Opinie o Centuria Sp. z o.o. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Centuria Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Centuria Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi zarządzania urządzeniami IT

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Centuria Sp. z o.o. w Poznań

Nick Nowy wpis
Kandydat

Mamy koniec sierpnia 2023, ta firema właśnie wystawiła na portalu z ofertami pracy ogłoszenie, szukają juniora do wsparcia IT, umowa zlecenie i pensja minimalna! Taka oferta to na 1 kwietnia proponuję! Co za dno

CEO Centurii Nowy wpis
Pracownik
@Nick

Zachęcam do zapoznania się z ofertami pracy u nas. Rzeczywiście oferujemy wynagrodzenie 24-26zł dla osoby zaczynającej swoją karierę w IT, bez żadnego lub znaczącego doświadczenia w IT, ale z perspektywą i chęcią rozwoju. Taka osoba uzyska u nas właśnie perspektywy i możliwość rozwoju - szybkiego awansu na mid a potem senior Service Desk, a potem na ścieżki techniczne - inżynierów. Dla przykładu druga obecna oferta mid devops engineer to widełki 15-18tys netto B2B. Jak zawsze, w przypadku gdy coś się wyda Państwu nie fair - zachęcam do kontaktu ze mną na linkedin - moje stanowisko to CEO w Centurii. :) W tym przypadku jednak nie ma nic nie fair - jest to zaplanowane działanie, zachęcamy do rozpoczęcia pracy osoby startujące w IT i oferujemy przemyślane ścieżki rozwoju kariery - są transparente i jednakowe dla wszystkich. Pozdrawiam,

pozdrawiam Nowy wpis
Były pracownik

Ciężka firma. Bardzo dokładnie monitorowany czas pracy - trzeba raportowac z dokladnoscia do 15 minut wykonywanie zadania. Nie ma luzu. Praca zdalna a czujesz sie pod wiekszym rygorem niz w biurze. Na pewno można się coś nauczyć, ale trzeba mieć dużo samozaparcia i umieć się dogadać z zespołem - a firma jest bardzo mała. I uczyć się samemu przy pracy - wdrożenie jest ekspresowe i nie zapamiętasz dużo. Daje negatywna bo są inne miejsca gdzie też sie zarabia, też sie można nauczyć, a takiej spiny po prostu nie ma.

MK (CEO) Nowy wpis
Pracownik
@pozdrawiam

Potwierdzam. W Centurii logujemy czas pracy, bo w ten sposób rozliczamy się z klientami i na bazie tych danych wyciągamy wnioski związane z obciążeniem zespołu, etc. Zasady są proste - czas zaokrąglamy do kwantów 15min (czyli 7min do 15min, 32min do 45min, 2h20min do 2h30min, itp.) Łącznie inżynier w ciągu dnia powinien mieć czasu rozliczanego nie mniej niż 6 z 8h. Według benchmark, który przeprowadziliśmy większość firm ma wymaganie na poziomie 7h, a niektóre nawet 8h (co osobiście uważam jest na granicy fair w stosunku do klienta, bo są przecież przerwy w ciągu dnia). Co ważne: każdy kandydat na etapie przyjmowania do pracy dowiaduje się o tych zasadach i wymaganiach. Staramy się by nie było zaskoczeń. Jest kilka osób (byłych współpracowników), którym ten system nie pasował i mają do tego prawo. Niestety z kilkoma osobami musieliśmy się pożegnać z tego powodu, ale nigdy z zaskoczenia. Zawsze problemy są wcześniej przepracowane, klarownie wyjaśnione. System nie ma charakteru "spiny", bo poza przypadkami logowania średnio 2-4h dziennie (oczywiście w dłuższym okresie czasu, pojedyncze sytuacje są oczywiste), nie dochodzi do sytuacji eskalacyjnych w tym temacie. Przynajmniej nie dochodzi według mojej wiedzy - jeśli jest inaczej proszę o info na priv na social media. Jest wiele osób, które pracują z nami parę lat, więc przy rynku IT, w którym w ostatnich latach można było łatwo zmieniać pracę, według mojej wiedzy (mam nadzieję zgodnej z prawdą) - nie ma sztucznej "spiny" wokół tego tematu. To jest część z którą się zdecydowanie nie zgadzam w komentarzu. Co do bycia małą firmą - prawda - zespół to 40-50 - w takim zespole jest możliwość się sporo nauczyć, a nam zależy na rozwoju zespołu. Mamy nawet rolę w firmie - osoby, która pomaga w tworzeniu planów rozwojowych dla każdej osoby w zespole IT. W takim zespole relacje wewnątrz są ważne, dlatego dbamy o to, mamy kodeks postępowania (culture book), raz na jakiś czas oceniamy swoją postawę, udzielamy sobie anonimowego feedback (włącznie z anonimową oceną zarządu). Jako zarząd staramy się by organizacja była na coraz wyższym poziomie. Z częścią byłych współpracowników, spotykam się po ich odejściu i dopytuję o ocenę z perspektywy dłuższej i nie spaczonej emocjami bieżącymi. Te oceny są praktycznie zawsze dobre i zawierają pomysły usprawnień, które staram się wdrażać. W kwestii onboardingu nowych osób, to dajemy parę tygodni na wdrożenie - w zależności od seniority, ale każdy dostaje okres próbny 3msc. Przykro mi, że dostaliśmy tutaj negatywną ocenę, ale każdy ma prawo do indywidualnej oceny. Trawa zawsze będzie wyglądała bardziej zielono w innym miejscu. Idealni na pewno nie jesteśmy, ale na pewno w organizacji pozwalamy popełniać błędy, grunt, żeby z nich wyciągać wnioski. Było by mi bardzo miło otrzymać na priv merytoryczną uwagę co możemy poprawić, a oceny na gowork byłoby świetnie otrzymać od osoby chociaż inicjałami podpisującej się pod swoją wypowiedzią. Branie odpowiedzialności za swoje zadania i generalnie za to co robimy jest w naszej firmie ważne. Na pewno nie wszyscy to lubią. PS. Niestety gowork znów uniemożliwił mi dodanie opinii z konta imiennego (dostaję błąd - mam nadzieję, że to przypadek a nie model biznesowy)

Administrator

Centuria Sp. z o.o. prowadzi aktualnie rekrutację i z tego co wiem, to oferują 3000 PLN i Pracownik Ochrony. Czy oferowane są premie? Na jakich zasadach?

anonim
Pracownik
@Administrator

to nie ta firma. my tylko IT :)

Julia
Inne
@anonim

to chyba się mylisz bo na goworku jest ogloszenie od firmy ze szukaja kogos do ochrony wlasnie ;) na pewno to Ty mowisz o tej prawidlowej firmie ?

Maciej Kalkowski
Pracownik
@Julia

przeczytaj uwżanie ogłoszenie - tamta firma to Centuria sp. z o.o. ze Szczecina. Ta strona dotyczy Centuria sp. z o.o. z Poznania. :)

zbędny nick
Kandydat

UOP nie ma. Jest tylko B2B. Ja niestety widząc podejście i poziom organizacji zrezygnowałem przed samym podpisaniem umowy. Ważne jest pierwsze wrażenie jakie pozostawiamy po sobie. Z jednej strony mowa o postawie profesjonalisty jakiej się wymaga od kandydatów, z drugiej strony problemy z komunikacją przy ustalaniu szczegółów.

Gabriela
Inne
@zbędny nick

Ale jakie konkretnie problemy z komunikacją masz na myśli? Nie chcieli podawać tych szczegółów właśnie czy o co chodzi?

zbędny nick
Kandydat
 Pytanie
@Gabriela

Podejmuję decyzję i daję znać im o tym a w zamian dostaję ciszę. Dopiero na kilka dni przed teoretycznym rozpoczęciem współpracy dostaje dokumenty. Jakiekolwiek niejasności czy coś czego nie rozumiesz zostanie oczywiście wyjaśnione ale trzeba poczekać. Sprzęt na ostatnią chwilę. O tym, że będę musiał pojechać do Poznania na kilka dni dowiedziałem się jak umowa przyszła. Hotel? Zorganizujemy Ci. Na drugi dzień: jednak nie, musisz sam, przefakturujesz nam.

Kuba
Były pracownik
 Pytanie
@zbędny nick

Czyli umowa przyszła wcześniej, nie było tak, że przeciągali jej wydanie i coś kręcili bo to by było podejrzane. Piszesz, że wyjaśnili wszystkie niejasności, to w sumie spoko, bo z tego co napisałeś wcześniej wyglądało niezbyt legitnie z ich strony, ale teraz już jasne. Ze sprzętem słabo, szkoda że nie ogarnęli, zwłaszcza, że firma IT XD A wyjaśniałeś z nimi temat? Tłumaczyli się jakoś?

anonim
Pracownik
@Kuba

Hej, Niestety musze potwierdzić, że nie udało się rozpoczęcie współpracy ze "zbedny nick". Mieliśmy 3 osoby onboardowane w ostatnim tygodniu - jedna osoba niestety zrezygnowała. Na szczęście pozostałe dwie są OK - zaczęły z nami pracę i wydają się zadowolone. Odnosząc się do tego co pisał @zbedny nick - nałożyło się kilka rzeczy i nieporozumień, więc od razu przyznam co poszło nie tak: 1. Centuria rozwija się dynamicznie - cały czas wprowadzamy zmiany - w ostatnich miesiącach dwie z nich (wymiana laptopów i wymiana systemu rektrutacyjnego) sprawiły, że nasz HR pogubił maile do kandydatów. Byliśmy w nieświadomości, że informacje do kandydatów się nie wysyłały (powód 1. błąd konfiguracji systemu ATS w automatach, 2. problem z programem pocztowym osoby z HR). Bardzo za to przepraszamy - zarówno Ciebie @zbedny nick i inne osoby, które nie otrzmały odpowiedzi - zależy nam na tym, by każdy otrzymał odpowiedź. 2. W sprawie hotelu doszło do nieprozumienia - błąd komunikacyjny. Pracujemy zdalnie, ale raz na miesiąc staramy się spotkać w firmie, przy czym praktycznie nigdy nie rezerwujemy hotelu dla zespołu. Za to finansujemy ten hotel - tj. płacimy za niego. Nie rezerwujemy za zespół, bo każdy ma swoje preferencje (mamy 3-4 hotele w okolicy, jedni wolą przyjechać dzień wcześniej inni zostać dzień dłużej, jedni chcą śniadenie - inni nie). Ostatnio okazuje się, że prym wiedzie jeden hotel i rozważaliśmy umowę ramową z hotelem, przy czym jeszcze to nie zostało wdrożone - stąd zapewne nieporozumienie i być może taki “chaos”. Poprawiamy się i dla kolejnych osób od razu dodam - zakładajcie, że sami rezerwowujecie nocleg jak przyjeżdżacie na imprezę firmową. 3. Jeśli chodzi o laptopa "na ostatni moment" - wiem o tym i ubolewam. W ostatnich 3 miesiącach wymieniliśmy _wszystkie_ laptopy w firmie na nowe (Macbooki z M1/M1 Pro i Delle z INTEL i5-11500H i z niezintegrowaną kartą graficzną). Bardzo zautomatyzowaliśmy uruchamianie nowych laptów (to idzie szybko), ale w przypadku stanowisk Junior, na okres pierwszych 3 miesięcy, wysyłamy laptopy HP (840 G6 z procesorem i7 - nie jest to złom, ale nie jest topowy). Dlatego (o czym w sumie pisałeś nam w mailu - nie tutaj) laptop nie był topowy i być może wysłany na ostatni moment - automatykę mamy dla nowych - stare były przygotowywane ręcznie kiedy firma była mniejsza. Niestety muszę Tobie przyznać rację w tym względzie! Staramy się działać w ten sposób, że uruchomienie nowego laptopa jest szybkie i jak najwięcej jest zrobione automatycznie. Dlatego bierzemy sobie feedback w tym zakresie do serca. Generalnie, mówiąc fair, onboarding, w którym uczestniczyłeś był wyjątkowy - (na mój stan wiedzy) postanowiliśmy pierwszy raz w historii zrobić pierwszy dzień zdalny i to dla trzech osób - tj. wszystkie pierwszodniowe szkolenia itd. były zdalne. Stąd wyszło to słabiej niż zazwyczaj. W poniedziałek miało się to odbyć jak zawsze - z pizzą i poznaniem osób na miejscu. Nie sprawdziło się dla Ciebie - wyciągamy wnioski i idziemy dalej. Wrócimy zapewne do tego, że pierwszy dzień onboardingu będzie w siedzibie. Szkoda, że nie postanowiłeś nam zaufać - pierwsze wrażenie może być inne niż rzeczywistość. Niezależnie od wszystkiego, @zbedny nick, powodzenia w dalszych działaniach. Cieszę się, że napisałeś tutaj bez hejtu - dzięki za to. Wyjaśnię od razu kilka innych kwestii, które znalazłem poniżej: 1. Nie prowadzimy rekrutacji w Szczecinie (nie wiem skąd administrator to napisał). 2. Zależy nam na tym, zeby Centuria była dobrym miejscem do pracy, ale nie ma co sie łudzić - nie ma ideałów - na pewno czasem popełniamy błędy i na pewno będziemy je popełniali. Staramy się jednak popełniać ich jak najmniej i przede wszystkim wyciągać wnioski. Firma rozwija się dynamicznie, a to ciągle podnosi poprzeczkę. 3. Staramy się by nasze oferty pracy były klarowne, jasne - np. praktycznie zawsze umieszczamy widełki w ogłoszeniach. Pracujemy nad tym by system awansów w firmie był przejrzysty wewnątrz. Jeśli uważacie, że coś można poprawić - piszcie do mnie na Linkedin. 4. Jeśli ktoś nie otrzyma odpowiedzi od naszych HRów, czuje się pokrzywdzony, źle potraktowany - piszcie do mnie na Linkedin. 5. W kulturze Centurii mamy szacunek nie tylko do klientów (jak większość firm), ale również do każdej osoby swoich dostawców, współpracowników - również kandydatów do pracy. Jeśli czujecie, że firma może postępować lepiej - czy po prostu popełniamy gdzies błąd - piszcie do mnie na Linkedin. 6. O ile na Linkedin nie będziecie mi wysyłać reklamy fotowoltaiki - czy innego Waszego produktu - na pewno odpowiem :)

anonim
Pracownik
@anonim

Nie wiem z jakiego powodu administratorzy serwisu gowork usunęli informację kto jest autorem powyższej odpowiedzi. Autorem jest prezes zarządu Centurii - Maciej Kalkowski. Tak jak pisałem - zapraszam do kontaktu na Linkedin :) Pozdrawiam, Maciej Kalkowski

Teresa
Inne
@zbędny nick

Ojej No to naprawdę. I jak w końcu z tym zakwaterowaniem wyszło? Czy zrezygnowales?

anonim
Pracownik
@Teresa

Z zakwaterowaniem jest tak, że zwracamy koszty za hotel (mamy 3 hotele blisko firmy), ale każdy rezerwuje sobie sam według własnych preferencji :)

Gabriela
Inne
@anonim

To one w tej samej cenie są czy jakąś określoną kwotę jesteście w stanie zwrócić?

HR
Pracownik
@Gabriela

Mamy taką politykę, że zwracamy wszelkie koszty dotarcia do biura, zakwaterowania itp., zasada ta dotyczy nie tylko nowych osób, ale też każdego członka zespołu, który przyjeżdża do Poznania czy to popracować z zespołem w biurze czy to na integrację (mamy zespół rozsiany po całej Polsce a lubimy się integrować).

logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Kandydat

(usunięte przez administratora)

Edward

Jak zauważyłem we wcześniejszych wpisach, problem z feedbackiem jest notoryczny. Skoro tak wygląda rekrutacja, to co jest dalej? Ciekaw jestem, czy nadal nie oferują umowy o pracę? Pytanie do pracujących w Centurii, ważąc zarobki i obowiązki, warto?

programista
Kandydat

Firma robi testy kandydatom ale nie chce nikogo zatrudnić. Nie chcą też zapłacić za poświęcony na testy czas, więc totalny brak szacunku do czasu kandydatów. Testy są oczekiwane przed przedstawieniem oferty, bez rozmów wcześniej, bez podania stawek, bez niczego. Każdemu odradzam uczestniczenie w testach, bo nie wiadomo na czym się stoi, a jak wiadomo firmy odrzucają kandydatów nawet po testach i nie podają powodów.

Wanessa Centuria
Pracownik
@programista

Test techniczny, który wykonujemy w Centurii jest wstępem do kolejnych etapów procesu rekrutacyjnego i omawiany jest podczas rozmowy technicznej. Składa się z pytań, które pozwalają zarówno nam wstępnie ocenić wiedzę, jak i kandydatowi biorącemu udział w rekrutacji ocenić czy stanowisko na jakie aplikował to coś dla niego. Wykonanie testu nie zajmuje więcej niż 45 minut a termin jego wykonania ustalany jest z kandydatem, tak aby był dla niego dogodny. Spotykamy się z pozytywnym odbiorem naszego procesu rekrutacyjnego, przykładamy ogromną wagę do tego, aby był jasny i sprawny a feedback po nim rzeczowy i konkretny. Każda z osób pracujących w Centurii wykonała test podczas rekrutacji (czy to kompetencyjny czy techniczny), więc nie jest prawdą, że: "robimy testy kandydatom,ale nie chcemy nikogo zatrudniać" - cały nasz zespół jest dowodem na nieprawdziwość tej tezy :) Prowadzimy jawną politykę zatrudnień, nasze ogłoszenia są szczegółowe a widełki w nich publikowane aktualizowane na bieżąco - https://centuria.traffit.com/career/ - na wszelkie pytania dotyczące stanowiska zadane mailowo, telefonicznie czy w Social Mediach odpowiada nasz dział HR, więc zestaw informacji, jakie otrzymuje kandydat jeszcze przed rozpoczęciem procesu rekrutacyjnego jest bardzo obszerny.

Marcelina
Inne

@gość na jakiej stronie ? Na ich głownej?

Gość
Kandydat
 Pytanie

Jak teraz wygląda praca w Centurii? Na stronie mają oferty, opłaca się aplikować?

Hanna
Inne

Na stronie firmy można znaleźć informację o licznych benefitach jakie daje praca w Centuria. Wymieniona jest między innymi możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, lekcje języka angielskiego oraz możliwości rozwoju. Co jeszcze warto wiedzieć o pracy w tej firmie? Jak te benefity wyglądają w praktyce?

Martyna
@Hanna

Praca zdalna jest możliwa, lekcje angielskiego na razie są na życzenie, będą dla wszystkich. Z benefitów są jeszcze integracje, wspólne śniadania, owoce, multisport, wyjazdy na konferencje, możliwość dopłaty do studiów lub szkoleń. Są też darmowe bilety do kina i książki.

reee
@Martyna

to centuria nadal istnieje? co tam się działo przez te wszystkie lata? :D

operator

7.5 stawka nie jest zla ? jest beznadziejnie zla. umowy o pracy w centurii nie ma. Co najwyzej wlasna dzialanosc. Oczywiscie jako operator nie masz co na to liczyc:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centuria
@operator

Cześć, chcemy zaznaczyć, że po ostatnich zmianach nie ma już w firmie stanowiska operator, nie ma też takiej stawki. Osoba pracująca w pierwszej linii wsparcia na zarabia minimum 15 zł na godzinę na rękę, po okresie próbnym. Umów o pracę prawda, nie mamy dalej. Dzięki temu możemy się starać wciąż podnosić stawki :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
fls_aka_operator
@Centuria

Nie ma to jak wystawiać komentarz po 3 latach i nagle wszystkich zaskoczyć "super nowością". To bardzo słaba linia obrony biorąc pod uwagę to, o ile podnieśliście stawkę (po okresie próbnym...o ile ktoś do niego dotrze, ponieważ wasze wymagania są absurdalne względem traktowania pracownika i samej płacy). Zmiana nazwy stanowiska niczego nie wnosi. Co do samych stawek na korzyść braku normalnej umowy poza śmieciówką, to ...naprawdę nie kompromitujcie się tego typu komentarzami.

Ewelina
Inne

Może ktoś napisze jak się pracuje? Dawno nikt nie zaglądał na forum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@Ewelina

Tak sobie. Firma nie jest zbyt rozwojowa i nie czuć team spiritu. Każdy sobie. Z wyjątkami pracownicy są raczej nie mili i zadufani. Płaca przy ilości obowiązków wypada raczej blado. Trudno by firma się dynamicznie rozwijała przy tak kiepsko opłacanych pracownikach. Myślę że łatwo znaleźć coś lepszego (nie liczyłbym na nic ponad minimalne widełki) multisport płatny, brak opieki medycznej i do tego jest raczej sztywno. Czuję że zmarnowałem tam czas.

Hanna
Inne

Czy firma stosuje rekrutacje wewnętrzną?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Last

Czy do Centuria Sp. z o.o. te ogłoszenia które widzę można uznać za jeszcze otwarte i czy da się dostać pracę już tak na już od nich czy trzeba mieć jakieś doświadczenie, albo inne rzeczy wiezieć o branży

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
operator

Czesc Centuria Czemu sobie samy wystawiace komenatarze a ciagle usuwacie moj ? Jesli znowu bedziecie usuwac moj komentarz, to za kazdym razem bede wklejac ich 2x wiecej niz poprzednio. Czyzby Was (usunięte przez administratora) zabolala ze ktos napisal prawde o firmie ? O tym w jaki chamski sposob potraficie nie przedluzyc umowy mowiac "jest dobrze, dostaniesz nowa". Niestety MM, nie potrafisz grac fair, to wiedz ze potem karma wraca.

magda

5 minut temu weszlam na strone. Jeszcze nie wiem. Zycze slonca

operator

co tak cicho sie zrobilo tutaj ? MM przestales wrzucac komentarze pod roznymi nickami aby wybielic ta smieszna firme?

operator

na infolinii to jaka masz odpowiedizalnosc ? 7 pln za klawiature i 20 pln za myszke a placa ta sama. Tutaj nie raz montujesz serwery gdzie nawet przy zarobkach srednich krajowych nikt sobie czegos takiego nie kupi. Twoj argument jest inwalida. Ech pracownicy centurii, przestance sie ze mna klocic, bo niestety, racji nie macie:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
operator

Centuria chyba sie poddala z usuwaniem mojego komentarza:) pozdrawiam MM!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
koksik

Wiele komentarzy jest usuwane. Zgadzam się z "operatorem". Odpowiedzialność za sprzęt jest bardzo wysoka. Ja pracując w jeden z komórek tej firmy nie raz montowałem sprzęt o wartości +150tys/pln zarabiając 7,5zl za godzinę. Jeśli chodzi o umowy obiecują podwyżki a kończy się to tak że pod koniec umowy dziękują czarnuchowi. Firma dobra na 2-3 miechy. Zobaczyć sprzęt.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
operator

to tez jasno napisalem jakiego stanowiska dotyczla moja opinia. Co do rotacji, to dotyczy to wszystkich dzialow:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Centuria Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Centuria Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Centuria Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Centuria Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Centuria Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Centuria Sp. z o.o.
3.4/5 Na podstawie 119 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Sarmacka 11
    61-616 Poznań
  • NIP: 9721184489 KRS: 0000312077
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Centuria Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii