brak logo

Confis

Siedlec

Opinie o Confis

inka 2017-09-24 21:12
a jakieś premie czytam ze sa konkursy a coś pozatym? jakies opieka medyczna, karty multisport czy cos? Taka duza firma fajnie gdyby cos takiego było ;)
ja 2017-09-24 21:15
kolezanka mowiła zebym poczytała bo mozna sie ciekawych rzeczy dowiedziec, ale z tego co czytam to u was tez nie jest tak wesolo, z reszta u was to samo hah
misia 2017-09-24 21:19
to są jakies podwyzki??? 1 słysze niezle! ha
ma 2017-09-24 21:22
dają umowę o prace czy na początek zlecenie?
kama 2017-09-24 21:23
daja na 3 miesiace probna potem chyba na rok
ma 2017-09-24 21:24
i interesuje mnie cz mogę np same pierwsze zmiany brać rano bo mam małe dziecko.
kama 2017-09-24 21:26
zalezy jak sie dogadasz moze byc ciezko haha musiałabys rozmawiac z kierownikiem czy tam koordynatorem
ma 2017-09-24 21:27
a można u nich pracować na pół etatu?
ma 2017-09-24 21:29
hm to może spytam wprost na rozmowie... dzięki za odp
kama 2017-09-24 21:29
ostatnio widziałam ogłoszenie na olxie i napisali ze mozna, a nawet chyba mogli ludzie z jakims tam stopniem niepełnosprawnosci ale co do tego juz nie jestem pewna. ;p u nas wszystkie pracuja na cały etat
ma 2017-09-24 21:31
strój do pracy musiałabym sama kupić czy oni dają raz w roku np ?
ma 2017-09-24 21:33
a ogólnie to polecasz? te prace
kama 2017-09-24 21:34
nie no bez przesady dają ;) teraz nawet mamy nowe fartuszki
kama 2017-09-24 21:40
tak jak dziewczyny pisały wczesniej ciezka praca, duzo wymagan ale do ogarniecia a co wybierasz sie???
ma 2017-09-24 21:42
właśnie waham się między tym a jakimś dyskontem... ale goje się ze fizycznie nie dam rady, naprawdę tak ciężko jest?
ma 2017-09-24 21:45
miało. być : boje się
kama 2017-09-24 21:46
dzien w dzien przerzucasz duzo skrzynek ja juz na tabletkach jade, wisisz na ladzie, potem chowac wszystko myc, wszystko szybko, potem wszystko myc chowac liczyc, no troche tego jest szczerze mowiac
1
kama 2017-09-24 21:46
dzien w dzien przerzucasz duzo skrzynek ja juz na tabletkach jade, wisisz na ladzie, potem chowac wszystko myc, wszystko szybko, potem wszystko myc chowac liczyc, no troche tego jest szczerze mowiac
2
ma 2017-09-24 21:51
to się jeszcze zastanowię może ktoś jeszcze się wypowie ?
ma 2017-09-24 21:52
a masz może porównanie ze sklepem typu miła jak wyglada praca zy dużo się nosi.
1
adA 2017-09-24 21:55
o ja wlasnie znalazlam oferte pracy w bolesławcu, jest tutuaj ktos z bolesławca?
Kasia 2017-09-24 22:03
ja jako kasjerka w polo to chyba podobne co mila mało nosiłam w sumie ze wszytskim jezdzilam koszykiem
ola32 2017-09-24 22:07
Ja z kolei nie polecam. nie na moje nerwy! i stawy!
1
jaaaa 2017-09-24 22:12
zgadzam sie z ola32 ja tam wytrzymałam miesiac, nie wiem czy to klienci czy ja po prostu nie mam cierpliwosci
ola32 2017-09-24 22:15
klienci to jedno a atmosfera to drugie . jedna druga obgaduje jak to baby . roboty nikt mie chce zrobić tylko siedzieć na zapleczu
2
jaaa 2017-09-24 22:18
tak to niestety jest w

JAK PRACUJĄ SAME KOBIETY PLOTKI I MIERZENIE JEDNA DRUGĄ .. AZ PRZYKRO
4
ola32 2017-09-24 22:24
jedyne co dobre ze dobrze płaca i zawsze na czas. są rzetelna firma. to im trzeba przyznać
maxima 2017-09-24 22:25
u nas daja zawsze dzien czy dwa wczesniej u was tez????
ola32 2017-09-24 22:27
zależy jaki miesiąc ale czasem jest wcześniej ale zawsze na czas . nie to co u niektórych FIRM
ela 2017-09-24 22:32
ja odeszłam z powodów osobistych ale co prawda pani koordynator nie przyjemna bardzo cały sklep na bacznosc ciagle
3
ma 2017-09-24 22:40
dzięki z a opinie pozdrawiam
Edyta 2017-09-25 15:26
@ola32 mogłabyś się podzielić z użytkownikami forum czemu nie polecasz firmy Confis? Osoby, które chciałyby się zatrudnić w firmie na pewno będą zainteresowane tematem. To, że są wypłacalni i terminowi to duży plus, bo dużo osób szukających pracy zwraca na to uwagę, bo wiele firm tego nie dotrzymuje.
xx 2017-09-25 16:53
tak mozna na pol i na 3/4
xxxxx 2017-09-25 16:57
praca jest ciężka .Ale przyznajmy nigdzie nie jest lekko . Nie ma pracy w której sobie posiedzimy od tak .
Mn 2017-09-26 19:56
Wyplata na czas ,umowa o prace nie zlecenie , premia jeśli wyrabiasz plany sprzedażowe, na święta dodatkowa kasa, paczki dla dzieci.Szkoda tylko ze dla pracownikow nie miejacych dzieci nie mysla bo my tez pracujemy i chcieli bysmy dostac cos dodatkowego. Kart mulisport nie ma, dodatkowej opieki medycznej tez nie. Ogolnie jak, na tak duza firme biednie, alewyplata na czas i normalna umowa. Ogolnie zle nie jest ,wiadomo napracowac sie trzeba , ale jak w kazdej pracy :) sa chwile lepsze i gorsze ale podsumowując polecam :) wiem ze zaraz masa hejtu mnie tu sięgnie ale nikogo nie zmusza sie do pracy w tej firmie mi sie podoba i to moje zdanie. :)
1
Ja 2017-09-26 21:38
Wiesz teraz to przesadzilas z tą wypłatą na czas .A jak myślisz czy w innych zakładach nie płacą na czas.To nie te czasy ze na nasze miejsce 100 chętnych.Teraz to pracodawca musi dbać o pracownika , bo chętnych nie ma .
5
Pracownik 2017-09-27 11:55
To chhyba jestes prezesem ze taka wypłat?
1
Stokrotka 2017-09-28 08:06
Najgorsze dla mnie jest to,że koordynator zamawia takie ilości mięsa ,że na koniec promocji zamrażarka pęka w szwach później karze sukcesywnie to odmrażać i sprzedawać jako świerze mięso .Nieświadomy klient kupuje czasem mrozi po raz drugi i idzie opinia calkiem słuszna ,że mięso jest nieświeże ,jaki wniosek Koordynatorki same ją psują swoim postępowaniem!!!!!Szkoda ,że prezes nie widzi,jak jego kadra kierownicza psuje mu opinię,traci klientów ,kasę ale zawsze winny jest sklep...i my.Pozdrawiam p.koordynator Marlene T.przez panią nie mamy premii,bo utylizacje pochłaniają ją , dzięki pani zamówieniom.....
6
Marmolada 2017-09-29 17:29
Czy ktoś może wie co się dzieje z naszą pani M.T.?
Pozdrawiam wszystkie zygułki :)
4
ja 2017-09-29 20:23
To wszystko prawda.Nazamawia A później połowa towaru do wyrzucenia.Ale to nic najważniejsze plecy.
3
Ff 2017-10-01 18:17
Ja nie polecam! Żałuję że pracowałam w owej firmie... ludzie pracujący tam są bezczelni i wyrafinowani. Przez sklepy przewija się kłamstwo a problemy jakie panują są zamiatanie pod dywan.
4
jaa 2017-10-01 19:09
Jeżeli tak jest ,to odpowiedz szerzej . Twoja wypowiedz w tej chwili to pomówienia tylko
Prawda boli 2017-10-03 08:30
Jakie pomowienia ? Chyba pisala to sama pani M .
To ona robi zamęt na sklepach i ploty , czy wszystkich ktorych zwolnila z tej firmy to uczciwie ? A te co sie same zwolnily to dzieki niej . Pracowac trzeba i to ciezko , ale jesli koordynator robi zamęt i podklada komuś swinie byle zwolnic to dramat . Tylko picie kawki i placuszki na zapleczu z ulubienicami to jest to . Zbieranie wszystkich plot . Wszystko by chciała wiedzieć jesli sie nie spowiadasz z życia prywatnego to juz nie masz chodów . Pozdrawiam wszystkie Zygułki .zycze pracy w miłej atmosferze.
6
Ff 2017-10-03 15:28
Mam tylko nadzieję że kiedyś karma wróci do takich koordynatorów i kierowników. Widać że władza im do głowy uderza... nie mają swojego prywatnego życia i żyją intrygami. Jedną wielką patologia!
5
Edyta 2017-10-04 10:25
@Ja niestety w dzisiejszych czasach wypłata na czas nie jest standardem, także ja bym to odbierała jako pozytyw. @Prawda boli a forum obowiązuje regulamin: http://www.gowork.pl/regulamin który zabrania obrażania innych na forum. Jest dużo negatywnych komentarzy na temat Confis, ale tak naprawdę nie ma jednej konkretnej, która by dokładnie opisywała czemu jesteście niezadowoleni z firmy. Czy ktoś może dać taką merytoryczną wypowiedź?
2
Postronna 2017-10-04 16:51
Mylisz Confis z pojedyńczym przypadkiem braku kompetencji . Czytaj uważniej. Z tego co czytalam to firma jest ok .
5
Kinia 2017-10-12 00:31
U nas tez koordynatorka naginala rozdzielniki na promocyjne mieso i potem trzeba bylo mrozic. Ale w koncu jej to wypersfadowalysmy i mamy wolna reke i powiem wam ze w koncu idziemy z miesem dobrze, nie jest nic mrozone z czego jestesmy zadowolone i my i zapewne klienci mrozac mieso 2 raz. Takze kochane koordynatorki czasem zaufajcie personelowi ktory zna swoje mozliwosci a nie bedziecie musialy zdzierac gardla odnosnie za duzej ilosci mozow czy przecen ;)
1
BYŁY PRACOWNIK 2017-10-16 16:20
ja też zostałam zwolniona przez ową panią M.T.która pokierowała się fałszywymi oskarżeniami mojej pani kierownik ''bardzo mi współczuła jak mnie Marlenka zwolniła , ponoć nic nie wiedziała itd ''ale jak się po czasie dowiedziałam to ona właśnie kradła i została złapana ale wszystko zwaliła na mnie ale owa Marlenka bardzo jej wierzyła.Ale ja mam przynajmniej normalne świadectwo pracy , nie wstydzę się o tym napisać ,mam to w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] czy to obie przeczytają.Gdyby nie one [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jedne do dzisiaj bym spokojnie pracowała.SERDECZNIE POZDRAWIAM OBIE PANIE
Pracownik 2017-10-16 21:30
Mam pytanie czy koordynatorka powiedziała co jest przyczyną zwolnienia ?czy na pewno za złodziejstwo ?
BYŁY PRACOWNIK 2017-10-17 15:33
nie nie powiedziała bo nie miała na to dowodów ale wiem że moja owa pani kierownik stwierdziła że jak brakuje pieniędzy w kasie to że ja biorę,albo że tam gdzie jestem ja to są manka i tyle na ten temat
Zostaw swoją opinię o Confis - Siedlec
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Confis