Opinie o Kuchnie Świata S.A w Czosnów

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Kuchnie Świata S.A. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Kuchnie Świata S.A o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Kuchnie Świata S.A w Czosnów

Romuald
Inne

Każdy sam musi pilnować swoich spraw oraz tego kiedy kończy się umowa i wcześniej pytać! Spoko firma

Kaska

Firma w ogóle nie szanuje pracownikow, przyklady moglabym wymieniac godzinami. Najgorsze jest to ze zamykajac kolejne placówki handlowe nie informuja o tym załogi, pracownicy dowiaduja sie ostatniego dnia miesiaca ze od jutra pozostaja bez pracy bo ich umowa-zlecenie nie zostanie przedluzona o kolejny miesiac. Sytuacja powtarza sie co roku!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ustawiony

KŚ to taka stereotypowa polska firma gdzie próbuje się za wszelką cenę zarobić jak najwięcej .Co z tego że skutkuje to utratą stałych i kluczowych klientów- dopóki słupki sprzedażowe się zgadzają nikt nie zwraca na to najmniejszej uwagi. Jakość produktów sprzedawanych przez KŚ jest fatalna tj dużo poniżej jakości produktów jakie przeciętny klient dostanie w Auchan czy innych marketach. W tych warunkach narzucone plany sprzedażowe stają się zupełnie nierealne do wykonania. Firmę niszczą od środka układy i układziki, wiele osób zatrudnionych w centrali czy w oddziałach to kuzyni czy znajomi tego czy innego dyrektora z Czosnowa co ma decydujący wpływ przy awansach i osobom spoza tych układów jest niezwykle trudno się wybić. W mojej opinii firma nie rokuje na przyszłość, płaci znacznie gorzej niż konkurencja nie szanuje pracowników i nie inwestuje w ogóle w ich szkolenie, jeśli nie masz "pleców" to o jakiejkolwiek podwyżce czy awansie możesz sobie pomarzyć...

realista

W tej firmie liczy się tylko marża ze sprzedaży, oszczędności na pracownikach i zyski których brakuje. Ale ja się pytam: Skąd mają pochodzić zyski skoro nie dba się o zadowolenie klienta? Skoro klientowi robi się awanturę o to że składa reklamację i toczy z nim żenujące dyskusje warte 10zł? Skoro stałego klienta zbywa się jak natręta i wciska się mu towar najniższej jakości byle tylko zrobić wyższą marżę? Raz, drugi, trzeci i w końcu nawet stali klienci rezygnują ze współpracy z KŚ. Sprawa druga- oszczędności. Wizerunek wizerunkiem, jest ważny, ale dochodzimy tutaj do kolejnego absurdu. Firma kupuje luksusowe auta służbowe dla dyrektorów którymi jeżdżą także prywatnie i jednocześnie drastycznie tnie koszty na podstawowej działalności. Przeciętny kierowca jak usłyszy o zarobkach w KŚ to się obśmieje i pójdzie dalej. Podobnie magazynier. Zatrudnianie kierowników niższego szczebla na elastyczne umowy to już w ogóle kpina. Magazyn centralny nawet po ostatniej przebudowie nie ma nic wspólnego z nowoczesnym i funkcjonalnym magazynem. Sprawa trzecia- pracownicy i ich kompetencje. Tu wróćmy znowu do zadowolenia klienta. Jak zadowolić klienta jeśli pracownicy zaczynając pracę nie zostają przeszkoleni i przygotowani do pracy? Skoro firma nie inwestuje w kompetencje swoich pracowników- nawet tych z wieloletnim stażem? Skoro przeciętny pracownik coraz częściej rezygnuje z pracy w KŚ już po kilku miesiącach i idzie do konkurencji? Jak zbudować lojalność pracowników przy ogromnej rotacji skoro firma w przeszłości zwalniała z dnia na dzień nawet osoby na stanowiskach kierowniczych? Jak pozytywnie zmotywować pracowników jeśli ścieżka kariery w firmie ściśle zależy od wewnętrznych układów i znajomości?

Łucja
Inne
@realista

Czy mógłbyś wyjaśnić kilka opisanych kwestii? Wypowiadasz się wyłącznie w swoim imieniu, na podstawie własnych przejść związanych z firmą? Pytam, bo mówisz o klientach w liczbie mnogiej. Powinieneś poinformować o swoich zastrzeżeniach szefostwo, jeśli sprawa jest dla Ciebie tak kluczowa. Na forum niewiele osób będzie w stanie pomóc Ci w realnym rozwiązaniu problemu.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna to zwykle stresujące wydarzenie. Czy ta w Kuchnie Świata S.A się do takich zaliczała? A może wręcz przeciwnie? Czekamy na Twoją opinię.
logo firmy Kontroler Finansowy
Czosnów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier / Magazynierka
Czosnów
KGL S.A.
(1153 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator Maszyn
Czosnów
Model Opakowania Sp. z o.o.
(490 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Sebastian
Inne

@ana, czy aby na pewno jest aż tak źle? Nie da się powiedzieć na temat pracy w firmie nic chociażby neutralnego? Być może wspomniane szkolenia i kursy są organizowane gdy osiągnie się wymagany staż pracy? Czy wpływają na to inne czynniki? Czy zgłaszałaś swoje uwagi do pracodawcy jeśli nie czułaś się odpowiednio przygotowana do pracy? Podziel się z nami swoją opinią.

ana

Nie polecam pracy jako sprzedawca w sklepie Kuchnie Świata. Zgodnie z tym, co obiecywali wypłaty są co miesiąc, wszystkie pozostałe obietnice jakie usłyszałam przy zatrudnieniu to pic na wodę i jedna wielka fikcja. "Rozwój" i "szkolenia kulinarne/szkolenia z towaroznawstwa" jakie obiecują w ofercie pracy to ściema i w praktyce żadnych szkoleń nie ma. Od pierwszej chwili spędzonej na sklepie masz sprzedawać, sprzedawać i tylko sprzedawać. Nie masz nawet chwili aby na spokojnie rozejrzeć się i poznać towar, nikt nawet nie próbuje Cię wprowadzić i przyuczyć.Każdemu klientowi który wejdzie do sklepu (tj. klitka ok 4x5 metrów) musisz coś wcisnąć bo inaczej jest awantura. Nieważne co, nieważne jak, nieważne czy klient tego potrzebuje czy nie, masz mu coś sprzedać. Premia za sprzedaż zależy nie od Twoich wyników, ale od widzimisię kierownika sklepu i menadżera sieci który może ją wstrzymać w każdej chwili bez podania przyczyny. Zazwyczaj kończy się tym, że 3/4 premii jeśli jest zgarnia sama kierowniczka sklepu. Pomiatanie pracownikiem jest na porządku dziennym a wypłata zależna od tego ile godzin masz wpisane w grafiku. Raz jest to 200 godzin, innym razem etat (tj 160) a innym razem tylko 100 godzin i dostajesz 1000 zł wypłaty (!!!). Grafik niby elastyczny a tak naprawdę elastyczny ma być tylko pracownik a najlepiej to stale być pod telefonem i przychodzić do pracy na każde żądanie. Co miesiąc ten sam problem, tzn. próbują Ci wcisnąć pracę w weekendy bo nie ma wyższej stawki za pracę w weekend i nikt nie chce przyjść do pracy włącznie z kierownikiem. Nie polecam, omijajcie tę firmę z daleka.

Sebastian
Inne

Jaka atmosfera panuje w Kuchniach Świata? Ktoś mógłby wypowiedzieć się na ten temat? @Chłodny Kryzys, czy próbowałeś zgłaszać swoje uwagi do szefostwa? Czy jeśli czułeś się niedoceniany pracując w Kuchniach Świata podejmowałeś rozmowy z kierownictwem celem poprawy sytuacji? Czy takie rozmowy przyniosły rezultaty?

Chłodny Krzys

Pracowałem w tej firmie kilka wkoncu zwolniłem się bo miałem już dość nie wytzymywałem psychicznie, wyzysk, gardzenie pracowników, praca nomad etat za która nie otrzymywałem wynagrodzenie i wiele innych chorych sytuacji. Zatrudniłem sie w lidlu i wiecie co? żałuje że tyle czasu pracowałem w kuchniach swiata. W lidlu premie, dodatki, normalne relacje międzyludzkie, szanowanie pracowników, uczciwość to czego nie może zapewnić ekskluzywna sieć Kuchnie Swiata:-)

syf

Praca w sklepie Kuchnie Świata to prawdziwa mordęga. Małe, ciasne sklepy, brudno, nacisk abyś podeszła do każdego klienta i coś mu wcisnęła. Nie ważne co i jak byleby to kupił. Kierownicy przeterminowany towar rozpakowują i sprzedają ponownie np. na sztuki i nie zawsze wyrzucają przez co śmierdzi, zwłaszcza ryby które już przy dostawie brzydko pachną. Wiecznie mówią ci, że pracujesz za mało i wszystko robisz źle. Praca po 12-13 godzin dziennie, nieregularna- czasami pracujesz 5 dni z rzędu, czasem tylko 2 dni w tygodniu, bo to za duży koszt dla firmy. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Emilka

Kiepskie warunki pracy (praca po 12-13 godzin dziennie 7 dni w tygodniu), 8zł/h do ręki plus żałosne szefostwo, które wiecznie narzeka, że sprzedajesz za mało nieważne jak duży nie byłby obrót w danym miesiącu. Brud w sklepie i na zapleczu. Firma, która zarabia miliony, a każe oszczędzać pracownikom na tak podstawowych rzeczach jak płyn do mycia podłóg czy worki na śmieci :) O umowie nawet po kilku latach pracy można pomarzyć, bo to "generuje niepotrzebne koszty". Firma, która stara się jak najwięcej wycisnąć z pracownika nic mu nie zapewniając. Nie polecam.

Zostaw merytoryczną opinię o Kuchnie Świata S.A - Czosnów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Kuchnie Świata S.A?

    Zobacz opinie na temat firmy Kuchnie Świata S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Kuchnie Świata S.A?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Kuchnie Świata S.A
Przejdź do nowych opinii