta, trochę zmodyfikowany pakiet medyczny.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dk
@agent

-a to się już nie opłaca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abc
@agent

Plus przelew w takiej samej cenie jak gotówka

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Irmina

Drogie to nie wiele mówi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kim

irmina; piszesz o 7%, o 100zł za ref, a na końcu o stałej pensji, czy coś żle odczytałem ? przecież to stek bzdur, pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
donosiciel
@kim

Pensja nie będzie dla zmanierowanych zakorzenionych DK którym wydaje się że jak zarobią 1000 zł czy więcej to i tak mało. Z takimi trzeba skończyć i poprzyjmować nowych na etat stały, którzy stworzą nową grupę pracowników, nie tych wyeksploatowanych,zmanierowanych z Bożej łaski doradców klienta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
real
@donosiciel

tak była promocja zatrudnienia 1000 dk wydali miliony na reklamę a chętnych brak wymogi dla dk własny samochód dyspozycja 24/7 własne pieniądze na paliwo i telefony a w zamian groszówki dla niektórych nie pokrywają kosztów paliwa zwiększą uposażenie znają się chętni ale nie zwiększą więc jest jak jest Płacąc tylko za odzyskanie raty to bida z nędzą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
karra
@real

Ja nie miałam jeszcze szkolenia. Ale tak jak myslałam za przelewy będą płacić po to żeby ich więcej udzielać ,klienci z obsługą domową zaczną znikać to połowa Dk też zniknie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz

tak, drogie pożyczki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Irmina

Czy wiadomo jakie Nowe Produkty będą w Marcu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DK Warszawa Praga

Zarobić Morza tylko lenie narzekają mowa o terenach miejskich najlepiej samochodem wozić cztery litery a potem płakać że na paliwo połowę się wydaje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktoś

Rocky to nie jest Portal ogłoszeni z twojej dziedziny jeżeli masz problemy emocjonalne skorzystaj z porady Specjalisty .Co do sedna Problemu W od Dziale Legionowo są podobne Problemy tylko czy Warto zajmować się osobami które wydają Kasę na Paliwo , warto skupić się na zmianach jakie nadchodzą i nowych produktach inne problemy są mało istotne .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Provident Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Provident Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Provident Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Provident Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 4 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Provident Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Provident Polska S.A. napisali 16 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Provident Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii