Fijałkowski Stanisław Fijałkowski

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Fijałkowski Stanisław Fijałkowski

anonim Nowy wpis
Inne

Z czego wynika deklarowana przez firmę stabilizacja zatrudnienia, o której czytam w ofercie na Magazyniera - Sprzedawcę? Jeśli oferowana umowa o pracę zawierana jest od razu na czas nieokreślony, to chyba się zdecyduję na aplikowanie. Tak właśnie jest?

anonim Nowy wpis
Inne

Mam jeszcze parę dni na podesłanie CV jako Blacharz - Lakiernik samochodowy w firmie. Co do wynagrodzeń napisano, że jest stała podstawa plus premie motywacyjne. Jako człowiek ze sporym doświadczeniem netto ile by wychodziło za miesiąc? 5-6 będzie? Niedługo święta, na jakie kwoty premii możecie liczyć?

Emilia A. Nowy wpis
Inne

Witam. Byłyśmy z mamą mile zaskoczone, ponieważ zajechalysmy brudnym samochodem a odebraliśmy samochod po naprawie szkody pięknie umyty, lśniący i dokladnie odkurzony wewnątrz. Dodatkowo miła obsługa na czele z panią Marzenką sprawia, ze czlowiek na ten moment zapomina o szkodzie. Życzę wszystkim pracownikom dobrego weekendu. Jeszcze raz dziękuję wszyskim za okazaną pomoc. Pozdrawiam cały personel. Zadowolona klientka

Bogumila Augustyn Nowy wpis
Inne

Podczas pobytu w waszym salonie nie odczułam niepokoju zwiazanego z nieszczęśliwym zdarzeniem zwiazanym ze stluczka pojazdu. Od momentu wejścia odczułam miłą i przyjazną atmosferę a to za sprawą zawsze życzliwie nastawionej pani Marzeny Lerch z działu likwidacji szkód. Zawsze uśmiechnięta i tryskajaca energią, dodajaca klientom dużo optymizmu i profesjonalnie oraz sprawnie działająca w każdej sytuacji. To juz moj drugi kontakt z personelem. Pomimo, ze jestem z Jastrzebia dla miłej atmosfery i szybkiego dzialania chetnie korzystam z waszych uslug. Uwazam, ze w dzisiejszych trudnych czasach podmiotowe podejście do klienta jest najważniejsze. Życzę wszystkim pracownikom biura, personelowi technicznemu i mechanikom samych sukcesów a pani Marzenie dalszego rozwoju zawodowego. Przy okazji wszystkim życzę milego weekendu. Bogumila Augustyn właścicielka białego opla

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Fijałkowski Stanisław Fijałkowski na stanowisko Elektromechanik - Mechanik samochodowy? Czy przeprowadzana jest wstępna rozmowa telefoniczna?
Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Fijałkowski Stanisław Fijałkowski?

Ewa
Pracownik
@Pytanie

Jak w pracy ludzie się lubią, pomagają sobie wzajemnie pracują ze sobą lata i nawet wracają. Wszystko ok jak w każdej pracy są trudniejsze dni i te bardzo miłe Ale ogólnie lubimy spędzać czas wspólnie nawet się trochę przekomarzając

Sabrina
Inne
@Ewa

A po pracy też spędzacie czas razem, na integracjach czy coś w tym stylu? Piszesz, że ludzie wracają. To firma zatrudnia ponownie byłych pracowników, nawet jak kiedyś zrezygnowali sami ? Wtedy mogą liczyć na normalne traktowanie i podobne warunki pracy?

Ewa
Pracownik
@Sabrina

Tak, ja wróciłam i wszyscy mnie bardzo ciepło przyjęli. Nie warto się doszukiwać w ludziach złych intencji. Może warto spróbować i wyrobić sobie własną opinię a jeżeli masz pytania zapraszamy do salonu zobacz jak pracują handlowcy myślę że można się wiele nauczyć, spotkać ciekawych ludzi . Powodzenia

1
K
Były pracownik

Po bardzo krótkim pobycie w salonie, według pracodawcy przez brak oczekiwanego przez nich doświadczenia, umiejętności, zaobserwowałem bardzo dynamiczną rotację pracowników. Dwa tygodnie wystarczyły żeby zobaczyć że zwalniają się dwie osoby, a po której rozmowie z innymi pracownikami zostałem poinformowany że też planują odejść z tej firmy, gdyż "jest nieciekawie". Zatrudnienie nowego pracownika bez przygotowania mu miejsca pracy również jest średnim podejściem, brak jakiejkolwiek możliwości pokazania czegokolwiek, ponieważ nie dostaniesz żadnych narzędzi do pracy. Na spory plus zasługują jednak pracujący tam ludzie, chętnie odpowiadający na każde pytanie, pomocni i mili.

anonim
Inne
 Pytanie
@K

Ojej, a ja chciałam słać aplikację do nich. A dlaczego tak ludzie się często zwalniają teraz? Wspominasz o tym, że "jest nieciekawie", ale w sumie to dużo mi to nie mówi. Odnośnie wdrożenia, to jak w takim razie taka nowa osoba ma się nauczyć obowiązków i później pracować? Bez narzędzi pracy choćby... Sam musi je sobie załatwić?

Ewa
Pracownik

Pracuje w tej firmie i jestem bardzo zadowolona. Firma daje możliwości rozwoju szkolenia, wyjazdy produktowe, dużo konkursów i bonusów. Bardzo dobry kontakt zarowno z Panią dyrektor jak i z Panem Prezesem Fijałkowskim, który uważa że niema złych pracowników. Wynagrodzenia dobre, premia Super, pełen socjal, ekipa zgrana zawsze można liczyć na starszych doświadczeniem kolegów. Najlepiej przyjść i samemu się przekonać

Renata
Inne
@Ewa

No to fajnie a powiedz mi premie to od czego zależą? Od wyników czy to premia uznaniowa?

Ewa
Pracownik
@Renata

Od wyników, zaangażowania jeżeli szef widzi że się starasz to docenia chęci, przecież nie zawsze można zrealizować plan w 100%

Aga
Kandydat
 Pytanie
@Ewa

Hej, to fajnie, a jaki socjal i o jakim dziale mówisz?

Renata
Inne
@Ewa

A czemu nie zawsze da się planu wyrobić? To przez klientów czy przez co?

Bbbb
Były pracownik
@Ewa

Jaki ten socjal, bo sobie nie przypominam żadnego, chyba Że mówisz o bonie na dzień kobiet do rossmana na 20 zł XD mydlenie oczu, myśle ze duża rotacja pracowników mówi o danej firmie.

Damian
Kandydat

A zajączek co by zrobił idąc tym świątecznym tropem? Było coś dla pracowników na Wielkanoc i z jakiego socjala można na co dzień korzystać? Szybko zleci, jak będą wakacje. Napiszesz, czy da się dostać w tym okresie dwa tygodnie urlopu, a może nawet dofinansowanie do wypoczynku?

Pracownik
Pracownik
@Bbbb

Bon raczej o wartości 40 zł oraz kwiaty dla każdej Pani, można korzystać z wspólnych wyjść do kręgielni oraz z kart Multi-sport, raz w roku organizowana jest impreza wraz z osobami towarzyszącymi dla Pracowników, premie na święta Bożego Narodzenia oraz paczki dla dzieci pracowników. Osoby zainteresowane korzystają również z imprez sportowych gdzie firma jest sponsorem. Oczywiście są osoby, które przychodzą i odchodzą jednak znaczna większość pracuje długie lata.

Ewa
Pracownik
@Damian

Ale po co te złośliwości raczej mówią o Tobie Nikt nikogo nie zmusza, jezeli jesteś niezadowolona poszukaj lepszej pracy.A ja robię to co lubię dogaduje się z wszystkimi mamy fajny serwis, super dział szkód i ubezpieczeń. Mam nadzieje ze znajdziesz prace która spełnia twoje oczekiwania.Aaaa i jeszcze jedno zając był w tym roku i nawet spory.

EDIT
Inne
@Bbbb

Dokładnie tak, rotacja i ciągle te same oferty pracy mówią same za siebie, szkoda bo wielka firma z potencjałem, ale trzeba zmienić podejście do pracowników.

Monika
Kandydat
@Pracownik

Te bony i kwiaty to rozumiem, że na dzień kobiet ? Ciekawe jest co piszesz o tych benefitach, bo każdy ma tu inne zdanie na ten temat, ile wynosi ta premia na Boże Narodzenie? A jakie wg Ciebie stanowiska są najbardziej rotacyjne i z czego to może wynikać?

anonim
Inne
@Ewa

O jakich konkursach mówisz? Na czym one polegają? I co można wygrać? Podasz stawki wynagrodzenia? Jest to możliwe? I w jakiej wysokości ta premia? ;p

xyz
Inne

duzo pytan o poprzednia prace i zarobki tam niz to co oferuja u siebie. malo inteligentne pytania podczas rekrutacji

Lara
Kandydat
@xyz

A na jakie Ty stanowisko próbowałeś dostac pracę? Pamiętasz konkretne pytania jakie padły na rozmowie? Nie dowiedziałeś się co firma ma do zaoferowania Tobie?

M
Kandydat
 Pytanie
@xyz

@xyz Nie zgadzam się z Twoją wypowiedzią, uważam że rozmowa rekrutacyjna, którą przeprowadzała Pani dyrektor była bardzo merytoryczna. Dowiedziałam się wszystkiego, czego chciałam. Może nie zadawałeś/aś pytań? Przyszły pracownik może i nawet powinien pytać o wszystko, na czym mu zależy podczas rozmowy rekrutacyjnej.

Tobi
Kandydat
@M

I dowiedziałaś się dokładniem jakie będą Twoje zadania oraz ile będziesz zarabiać? Czy takie rzeczy to już z ogłoszenia można się dowiedzieć? Proszę daj znać, czy to prosta, jednoetapowa rozmowa, czy znacznie bardziej rozbudowany proces i jakie tematy były poruszane?

M
Kandydat
@Tobi

@Tobi tak dowiedziałam się zarówno jakie są widełki zarobkowe na moim stanowisku jak i ile będę zarabiać na start. Jakie będą moje obowiązki itp. Jednoetapowa rozmowa. Otrzymałam też odpowiedzi na wszystkie dodatkowe pytania, które miałam - no ale trzeba po prostu pytać.

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Fijałkowski Stanisław Fijałkowski?

Exworker
Były pracownik

Dopiero po jakimś czasie doszło do mnie, że to nie problem w zarządzaniu ale w firmie. Wymaga gruntowej restrukturyzacji. Sporym plusem jest sprawna rekrutacja, przeprowadzanie badań oraz sama rozmowa która jest miła. Pani dyrektor w mojej opini na właściwym miejscu tak jak całe zaplecze administracyjno-kadrowe. Największym problemem jest sala sprzedaży. Zaczynając od braku przeszkolenia na start zerowych informacji zwrotnych. Łopatologiczne szkolenia produktowe z wydrukowanych ofert. Brak zaplecza treningowego i jednolitości. Tak jak każdy sprzedawca ma swój styl tak w tym miejscu brakuje standaryzacji. Sprzedawców można pomylić z klientem i odwrotnie. Brak komunikacji z serwisem i wieczne szukanie kluczyków. Najbardziej doskwierał mi brak wsparcia z strony starszych sprzedawców oraz spychologia obowiązków. Każdy kto przychodzi do pracy zaczyna od zamiatania, ale po czasie człowiek chce sprzedawać a nie może. Kilka zmarnowanych okazji bo "tak sie nie da" skąd to wezmę" albo mój ulubiony cytat "Bo jak kierowniczka zobaczy twój CRM to zobaczymy, najpierw to uzupełnij". Atmosferę na dole pogarsza tylko serwis z którym panuje "wiecza wojna" podjudzane tekstami "wy musicie zarobić na serwis" i odwrotnie. Gdy tylko pojawi się pytanie czy mają coś gotowe, czy mają kluczyki albo żeby coś przygotować to wywracanie oczami oraz ciekawe komentarze. Tak jak ktoś pisał przypomina to (usunięte przez administratora) czasy zakładowe. Reasumując i przychodząc do wniosków końcowych: na start bradzo dobrze oceniałem firmę. Lubiłem przychodzić szybciej i wychodzić później natomiast z czasem iskierka zapału, że naucze się czegoś nowego zgasała. Celowo nie poruszam kwestii zarobkowych bo to często indywidualna sprawa. dla mnie było wporządku tak samo z układaniem grafika oraz kontakt z kierownikiem. Reszta niestety do zmiany. Pozdrawiam.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka kariery w Fijałkowski Stanisław Fijałkowski? Czy trudno jest zdobyć awans?

Ewa
Pracownik
@Pytanie

Każdy ma szanse na awans pani dyrektor obserwuje mocne strony pracowników i pomaga w ścieżce kariery a co najważniejsze rozumie nas Rozumie ze każdy ma słabszy czas,choruje, ma problemy Zawsze można liczyć na zaliczkę Pożyczkę dofinansowanie okularów doksztalcanie Prezes tez zawsze wysłucha i pomaga szanuje swoich ludzi

1
były pracownik
Były pracownik
@Ewa

Stracony czas. firma na szkolenie daje kartki o samochodach na salonie byle coś o nich powiedzieć nic więcej a póxniej i tak dostajesz kopa w plecy i cześć. system szkolenia słaby. rotacja wysoka może teraz nie bo zostali sami stali pracownicy.

Ktos
Inne
 Pytanie

Najgorsze miejsce w którym wykonywałem pracę. Zero merytorycznych szkoleń. Nowych pracowników mają w poważaniu. Sprzedaż kilka samochodów to i tak Ci premii nie dadzą...bo ważniejsze jest poruszanie się po systemie niż podejście handlowe . Jeśli widzą, że jesteś dobrym handlowcem to zaraz znajdą sposób, aby Cie usadzic . Szukają młodych osób które nie mają nic do powiedzenia . (usunięte przez administratora) Salon nie ma nawet klimatyzacji ! Dla klienta to udręka...kierownictwo ? Nie można tego tak nazwać...totalnie nie nadająca się osoba .Krotko ? Nie polecam po całej lini ! Szukasz pracy ? Znajdziesz za takie same pieniądze wszędzie. Co do ludzi, byli wporzadku i tylko tyle.

4
anka
Pracownik
@Ktos

Wyssane z palca opowieści ;))

Olga
Inne
@anka

Dlaczego tak uważasz? Może ktos faktycznie miał takie doświadczenie. To chyba dobrze, że inni są ostrzegani.. Ty masz inne zdanie?

Gal
Pracownik
@Ktos

Fajne miejsce

Ewa
Pracownik
@Ktos

Jak można pisać takie bzdury, jeżeli jesteś dobrym pracownikiem to jesteś doceniany.A ja się staram żeby moi klienci zawsze byli zadowoleni i wracali

Emilia
Inne
@Ewa

To jak firma docenia tych dobrych pracowników? Ciekawa jestem, bo nie ma tutaj nic na ten temat. Może warto napisać żeby zrównoważyć te źle opinie skoro masz inne zdanie?

bb
Pracownik

+ Pakiet Multisport + Wypłata na czas + Premie + mozliwosc awansu + Ciekawe eventy (biegi, wypady na kręgle) + Super ekipa

Weronika
Inne
@bb

A co do tych premii to rozwiniesz proszę temat? Bo pisali kiedyś, że ich podobno nie dają. :( A jakie są wszystkie rodzaje i potencjalne widełki?

Bbbb
Były pracownik
@Weronika

Jak dostaniesz 100 zł za sprzedane auto to się ciesz ???? najniższa krajowa + premia która nigdy nie jest dobrze policzona i zawsze (usunięte przez administratora) na tej premii nigdy człowiek nie dostał tyle ile powinien.

Elżbieta
Inne

Cześć, ciekawe czy będą jeszcze jakieś rekrutacje. Bo rok temu szukali lakierników, myślałam że jeszcze coś znajdę, bo pomagam w szukaniu pracy jednej osobie. Z drugiej strony, dyskusja o pracy jest świeża tutaj. Może są oferty, a po prostu nie wstawiają już?

Pracownik
Pracownik
@Elżbieta

Pracowników szukają, doradca serwisowy, mechanik, elektromechanik, blacharz. Rozwijają serwis i poszukują chętnych do pracy.

Emilia
Kandydat
@Pracownik

A jak z wynagrodzeniem dla blacharzy? Konkurencyjne? Brat pracuje w innej firmie i może by sobie zmienił, ale fajnie byłoby znać stawkę zanim się zwolni z poprzedniej pracy

SLANG
Inne

Miła, merytoryczna obsługa likwidacji szkody, komfortowy samochód zastępczy, wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta.

Kasia
Inne

Szczerze nie polecam!!!!!!!!! Zakup nowego samochodu styczeń 2022 r. Początek bez zarzuty - jazda próbna z właścicielem i zapewnienie że obsłuży nas najlepszy sprzedawca. Owy sprzedawca sprzedawał pierwszy w życiu samochód ;) ale nie mam do Pani zastrzeżeń, była bardzo miła. Brak samochodów na rynku i tak powodował, że wybierało się z pośród tego co jest, więc nie miało znaczenia kto załatwia formalności. Dodatkowe usługi już na zdecydowanie słabym poziomie. Ubezpieczenie samochodu - obsługa fatalna, Pani obrażona, że klient o coś pyta i niestety prosi o zmianę oferty bo wybrana przez sprzedawcę nie spełnia jego oczekiwań - poziom obsługi zerowy, zachowanie jakby ktoś był w pracy za karę a klient wyraźnie przeszkadza w ciekawszych zajęciach. Kolejna usługa oklejanie dachu - podano tylko cenę bez specyfikacji, zakup opon - tylko cena i marka producenta, w obydwu przypadkach czas oczekiwania na ofertę bardzo długi. Zleciłam wymianę letnich opon przed odbiorem samochodu z salonu, opony zostały wymienione, spakowane do worka i pojazdu. Po 2 m-cach kiedy pojechałam na wymianę okazało się, że jedna z opon jest dziurawa (zakołkowana i umazana niebieskim klajstrem została szczelnie opakowana w worek) i tu firma Opel Fijałkowski pokazała jak wygląda rzeczywista obsługa klienta. Najpierw kontakt telefoniczny -bardzo utrudniony nawet na etapie sprzedaży. Nie można się dodzwonić bezpośrednio do pracownika, tylko na początek rozmowa z niekompetentną i wścibską Panią, która ma za zadanie spławić klienta. Oczywiście mechanik, który wymieniał opony miał drugą zmianę, a cały dział sprzedaży był na szkoleniu. Dopiero po kolejnym telefonie i niestety zapewnieniu że sama znajdę nr telefonu do właściciela zadzwonił do mnie kierownik sprzedaży. Bez zbędnych szczegółów ... skończyło się na telefonie dyrektora sprzedaży i odkupieniu ode mnie kompletu opon. Wysłuchałam jak ważny jest dla Pani klient a przede wszystkim jego opinia wystawiana dla producenta samochodu i jakie firma ma procedury - szkoda tylko że jest to tylko teoria. W praktyce straciłam cały dzień na telefonie rozmawiając z niekompetentnymi pracownikami, dla których ważniejsze od uczciwości jest zniechęcenie klienta do reklamowania nierzetelnie wykonanej usługi - o straconych nerwach nie wspomnę. Oczywiści kiedy przyjechałam zwrócić opony na salonie nie było nikogo z działu sprzedaży i musiałam łapać jakiegoś mechanika, żeby zakończyć sprawę. Firma na "wciśnięciu" mi zniszczonej opony zyskała może 300 zł, faktycznie straciła dużo więcej. Mimo, że otrzymałam zwrot pieniędzy za cały komplet opon to fakt, że zostałam (usunięte przez administratora) pozostaje faktem. Samochód kupiłam jako fabrycznie nowy - rok produkcji 2022 co dla zwykłego człowieka oznacza, że jest on nieuszkodzony a ewentualne jego wady nie zostaną ukryte. Nauczka z kontaktu z firmą Oplel Fijałkowski - nawet kupując coś fabrycznie nowego zachowuj się tak jakbyś kupował coś od sprzedawcy, który chce Ci "wcisnąć" bubla. OSTROŻNOŚĆ I PRZEDE WSZYSTKIM OSTROŻNOŚĆ.

Jakub
Pracownik
@Kasia

Przecież to jest portal go work. Czyli opinie jak się pracuje w takiej firmie. A nie opinia na temat samej firm i obsługi klientów.

SHE
Pracownik

Pracuje w tej firmie kilka lat. Zmiany sa widoczne gołym okiem na lepsze. Pani dyrektor robi wszystko co w jej mocy, żeby stworzyć zgrana ekipę, wychodzi na przeciw pracownikom, a każdy problem stara się rozwiązywać indywidualnie. Mozna liczyć na kolegów z działów jak i na kadre kierownicza.Jesli się starasz, jest to widoczne na premii. Daj coś od siebie, nie plotkuj, pracuj sumiennie, a zostanie to docenione:)

Ewa
Pracownik

Sprzedaż, ale myślę że u nas jest fajnie i w każdym dziale.

Aga
Kandydat
 Pytanie
@Ewa

A Social jaki? Bo to ważne.

bajka
Pracownik

Polecam zatrudnienie w tej firmie. Kompetentna Pani dyrektor, fajna atmosfera, dobra współpraca między pracownikami, zarobki ok., jasne zasady.

Renata
Inne
@bajka

To fajnie. A powiedz mi czy organizują wam jakieś szkolenia? Można się tu fajnie rozwijać? :)

Enka
Pracownik
@Renata

OCZYWIŚCIE jest możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji niezbędnych do pracy na danym stanowisku. Firma inwestuje w ludzi , zdobywasz wiedzę i masz narzędzia do pracy . W krótkim czasie mam zrobione dwa ważne szkolenia i kolejne już zaplanowane a to motywuje do dalszego rozwoju i pracy

pracownik
Pracownik
@bajka

zgdadzam sie, możliwość rozmowy, rpzyjazna atmosfera, wsparcie dyrekcji

Nikt
Były pracownik
@Enka

Ciekawi mnie ile Ci zapłacono ale jak mocno chcesz się przychlebic Dyrektorce za takie pochwały. Prawda jest taka że tu miodu nie ma! Jesteś jako pracownik traktowany z górki. Dyrektorka i Prezes mają swoje wizje na świat. Dla Dyrektorki jesteś produktem a na Prezesa złodziejem że chcesz pieniądze na wypłatę

przem0
Pracownik

Pracuję w tej firmie już dłuższy czas i jest serio ok. Fajna atmosfera, niezłe zarobki i jasne warunki polecam!!

Bogdan
Inne
@przem0

No i super że jesteś zadowolony bo to tylko na plus. Niezłe zarobki to jakie? Ze 4 tysiące na rękę zarobię? Podasz widełki żebym wiedział czy warto aplikować?

pracownik
Pracownik
@Bogdan

zależy na jakim stanowisku jestes, zarobki sa ruchome jest mozliwosc wykazania sie i zarobienia na swoja premię, na swoim przypadku moge powiedzieć, ze premia zawsze na plus

Elżbieta
Inne
@pracownik

To ile można przeciętnie zarobić?

Zostaw merytoryczną opinię o Fijałkowski Stanisław Fijałkowski - Rybnik

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fijałkowski Stanisław Fijałkowski?

    Zobacz opinie na temat firmy Fijałkowski Stanisław Fijałkowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Fijałkowski Stanisław Fijałkowski?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 13 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Fijałkowski Stanisław Fijałkowski
Przejdź do nowych opinii