brak logo

Directan Sp. z o.o.

Poznań

Opinie o Directan Sp. z o.o.

ex 2012-11-26 21:39:17
Pozornie tam wszystko jest ok, ale szczerze odradzam wspolprace z ta firma. Pracownik to '' mieso armatnie'' i nikt wiecej, tak wiec nie dziwi tak duza rotacja. Fatalne zarobki dopelniaja szale goryczy.
9
ex2 2013-01-03 22:42:04
jak tam jestes to szybko pakuj sie i znikaj. Koniec opini
7
potwierdzam 2015-01-22 11:51:30
zgadzam sie, masakra
6
nowa 2015-03-06 10:15:37
a coś więcej? Co was najbardziej zraziło?
xxx 2015-05-01 22:11:52
bardzo słabe zarobki i przedmiotowy sposob podejscia do pracownika
4
Gość 2015-11-09 10:55:55
potwierdzam, masakra. Podejście do ludzi, zarobki i atmosfera. Wszystko pozostawia wiele do życzenia. Jeżeli szukasz pracy w przyjemnej atmosferze za przyzwoite pieniądze to nie tutaj!!
7
takjest 2015-11-15 19:21:17
jeżeli szukacie pracy, w której będziecie wysyłani po zakupy, proszeni o parzenie herbatki i podawanie, bo ktos znajomy przyszedł, albo rano chcecie myć stertę naczyń po właścicielach (bo sami po sobie nie potrafią - przecież mają od tego personel), to śmiało, aplikujcie :) nie mówię już o tym, że wychodząc z pracy, stresujecie się i myślicie o tym, że rano musicie tam wrócić
5
takjest 2015-12-17 13:00:41
tam nie ma takiego stanowsika jak recepcjonistka/sekretarka ;)
5
xxx 2015-12-18 14:30:10
popieram "takjest". też za moich czasów musiałyśmy to robić, a nasze stanowisko nazywane było konsultantem ds. sprzedaży. Więc z sekretarką raczej nic powiązanego
5
takjest 2016-01-04 20:30:38
no tak, najważniejsze. nieważne, że człowiek jest upokarzany na każdym kroku i robi rzeczy, które do niego nie należą. Ważne, że marne grosze pojawiają się na koncie.
1
była pracownica 2016-01-10 22:49:48
ciekawe które z szefostwa pisze te pochlebne komentarze
2
była pracownica 2016-01-19 17:26:05
a z jakiej racji mam udzielać takich informacji? haha
xxx 2016-01-29 18:39:06
Z tą wypłatą wcale nie jest tak kolorowo, nie mówiąc już o premii.
Wiecznie trzeba się o coś dopominać i prosić.

Ale zawsze mogłoby być gorzej.
Trzeba mieć baaaardzo duży dystans do otaczającego świata.
Rr 2016-05-15 14:47:00
Hahhaa, gdybym miał możliwość pracować tu znów, to bym chciał
Zostaw swoją opinię o Directan Sp. z o.o. - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Directan Sp. z o.o.