Co za gość wysyła wiadomości w pomorskim i zachodniopomorski, podaje się za koordynatora, ale na stronie nie ma o nim słowa. Nie mówiąc o jakości wiadomości, ortografii itd.
Czytając te komentarze zastanawiam się, czy na pewno pracuję dla tej samej firmy.. współpracuję z nimi od 3 lat. Zaczynając swoją przygodę z dive miałam 18 lat i mogliby stwierdzić, że przyszedł dzieciak, to mogą na nim zarobić.. natomiast ja mam większość ankiet ocenionych 10/10, czasem zdarzy się ucięcie punktów za czas odpowiedzi na notatkę, jednak nawet je dostaję rzadko.. Badań robię wiele, po kilkanaście w miesiącu, często jeżdżę w trasy i nigdy nie miałam problemów z jakąkolwiek wypłatą - zawsze wszystko się zgadza z moimi notatkami. Kasę wypłacają dopiero jakieś 1,5 miesiąca po wykonaniu badania, to prawda. Jednak jak co miesiąc robi się regularnie badania to zawsze tego pierwszego, ew. drugiego dnia miesiąca kasa wpływa i już się nie odczuwa tego płacenia "w zastaw". Poleciłam Dive wielu osobom i każda jest zadowolona. Wystarczy chęć do pracy i trochę spostrzegawczości, a nie będzie żadnych problemów z tą firmą!
Czy na pewno mówimy o tej samej firmie? To co opisujesz jest zbyt piękne aby było prawdziwe. Okres dobrej współpracy z Dive skończył się jakieś 2-3 lata temu. Od tej pory jest to równia pochyła. Wynajdywanie błędów, stawki dużo, dużo w dół. Nowi, niekomunikatywni i niechętni do współpracy (a za to chętni do pokazania miejsca w szeregu) koordynatorzy. O poprawne rozliczenie badań trzeba się prosić. To samo ze zwrotem za dojazd. Szkoda gadać. W porównaniu z innymi firmami wygląda to źle. Ciekawe czemu "benia" buduje tak słabej firmie taki PR?
Bo właśnie tak wygląda sytuacja w badaniach TK. Audytorzy, którzy robią dla duzych firm, robią po łebkach, nikt im ankiet nie zwraca, nie dopytują się, dostają kasę za 3 miesiące itd. Audytorzy, którzy niezależnie z jaką firmą pracują rzetelnie i uczciwie, informują o problemach, sa zadowoleni. Dotyczy to tej firmy i innych podobnie. Niestety, wymagania dotyczace jakości idą w górę. Stawki w dół.
UWAGA OSZUŚCI!!!!!!!!!!! Nie wypłacają kasy za badania. Oceniają ankietę na 0, z najmniejszego, drobnego powodu. Zdarzyło się, że nie zapłacili za dojazd, a był on ustalony telefonicznie z koordynatorem (wszystko trzeba mieć na piśmie). Poniżający stosunek do pracownika, rozłączanie się w trakcie rozmowy, brak kontaktu. Oceny ankiet nie wiadomo za co obniżane. Koordynatorzy zmieniają się co kilka miesięcy. Totalny brak profesjonalizmu. Jeszcze raz uwaga!!!! Muszę zgłosić sprawę do inspekcji pracy i skarbówki (może sprawdzą jakość pracy w firmie DIVE).
Mamy na rynku opinię firmy, która świadczy usługi na bardzo wysokim poziomie. Nasz finalny produkt, który pokazujemy klientom, jest zawsze dopracowany w każdym szczególe. Nasi kontrolerzy jakości szczegółowo analizują i sprawdzają każdą ankietę. Ankiety są sprawdzane pod kątem poprawności przeprowadzenia wizyty, ale także poprawności językowej. Kontrolerzy wskazują naszym Tajemniczym Klientom, gdzie w ankiecie popełniono błąd i proszą o poprawienie. Dzięki temu nasi Tajemniczy Klienci dostają szczegółową informację zwrotną i podczas swojej następnej wizyty, a także podczas wypełniania ankiety wiedzą jakich błędów unikać.
Firma niestety skoczyła się na dno, stawki za badania są żałosne. Badania są często nieopłacane przez decyzję edytorów, którzy zamiast poprawiać przecinki, mają nieograniczoną władze. I tak idąc do kina, wydając 80 zł, możesz nie tylko nie dostać kasy, a jeszcze Cię wyrzuca bo edytor miał gorszy dzień. Współpraca z nimi nie ma najmniejszego sensu, zwłaszcza że takich firm są dziesiątki i każda jest lepsza.
Naszym priorytetem jest oferowanie usług wysokiej jakości. By oferować dokładnie taki produkt, jakiego oczekują klienci, bardzo kategorycznie przestrzegamy ustaleń i wytycznych dotyczących sposobu przeprowadzenia wizyty Tajemniczego Klienta. Jeżeli Tajemniczy Klient, nie trzyma się założeń (np. wizyta została przeprowadzona w godzinach innych niż wskazane w scenariuszu do badania), ankieta z takiej wizyty nie może zostać użyta. Wizyty, które nie zostały przeprowadzone prawidłowo, nie są przez nas wykorzystywane i jesteśmy zmuszeni je powtarzać. Nie jest to korzystne także dla nas, także staramy się by nasze scenariusze do badań były jak najbardziej czytelne i przejrzyste. Dodatkowo, nasi koordynatorzy dysponują wiedzą w zakresie wszystkich projektów i chętnie służą pomocą w razie pytań. W żadnym wypadku nie czerpiemy korzyści ze źle przeprowadzonych wizyt, po prostu nie jesteśmy w stanie do niczego wykorzystać ankiety z audytu, który nie został przeprowadzony prawidłowo.
Trzeba wziąć pod uwagę, że wymagania zleceniodawców są często tak nierealne i "od czapy", że trzeba po prostu zrobić wszystko bardzo dokładnie, aby taki Pan Klient zaakceptował swój raport. A że wymagają dużo, a płacą agencjom mało, to nie trzeba dziwić się, że stawki za zlecenia są po prostu śmieszne. Niech się więc te zacne firmy, skrobigrosze, nie dziwią, że mają słaby poziom badań,opóźnienia, etc. A to wszystko przez oszczędności i reklamy, że cokolwiek można kupić za grosze. Rzeczy może tak, ale nie usługi.
Nie wypłacają pieniędzy. Co za żenada. Zrobiłem już jakiś czas temu badanie i ani widu ani słychu o pieniądzach. Na maile nie odpowiadają. No i badanie zrobione a kasy nie ma. Nie róbcie badań!!!!
Każda nowa zarejestrowana osoba otrzymuje od nas informację o konieczności niezwłocznego przesłania pocztą podpisanej umowy. *Umowa jest podstawą do wypłacenia wynagrodzenia. Jeżeli nie otrzymamy umowy, niestety nie mamy podstawy by wykonać przelew.* Umowa jest dostępna na naszej stronie internetowej, a także wysyłamy ja do Państwa e-mailem po zakończonej rekrutacji. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących rozliczeń, prosimy o kontakt telefoniczny z biurem lub e-mailowy: >>(usunięte przez administratora). Każda sprawa jest przez nas indywidualnie wyjaśniania. Należne wynagrodzenie jest przez nas wypłacane zawsze w terminie i ustalonej wysokości.
Płacæ w terminie, ale stawki zenada. Często trzeba się z nimi kopać bo ustalenia były inne. Stosują metodę że a nóż się nie dopomnisz i straciła kasę.
Popieram "babskie" - stawki pozaniżane do minimum, a raporty cofane za każdy najmniejszy szczegół. Lubią również nie zaliczać badań, z, na prawdę błahych powodów. Jak współpracuję z nimi 2 lata - 2x zdarzyło się żeby spóźnili mi się z kasą.
Firma nie płaci w terminie. Mimo wysłania umowy 3 miesiące już czekam na przelew
Na przestrzeni lat stawki zjechały w dół a wymagania znacząco wzrosły. Współpraca z firmą nie ma większego sensu, chyba, że jest się człowiekiem mocno zdesperowanym. Z punktu widzenia zleceniodawców należy także bacznie przyjrzeć się firmie. Nie trzymają karencji.
Stawki za wizyty Tajemniczych Klientów są uzależnione od stopnia trudności badania. Najniższe wynagrodzenie oferujemy za najprostsze, mało czasochłonne audyty (np. wizyta w sklepie, która trwa 10 minut i nie wymaga nagrania audio). Za wykonanie bardziej skomplikowanego, wymagającego zaangażowania zadania, oferowane wynagrodzenie jest stosunkowo większe. Wynagrodzenie jest proporcjonalne do wysiłku i czasu jakiego wymaga przeprowadzenie wizyty. Przeprowadzamy także badania, gdzie wynagrodzeniem jest "zwrot za zakup" co w praktyce oznacza, że dzięki wykonaniu dla nas audytu, możesz zjeść za darmo posiłek w restauracji lub spędzić z osobą towarzyszącą wieczór w kinie (zwracamy nie tylko za bilety, ale także za pop-corn i napoje).
"(zwracamy nie tylko za bilety, ale także za pop-corn i napoje" Za miskę ryżu pracują Chińczycy. W Europie każdy pracujący chce otrzymać wynagrodzenie z wykonana pracę. Bilety do kina otrzymuje większość pracujących osób od swoich pracodawców i nie musi wypełniać żadnych ankiet, czy nagrywać wizyt.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DIVE Polska?
Zobacz opinie na temat firmy DIVE Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DIVE Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 2 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!