Pytania do firmy Provident Polska S.A.
Czy to prawda że eksperci kłamią doradców i każą im (usunięte przez administratora) klientów?
Witam, pracuję już kilka lat jako dk, jest prowizja są promocje, sprawdza się jako praca dodatkowa, lecz jedna rzecz mi nie daje spokoju: po co w tej firmie stanowisko dke czyli tzw. eksperta? osoby które znam same potrzebują wsparcia, podczas szkoleń z nowych produktów im więcej głupich pytań tym ekspert z dłuższym stażem... byle tylko zaistnieć. A za dwa dni " wiesz co nie wiem ,muszę doczytać". W zasadzie wszystko jest w my news, a wsparcie czyli tak naprawdę telefony może zrobić kierownik, plus kierownik terenowy. Te pieniądze , bo to po to pracujemy , mogły by być przeznaczone dla dk na promocje. Napiszcie co o tym sądzicie
Zgadzam sie w 100% nie ma ostatnio w ogóle promocji dla doradców, są tylko dla ekspertów. Dbają tylko o swój rejesr, tak naprawde jaka to struktura że częścią zespołu jest ekspert z własnym rejestrem wyklucza to dbałość o cały zespół. Najpierw Ja potem reszta
Czy zdarzają się nadgodziny w Provident Polska S.A.?
ile kierownicy rejonu sprzedaży mają podstawy brutto? ile średnio dodatkowo z premii brutto? Łącznie przebije chociaż 6k na rękę?
Hej, czy posiadacie w benefitach Medicover lub pochodne? Jeśli tak to czy jest możliwość przystąpienia po zatrudnieniu i co najważniejsze wykupienie pakietu dla członka rodziny?
Rozmowa rekrutacyjna na stanowisko administracyjne w siedzibie firmy Provident. W moim osobistym odczuciu bardzo nieprofesjonalne podejście, które już trochę dziwi w tych czasach i w tak dużej firmie. Spotkanie umówione na konkretną godzinę odwołane na ostatnią chwilę smsem, odwołanie z powodu jak to Pani koordynator określiła "emergency". Ok, zdarza się. Natomiast jeśli jedziesz spoza Warszawy może stanowić to problem. Niemniej jednak chcesz dać temu szansę, firma wydaje się ciekawa i czujesz, że skoro się zobowiazałeś do stawienia na rozmowie to jesteś na tyle odpowiedzialny by dokończyć temat. Spotkanie ostatecznie przełożone na dzień później. Samo spotkanie trwało godzinę i przez tą godzinę Pani wytrwale zadawała proste, niekiedy powtarzające choć inaczej sformułowane pytania, które czytała ze swoich kartek. Całkowity brak umiejętności miekkich, słuchania, komfortu, poprowadzenia rozmowy, nawiązania kontaktu czy chęci poznania kandydata. Rozmowa w dużym skrócie w moim odczuciu sztywna i dziwna, ale może to kwestia braku doświadczenia w prowadzeniu przez Panią rozmów rekrutacyjnych. Na koniec informacja o szybkim przekazaniu decyzji odnośnie rekrutacji... No cóż, minęły 2 miesiące i pomimo maila do Pani koordynator, raczej już się nie doczekam informacji o wyniku;) może i dobrze. Radą dla firmy jest na pewno poprawienie jakości prowadzenia procesów rekrutacyjnych lub nie dopuszczanie do prowadzenia ich przez osoby niedoświadczone w tym obszarze.
Pytania o charakterze scenek rodzajowych (co by było gdyby, co by kandydat zrobił w sytuacji)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Witam chciałem zapytać o co chodzi z tą poduszka na start? Jestem zatrudniony od stycznia 2024r miałem dostać wyrównanie i nic . Dostaje po 40 zł na tydzień .
Czy urlop w Provident Polska S.A. jest płatny 100%?
Witam. Czytam wpisy zeby miec jakies pojecie o warunkach jakie panuja w Firmie. Interesuje mnie to bo jeszcze w "pandemii" kupiem troche akcji Providenta. Trzymam do tej pory mimo ze zostaly wyrejestrowane z GPW, ale dalej sa notowane w UK. Zastanawiam sie nad dokupieniem wiekszej ilosci. To spolka ktora co roku przeznacza ok 50% zysku na dywidendy. Czy Firma ma jakis program lojalnosciowy dla pracownikow dajacy jakies swoje akcje? Pozdrawiam
Sprawdź sobie ile systematycznie, rocznie firma wytraca Klientów, to odpowiedź nasunie się sama ????
Czy Doradcy klienta w Provident Polska dostają jakieś bony podarunkowe na święta Bożego Narodzenia?
Oczywiście, to co napisałem wcześniej nie oznacza, że w Provident nie znajdziesz fantastycznych, kompetentnych, przyjaźnie nastawionych ludzi. To często fantastyczne relacje na całe życie ???? Myślę, że zmiany legislacyjne, ciągła utrata liczby Klientów i wynikające z tego problemy z wygenerowaniem zysku wyzwalają wśród niektórych osób, najgorsze, (usunięte przez administratora)szkodliwe dla organizacj instynkty. Jeśli Dyrektor i HRBP którzy z zasady powinni stać na straży wartości pozwalają sobie na kłamstwa, łamanie prawo i wykorzystywanie pozycji silniejszego względem Pracowników, to dokąd chcą doprowadzić biznes z kilkusetosobową częścią organizacji? Wielokrotnie słyszałem od swojego przelożonego, że na ciężkie czasy potrzebni są ,,żołnierze wykonujący rozkazy". To może i prawda pod warunkiem, że dowódca nie jest teoretykiem z poziomem wiedzy praktycznej sprzed 20 lat i nie opiera swoich decyzji na zasłyszanych rzekomo dobrych praktykach. Nie trzeba mieć zbyt bujnej wyobraźni co w podleglej strukturze robią z uzyskanymi "rozkazami" podwładni /Kierownicy, którzy nie filtrując otrzymanych instrukcji przekazują w dół "ślepą" presję w postaci oczekiwań których wykonywanie kłóci się ze zdrowym rozsądkiem. Nie rozumiem dlaczego zarządzanie oparte na "(usunięte przez administratora)" i bombardowaniu podwładnych: telefonami, SMS-ami, podejrzeniam8 o lenistwo oraz powierzaniu niekompetentnym ludziom (ślepo poslusznym) stanowisk kierowniczych ma zapewnić utrzymanie się w siodle. W Provident jest bardzo wiele menadżerów którzy potrafią zbudować autentyczne zaangażowanie i lojalność Pracowników. Potrafią doprowadzić do sytuacji w której Doradca jedzie wieczorem 50 km na jedną brakującą w sekcji umowę, potrafią wykrzesać z siebie 200% zaangażowania. Dlaczego? Bo ich szef przede wszystkim widzi w nich człowieka a nie narzędzie do generowania zysku. Jak można się czuć kiedy po 20 latach udziału w budowaniu firmy, lojalności, dyspozycyjności traktowania organizacji jak matki zostajesz potraktowany jak wyjęty spod prawa banita, którego wyrzuca się przed bramę nie pytając czy ma środki do życia, pozbawiając kontaktu z rodziną , oczerniając poprzez kłamstwa i insynuacje wśród podwładnych . Potraktuj to jako historię która wydarzyła się naprawdę i wybierz sobie dobrego szefa dla którego będziesz naprawdę ważn-a/-y najpierw jako człowiek. Uważaj komu powierzasz cześć swojego życia którą poświęcasz na pracę. Rozglądaj się i słuchaj ludzi którzy pracują na pierwszej linii. @Pracodawca
Sposób w jaki firma pokazuje w chwili gdy ścieżki Pracodawcy i Pracownika rozchodzą się po długim okresie współpracy, świadczy o jej prawdziwym podejściu do człowieka. Nie ukryją tego dziesiątki programów wybielających reputację i uzyskiwane za teorię w następujących po sobie latach tytuły Top Employer. Samo piękne opakowanie nigdy nie świadczy o tym co jest w środku. Bycia ludzkim nie kupuje się za pieniądze lecz osiąga ciężką pracą nad przestrzeganiem podstawowych wartości człowieczeństwa.
Byłam też pracownikiem provident przez 19 lat jako doradca lubiłam swoją prace do póki nie zmienił się kierownik . Czy kierownicy nie wszyscy są bogami w tej firmie potraktował mnie bardzo źle i nie mogłam z tym nic zrobić jemu uwierzyli nie mi przykre to jest .
Niestety tam już od wielu lat, Managerowie,którzy uczyli się zawodu za Gierka już dawno nie powinni tam pracować. Ich styl zarządzania jest nieadekwatny do obecnych realiów. Każdy ma tam swój numer SAP i tylko tym tam jesteśmy.
Nie wiem jak dokładnie jest tam teraz, mnie na pewno jeśli już praca będzie interesować od nowego roku. są przewidywalne jakiekolwiek zmiany? I co do tego SAPa wspomnianego to jakich zarobków będzie można ewentualnie oczekiwać?
Sugerujecie teraz, że może dojść do jakichś stresujących sytuacji? w sumie czy to każdy jest odpowiedzialny za wykonywanie takich procesów „windykacyjnych”? jest z tego jakieś konkretne szkolenie przeprowadzane?
Witam. Czy to prawda, że po nowym roku będzie spora redukcja zatrudnionych i zostaną tylko nieliczni doradcy? Z jednej strony zatrudnienia są cały czas, a z drugiej strony chodzą słuchy, że będą zwolnienia. Proszę o odpowiedź. Najlepiej też jeśli ktoś z zarządu mógłby się na ten temat wypowiedzieć.
Ile można zarobić pracując ok. 40h w miesiącu?
Można pracować jako doradca klienta w wymiarze 1/4 etatu?
Dzień Dobry, @Pracodawca Aplikuję na stanowisko w Provident: Ekspert ds. Postępowań egzekucyjnych. Może ktoś powiedzieć na czym realnie polega ta praca i czy duża rotacja jest na tym stanowisku? Jak czeste sa wyjazdy do komorników, czy auto ktorym sie jezdzi dostaje sie rowniez do jakiegos sensownego uzytku prywatnego? Proszę o opisanie tego stanowiska i osób pracujących w tym dziale (czy są życzliwi).
Hej, mnie tez interesuje. No i czy możecie też napisać, jakie są widełki płacowe? Czy jak sie ma doświadczenie jakieś 3 lata, to dostaje sie więcej niż totalny świeżak?? I czy są tu premie np. za wyniki??
Witam. Czy to normalna procedura ze rekruter dzwoni do mnie z prywatnego numeru i prosi o pesel i nr dowodu jako 1 etap rekrutacji. I po jakim czasie jest 2 etap ? Proszę o odp
Witam, też z chęcią się dowiem dokładnie tak samo u mnie przebiegała rozmowa kwalifikacyjna, na temat oferty dowiedziałam się na olx, podałam swoje dane a teraz żałuję i obawiam się, że zostałam (usunięte przez administratora) czy po prostu jestem przewrażliwiona i tak powinna wyglądać rekrutacja?
Zgodnie z naszymi zasadami bezpieczeństwa kandydat do roli Doradcy Klienta jest weryfikowany w bazach wewnętrznych i BIG. Weryfikacja w bazach jest konieczna, ponieważ praca Doradcy Klienta to praca, w której jest on odpowiedzialny za dysponowanie środkami finansowymi i mieniem spółki, a my chronimy naszych klientów przed ryzykiem ewentualnych nadużyć. Każdorazowo kandydat pytany jest o zgodę i ma przedstawiane informacje dotyczące przetwarzanych przez nas danych (telefonicznie oraz w formularzu aplikacyjnym). Spółka zawsze w prawidłowy sposób zapewnia bezpieczeństwo danych i przetwarza je jedynie w celach rekrutacyjnych. O dane pytamy na pierwszym etapie procesu (w wyjątkowych sytuacjach jest to etap drugi) – w trakcie rozmowy z konsultantem infolinii. Zapewniamy, że rozmowa z naszą infolinią odbywa się z zachowaniem najwyższego bezpieczeństwa danych i ich przetwarzania. Nie prowadzimy rozmowy jeśli kandydat nie wyrazi odpowiednich zgód. Cała rozmowa z konsultantem jest także nagrywana. Z kandydatami, którzy przeszli pozytywnie ten etap, maksymalnie 1-2 dni po odbytej rozmowie, kontaktują się nasze rekruterki z zespołu HR. Ostatnim etapem procesu rekrutacji jest spotkanie z kierownikiem (w wyjątkowych sytuacjach kolejność może zostać odwrócona i pierwszym etapem staje się spotkanie z kierownikiem – drugim infolinia, jednak zawsze dane zbierane są podczas nagrywanej rozmowy z naszym konsultantem infolinii). Bardzo prosimy o ostrożność i podawanie danych jedynie, kiedy wcześniej uzupełniali Państwo formularz aplikacyjny, wysłali SMS Doradca lub samodzielnie dzwonili na jeden z naszych numerów rekrutacyjnych (podajemy je na naszej stronie www, ogłoszeniach, ulotkach rekrutacyjnych) i wyrazili Państwo chęć podjęcia pracy jako Doradca Klienta w firmie Provident. Pozdrawiamy Zespół Provident Polska SA
Ile średnio godzin w miesiącu pracuje doradca klienta? Praca mam na myśli pracę dodatkową.
Kiedy wypłacana jest poduszka na start w @Provident? Zatrudniając się w firmie obiecano mi na początek dodatkowe pieniądze w zależności od ilości klientów w obsługiwanym rejestrze. Pracuję już ponad 3mies i nie dostałam ani grosza z tego. A koszty poniosłam spore.W dodatku nie mogę samodzielnie porozmawiać z kimś kompetentnym w tym temacie, bo wszystko przez formularz reklamacji składany przez kierownika, jednostronna komunikacja bez mojego udziału.
O co chodzi z tą poduszką? Bo ja nie wiem, o co chodzi, a szukam info o pracy w firmie właśnie. Ile taka poduszka wynosi, ile można dostać?
Poduszka na Start to jeden z programów wynagradzania obowiązujący nowego Doradcę Klienta w pierwszym okresie współpracy z Provident Polska. Ma on na celu wsparcie Doradcy, w okresie wdrażania i nauki, kiedy nie jest jeszcze on/ona w stanie w pełni samodzielnie wypełniać roli Doradcy Klienta. Jako, że w okresie ostatnich 7 miesięcy testowaliśmy 2 różne warianty tego systemu, a chcielibyśmy konkretnie odpowiedzieć na Pani zastrzeżenia i z należytą starannością wyjaśnić kwestię należnego wynagradzania, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem mailowym naszego biura prasowego: brprasow@provident.pl ze wskazaniem danych osobowych tj. imienia i nazwiska i okresu współpracy tak, byśmy mogli zweryfikować wypłacone Pani wynagrodzenie i odpowiedzieć ze wszystkimi szczegółami
Poduszkę na start wypłacają tylko jeśli nie zarobisz określonego minimum i wtedy dopłacają. Nie wiem jakie jest teraz ale jak ja się zatrudniałam to było do kwoty 800zł. Teraz jest pewnie więcej. A jeśli chodzi o składanie reklamacji to bym sobie darowała. Szkoda nerwów. Dk z mojej sekcji czekał rok na wypłacenie pieniędzy za polecenie pracownika... BRM podobno składał reklamację, BL "już się tym zajmuje"... W każdym razie się nie doczekał :)
Czy jest konieczne posiadanie auta ? Nie mam prawa jazdy ale mam osobę dyspozycyjną by mnie woziła
@Prowidentka czy to problem jeżeli nie posiadam prawa jazdy ? Za to posiadam osobę która jest dyspozycyjna z samochodem
Jakie auto dla kierownika ds sprzedaży i relacji z klientem?