Zatrudniają wszystkich jak leci na pozycji principal engineer lub nawet senior. Ludzie co ze storagem nie mieli nic wspólnego nagle zostają ekspertami. Szef HR ledwie duka po angielsku. Na spotkaniach nikt nie rozumie o co mu chodzi, konsternacja i zakłopotanie na twarzach ludzi z innych sitów. Kultura silos dominuje.
Firma totalny chaos, pracuje ponad 15 lat a tak źle zorganizowanych inżynierów, kolesiostwa i udowadniania że jesteś głupi to sobie nie wyobrażałem. Jest zakaz zgłaszania problemów, zakaz naprawiania problemów, zatrudniają ludzi a potem nie wiedzą co oni mają robić. Niby idealnie dla niektórych, bo zarobki dobre jednak praca wysoce odmóżdżająca. Większość starych pracowników nie rozumie podstaw jakości oprogramowania.
Jesteś w stanie określić jakimiś widełkami te zarobki, skoro mówisz o nich, że są dobre? :) Na pewno trochę by mi to rozjaśniło. Poza tym, dlaczego twierdzisz, że praca jest wysoce odmóżdżająca? Wyjaśnisz to jakoś, bo nie bardzo rozumiem? :) Dzięki z góry za odpowiedź, przyda się, zanim tutaj zaaplikuję :p
Czy pracodawca Dell motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Zatrudniają wszystkich jak leci na pozycji principal engineer lub nawet senior. Ludzie co ze storagem nie mieli nic wspólnego nagle zostają ekspertami. Szef HR ledwie duka po angielsku. Na spotkaniach nikt nie rozumie o co mu chodzi, konsternacja i zakłopotanie na twarzach ludzi z innych sitów. Kultura silos dominuje.
Jaki dress code obowiązuje w Dell?
Firma totalny chaos, pracuje ponad 15 lat a tak źle zorganizowanych inżynierów, kolesiostwa i udowadniania że jesteś głupi to sobie nie wyobrażałem. Jest zakaz zgłaszania problemów, zakaz naprawiania problemów, zatrudniają ludzi a potem nie wiedzą co oni mają robić. Niby idealnie dla niektórych, bo zarobki dobre jednak praca wysoce odmóżdżająca. Większość starych pracowników nie rozumie podstaw jakości oprogramowania.
zapomniałem jeszcze o rzucaniu ludźmi jak workiem ziemniaków z dnia na dzień przenoszą ludzi z jednej "mini firmy" w korpo do innej, tak samo jak pomiędzy pseudo scrum teamami, bo agile jest tylko na papierze..
Jesteś w stanie określić jakimiś widełkami te zarobki, skoro mówisz o nich, że są dobre? :) Na pewno trochę by mi to rozjaśniło. Poza tym, dlaczego twierdzisz, że praca jest wysoce odmóżdżająca? Wyjaśnisz to jakoś, bo nie bardzo rozumiem? :) Dzięki z góry za odpowiedź, przyda się, zanim tutaj zaaplikuję :p
Jakie są warunki zatrudnienia w Dell?
Pracowalem cztery miesiace jako support na sluchawkach. Szkolenie trwalo tydzien, bardzo merytoryczne, czulem sie przygotowany do pracy. Atmosfera w porządku, supervisorzy pomagali w doszkalaniu juz po podpieciu, ludzie też fajni, ale moze po prostu miałem farta. Reszta jak to na sluchawkach - duzy zapierdziel, kolejki klientów na linii, przerwy 10 minutowe co 2 godziny, umowa na zlecenie. Stawka calkiem niezla i praca zdecydowanie bardziej przyjemna niz na sprzedażówce np w jakiejs kablowce, ale po kilku miesiacach na sluchawkach czlowiek ma dosc. Tak czy siak nie żałuję, pozytywne doświadczenie i zyskalem duzy szacunek do frimy Dell pod kątem ich obslugi klienta. Polecam jako prace dorywcza. Pozdrawiam.
Jakich pracowników firma poszukuje? Jake uprawnienia są niezbędne?
A czego się spodziewales a psik każdy chory tutaj zapierdziela i to ścieżki nie raz zdąży się przerwać a psik co do pracy bombowa fajne laski bardzo oferują dużo rzeczy po pracy nawet zonate pozdrawiam.
Wiele tu opinii klientów i użytkowników sprzętu Dell, a mało osób pracujących w warszawskim Dellu... Czym to jest spowodowane? Obstawiam, że to duża firma, stąd dziwi w sumie niewielka aktywność. Czy ktoś ostatnio próbował dostać się do pracy w tym miejscu? Pytam, bo na swojej stronie www mają dość rozbudowaną zakładkę Kariera: https://jobs.dell.com/?~ck=mn i ciekawa jestem, jak wygląda rekrutacja w Dellu.
Komputer Vostro 3670 niedawno zakupiony od początku się wieszał, trzeba było wyłączać przyciskiem głównym i włączać także praca beznadziejna. Servis DELL tylko diagnostyka sterowniki i żadnej pomocy. Po 10 razach uruchomieniach i 6 zawieszeniach całkiem padł. Diagnoza wymiana płyty głównej i dysku SSD. I tu ogromne rozczarowanie!!!! firma DELL Polska naprawia nowy komputer częściami używanymi nie wiadomego pochodzenia podobno regenerowanymi. Druga wymiana płyty podobno ,,NOWA" i też wadliwa. Przestrzegam !!! przed kupnem i servisem Dell Polska. Kupując nowy sprzęt na samym starcie klient jest już w plecy bo z chwilą jakiejkolwiek naprawy wkładają stare części a co z wydanymi pieniędzmi za nowy sprzęt ?. Widać że DELL prowadzi politykę aby za wszelką cenę na gwarancji sprzęt działał nieważne czy na starych czy nowych częściach. Po naprawach gwarancyjnych na bazie starych części jest większe prawdopodobieństwo, że sprzęt się szybciej popsuje. Stanowczo odradzam kupno komputerów DELL.
Generalnie dobra firma jako pracodawca więc i na forum nie ma zbyt często opinii o ludzie zadowoleni spokojnie pracują.
Jeśli chodzi o samo produkt, może nie jest zły - natomiast ja trafiłam na wadliwe urządzenie od początku i przechodząc do sedna chcę was ostrzec jeśli zamierzacie zakupić urządzenie tej firmy. Nie wiążcie się w żaden sposób z firmą DELL. Są to (usunięte przez administratora) jednym słowem. Odesłałam urządzenie do naprawy - po 3-4 tygodniach, później po przeszło miesiącu i tak ciągle do pewnego czasu, sama kontaktowałam się co się dzieje, ponieważ nie dostałam żadnego telefonu związanego z naprawą sprzętu. Okazało się jak to przekazała mi jedna z konsultantek: "że nie wiedzą, gdzie jest moje urządzenie, kolejnym razem, że zostało gdzieś po prostu odesłane do innej miejscowości, a jeszcze innym razem, że powinnam go mieć u siebie". Zgłosiłam sprawę na KPP gdzie wyszły do Firmy DELL ponaglające maile w sprawie mojego urządzenia. Nikt nie raczył odpisać, natomiast po dwóch miesiącach nagle dostałam telefon od kuriera, że ma dla mnie przesyłkę, ale nie zna adresu dokładnie - zabawne, prawda. Okazało się, że dostałam nieswoje urządzenie, nieswoją fakturę - pomijam, że gorsze parametry urządzenia. Skontaktowałam się z Panem, którego tablet posiadałam, ale zostały mu już zwrócone pieniądze, gdyż miał identyczną sytuację z tym, że firma Dell sama przyznała się do błędu i zaproponowała rozwiązanie sprawy. Następnie - nie mogłam z nikim skontaktować się - a chciałam zwrócić nieswoje urządzenie. Chodziłam do Rzecznika Praw Konsumenta, następnie złożyłam zawiadomienie na KPP oraz sprawą zajęła się prokuratura. Wtedy po okresie prawie 8-9 miesięcy od całego zajścia ktoś postanowił się ze mną skontaktować jakby nie można było wcześniej i zaproponowali mi rozwiązanie - czyli zwrot kosztów, ale zanim o tego doszło musiałam się napracować i wymusić od nich to. Sprawa zwrotu też trwała ponad miesiąc. Od czasu zwrotu pieniędzy do dnia dzisiejszego minęło około 3 miesiące. Dostałam telefon, że w ramach rekompensaty - podkreślam - rekompensaty, iż wgl. nie korzystałam z urządzenia (dodaję, że na początku zaraz również było odsyłane do serwisu, następnie się zepsuło) dostanę nowe urządzenie. Sobie pomyślałam - super - cieszę się, przy czym zapytano mnie czy zakończę lub zakończyłam już sprawę toczącą się w ich imieniu. Słysząc taką propozycję powiedziałam, że podpiszę dokumenty toczącej się nadal sprawy i przystanę na ich propozycję. ( Również płaciłam przez okres 24 miesięcy internet więc wspomniałam o tym przez telefon - do konsultanta z DELL, że miło w takim razie, że będę miała nowe urządzenie, bo też ponosiłam koszty za internet - dodaję telefon z samej firmy Dell co również mnie zszokowało). I jak miałam rację ... dokumenty kończące sprawę dotarły do nich, gdzie oznajmiłam, że niczego więcej nie oczekuję - ale efektem tego było to, że kontakt się urwał. Posiadałam maila do osoby, która kontaktowała się ze mną w sprawie reklamacji więc pozwoliłam sobie napisać. Oczywiście teraz firma Dell udaje, że takiego kontaktu nie było i, że jednym słowem pewnie coś sobie wymyśliłam - na to wychodzi, ale świadkiem rozmowy było kilka osób. Nie przyznają się wgl., że ktokolwiek dzwonił, przystając, że to niemożliwe. W każdym razie - ostrzegam Państwa przez jakimkolwiek zakupem w Firmie Dell !!! Nie traktują poważnie swoich klientów i nikt z Państwem się nawet nie skontaktuje jeśli podobna sytuacja będzie miała miejsce, chyba, że tak jak w moim przypadku zajmie się tym Prokuratura.!!! Zraziłam się do samej firmy, bo przeszłam z nimi dużo i będę odradzać każdej osobie, która tylko będzie planowała zakup urządzenia od Firmy DEll lub w innym sklepie tej marki. Uważajcie - bo w razie awarii urządzenia pieniędzy nie odzyskacie, a kontakt z nimi jest niemożliwy !!!
Jest wiele stron, na których można zostawiać opinie o produkcie, obsłudze i serwisie. Ten portal jest dedykowany innym sprawom. Czy tak ciężko niektórym to pojąć?
Na stronie firmy znalazłam 19 aktualnych ofert pracy w Polsce https://jobs.dell.com/search-jobs/?orgIds=375&ascf=%5b%7b%22Key%22%3anull%2c%22Value%22%3anull%7d%5d Czy ktoś z aktualnych lub byłych pracowników mógłby się podzielić informacjami, jakim pracodawca jest Dell? Czy warto tam aplikować?
Proszę o kontakt kogoś kto pracował w Dellu dość długo przed 2010 rokiem.
Widzę, że poniższe opinie pochodzą głównie od klientów firmy - są ona również bardzo ważne, bo także składają się na obraz danego przedsiębiorstwa, ale może ktoś z obecnych lub byłych pracowników dell chciałby coś powiedzieć na temat tego pracodawcy i warunków, jakie oferuje? Zachęcam do podzielenia się swoją opinią! Będzie ona bardzo ważna dla osób zainteresowanych podjęciem pracy w tym miejscu.
Kontakt e-mail z Dell ZEROWY. Na moje e-maile nie odpowiadają. Kontakt telefoniczny porażający...Konsultant się "konsultuje" z kierownikiem, ja wiszę na linii, licznik bije a ja płacę. Efekt: podniesienie ciśnienia... Sprawa dotyczy: Dell Service Request: Reference # 17338738105 Service Tag: J9BPHD2. Monitor U2515H buczy. Pierwszy raz przysłano mi monitor o rok i 8-mcy starszy od reklamowanego, więc następnego dnia kurier zabrał go do Dell. Nastała cisza. Po kolejnym kontakcie z BOK przysłano mi monitor nieco młodszy, ale starszy o ROK od mojego, który reklamowałem... Oczywiście monitor z "gatunku" Refurbished, który mogłem kupić dużo taniej. Refurbished. Reklamacja ciągnie się od 24 listopada br. i końca nie widać. Proszę o pomoc - do kogo mam zadzwonić lub napisać, aby zakończyć tę ciuciubabkę. Z góry serdecznie dziękuję: Aleksander Ciszewski c.aleksander@wp.pl
Tak dobrze się pracuje, że nie ma jużczasu na pianie?
@Ona wie kto.......to poważne oskarżenie. Czy możesz jednak opisać tą sytuację? Czy nie zgłaszałaś nigdzie tego wcześniej? Warto było to zgłosić.
Tak tak ..... wiadomo o kim mowa???????????????? fasilities jedno słowo.
Wiadomo o kim mowa humorki..... płacze całe biura się śmieją. Ale koleżanka podobno
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Dell?
Zobacz opinie na temat firmy Dell tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Dell?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!