Opinie o Expert Sp. z o.o.
Polecam współpracę z EXPERT, jest to miejsce, w którym przełożeni doceniają pracowników, praca jest ciekawa i rozwijająca. Firma rozwija się dynamicznie, tylko w ciągu ostatniego roku wydarzyło się tyle, ile w niektórych firmach dzieje się przez 5 lat. Nie zmieniłabym tej pracy na inną!
Z mojej perspektywy postrzegam firmę EXPERT jako firmę z olbrzymim potencjałem, który przez odpowiednie podejście jest skutecznie wydobywany. Ogromnym plusem jest fakt, ludzie tu znają się nie tylko na transporcie, biznesie ale też na relacjach ludzkich, dzięki czemu nie tylko pracuje się przy interesujących projektach, ale także pracuje się z fajnymi ludźmi. polecam
Jestem kierowcą i powiem tak - firma jest w porządku, pracy nie brakuje. Jak ktoś ma trochę siły i lubi ją wykorzystywać w pracy (wnoszenie) to będzie zadowolony. Dla mnie akurat jest to fajna robota, bo mam kontakt z ludźmi i dzięki temu odrywam się zupełnie od codziennego życia.
Witam, współpracuje jako przewoźnik z EXPERT już od dawna. Praca w transporcie jest specyficzna, więc z pewnością trzeba to lubić. Jeśli chodzi o samą firmę, jestem zadowolony z zasad współpracy i tego jak współdziałamy. Firma reaguje na zewnętrzne czynniki i dostosowuje się do rzeczywistości, więc mam poczucie, że jestesmy oboje swoimi partnerami.
Szybki transport, dobry kontakt z infolinią, miła obsługa :-) Dziękuję ekipie
Osobiście jestem zadowolony z pracy w EXPERT, pomimo krótkiego stażu. Zostałem świetnie przyjęty, atmosfera w pracy jest dobra, pachnie optymizmem i ciekawymi wyzwaniami :-)
Skorzystałam z usług firmy EXPERT i jestem bardzo zadowolona, panowie przywieźli, wnieśli i zamontowali nową pralkę, od razu mogłam korzystać. Bardzo potrzebna usługa i cieszę się, że trafiłam na tę firmę. Z pracownikami dobry kontakt, a transport terminowy.
Polecam pracę w EXPERT - świetna atmosfera w zespole, firma cały czas się rozwija i daje to poczucie dużych możliwości także rozwoju indywidualnego.
Polecam firmę expert, kupiłam nowe meble, dostawa została zrealizowana terminowo i w super atmosferze, dziękuję ekipie za jej profesjonalizm i duże poczucie humoru. Po skończonej pracy panowie posprzątali, ustawili meble tam gdzie poprosiłam.. super serwis i super usługa. pozdrawiam
Jako pracowniczka centrali przychodzę do pracy z uśmiechem, wychodzę z satysfakcją - a to główne czynniki, których oczekuje od miejsca pracy poza adekwatnym wynagrodzeniem. Polecam EXPERT wszystkim, który mają możliwość dołączenia do nas. Czujemy, że wartości które komunikuje firma nie są tylko komunikatem, a faktycznie czymś stałym i obecnym.
Z punktu widzenia przewoźnika mogę polecić współpracę z EXPERT. Widać duży potencjał w kontekście rozwoju, zleceń jest pod dostatkiem, na tyle można myśleć o wystawianiu dodatkowych ekip i rozwijaniu się w branży. Polecam
Dostawa pralki miała być między 9 a 15 jest godzina 21 i dalej nic O 16 zadzwoniłam żeby dowiedzieć się o której dotrze pan z dostawą i usłyszałam że nie wie o której będzie i że on wczoraj pracował do pierwszej w nocy i że zadzwoni Po pięciu godzinach czekania dzwonię i pan nawet nie odbiera telefonu To jest brak szacunku dla człowieka
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że spotkała się Pani z takimi trudnościami przy realizacji zlecenia. Wiemy, jak ważny jest czas naszych klientów, a przytoczona przez Panią sytuacja nie odpowiada standardom, jakie przyjęliśmy w EXPERT. Bardzo prosimy o kontakt na adres reklamacje@expert-transport.pl, dołożymy wszelkich starań, aby właściwie zrekompensować Pani tę sytuację. Pozdrawiamy.
Mialem podobnie, tylko trzy razy z rzedu... Pisza wszedzie o kontakcie z dzialem reklamacji a dzial reklamacji nie odpisuje. Poza tym klamali, ze zwrocili pieniadze i przez telefon klamia, ze oddzwonia. Żenada to mało powiedziane.
Miałem podobnie, z resztą jak duża część klientów. Nie przyjeżdżają i nawet nie uprzedzą. A ten mail z reklamacjami to chyba jest stworzony tylko na potrzeby fałszywych odpowiedzi, że niby coś z tym zrobią. Szkoda gadać. Na infolinii z kolei obiecują, że sie skontaktują, byle tylko spławić.
Firma zajmuje pierwsze miejsce w niesłowności Nie dotrzymuje czasu dostawy, ignoruje klientów i myśli że tzw.zwrocenie wirtualne części kosztów za transport załatwi wszystko ale i w tej kwestii skończyło się tylko na obiecankach przelew nie dotarł . Następnym razem jak będę zmuszona do zakupu jakiegoś większego sprzętu i zorientuję się że dostawą zajmuje firma Expert to zrezygnuję z zakupu
Expert Sp. z o.o. poszukiwała kogoś na stanowisko Przewoźnik. Czy komuś udało się dostać tę pracę i mógłby powiedzieć więcej o tym, czego można się nauczyć? Zależy mi na informacjach o zakresie obowiązków.
W odpowiedzi na Twoje pytanie napisze w ak najprostrzy sposob... praca ciezka, musisz kontrolowac ilosc zlecen jakie zrealizowalas bo przy kazdym rozliczeniu sa bledy w przesylanych formularzach rozliczeniowych otrzymywanych od ksiegowosci. Duzo naliczanych kar za niby uszkodzenia mebli chociaz nie wynikalo to z Twojej winy. Wieczne problemy z zaliczkami na paliwo. Generalnie nie polecam wspolpracy z ta Firma, na rynku istnieje wiele firm potrzebujacych przewoznikow swiadczacych uslugi na lepszych warunkach a nizeli to proponuje Expert. Na szczescie moja wspolpraca zakonczyla sie w lipcu tego roku i nie bede wspominal tego okresu jako pozytywny patrzac na poprzedzajace wpisy innych kolegow.
Jako przewoźnik jestem zadowolony ze współpracy - fajna atmosfera i ciekawa praca jeśli ktoś nie ma problemu z tym, że polega m.in. na noszeniu i kontakcie z ludźmi :-)
Polecam, jestem zadowolona z usług Expert - terminowość, duży profesjonalizm ekipy ale przede wszystkim cały proces przebiegał w super atmosferze! Pozdrawiam i dziękuję!
Polecam współpracę z EXPERT jako przewoźnik. Jestem zadowolony z partnerskiego podejścia, dodatkowych akcji, takich jak możliwości pozyskiwania premii i stwarzania możliwości rozwoju w ramach współpracy B2B (dzięki czemu mogłem zatrudnić dodatkowy zespoł i realizować większe ilości zleceń).
Cenię sobie pracę w EXPERT między innymi dzięki dużej dynamice pracy i dostępności wszelkich potrzebnych ku temu narzędzi. Jesteśmy na takim etapie rozwoju, że nie ma tygodnia, aby nie działy się w firmie ciekawe rzeczy, a co za tym idzie - regularnie pojawiają się nowe wyzwania. Widać, jak to aktywizuje zespoły, widać także jak to rozwija całą organizację, która przez ostatni rok w zasadzie zmieniła się diametralnie i - co mnie cieszy - nie jest to zmiana na gorsze! Polecam, jeśli ktoś będzie miał możliwość rozpoczęcia współpracy.
Jestem przewoźnikiem już ponad rok, współpraca układa się bez problemów, z czystym sumieniem mogę polecić. Odpowiednia ilość zleceń, rozsądnie planowane trasy, fajna ekipa do współpracy.
O1. 09 dostałam wiadomość ze sklepu, że moje zamówienie już do mnie jedzie, do dzisiaj nie dojechało, żadnej informacji od firmy Expert o terminie nie otrzymałam a sklep w którym zakupiłam towar odpisał na moje pytanie dzisiaj, że firma logistyczna zmieniła znów termin dostawy na następny poniedziałek
Expert oddzial w Szczecinie: Umowilem sie na skrecenie mebli, ale nikt nie przyjechal ani nie skontaktowal sie ze mna. Zadzwonilem i umowilem drugi termin. Drugiego dnia nikt nie przyjechal. Zadzwonilem do oddzialu i jeden z Panow powiedzial, ze montazysta nie odbiera telefonow i musimy umowic trzeci termin, Pan zaproponowal czesciowy zwrot kosztow. W TRZECIM TERMINIE NIKT NIE PRZYJECHAL. zadzwonilem, Pani powiedziala ze oferuje czesciowy zwrot kosztow, powiedzialem, ze czesciowy to mial byc ostatnio i tym razem oczekuje calkowitego zwrotu kosztow a zeby montazysta w CZWARTYM terminie zlozyl 1 z 2 mebli (bo jeden skrece sam). Pani sie zgodzila. Montazysta przyjechal w czwartym terminie i zlozyl jeden mebel. Wyslalismy nr konta, Pani powiedziala ze pieniadze zostaly przelane. Minely ok 2 miesiace, pieniedzy nie otrzymalismy. Napisalismy z prosba o potwierdzenie przelewu to nas zlekcewazono Zadzwonilismy jeden raz, Pani powiedziala, ze musimy troche poczekac. Po paru dniach zadzwonilismy do dzialu reklamacji, Pani powiedziala, ze musimy opisac cala sytuacje na skrzynke mailowa dzialu reklamacji - zrobilismy to i dalej cisza. Napisalem po okolo tygodniu i znowu to samo - BRAK ODPOWIEDZI!!! zadzwonilem i Pani z dzialu reklamacji mowi ze ktos do mnie jutro oddzwoni. Tak jak przypuszczalem - nikt nie oddzwonil. Po paru dnaich napisalem znowu i znowu zostalem po prostu OLANY. Obecnie jestem w kontakcie z UOKiK. co do ewentualnej odpowiedzi (gdy juz zdecydowalem sie publicznie opisac TOTALNY i razacy brak profesjonalizmu): prosze nie pisac zebym sie z kims kontaktowal, gdzies dzwonil, opisywal sytuacje itd bo to wszystko bylo robione juz WIELE RAZY. PS: brakiem podstawowego profesjonalizmu nie wykazala sie nie tylko jedna osoba a PRZYNAJMNIEJ: 1 montazysta, kierownik oddzialu, dzial reklamacji, dzial ksiegowosci (zakladajac ze jedna z Pan nie klamala piszac ze wykonali przelew). Nigdy w zyciu z tak zgranym brakiem podstaw profesjonalizmu w jednej firmie sie nie spotkalem.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Expert Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Expert Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 68.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Expert Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 62, z czego 56 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!