brak logo

Korff Isolmatic Sp. z o.o.

Wojnarowice

Opinie o Korff Isolmatic Sp. z o.o.

hv 2014-10-15 19:25:32
Pracuje 5 lat za 1500 złotych na 3 zmiany i nie widziałem podwyżki czeba zapierdalac jak wul sami kierownicy do rzodzom lepiej szukać coś idnego jak tam robić
5
cinek 2014-12-28 12:19:20
A mi na kateringu spodobała się jedna z kobiet kręcone włosy w okularach bardzo atrakcyjna kobieta
obserwator 2015-01-04 03:36:40
Pewnie Grocka
gość 2015-03-10 10:21:44
w tej firmie coś takiego jak podwyżki nie istnieją ,trzeba tylko [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pracować za 1500 przy substanciach szkodliwych dla zdrowia [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br />
1
K3K 2015-08-17 15:57:15
w tej firmie coś takiego jak podwyżki nie istnieją ale przynajmiej wnocy morzna sie dobrze wyspac i nik tego niesprawdza
gość 2015-08-17 16:03:36
praca na 3 zmiany za marne grosze ale nocki som najlepsz bo [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] morzna lecieć inikt tego nie monitoruje nawet jak som kamery
1
blin90 2015-12-08 18:00:42
Jest to jedna z najgorszych firm, do których można się przyjąć. Praca ciężka, fizyczna i w szkodliwych warunkach za najniższą krajową. Przeciętne wynagrodzenie dla normalnego pracownika produkcji to 1400-1600 netto.Jak wyżej piszą, jest to firma znajomych i kierowników na wręcz abstrakcyjnych stanowiskach. Lepiej do Amazo*a iść, gdyż tam przynajmniej wiesz jaką wypłatę dostaniesz, a nie jaką dadzą Ci wedle humoru kadr.
1
liza 2015-12-09 15:42:39
Są pracownicy co zarabiają więcej niż zwykli pracownicy, lecz to są planiści, kierownicy i liderzy zmian. Słowo podwyżka w tym zakładzie nie istnieje, a co do absurdów to tak jak piszą, nawet wypłaty zaniżają bardziej niż kiedyś tylko po to byś przyszła/szedł w sobotę ,, dorobić ". Jak tak będą robić to życzę powodzenia za kilka lat, bo zakład zbankrutuje bo nie będzie komu pracować.
1
gość 2015-12-29 08:10:36
Kto to pisze takie bzdury starać się o podwyszke podwyszke dostaje budowlanka i mechonicy co tam nic nie robiom tylko sie szwedajom po zakładzie i pijom piwo po kryjomu a ich kierownik. Pan stasiu przymyka na to oko i udaje rze nic nie widzi .W AMAZONIE morzna zarobic 2500 przynajmiej wiesz za co robisz i nie musisz chodzic prosić sie o podwyszke nik cie nie puści z kwitkiem ze podwyszki ne bedzie.
1
gość 2015-12-29 16:17:24
Jelenie do roboty za minimalnom płace zawsze się znajdom,a oni to wykorzystujom dopuki będzie płaca minimalna w polsce się nie zmieni to zapomnijcie o godnej płacy.
1
liza 2016-02-01 19:24:07
Dość dobre warunki pracy? Tam nawet praking nie jest dobry, nawet nie odśnieżają nie wspominając o ubogiej liczbie miejsc parkingowych. Metoda zakładu, nie dotykać bo się zepsuje. Atmosfera w pracy? Kierownictwo ma Cię za nic! i twierdzą, że 1500zł to i tak dużo! Reszta to pracownicy- fonfle okolice Sobótki i promień 10km? Zawsze znajomego znajdziesz.
1
gość@.pl 2016-02-19 09:11:37
Pierwsza umowa 1500zł brutto ,druga umowa 1500zł brutto ,wynagrodzenie za urlop 20zł brutto za dzień !!!!!!!!!!To jest jakaś masakra !!!!W tej firmie nie istnieje nawet najniższa krajowa !!!Jednen z kierowników Pan S. to kawał chama i prostaka ,taka [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] która nie ma co do roboty tylko chodzi po zakładzie i wszystkim ubliża ,nie mówiąc już o mobbingu ...mam nadzieje że wkrótce poleci po ostatniej aferze:)
1
dragon 2016-02-20 09:15:13
Witam.
Pracuję w Korffie dość długo, żeby stwierdzić jedno:
na przełomie tych lat odeszło z Korffa ok 20 osób plując i bluzgając na nasza firmę i tych 20-stu, co odeszło, wróciło z podkulonym ogonem.Moja pierwsza pensja też była w tej firmie głodowa, bez premii produkcyjnej pracowaliśmy przez okres próbny taki "przywilej" to był nowego pracownika.Teraz ta premia jest a jak ktoś chce pracować to przetrwa wszystko a jak ktoś chce kariere robić w świecie to proszę, droga wolna.
zbylo 2016-02-20 23:31:50
Pracuję tam już kilka lat. Praca blisko oraz jestem na innych warunkach niż niestety większość pracowników. Faktem jest, że będąc nowym pracownikiem czyli około 3lata zarobki z tego co słyszę nie przekraczają 1700 zł ( to maksimum ), a przeciętnie to 1600. @Dragon faktycznie odchodzi dużo osób ale na 20 zwolionych 20 wraca? Nie przekręcajmy faktów, bo może ktoś z tąd czyta opinie i niech otrzyma możliwie przydatną infomrację. Jednak przechodząc do sedna. Jeśli ktoś nie ma samochodu, lubi ciężką pracę za marne pieniądze i jest z okolic Mirosławic to jak najbardziej ów firma będzie dobrą deską ratunku. Aktualnie mają braki w ludziach więc przyjmują pracowników, a ponad to w niedługim czasie będą kolejne zwolnienia. Ale jeśli masz samochód i lubisz dojeżdżać to Bielany tak daleko nie są a tam jest konkurencja między firmami, a wynagrodzenia zaczynają się od 2300 brutto.
1
sajgon 2016-02-20 23:36:03
ŻADNYCH perspektyw, dno i 3 metry mułu, pozdrawiam wszystkich którzy naprawdę pracują ciężko w tej firmie wiedząc, że za nędzną kasę którą otrzymują . pozdrawiam.
1
zdzicho 2016-02-20 23:46:29
Zbylo z tego co wiem na 20 zwolnionych tylko jeden wrócił ale na pewno nie z podkulonym ogonem ale dlatego że miał blisko .A Pan Dragon to pewnie ktoś z biura.
1
traktorzyści :) 2016-02-21 00:11:35
Poleci ,poleci i to z hukiem !
2
dragon 2016-02-21 19:19:44
Pan Dragon dla sprostowania faktów pracuje na produkcji ponad 10 lat i wróciło ok 20 osób do Korffa nie mogę tu rzucać nazwiskami proszę popytać starszych stażem więcej niż 3-letnim. Takie są fakty.
Pozdrawiam.
janosik 2016-02-21 20:53:19
Już h.j z tymi zarobkami ,ludzie czy wy wiecie w jakich szkodliwych warunkach tam robicie?Dragon powiedz mi gdzie znajduje się wyciąg wentylacyjny bo od trzech lat szukam i nie mogę znalesc!
1
arnold 2016-02-25 19:29:47
Te osoby to ze starego zamku i rękowa kture tam wruciły.
ja Ł= 2016-05-29 22:03:31
pewnie Aga :D
ja 2016-05-29 22:09:36
i potwierdam!! jest po prostu śliczna :D
ona 2016-07-12 17:56:24
Nie polecam pani Beatko.. krótko i na temat..życzę powodzenia w szukaniu innej pracy
3
ser 2016-07-14 15:58:34
I tak już nie aktualne :-)
Ktos 2016-07-15 10:58:20
Przyjacielska atmosfera? Haha szczególnie jak dobiorą się w parę kierowniczka i pianista. Ludzi mają za nic i ganiaja ich jak psy... ze jeszcze szefostwo nic z tym nie zrobiło to jestem w szoku...
1
Kiki 2016-09-13 17:32:32
Racja
Share 2016-10-12 07:26:43
Pracownicy między sobą są dobrze zgrani. Potrafią że zoba współpracować. Wypłata na czas. To jedyne zalety tego zakładu. Reszta jest wystarczająco opisana wyżej. Lepiej szukać czegoś innego, nawet McDonald's jest lepszą opcją.
sara 2016-10-12 13:07:52
Może wiecie jakich zarobków można sie spodziewać zwłaszcza teraz jako początkowy prcowników? Nie ukrywam, że chętnie bym się załapał, bo dbają o siebie.
Rs 2016-10-26 21:12:21
Krzysiek myśli, że dużo zarabia, haha
Dragon 2016-10-28 08:26:14
1600 na rękę poza tym ze wszędzie syf, ale na nockach się wyśpisz, nawet jak obudzi Cię kierownictwo i jesteś totalnie nawalony to alkomat wskazuje 0,00, do pracy też można chodzić kiedy się chce(dopiero po 3 tygodniach nieobecności nie usprawiedliwionej zwalniają, A po kilku tygodniach przyjmują na nowo na tych samych warunkach ). A na beczkach z komponentami napis "[...]może powodować raka.[...]" I odnośnie tego zdania "dbają o siebie"dbają tylko o siebie, pracownicy na drugim planie :( to smutne ale prawdziwe więź polecam zastanowić się nad swoją kariera w tej firmie
NIE JESTEM ANONIMEM,CHYBA. 2016-11-03 21:02:17
Ale jaja xD
Nowy pracownik :) 2016-11-17 19:28:21
Nowa polityka firmy :) jedną osobę zamieniamy na dwie osoby bo kierownik Zbyszek się nie wyrabia hahahaha aż serce boli...
5
ego 2016-11-20 08:53:29
W ostatnim tygodniu jakby nowa kierowniczka była a tylko planisty brakło można można tylko co dalej???
NIE JESTEM ANONIMEM,CHYBA. 2016-11-24 17:48:39
Dalej juz jest tylko,polna droga,a na jej szlaku szukać próżno szczęścia...
Ktos 2016-11-29 20:00:27
To dalej ze będziesz mógł dalej pic i cpac w pracy :) bo po tym co napisałaś to albo na*baby albo nacpany jesteś :]
Zostaw swoją opinię o Korff Isolmatic Sp. z o.o. - Wojnarowice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Korff Isolmatic Sp. z o.o.