Opinie o Atlanta Poland S.A.
Powiem tak ,rozwiązanie umowy z Tym pracodawca było najlepszym co mogłem zrobić. Pozdrawiam
A mozesz powiedziec cos wiecej? Dlaczego umowa zostala rozwiazana? Czy to prawda, ze w firmie kuleje wdrozenie nowych pracownikow?
Umowę rozwiązałem sam. Atmosfera niezbyt fajna....jeden drugiego "sprzedaje " przy byle okazji wyżej. Niektórzy tak Ci pomogą że wszyscy o tym wiedzą ....więc często są to niedźwiedzie przysługi. Święte krowy nie do ruszenia a tym bardziej skrytykowania bądź wytknięcia ewidentnego błędy. Zawsze będzie to wina "nowych " innych ale nie tych świętych krów. Firma zatrudnia niestety niezbyt rozgarniętych ludzi...bo takich dostaje od firmy zewnętrznej a później tłumaczenie się dlaczego czegoś się nie zrobiło lub zrobiło źle...a na to wpływu się nie ma skoro są tacy podwładni. Ciężko dogadać się z niektórymi z innych działów ,każdy uważa iż jest najważniejszy i jego praca jest również najważniejsza. Brak organizacji pracy ,jedna rzecz potrafi się zmienić kilka razy na godzinę i człowiek głupieje. Wdrożenie nowych pracowników...hmmm zależy kto będzie uczyć ,są tacy którzy przekazują wiedzę ,opiekują się nowym pracownikiem ale są tacy którzy tego nie robią. Skoro w skali roku odeszło trochę brygadzistów i ciągle są szukani...no to coś musi znaczyć. Wszystko fajnie ,pięknie na okresie próbnym później tak różowo nie jest.... Aha pierwsze 3 miesiące mimo tego co mówią robi się za gola pensje ,podstawę. Ostatnia rzecz ...grafik powinien być znany na początku miesiąca tutaj często grafik był ustalany np w piątek o 12....na TYLKO tydzień do przodu. Ciężko cokolwiek zaplanować ponieważ nie ma jasnego czytelnego grafiku ,można np robić 2 tyg z rzędu nocki...a np święte krowy żadnej...takie są moje odczucia . Jeśli ktoś chce niech spróbuje i sam zobaczy czy jest ok czy też niestety nie . Pozdrawiam i życzę sukcesów.
---
Atlanta Poland z pomocą dla lokalnych szpitali
Firma Atlanta Poland - właściciel marki Bakal, która jest wiodącym producentem bakalii i zdrowych przekąsek, wsparła Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku. Swoją pomoc przekazała również do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku. Łącznie personel medyczny dwóch placówek otrzymał 5000 maseczek, 800 litrów płynu dezynfekującego.
Firma Atlanta pochodzi z Gdańska, natomiast we Włocławku ma swoją drugą siedzibę jak i zakład konfekcyjny. Przedsiębiorstwo pragnie okazać wsparcie i szacunek lokalnej społeczności. Dlatego też zdecydowała się na pomoc placówkom tych miast. Produkty pomocowe zostały przygotowanie na podstawie wiedzy o obecnych potrzebach wspomnianych szpitali. Produkty zostały dostarczone w tym tygodniu.
,,Mamy świadomość, jak trudny jest obecny okres dla służby zdrowia. Z problemami zmagają się nie tylko szpitale zakaźne, ale również placówki przyjmujące pacjentów z innymi schorzeniami. Koronawirus wymógł więc na wszystkich podwyższone standardy sanitarne. Jesteśmy po rozmowach z jednostkami administracyjnymi szpitali - wiemy, że najbardziej potrzebnymi produktami są obecnie maseczki i płyny dezynfekujące. To właśnie te produkty przekażemy do szpital w Gdańsku i we Włocławku” - komentuje Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland.
---
Chyba HR fimy objely nowa strategie i naklaniaja pracownikow do wystawiania dobrych opinii ???? trudnonwoerzyc w ich rzetelenosc, gdy widac, ze to nie jest naturalny efekt. Moze lepiej skupic sie na prawdziwej poprawie jakosci pracy, niz na opinii na go worku?
Nikt nikogo nie namawia w firmie do pisania pozytywnych ocen. Miedzy sobą na poziomie biur może rozmawiają i jedna druga nakręcają, żeby pisać pozytywne oceny A potem dumna po firmie chodzić jedna z druga potrafią. Teraz żeby zdobyć awans nie musisz mieć dużo doświadczenia. Wystarczy co innego.
Miałam przyjemność pracować w Atlancie w Gdańsku, jestem pozytywnie zaskoczona miłą i przyjazna o raz pomocną atmosferą. Nie wszędzie spotyka się by prezes pierwszy mówił dzień dobry, a tutaj tak jest. Jeśli mogę komuś polecić prace na pierwszy raz to tylko Atlanta. Wiadomo, jak w każdej firmie są jakieś minusy, ale w Atlancie były na tyle małe, że nie wpływały na pracę w biurze. Serdecznie Polecam. Pani z HR zawsze miła i pomocna :)
Chyba z inna „Pania z HR” rozmawialas bo ta teraz to wszechwiedzaca i najmądrzejsza a czlowieka to z gory traktuje. Kiedys bylo lepiej.
Skoro od negatywnych opinii wymaga sie konkretow, to od pozytywnych tez wymagajmy. W jakim dziale pracowałaś Anonimku? Skoro bylo tak dobrze, to czemu rozstalas sie z firma? Cóż dla mnie "dzień dobry", czy to Prezesa, czy zwyklego pracownika, to tylko i wylacznie przejaw dobrego wychowania.
Rozstałam się z firmą, bo koszty dojazdu mnie zjadały, gdyby nie to, to nie zrezygnowałabym z pracy. Po za tym chyba nie muszę udzielać informacji w jakim dziale pracowałam. Napisałam, że biuro i to powinno wam wystarczyć Szanowni państwo. Zresztą wydaje mi się, że od tego są opinie by podzielić się swoimi wrażeniami z pracy. Moje są pozytywne po tym czasie.
Jeśli Pani z HR się zmieniła to jest mi ogromnie przykro. Poprzednia była naprawdę miła i pomocna
Anonimku, panie z Hr, to chyba sie kilka razy zmienily na przestrzeni 2-3 lat, wiec ciezko ocenic, czy mowisz o obecnej, czy nie, moze zdradzisz cos wiecej? Czy dawno to bylo?
Pani (usunięte przez administratora)juz nie wspolpracuje z firma. Moim zdaniem to nie byla owocna wspolpraca i a ona sama nie wzbudzala zaufania wsrod pracownikow. Panie z HR poprzednie (no moze oprocz pani (usunięte przez administratora)) jak i obecne ogarniete i znajace sie na swojej robocie.
Anoninku, czy usuniete zostało moje imie z Twojego komentarza? I czyje imoe podałaś jeszcze?
Zauważyłam, że z reguły osoby zostawiają negatywne opinie. Moja opinia o firmie jest pozytywna. Dlaczego? Pracuję w firmie od kilku lat. Poznałam bardzo fajnych ludzi :). Cieszę się, gdy mogę rano z nimi porozmawiać przy kawie, zjeść wspólnie lunch. Lubię też nasze małe i duże święta. Teraz mój kontakt jest ograniczony, bo pracuję zdalnie i bardzo ubolewam nad tym :(. Jestem świadoma, że wspólnie tworzymy ten klimat. Kolejny atut to wyzwania w firmie, sporo się już tutaj nauczyłam. Co było i jest dla mnie szczególnie ważne - wsparcie wśród innych (w różnych sprawach od zawodowych po prywatne!). Lubię to co robię, z kim pracuję i do tego mi za to płacą na czas. Czego chcieć więcej?? Polecam!!!
Jestem na stażu od kilku miesięcy w tej firmie . Uważam, że o każdej firmie można mówić dobrze lub źle , to zależy od własnego charakteru i chęci pracy. Mogę szczerze powiedzieć że bardzo się cieszę że trafiłam do tej firmy. W moim dziale panuje miła i rodzinna atmosfera . Wiele ciekawych obowiązków adekwatnych do posiadanych umiejętności . W razie niejasności zawsze ktoś pomoże . Z całego serca polecam ;)
Przede wszystkim życzymy Państwu zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności.
Niech te Święta będą wyjątkowym początkiem czegoś dobrego.
Pozdrawiamy.
Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Dlaczego pracownicy na wózkach widłowych i pracownicy magazynów nie mają u was w tych cięzkich czasach maseczek ochronnych z odpowiednimi filtrami ? Robocie na szlabanach ankiety itd a nie dbacie o swoich pracowników?
Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za Pana opinię podyktowaną troską o innych. W tych trudnym dla wszystkich czasie, to bardzo miły i empatyczny gest. W tej nowej dla nas sytuacji zostały wprowadzone działania prewencyjne, które mają na celu rozproszyć ryzyko zakażenia koronawirusem u naszych pracowników i klientów. W związku z tym (jak Pan słusznie zauważył przed wejściem do firmy każda z osób ma wypełnić ankietę, a także Pracownik Ochrony dokonuje pomiaru temperatury. To tylko część wprowadzonych działań antyepidemicznych w naszej firmie, jest ich znacznie więcej. Nawiązując do tematu maseczek ochronnych, to trudno jednoznacznie określić, jak powinno być. Biorąc pod uwagę oficjalne stanowisko Ministerstwa, opublikowane na oficjalnej stronie www.gov.pl, to „NIE zaleca się noszenia maseczek ochronnych przez osoby zdrowe! Maseczki ochronne powinny nosić osoby chore, osoby opiekujące się chorymi oraz personel medyczny pracujący z pacjentami podejrzewanymi o zakażenie koronawirusem.” Pozdrawiamy, Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Witam. Chciałem zapytać jak chronicie swoich pracowników przez wirusem ? Widziałem osoby na załadunku, które wychodziły z biur w maseczkach a operatorzy i pracownicy magazynów bez masek? Jak to jest, że na wejściu do firmy wypełnia się ankietę a o swoich nie dbacie? ;) Pozdrawiam.
Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za Pana opinię podyktowaną troską o innych. W tych trudnym dla wszystkich czasie, to bardzo miły i empatyczny gest. W tej nowej dla nas sytuacji zostały wprowadzone działania prewencyjne, które mają na celu rozproszyć ryzyko zakażenia koronawirusem u naszych pracowników i klientów. W związku z tym (jak Pan słusznie zauważył przed wejściem do firmy każda z osób ma wypełnić ankietę, a także Pracownik Ochrony dokonuje pomiaru temperatury. To tylko część wprowadzonych działań antyepidemicznych w naszej firmie, jest ich znacznie więcej. Nawiązując do tematu maseczek ochronnych, to trudno jednoznacznie określić, jak powinno być. Biorąc pod uwagę oficjalne stanowisko Ministerstwa, opublikowane na oficjalnej stronie www.gov.pl, to „NIE zaleca się noszenia maseczek ochronnych przez osoby zdrowe! Maseczki ochronne powinny nosić osoby chore, osoby opiekujące się chorymi oraz personel medyczny pracujący z pacjentami podejrzewanymi o zakażenie koronawirusem.” Pozdrawiamy, Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Byłam na rozmowie, pani z hr bardzo słaba-nie miła, wręcz niesympatyczna. Nie polecam.
Na jakie stanowisko aplikowałaś? Napisz dokładniej, co miało wpływ na Twoją opinię o rekrutacji do Atlanta? Czekam na szczegóły.
Jaki Oddział Gdańsk czy Włocławek. Na jakie stanowisko aplikowałaś? Czym uraziła Ciebie osoba z HR?
RR rozumiem, że rozmowa nie poszła skoro tak piszesz bo nie dowiedzieliśmy się nic o firmie tylko o Twoim żalu do Pani z HR. Napisz coś więcej albo idź na wypłakiwalnie.
Jak się oczernia trzeba podać szczegóły a jak nie masz odwagi bo boisz się o (usunięte przez administratora) to nie pisz bzdur
Cześć, czy mógłby ktoś mi opisać jak wygląda praca na stanowisku laboranta? Warunki, wypłata, atmosfera oraz godziny pracy?
Gdyby było źle to jestem pewny, że forum by wrzało. Patrząc na tak małą aktywność wydaje się zupełnie inaczej.
Kupiłem mleczko cytrynowe w czekoladzie TO JEST (usunięte przez administratora) to jest NIESMACZNA chemia WIĘCEJ TEGO NIE KUPIĘ jeśli możesz to przekazać swoim przełożonym , pozdrawiam .
Na stronie pracodawcy znalazłem interesujące ogłoszenie na pracownika magazynowego. Według oferty zapewniają atrakcyjne wynagrodzenie +możliwość awansu i wzrostu wynagrodzenia już w pierwszym roku pracy, Na jakim poziomie wynagrodzenie realnie mogę się spodziewać? Będę wdzięczny za opinie.
Nie polecam pracy na magazynie. (usunięte przez administratora). Na awans nie ma co liczyc. Brak systemu magazynowego, skanerow i komputerow. Wszystko robione recznie na papierze jak za krola swieczka. Jeden wielki balagan i baaardzo slaba placa. Kierownicy siedza tylko w biurze i nic nie robia. Pracowalem tam kilka miesiecy, ale szybko znalazlem lepiej platna robote. (usunięte przez administratora)
Pracownicy sami nie wiedzą, byłem tam chwile i pytałem. Na temat wynagrodzeń się nie rozmawia także powiem Ci tylko, ze kokosów nie zarobisz a sama pensja nie jest warta obowiązków które musisz wykonywać.
jak to w magazynie: samochód służbowy Kia ceed ale nowy wiec ok, przerwa, kawa, herbata, owoce za darmo. Szkolenia z asertywności i komunikacji. Prosta ścieżka awansu … magazynier - kierownik - menedżer -
Niestety nie mam dobrego zdania o firmie. Pracowałam w niej dwa lata - o dwa za duzo. Pracownicy którzy sa w firmie od 20 lat uwazający sie za ,,Bogów''. (usunięte przez administratora) Bardzo wiele młodszych osób odchodzi z (usunięte przez administratora) braku komunikacji. Nie polecam (usunięte przez administratora).
Byłem kilka dni temu na rozmowie,bardzo chamskie zachowanie.
Co masz na myśli pisząc "chamskie zachowanie"? Jak przebiegała rozmowa? Na jakie stanowisko?
Robert widzę Twój wpis z 03.10,(nawet tej samej godziny) i rozumiem , że nic konkretnego się nie dowiemy. Ależ ta odmowa pracy Cię musiała urazić skoro Cię tak długo trzyma. Idź do przełożonej/go tej z HR, powiedz co Ci leży na sercu i daj ludziom się czegoś więcej dowiedzieć na temat pracy w tej firmie a nie spamujesz.
Zastanawiam się, jak to jest możliwe by "o tej samej godzinie pisać"-Wojt-masz racje siedzi z kawą i patrzy na zegar-nie ośmieszaj się. Widać,że albo macie słabe hr bo opinia o tym przewija się już od dawna albo koleżanka-koleżanki nie lubi i wstawia takie posty (bardziej jestem za opcją pierwszą). Zamiast wypisywać takie głupstwa jako wojt zrób porządek:)
Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za Twoją opinię, Jednocześnie jesteśmy bardzo zaniepokojeni gorzkimi słowami i zarzutami, obok których nie możemy przejść obojętnie, a tym bardziej wobec takich zarzutów być obojętnym. Żeby móc poprawić jakość rekrutacji i samopoczucia kandydata po rekrutacji, bardzo prosimy o szczegółowy opis zdarzenia na adres: rekrutacja@atlantapoland.com.pl . Dzięki tym informacjom będziemy mogli znacznie podnieść poziom rekrutacji, a może nawet dokonać zmian w całym jego procesie. Pozdrawiamy, Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Odpowiedzi są dość puste i nic nie wnoszą, może warto zamiast nich skupić się na poprawie jakości pracy w firmie Atlanta Poland SA
Witam czytam wasze opinie i zgadzam sie , ze jest to 100 % prawdy zarzad ma chyba klapki na oczach ze nie widzi co sie w (firmie ) dzieje rotacja wielka narzedzia do pracy (usunięte przez administratora)
Niestety, biuro widzi lub nie chce widzieć sytuacji na magazynie, czy produkcji. Co nie znaczy, że w biurze jest lepiej,(usunięte przez administratora) narzędzia też nie zawsze i dla każdego są.
Atlanta Poland Bardzo dziękujemy za opinię. Cenimy konstruktywną krytykę, jednak nie możemy biernie przyglądać się nieprawdziwym informacjom na temat funkcjonowania naszego przedsiębiorstwa. Zanim wyciągniemy jakiekolwiek konsekwencje musimy dokładnie zbadać całą sytuację. Aby mogło to nastąpić, prosimy o szczegółowe opisanie sytuacji i przesłanie jej na adres info@atlantapoland.com.pl. Pozdrawiamy, Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Zgadzam sie prawda w oczy kole moze kiedys w koncu tym na gorze spadna klapki i zainteresuja sie jak sie zyje tym maluczkim. (usunięte przez administratora)
Atmosfera w tej firmie pozostawia wiele do życzenia. Pracownik pracownikowi wilkiem. Ciągłe napięcia, stres, obgadywanie za plecami, afery z powodu bzdur, zachowania rodem z przedszkola to tylko wierzchołek góry lodowej. Zero wsparcia ze strony przełożonych. Kiepskie wdrożenie do pracy. Ale za to wymagania ogromne. (usunięte przez administratora) Ci, ktorzy sa w laskach „góry” otrzymuja peany na swoja czesc, niekoniecznie z powodu kompetencji. Najwazniejsze, zeby rzucac innym kłody i dbac tylko o swoje cztery litery, a biada ci, jesli masz wlasne zdanie i glosno je wyglaszasz. (usunięte przez administratora)
Nie trudno się zgodzić z poniższym wpisami. Ja mam doświadczenie w pracy w biurze, niestety są lepsi i gorsi pracownicy, podział ten jednak nie polega na ich kwalifikacjach, czy umiejętnościach, tylko na trzymaniu się z szefostwem i donoszeniu mu, plotkowaniu. Jeśli dasz palec oni wezmą cała rękę, jednak nie licz na wdzięczność czy docenienie że strony kierowników, zarządu. Osobiście nie polecam, na święta przeterminowane produkty w prezencie, na codzień nie wiesz co Cię czeka. Dobrzy pracownicy są doceniani dopiero gdy chcą odejść, choć nie zawsze, przecież można zatrudnić kogoś nowego. Jedyny plus tego miejsca, choć chyba niedoceniany przez kadrę kierownicza, to niektórzy ludzie, którzy mają dużą miłość do tej pracy, jednak coraz mniejszą do panujących tam warunków.
Po raz pierwszy, w życiu dodaję opinię dotyczącą Pracodawcy, jednak ta firma *zasługuje* w całej swej krasie.... Niekończące się obietnice, ciągłe kłamstwa, ogromna rotacja pracowników, wieczne zmiany zdania (nawet po kilka razy na godzinę a praca już dawno wykonana) brak współpracy między działami, problemy z wynagrodzeniem, zawiść między pracownikami, to tylko wierzchołek góry lodowej. Nie polecam, szkoda życia i nerwów... Taka dygresja: im bardziej się starasz, im więcej dajesz od siebie tym gorzej Cię potraktują....
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Atlanta Poland S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Atlanta Poland S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Atlanta Poland S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 5 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!