Opinie o Amplifon Poland Sp. z o.o. w Łódź

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Amplifon Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Amplifon Poland Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Produkcja wyrobów i artykułów medycznych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Amplifon Poland Sp. z o.o. w Łódź

Ania P.
Inne
 Pytanie

Cześć. Mam pytanie do osób które w ostatnim czasie przeniosły się z konkurencyjnej firmy na A. Czy jesteście zadowoleni, jaka atmosfera pracy, czy wasza sytuacja finansowa poprawiła się? Amplifon intensywnie poszukuje pracowników online, miałam już kilka razy propozycję żeby się przenieść, ale wolałabym nie wpaść z deszczu pod rynnę.

Basia
Pracownik
 Pytanie
@Ania P.

Aniu a do jakiego miasta chcesz przejść? Albo chociaż napisz w jakim obszarze.

Protetyk
Pracownik
@Ania P.

Nie radze. Ja się przeniosłam z firmy konkurencyjnej do Amplifonu. Na start dostałam taką podstawę jaką chciałam, ale i tak żaluje swojej decyzji. Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma.. Słaby jest tutaj w moim odczuciu marketing, niektóre pomysły i współpraca z lekarzami. Dużo trudniej robi się tutaj plany i często nie jestem w stanie ich w ogóle wyrobić. Zostaje mi zatem sama podstawa, a tam mimo, że miałam niższą podstawę to przy zrobionym planie to i tak więcej miesięcznie zarabiałam.

Podpisuje się pod tym
Pracownik
@Protetyk

Niestety to prawda, też jestem zawiedziona. Najsłabsza firma na rynku.

Klient
Inne

Mam pytanie z innej beczki. Jestem klientem jednego z oddziałów w województwie łódzkim. I kilka razy zdarzyło mi się że w godzinach pracy sklepu a raz to godzina 14 nieraz 15 sklep jest zamknięty. A powinien być czynny do 16. I to zdarzyło mi się nie raz.

Jaga
Pracownik
@Klient

Jestem pracownikiem z innego miasta i u mnie też się zdarza, że oddział jest zamknięty bo muszę pójść do banku, na wizytę domową do pacjenta itp.

pracownik
Pracownik
@Jaga

Pracownicy nie tylko pracują w oddziale ale też muszą wyjść za oddział i wtedy zdaża się ze jest zamknięte i wisi kartka. Ktoś musi iść do banku, na pocztę czy do Pfronu. A raczej nikt w środku dnia jak jest największy ruch nie zamknie oddziału na godzinę i nie wyjdzie tylko robi się to na koniec dnia gdy jest mało pacjentów.

Drogi Kliencie
Pracownik
@Klient

Dlatego Drogi Kliencie prosimy zapisywać się na wizyty na godzinę, wtedy uniknie się kolejek lub sytuacji, że protetyk jest na wizycie domowej.

Nie rozumiem
Pracownik
 Pytanie

Nie rozumiem dlaczego usuwają ten wpis. Przecież stanie na stoisku w Kauflandzie to jest najlepsza akcja marketingowa wg naszej góry. Nie chcą się przyznawać że szefowa marketingu traktuje protetykow jak gorszy sort? Ludzie się z nas śmieją a powinnismy budować szacunek do nas jako do specjalistów

Nie pożądana opinia
Inne
@Nie rozumiem

Haha po raz 3 mój komentarz został usunięty. Więc zabawa trwa dalej ;) Protetyka nie mogło być w oddziale bo rozdawał ulotki pod Kościołem lub na bazarze albo stał w Kauflandzie. Dyplomowani protetycy muszą wychodzić z oddziału i robić za marketingowców i hostessy.

Pacjent
Inne
@Klient

Dzień dobry. Ja jestem pacjentką wysłaną od lekarza na badanie słuchu do oddziału w Bielsku-Białej. Na ulicy 11- listopada Do 19.10.2023 jest nieczynne - pisze kartka. Proszę zadbać o personel i może zatrudnić kolejne osoby aby nie zamykać punktu na czas urlopu. Bo jest taka konkurencja, że można przebierać i wybrać to co komu pasuje. Pozdrawiam Krystyna.

anonim
Inne
@Nie pożądana opinia

Ha, tego jeszcze nie słyszałem. Czy ktoś to może potwierdzić? Czy serio do obowiązków protetyków należą tego typu akcje marketingowe? I do tego organizowane w godzinach przyjęć, przez co czas dla ewentualnych pacjentów jest dodatkowo ograniczony?

Megi
Pracownik
@Pacjent

Pani Krystyno, niczego Pani nie straciła. Amplifon akurat to najsłabsza firma protetyczna na rynku, nie dość że nie kryją swojego ciśnienia na sprzedaż to jeszcze psują reputację prawdziwych protetyków na rynku. Myślę, że gdziekolwiek indziej Pani się uda to wyjdzie Pani na tym znacznie lepiej.

1
Konkurencja
Inne
 Pytanie

Dokładnie, mamy jakieś wsparcie, co w tym złego, że robimy akcje w Kauflandzie? Przecież super, że możemy się pokazać i komuś pomóc, zawsze ktoś się znajdzie i będzie wdzięczny, że w końcu może lepiej slyszec. To samo ulotki, a to jakaś nowość? Od lat byly ulotki, hostessy i inne źródła marketingowe. Dobrze, że jest na to budżet. A jak każda firma musi się pokazać, że istnieje tylko my docieramy do starszej grupy docelowej a nie na tik toku.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Do których opinii nawiązujesz? Jak tak czytam te ostatnie to głównie cos od pacjentów się znalazło i właśnie zapytania od osób chyba zainteresowanych pracą? z czego to wynika, że są chętne? Jest jakiś sygnał o wprowadzonych zmianach?

amplifonka
Inne

Drogi Protetyku Słuchu jeśli jesteś nim z krwi i kości omijaj firme .. która uważa , że zdobędzie pacjenta „przytulającego 100 ze śmiesznego programu „ Protetyk Słuchu jest wysyłany do kauflanda żeby pozsykał sobie tam pacjentów … Szanujący się Protetyku w twoim obowiązku jest sprawdzenie firmy która roznosi ulotki czy one faktycznie zostały rozniesione … nigdy nie będzecie dobrym pracodawcą na rynku bo na takie rzeczy trzeba zasłużyć ..

protetyk słuchu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

2 etapy

Pytania

Dlaczego wciąż szukamy negatywów?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta - praca w TERMACH
Zamość
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetolog / Asystent Lekarza
Świętochłowice
Job Point Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetyczka
Jarosławiec
Health Resort & Medical SPA Panorama Morska
(30 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Nie klientka
Inne
 Pytanie

W ramach finansowania z NFZ odbyłam wizytę w jednej z toruńskich przychodni laryngologicznych. W gabinecie wykonano badanie słuchu oraz sporządzono audiogram, lecz mi go nie wydano. Pomimo stwierdzenia ubytku słuchu nie otrzymałam również zlecenia na dofinansowanie z NFZ do aparatu słuchowego. Laryngolog wręczył mi natomiast ulotkę reklamową firmy Amplifon Poland Sp. z o.o. na której podpisał się i przystawił swoją imienną pieczątkę, prawdopodobnie po to, by protetyk wiedział, kto podesłał klientkę. Lekarz wykreślił też wszystkie wymienione placówki, za wyjątkiem jednej znajdującej się przy ul. Mickiewicza w Toruniu. Wystawienie zlecenia na dofinansowanie aparatu słuchowego z NFZ uwarunkował złożeniem zamówienia w w/w salonie. Jak mogę podejrzewać nie zachował się tak, wyłącznie z bezinteresownej sympatii do wybranej placówki. A skoro ograniczył mi możliwość wyboru firmy, wbrew obowiązującemu prawu i prawdopodobnie oczekuje tam prowizji, to wątpliwym wydaje się, aby we wskazanym przez niego miejscu zaproponowano aparat słuchowy w cenie rynkowej. Może włodarze Amplifon Poland Sp. z o.o. zechcą się ustosunkować do tego co napisałam i odpowiedzą publicznie na 2 proste pytania? 1.Jak Państwo sądzą, czy kuszenie lekarzy prowizją, aby szantażowali pacjentów, zmuszając do wizyty we wskazanym przez siebie salonie jest jedyną skuteczną metodą na osiągnięcie sukcesu w biznesie? 2. Jak ma się do tego co opisałam, zdrowa konkurencja i etyka zawodowa, czy tak ten biznes powinien funkcjonować? Ciekawa też jestem opinii z innych firm oferujących aparaty słuchowe, czy takie działanie jest powszechnym w tej branży?

1
Ciekawy
Inne
 Pytanie
@Nie klientka

Czy do Twojej opinii zadanych we wpisie pytań ktoś z władz firmy udzielił Ci jakiś wyjaśnień?

Kandydat
Kandydat

Mam pytanie ile zarabia protetyk słuchu i czy trzeba mieć kierunkowe wykształcenie by u was pracować czy wystarczy jakiś kurs

anonim
Inne
@Kandydat

Hmmm chyba to prawo wskazuje, czy potrzebne jest odpowiednie przygotowanie, tak mi się wydaje. Ale no w sumie ciekawe pytanie. Ja od siebie dodam pytanko, to nam ktoś hurtowo odpowie. Czy Protetyk tutaj ma tu pensję stałą miesięczną? Czy ma tylko prowizje/pieniądze od osób, które obsłuży? Jak rozliczenie wygląda?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Amplifon Poland Sp. z o.o. możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku Konsultant Ds. Obsługi Klienta?

Kandydat
Kandydat

Czy trzeba mieć wykształcenie kierunkowe żeby być asystentem protetyka

Kandydat
Kandydat

Czy trzeba mieć wykształcenie kierunkowe żeby pracować jako asystent

anonim
Inne
@Kandydat

Nie wiem, ja tu tylko za pracą się rozglądam. Ważne chyba, na ile uwagi poświęcają na szkolenia, co nie? Na ile uczą od podstaw tego zawodu? Ktoś coś nam tu wyjaśni?

NIE
Inne
@Kandydat

Jako asystent nie musisz mieć wykształcenia kierunkowego. Podczas pracy przejdziesz szkolenia, które przygotują Cię do pracy :) aczkolwiek zawsze firma "zachęca" do podjęcia nauki, można tez podpisać umowę, że firma Ci zasponsoruje studia/studim lub kursy

Wiktoria
Inne

Kiedyś często dawali oferty na konsultanta ds. obsługi klienta. Czemu od dawna nic nowego nie ma, ciągle zajęte stanowisko? Niezależnie od tego, może można wiedzieć chociaż, czy jest tam opcja pracy z domu obecnie?

1
Kinia
Pracownik
@Wiktoria

Wiktorio nie da się być konsultantem czy też asystentem zdalnie. Pomagasz protetykowi w codziennych zadaniach, przy obsłudze pacjenta. Praca jest tylko stacjonarnie.

Agata
Inne
@Kinia

Aaaa, a ja np myślałam, że na stanowisku konsultanta tutaj to bardziej telefoniczny i mailowy kontakt z klientem. Czy w takim razie konsultant musi mieć jakieś specjalne wykształcenie tutaj? Czy raczej szkola ludzi, żeby mogli asystować?

Kinia
Pracownik
@Agata

Pracujesz pod okiem protetyka i wdrażasz się w zawód. Do tego są szkolenia wewnętrzne oraz firma sponsoruje szkołę w której zdobywasz zawód. Oczywiście kontakt z klientem telefoniczny, e-mailowy oraz na żywo :)

Marzena
Inne
@Kinia

Brzmi to całkiem dobrze. Ta szkoła jest po godiznach pracy? Wyniki w nauce są do wglądu szefostwa? Ciekawa jestem jak to technicznie wygląda. Czy w jakiś sposób naciskają na dobre oceny

Protetyk
Pracownik
@Marzena

Nikt na Ciebie nie naciska i nie sprawdza ocen. Jesteśmy dorosłymi ludźmi i nikt nie będzie kazał przynosić Ci indeksu z ocenami. Uczysz się aby podnieść kwalifikacji i uzyskać uprawnienia do wykonywania zawodu protetyka. Szkoła jest w weekendy. Oczywiście trzeba się uczyć, nasz zawód jest zawodem medycznym i związany z najnowszymi technologiami. Na początku jest ciężko, dużo wiedzy do wchłonięcia, potem już jest trochę łatwiej, ale zawód daje naprawdę dużo satysfakcji. To nie jest zwykła praca, ale praca z misją bo pomagamy ludziom słyszeć.

Ilona
Inne
@Protetyk

Ja to jestem ciekawa czy po podniesieniu kwalifikacji na jakieś podwyżki albo awanse można liczyć? Czy jak to tu wygląda po takiej szkole? Doceniają jakoś to zaangażowanie w naukę zawodu?

Protetyk
Pracownik
@Ilona

Oczywiście zdajesz wewnętrze egzaminy i masz większy procent od sprzedaży. A sam tytuł protetyka robi z Ciebie osobę z dyplomem i na rynku pracy masz szansę zarabiać więcej. A jak będziesz dobra to i dobrze zarobisz.

Protetyk
Były pracownik
@Ilona

Nie można. Awanse w tej firmie to rzadkość. Jeżeli będziesz robić budżety, to coś tam dorzucą do pensji, ale szału nie ma, ostatnio bardzo poskąpili.

Budżety
Pracownik
 Pytanie
@Protetyk

Tylko te budżety coraz trudniej robić. Robisz podnoszą, nie robisz też podnoszą. A wsparcia brak. Jedynym pomysłem marketingu jest przyjmowanie dziadków z wnukami. Pełen profesjonalizm. Czy wy tam na górze wiecie na czym polega badanie słuchu i praca protetyka?

Awans
Pracownik
 Pytanie
@Protetyk

Z tymi awansami to nie przesadzajcie, jesteś protetykiem i na kogo byś chciała awansować? To nie kwestia firmy, ale specyfiki zawodu. Czy dentysta ma problem, ze jest dentysta i nie awansuje? Jedyne z czym mogę się zgodzić to fakt, że firma nie szuka kierowników regionalnych we własnych zasobach. Może jakiś protetyk chciałby zostać RKSem, a szuka sie kierowników z zewnątrz jakby nieznajomość branży była atutem. Jeśli chodzi o pensje to też się zgodzę powinny być wyższe, jesteśmy w końcu specjalistami i powinniśmy być dobrze opłacani

Alka
Inne
@Protetyk

Czy to wiąże się z lojalką? Jak pracownik robi szkolenia za pieniądze firmy, to potem musi X lat tu pracować by to odpracować? Jest taki dokument??

Lidzia
Inne
@Awans

Czyli jak zatrudniają tutaj protetyka to tak jest i nie zmienia się stanowiska? A kierownikiem regionalnym można zostać nie znając w ogóle branży i nie mając doświadczenia? Ile aktualnie zarabiasz?

Pracownik
Pracownik
@Lidzia

Od czasu kiedy w firmie zmienił się Prezes ( też nieznający niestety branży) to zostali zatrudniani regionalni, którzy też nic nie wiedzą o tej branży. I tam, gdzie statystyki się zgadzają to jest w miarę ok, a tam, gdzie są problemy to nikt nikomu nie pomaga. Zero człowieka, empatii, pomysłów.. Smutne, ale prawdziwe. Kiedyś było inaczej. Regionalni, którzy byli jednocześnie dyplomowanymi protetykami słuchu, rozumieli dużo więcej ze swojego doświadczenia i dawali wskazówki, po prostu potrafili pomóc. Ponadto wiedzieli, że połowa sukcesu to laryngolog, który też pomagał w dużym stopniu wysyłając do oddziału swoich pacjentów. Było inaczej i nie ma co łudzić się, że to wróci. Ryba psuje się od głowy.

Nadia
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Nikt nikomu nie pomaga, to mało przez brak wiedzy i znajomości branży zniechęcają do pracy protetyków, którzy jeszcze coś wiedzą. Drodzy zarządzający firmą czy nie widzicie ile osób się ostatnio zwolniło, ile punktów stoi zamkniętych? Jest ogromny problem z zatrudnieniem nowych protetyków, wolą pracować w innych korporacjach, albo odejść z branży. Poziom regionalnych, zwłaszcza w niektórych rejonach jest po niżej krytyki, zamiast wspierać i pomagać przeszkadzają w pracy. Poziom kultury to jakaś tragedia. Ani wiedzy o protetyce, ani umiejętności zarządzania i motywacji pracowników.

Agnes
Pracownik
@Nadia

Kierownicy regionalni w tej firmie nie mają żadnej wiedzy o protetyce słuchu i o pracy z klientem w oddziale. Są to ludzie tylko od dopytywania ile się sprzedało aparatów ,robienia tabelek i wysyłania ich do swojej przełożonej pani (usunięte przez administratora) Najbardziej chętni są na premie, które zgarną za naszą pracę , to samo prezes i cały zarząd.

Karola
Inne
@Protetyk

Znacie konkretny %? Znaczy, ile odliczają ze sprzedaży i dają pracownikom? Jest w umowie wpisany konkretny % czy jest ona zmienny??

były pracownik
Były pracownik
@Nadia

Niestety to prawda, nie ma żadnych szkoleń branżowych, nie ma integracji zespołu, nie ma wsparcia merytorycznego- oprócz tego, że pracownicy wspierają się sami na wzajem. Cel działania bywa niejasny, kierownik daje polecenie służbowe by skupić się wyłącznie na jednym celu, by potem ktoś inny rozliczał Cię z innych zadań, których rzekomo miałeś nie wykonywać. Nie pomaga dialog, bo nikt nie słucha żadnych argumentów. Z dnia na dzień człowiek staje się zbędny i nie wie nawet z jakiego powodu. W mojej opinii od jakiegoś czasu jakoś usług wyraźnie spada, bo nie dba się o pracowników. Coraz więcej oddziałów stoi pustych, a osoby, które chcą pracować są traktowane jako wyrobnicy i zapchaj dziury, na zasadzie "nie wiemy co z tym zrobić, więc idź pracować jeszcze tam i tam"

Eryk
Inne
@były pracownik

Piszesz, że nie pomaga dialog, że nikt nie słucha żadnych argumentów. Co konkretnie masz na myśli. Czy jeśli protetyk ma zastrzeżenia do pracy kierownika, to gdzie może w tej firmie szukać pomocy i autentycznego wysłuchania? Możesz taż zakreślić, jakie były zarobki, pod koniec Twojej tam pracy i jaki był powód pożegnania się z firmą?

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Eryk

W firmie bardzo się zmieniło od pewnego czasu. Ja nie miałam problemów, by dogadać się z samym kierownikiem regionalnym. Problem tkwił wyżej w braku zarządzania. Co do zarobków to też zdecydowało o moim odejściu, były słabe. Dla specjalisty z wieloletnim doświadczeniem, wykonującym plany sprzedażowe wychodziło ok. 4 tys. A samo wykonanie planu niejednokrotnie było prawdziwą walką, bo jak zrobić plany, mając kilku klientów miesięcznie?

@proi
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Firma twierdzi, że jest w niej cudowna atmosfera, ciekawe gdzie? Chyba tylko pomiedzy nami w małym gronie, albo w siedzibie, gdzie jest obowiązkowe włażenie sobie(usunięte przez administratora) Kasa... najniższa krjowa, pomocy brak, zero szkoleń, a marketing kuleje(usunięte przez administratora) wymagania i plany z kosmosu. (usunięte przez administratora)

2
Ktoś
Pracownik
@@proi

Nie wiem czy regionalni powinni być protetykami, wydaje mi się że dogłębne wejście w temat wystarczy żeby zrozumieć specyfikę naszej pracy. Pracuję na południu Polski i u nas nie ma mobbingu, więc nie można generalizować. Jest ciężko, bo pracujemy w korporacji i myślę, że wszyscy odczuwamy presję realizacji planów - od nas przez regionalnych, aż po głównego szefa , który mial odwagę zwolnic tempo swojego życia. Jeżeli jest Ci tak źle to też spróbuj coś zmienić a nie wylewaj żale na goworku i nie obrażaj ludzi. Mnie też boli, że więcej sprzedaży w mojej pracy a mniej medycyny ale pracuje w korpo a nie np w przychodni i muszę to zaakceptować. Jeżeli poczuję, że nie daje już rady, to pójdę w ślady naszego już byłego szefa. Ale na pewno nie będę anonimowo obrażać przełożonych, bo to dobrze nie świadczy o człowieku.

Ja
Pracownik
 Pytanie

A Ty możesz obrażać? I wysyłać ludzi do psychiatry? Problem w tym, że nikt nie rozwiązuje problemów i ludzie są sfrustrowani. Wiele osób z firmy nie potrafi nawet odebrać telefonu od protetyka, który dzwoni bo ma z czymś problem, to się tyczy zwłaszcza wspomnianego marketingu. Dostałeś pracę w oddziale, przesadzony plan do realizacji, zero marketingu i radź sobie człowieku. Obsługuj pacjentów, których sobie sam sprowadzisz do oddziału, a im lepiej będzie Ci szło to tym większy plan do realizacji dostaniesz. Tak abyś w następnym miesiącu nie dostał premii. W jednym masz rację może rzeczywiście czas pomyśleć o zmianach. U nas w regionie szykują się kolejne zwolnienia.

Natalia
Pracownik
 Pytanie
@Ja

Jeśli byś wyartykułowała rzeczy, które Ci nie pasują w bardziej stonowany sposób byłoby więcej przestrzeni do dialogu, a zamiast tego urządzasz ataki personalne. Nie rozumiem jakie znaczenie ma to kto jakie nosi torebki w kontekście tego jak Ci się pracuje w firmie? Jedyne połączenie jakie widzę to celowe sprawianie komuś przykrości. Nie obrażam, bo nie uważam że pójście do psychiatry jest czymś obraźliwym, a wręcz pomocnym :) skoro dajesz rady kierownikom to proszę o radę jak mają się zachować względem pracownika, który obraża swoich przełożonych na forum? Nie pasuje to droga wolna.. po co siać taki jad?

ekspert
Pracownik
 Pytanie
@@proi

to może aplikuj na regionalnego? Prześlij cv i list motywacyjny do HR, jest szansa, żeby coś zmienić w swoim życiu. Firma rośnie więc pewnie niedługo będą kolejne oddziały i kolejne regiony. Pamiętam czasy, kiedy była dyrektorka była protetykiem i regionalne też - wtedy ledwo firma się trzymała, a nie rozwijała w takim tempie jak teraz. Ta firma wyciąga za uszy wszystkich, których tylko może awansować - wiele z kierowników oddziałów jeszcze niedawno zaczynało jako asystent. Pokaż, że potrafisz to z pewnością nie będzie to też najniższa krajowa.. Przykro się to czyta, widać, że bardzo Cię coś boli i masz w sobie dużo żalu. Pomyśl jednak gdyby o Tobie ktoś coś takiego w przyszłości napisał, jakbyś się czuła? Nie życzę Ci tego, ale wszystko co dajemy zawsze do nas wraca. A ten czas na pisanie komentarzy i nazwijmy wprost - bejtu, można lepiej wykorzystać, choćby nawet na naukę języka by porozumieć się z nową szefową jeżeli udałoby Ci się awansować na regionalną.

Protetyk
Pracownik
 Pytanie
@ekspert

Droga asystentko pisząca tak pełny złości ale i frustracji i nerwów post, powiem Ci coś z lat doświadczeń. Też tak zaczynałam jak Ty, od asystenta, do szefa oddziału. Przeżyło się zmianę dyrektorów, zmianę dyrektorów sprzedaży, iluś regionalnych, zmiany w marketingu i innych działach (pozdrawiam Eksperta! Znam sytuację o której piszesz i zgadzam się w 100%). Jednak działałam i uczyłam się, by zmienić swoje stanowisko. Robiło się tyle samo wtedy co i dziś, ale miałam CEL w głowie, być najlepszą w tym, co robię. Bywało różnie, ale cisnęłam na swoje, wiele to wymagało i nie miałam siły nawet siąść i pisać czegokolwiek gdziekolwiek po pracy, bo miałam inne zajęcia (w tym szkołę potem również). Najlepiej siąść i czekać, aż co? Samo spadnie? Nie wierzę, że jak coś umiesz, protezujesz, to nie poszłaś wyżej w szczeblach? Chyba z własnej woli tylko. Osobiście nie rozumiem potrzeby, żeby regionalny był protetykiem, a na co mnie to? Mam w firmie 100 oddziałów i świetnych protetyków, mam do kogo zadzwonić i się poradzić. Regionalnych ma 100 innych zadań i ważne, że zna się na sprzedaży, psychologia klienta jest taka sama, tylko produkt się zmienia (pracowałam w różnych miejscach i branżach). Nie potrzebują doświadczeni pracownicy trzymania się kierownika jak mamusinej spódnicy, tylko kogoś, kto pomoże podbramkowo. Ja im nie zazdroszczę pracy, w życiu bym się nie zamieniła! Dziś regionalni robią znacznie więcej, niż kiedyś, a mam porównanie. Chcesz, zgłoś się, trenuj, użeraj się, siedź na spotkaniach w przeróżnych godzinach i bądź, kiedy Cię potrzebują, nawet o 22:00. Weź pod skrzydła ponad 20 oddziałów i 40 pracowników. Jeśli masz zażalenia, a masz prawo, zgłoś gdzie trzeba w firmie, mów oficjalnie, nie na (pozornie) anonimowym forum, bo cóż, ale bardzo łatwo dziś sprawdzić, kto kim jest...Masz problem, walcz o swoje, chcesz więcej kasy, pracuj ciężko, ucz się, walcz o awans.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@@proi

Południe na kierownika nie narzeka, nie słyszałam o takich sytuacjach, więc nie uogólniaj. Nie musi byc protetykiem, ważne ze inne rzeczy ogarnia, jest naprawdę spoko. KR robią ile mogą, głową muru nie przebiją! Sama wiesz, jak się nieraz człowiek napracuje i bardzo chce, a efekty różne, bo zależy to od wielu czynników. Narzekasz na swojego? To zgłosić do centrali, miej dowody na to, co piszesz

Ktoś inny
Pracownik
 Pytanie
@ekspert

Jeżeli ktoś awansuje na stanowisko w którym zarządza ludźmi to wypada znać język swoich pracowników. Może niech nowy prezes się wykaże i nauczy polskiego? Bo jak pisał poeta Polacy nie gęsi, swój język mają. Kiedyś nas rusyfikowano, germanizowano, a dziś wystarczy zatrudnić się w konspiracji.

1
normalna
Pracownik
@Ktoś inny

ja bym jeszcze wprowadziła zakaz przyjazdu do naszej piastowskiej ziemii wszystkich obcokrajowców. W ogóle firmy powinny być tylko nasze polskie. A prezesem powinna być osoba, która najlepiej włada naszym pięknym jezykiem.

1
Chyba nie
Pracownik
@Pracownik

Chyba kierownik sam o sobie pisze...południe a dokładnie południowy zachód ma najmniej kompetentnego i nieszczerego kierownika od lat. Zero pomysłów, zero pomocy. Jedynie co potrafi to odpalić komp i przeczytać cyfry, następnie zadać sto pytań dlaczego i zrzucać winę na wszystkich dookoła. Jeśli robi plany to tylko dlatego że my robimy same te sprzedaze, czy jest czy go nie ma nic by to nie zmieniło, a tylko atmosfera by była lepsza. Jeśli chodzi o centrale to nic nie potrafi tam dla nas załatwić. Facet się do niczego nie nadaje w mojej i nie tylko mojej opinii. Jeździć po sklepach i pisać maila to każdy potrafi.

Nie do końca
Pracownik
 Pytanie
@Chyba nie

"Jeśli robi plany to tylko dlatego, że my romimy same sprzedaże " - a w innych regionach to kierownicy reg. robią plany? Jesteśmy dorośli i nie musimy mieć bata nad sobą żeby zarobić dla siebie pieniądze. Bo przecież po to przychodzimy do pracy. Ja tam doceniam fakt, że nie tworzy stresującej atmosfery, że doceni, że wykaże troskę o zdrowie pracownika gdy są z tym problemy.

Chyba nie
Pracownik
 Pytanie
@Nie do końca

Widzę, że po prostu nie rozumiesz...nie rozróżniasz "bata" od "pomocy"? Wsparcia merytorycznego? Przeszkolenie zeby lepiej sprzedawać? Załatwienia z marketingu pewnych rzeczy? Z tego co rozmawiam z koleżankami inni kierownicy sami załatwiają screeningi w przychodniach. Przypomnij mi kiedy ten cokolwiek sam załatwił? Nie przypominam sobie, przynajmniej nie u mnie i z tego co rozmawiam, nigdzie nie było takiej sytuacji.

Nie do końca
Pracownik
@Chyba nie

Od szkoleń mamy kogoś innego w firmie. Pierwsze słyszę, żeby kr szkolił kogoś. Ale ok, jeżeli hejtowanie i wylewanie agresji sprawia Ci radość, to cieszę się, że moglamCi pomóc i sprowokować bys kolejny jad wylala. Ja mam inne zdanie co do kr i mam do tego pełne prawo.

Chyba nie
Pracownik

Lubienie nie ma tu nic do rzeczy. To jest praca a nie spotkania towarzyskie i spijanie sobie z dziubków.Jest coś takiego jak kompetencje. Sprawdź w słowniku co to znaczy. Pozdrawiam i miłej pracy!

Protetyk od lat
Pracownik

MadkooBooosko co to za personalne wycieczki. Piszesz o czyimś wielkim ego, ale sama odbierasz wszystko personalnie. Dziewczyny oceniły kierownika, no niestety nie tylko pracownik jest oceniany przez przełożonego, ale i odwrotnie. Kadra zarządzająca jest słaba w tej firmie, to my z poziomów oddziałów ciągniemy firmę za uszy. Na przekór braku wsparcia od kierowników i marketingu. A tak swoją drogą to co ten kierownik ma w kompetencjach, bo mnie to bardzo ciekawi. Bo jakiego tu tematu nie poruszymy to nie należy do kompetencji kierownika. A jakie są kompetencje protetykow, bo protetyk to powinien przyjmować pacjentów i realizować plany, a nie robić marketing.

Grażyna
Kandydat
 Pytanie

Jaka wypłata dla asystenta protetyka słuchu ?

Asystent na nie
Pracownik
@Grażyna

Najniższa krajowa.Nie polecam.Za te pieniądze można znaleźć pracę wszędzie.W amplifonie pracujesz nie tylko jako asystent ale też jako call center,sprzątaczka, kasjer,marketingowiec, magazynier.Lepiej szukać pracy gdzie indziej o nie dać się wykorzystywać, bo tu robisz wszystko za marną kasę.

Doma
Inne
@Asystent na nie

Wow, aż tyle zajęć. A jak wygląda przygotowanie pracownika, aby spełniać te obowiązki np. jako marketingowiec? Firma jakkolwiek uczy tych obowiązków, czy pracownik jest zdany na siebie?

1
Asystent
Pracownik
 Pytanie
@Asystent na nie

Magazynier? Hahahaha a jaki magazyn masz w sklepie? A towar jaki ciężki...malutkie aparaty słuchowe. Nie przesadzaj. Tak, za najniższa krajowa możesz wszędzie Znaleźć pracę, w żabce, w warzywniaku, tam przecież jesteś super kasjerka i nic Cie nie obchodzi...

Kandydat
Kandydat

Czy są u Was jakieś szkolenia jeśli ktoś nie jest wyspecjalizowany w tym kierunku

Klient
Inne

Mam pytanie dlaczego w jednym z sklepów w województwie łódzkim kiedy pojawiam się czasami po godzinie 15 już sklep jest nieczynny a podobno czynny do 16

Klient
Inne
 Pytanie
@Klient

Mnie również zdarzyła się kiedyś taka sytuacja w Łodzi, ale była informacja wywieszona na szybie, także bez problemu. A tam jest wtedy jakaś informacja wywieszona, że sklep danego dnia jest czynny do 15.00? ????

Monia
Kandydat
 Pytanie

Czytam wszystkie opinie dotyczące Polski Zachodniej i chciałabym dowiedzieć się czy coś się zmieniło, czy jest już lepiej ? Widzę ogłoszenia do pracy i jestem w fazie namysłu .

Protetyk
Pracownik
@Monia

Nic się nie zmieniło, oprócz tego, że dobrzy pracownicy się pozwalniali, a szykują się kolejne odejścia. Proszę przemyśleć i pamiętać, że w dzisiejszych czasach nikt nie porzuca pracy, jeśli w niej wszystko odpowiada. Mało kto zmienia pracę, jeśli jest choć w połowie zadowolony.. Skoro ludzie odchodzą to o czymś to jednak świadczy.

Jola
Inne
@Protetyk

Taki oficjalny powód zwolnienia to jaki podają pracownicy? Firma zdaje sobie sprawę dlaczego odchodzą? Skąd wiesz że szykują się kolejne odejścia? Tak pracownicy mówią?

Protetyk
Pracownik
@Jola

Najważniejszym powodem jest brak wsparcia dla juz istniejących oddziałów. Są bardzo skupieni na otwieraniu nowych oddziałów. Otwierają kolejne oddziały tam gdzie juz coś jest i jest słaba sprzedaż. Zatrudniają ludzi bez przeszkolenia i kwalifikacji za większe pieniądze niz protetykow z dyplomem. Starym pracownikom nie dają podwyzek, ściągają nowych bez kwalifikacji za wyższe stawki. Jest to bardzo słabe.

1
To prawda
Pracownik
@Protetyk

Tylko Ci odkupieni pracownicy szybko się ulatniają. Jak ktoś pracował w innej firmie to ma porównanie. Na początku wydaje się, ze zrobiliśmy dobry biznes , ale po kilku miesiącach okazuje się, ze jest jeszcze gorzej i ze człowiek trafił z deszczu pod rynnę.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witam, mam pytanie jak się pracuje na na Lubelszczyźnie w Amplifonie? Jakie jest kontakt z dyrektorem i ogólna atmosfera w firmie, na jakie zarobki można liczyć, czy plany są do osiągnięcia?

Protetykpracownik
Kandydat

W Zachodniej Polsce jest taki nowy kierownik od jakiegoś czasu, pół roku będzie. Ludzie mu uciekają z oddziałów, zwalniają się, facet ma przerost formy nad treścią, (usunięte przez administratora) zero kultury osobistej, tak się nie da pracować, to nie fabryka. Czekamy aż firma coś z tym zrobi. Ludzie omijajcie z daleka pracę w oddziałach na zachodzie polski(usunięte przez administratora)

Pracownik
Były pracownik
@Protetykpracownik

To prawda. Stosuje metody jak w korporacjach stosowano wiele lat temu. Praca, ale przez lęk. Dużo mówi, ale niekoniecznie dobrze. Chce się pokazać w firmie, ale wzbudzając jednocześnie strach i niepewność w swoich podwładnych ( bo niestety, ale tak ich traktuje). W firmie gdzie tak ważne jest zrozumienie drugiego człowieka i empatia w stosunku do klienta, kierownik o którym mowa nie stosuje tego wśród swoich pracowników, ludzi kochających tę pracę. Kombinacja na wysokim, wyuczonym poziomie. A szkoda.. bo wydaje się, że firma dotychczas starała się odpowiednio wybierać zarządzających na tak ważnych stanowiskach. Chyba, że wszystko zaczyna się od góry.. i ten człowiek ma na takie traktowanie ludzi przyzwolenie. Wszystkiego dobrego dla każdego, dużo siły i słońca każdego dnia.

Miki
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A zgłosiliście to wyżej? Była jakaś reakcja?

Pracownik
Kandydat
@Miki

Z tego co wiem, "góra" monitoruje ten portal i ma świadomość problemu. Pytanie co z tym zrobi

Do pracownika
Pracownik
@Pracownik

@Pracownik jesli jesteś ofiarą mobbingu, to zgłoś się do HR a nie rozpisuj się na GoWork.

Nikol
Pracownik
@Pracownik

Myślę, że jest to mocno przesadzona opinia. Każdy szef musi stosować kary i nagrody. Musi jakoś mobilizować nas do pracy. Regionalny to też człowiek, ja mu nie zazdroszczę tej roboty. Od niego też wymagają wyników. Na plus oceniam benefity jakie można otrzymać za zaangażowanie w pracę.

Zaskoczony
Były pracownik
@Nikol

Z całym szacunkiem, ale jak chciałaś postawić w dobrym świetle tego Pana to słabo ci wyszło. Metoda kija i marchewki nie sprawdza się dobrze w żadnej firmie. Kary i nagrody.. Szczerze to współczuje myślenia. Ktoś już wcześniej pisał o metodach jakie były stosowane wiele lat temu w korporacjach i jeśli uważasz, że są one trafione to należy życzyć ( choć jestem daleki od tego ) żeby spotykały cie te kary. Może zmienisz wtedy myślenie i nie będziesz tak ochoczo podważać zdania innych.

Nikol
Pracownik
@Zaskoczony

Nie chciałam stawiać go w żadnym świetle, wyraziłam swoją opinię do której mam prawo. Nie jestem owcą, które baczy razem z innymi w stadzie, ale mam swoje zdanie i je wyrażam. Na mnie nie robi wrażenie to, że kierownik wymaga zaangażowania w pracę, i je nagradza. Myślę jak myślę, to moje myśli, a to przykre, że z tego powodu życzysz mi źle. Ja Tobie życzę wszystkiego dobrego.

Benefity
Były pracownik
 Pytanie
@Nikol

Na plus benefity? Jesteś asystentka? Na prawdę odpowiada Ci kwota jaka masz zapisana na umowie? Benefitów nie ma ciagle, zdarzy się czasami też, że się planu nie zrobi, to sprzedaż niczego nie można być pewnym. Nawet z premia ta wypłata jest poniżej oczekiwań, nie wiem ile by trzeba dostać tych benefitów żeby żyć na jakimkolwiek poziomie. A co firma mówi? Że mamy być zadowoleni z podwyższenia najniższej krajowej. Te wszystkie czynniki zadecydowały o tym, że postanowiłam się zwolnić, dostałam prace, uwaga! W państwówce i zarabiam więcej niż w amplifonie z premia i benefitami, które udało mi się wyciągnąć za moja ciężka prace.

Rozczarowany pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Świadomość " góra " to może i ma, ale co robi? Cieszy się jedynie z oddziałów, którym dobrze idzie. Tam, gdzie jest problem ( nie zawsze przez pracownika ) to reakcja jest żadna. Pisanie e- maili do tej " góry " też nie wiele daje, bo mają je w przysłowiowym nosie. Zero odpowiedzi. I tylko te ich zmiany, zmiany w strukturze firmy. W tym regionie było już tylu kierowników, że palców u rąk może braknąć. Ten ostatni chciał zapewne dobrze, ale i on nie udźwignął tematu. Nie dla tego Pana ta branża, to nie telefonia komórkowa. Ale i tak uważam, że to nie do końca jego wina. Ten Pan też ma kogoś nad sobą i to właśnie ta osoba powinna pochylić się trochę bardziej w stronę pracowników ( i nie tylko tych z czołówek rankingów tak dla niego istotnych ).

Protetyczka od lat
Pracownik
 Pytanie
@Rozczarowany pracownik

Po pierwsze - ten "pan", o którym mowa jest regionalnym, ma kilkanaście oddziałów. Jakoś nie widać tu lawiny skarg i zażaleń z jego całego terenu. Wedle moje wiedzy są oddziały, może i większość, gdzie udało się dogadać i poukładać współpracę, a nawet sobie ją chwalą. Może warto na chłodno się zatem zastanowić po której stronie jest problem? Nie udźwignął tematu? To znaczy? Zwolnił się? Czy jego zwolnili? A może po prostu pozmieniały się regiony? Pisz jak jest naprawdę zamiast wprowadzać ludzi w błąd. Wcale się tak znowu często regionalni nie zmieniają, w firmie od 3 lat było ich troje, doszedł czwarty w 2021 roku jak przybyło oddziałów i tyle. Ile ty w ogóle tu czasu pracujesz? Ilu regionalnych się zmieniło u ciebie w ostatnich 3 latach? Po drugie - masz jakieś inne doświadczenia z branży? Chyba nie. Porozmawiaj z dziewczynami, które dołączyły w ostatnich latach, a wcześniej pracowały gdzie indziej. Dowiesz się ciekawych rzeczy - jak się w innych firmach traktuje ludzi, którzy "nie dowożą" targetów. - w takich właśnie "problemowych" oddziałach.

Asystentka
Pracownik
 Pytanie
@Benefity

Jednemu pensja odpowiada innemu nie odpowiada. Droga wolna. Jak piszesz - to jest sprzedaż, zarabiam tyle ile sama wypracuję. Są premie, są dodatkowe bonusy, praktycznie co miesiąc. W sumie nie narzekam, chociaż oczywiście mogłoby być nieco więcej. Nie każdemu się to podoba, że się trzeba wysilić, nie każdy się do takiej pracy nadaje. Zawsze można iść na państwówkę. Siedzieć w urzędzie i przerzucać papiery. Pamiętaj tylko, że w urzędach szefowie zmieniają się co wybory, a potem nowi wymieniają sobie ekipę na swoich znajomych, oby Cię to nie trafiło. Ja niedługo kończę szkołę. Będzie większa podstawa i lepsza premia, a może i z czasem własny oddział, już mam pomysł gdzie. Zobaczymy za dwa lata kto lepiej wybrał. Powodzenia. Acha, masz na tej państwówce opiekę medyczną itp. czy tylko podstawa wyższa, a do przychodni osiedlowej z dzieckiem trzeba iść?

Nikola
Pracownik
 Pytanie
@Protetyczka od lat

Popieram. Ja się dogadałam i nie narzekam. Nie mam ideałów, zawsze znajdą się jakieś wady, problemy, niedociagniecia, ale to nie znaczy, że trzeba obsmarowywać człowieka na forum, które może przeczytać każda postronna osoba. Zrobił się tu trochę pudelek i publiczne pranie brudów. A naprawdę wystarczyłoby szczerze porozmawiać w cztery oczy. Mamy naprawdę trudna pracę, bywa tak, że się napracujemy, a nie widać tego w tabelkach i rozumiem, że wtedy oczekujemy, że nasz regionalny będzie wyrozumiały. Ale czy my protetycy i asystenci też nie powinniśmy być wyrozumiali, gdy regionalnemu też coś nie wyjdzie? Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i nikt z nas nie jest idealny.

Gif
Były pracownik
@Nikola

Ty to raczej musisz być niska. I to dosłownie niska. Możesz nie zrozumieć, jeśli czytasz pudelka, o którym wspomniałaś w swoim komentarzu. Ale w zasadzie trafiłaś z tym pudelkiem. Powodzenia.

Nikola
Pracownik
@Gif

Hmmm jak to czytam to nie dziwię się, że niektórzy nie potrafią się z nikim dogadać. Jeżeli potrafisz obrazić kogoś na forum, tylko za wyrażenie opinii, no to cóż to się nazywa jakoś tak "osobowość konfliktowa"

Dosyć
Były pracownik
@Nikola

Weźcie przestańcie z tą dziecinada. Wstyd. Jak dzieci w przedszkolu, może nawet gorzej. Zawsze w tego rodzaju firmach, gdzie głównie liczy się sprzedaż jednym będzie się podobało, a drugim nie. Nie podoba się to zmienić coś w swoim życiu. Podoba się to fajnie, ale po co tak bronić, każdy ma inną sytuację w oddziałach. A później przez takie przepychanki słowne zaczynają się właśnie insynuacje, że ktoś musi być niski, bo zaciekle broni niskiego przełożonego. Dajcie już spokój duże dzieciaki!!

past
Były pracownik
@Protetykpracownik

Muszę potwierdzić, że ten kierownik, o którym piszesz nie jest w mojej opinii najbardziej odpowiednią osobą do pracy w tej branży. Na plus dla niego zaangażowanie i chęci. Niestety reszta na minus. Kultura osobista na niskim poziomie. Ciągła zmiana wizji, obietnice bez pokrycia, brak konsekwencji. Dziwne decyzje personalne. Nie zna się na branży aparatów słuchowych. Nie pracował jako protetyk. Myśli, że aparaty za 5-20 tys zł można sprzedawać emerytom tak samo jak komórki za 1-5 tys zł osobą pracującym/przedsiębiorcom. Namawiał do rezygnacji z wizyt serwisowych, żeby zwiększyć sprzedaż. Wprowadza nerwową atmosfere. Kandydaci do pracy powinni się zastanowić czy chcą podjąć współpracę z takim kierownikiem.

W cztery oczy
Były pracownik
@Nikola

W cztery oczy to można porozmawiać jak kierownik patrzy w te oczy i jest uczciwy. Nie trzyma w niepewności pracowników do samego końca i nie bawi się z pracownikami strategicznie, dosłownie jakby był w jakiejś grze.

Protetyk
Pracownik
@Protetyczka od lat

Pracuje dużo dłużej niż trzy lata, więc wiem o czym pisze. To co napisałam to cała prawda. I w regionie, o którym mowa było dużo więcej niż trzech regionalnych. A co do pracowników z konkurencji to wiesz, jak i one tutaj trafią na takie zachowania jak w poprzednich firmach to też chwalić nie będą. A w zachodniej Polsce dobrze nie jest od bardzo długiego czasu.

Hanna
Pracownik
@Protetyk

Zgadzam się, obietnice bez pokrycia i brak kultury. Jak tak dalej pójdzie to kolejne osoby się po zwalniaja.

Benefity
Były pracownik
 Pytanie
@Asystentka

Mi pensja nie odpowiadała, więc odeszłam, w czym widzisz problem? Przecież o tym powiedziałam. Cieszę się, że kończysz szkołę, moje gratulacje, w takich firmach jak ta też są roszady. z jednym regionalnym się dogadasz a z drugim nie. Życzę Ci tego żebyś się jednak dogadywała ze swoim i życzę Ci żeby lokalizacja oddziału na który masz pomysł była dobra, o ile Ci go w ogóle otworzą ;). Z ta wypłata, które mam teraz stać mnie na to żeby iść raz na pół roku na kontrole do lekarza specjalisty prywatnie i właściwie na to samo mi wychodzi czy ja płace miesięcznie regularnie za opiekę zdrowotna czy zapałce raz na pół roku za wizytę prywatna. No chyba, że hobbystycznie chodzisz po lekarzach i zajmujesz miejsca tym którzy tego potrzebują, to tak luxmed się opłaca. Ah, książkę w Empiku raz na miesiąc tez mogę sobie kupić, wiec tak na prawdę ten socjal tez mi nie jest potrzebny. TRZY, dostałam wczasy pod grusza! Dostałaś? Czy zbierasz na wycieczkę z tego twojego cudownego socjalu?

kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Protetykpracownik

I jak - zmieniło się coś w tej sprawie?

????
Pracownik
@kandydat

Nic się nie zmieniło, trzeba uciekać

Pracowita
Pracownik
 Pytanie
@Benefity

No widzisz. Te wczasy pod gruszą to dostałaś od nas wszystkich, bo Twoja pensja jest przecież płacona z naszych podatków :) prawda? Nie dziękuj. Ja muszę sobie sama na wczasy zarobić, ale wiesz co? Po pierwsze - daję radę jak mam dobry miesiąc z jednej premii to ogarnąć co Ty "dostałaś". Po drugie - mam z tego większą satysfakcję, że sama zarobię. Ale każdy z nas jest inny i czego innego potrzebuje. Fakt, protetyczkom łatwiej więcej zarobić, niż asystentkom, bo są większe premie, ale od tego jest szkoła, nauka i podnoszenie umiejętności. Życzę powodzenia i satysfakcji z pracy "na państwowym".

Benefity
Były pracownik
@Pracowita

Nie zachowuj się jakbyś przychodziła do pracy za mnie, bo ja sama zarabiam na to co dostaje. Swoją droga jak myślisz za co płacą klienci za aparaty, otóż TWOIMI PODATKAMI :). Taki z Ciebie dobry samarytanin, moja wypłata, emerytury klientów, może trzeba im to powiedzieć. Nowe narzędzie sprzedaży „Panie kupuj, bo emeryturę masz ZA MOJE PODATKI”. Widzę, że koleżeńskość i empatia w tej firmie jak zawsze na najwyższym poziomie. wizytówka firmy to ty nie jesteś. Zreszta czytając opinie gdzie jeden pracownik pisze do drugiego, że jest miernota i ma sie zwolnić to cała kwintesencja firmy.

Piotr
Kandydat
 Pytanie
@Protetykpracownik

Proszę o informacje dlaczego ludzie uciekają spod skrzydeł owego kierownika ? Proszę więcej informacji na ten temat.

Protetyk
Pracownik
@Piotr

Ten kierownik został przerzucony na południe Polski. W zachodniej części kraju po nim jest już drugi, podczas mojej sześcioletniej pracy, w tym regionie to jest siódmy kierownik. Daje to do myślenia. Za czasów jeszcze pierwszego Prezesa kierownicy byli ok, bo znali się na protetyce słuchu. Od czasu zmiany Prezesa w firmie, kierownicy regionalni są zatrudniani głównie z telefonii komórkowej lub z telewizji cyfrowej. Ich podejście i pomysły co do pracy z pacjentem utrudnia pracę protetykom i pozostawia wiele do życzenia.

Maniek
Kandydat
 Pytanie

Cześć, mam pytanie co do ogłoszenia na przedstawiciela laryngologicznego.? Jakie zarobki? Jaki przełożony? Jaka możliwość awansu zawodowego?

Marek
Pracownik
@Maniek

Jestem Ok???? nie przeszkadzam tylko staram się pomagać. Aplikuj śmiało ???? o zarobkach i innych dowiesz się na rozmowie. Pozdrawiam

Paweł
Kandydat
 Pytanie

Dzien dobry, interesuje mnie stanowisko protetyka słuchu w Warszawie. Mam 7 lat doświadczenia w zawodzie pracuje w mniejszym mieście ale chciałbym przeprowadzić się do stolicy. Czy warto aplikować do tej firmy? Czy trudno jest wyrobić budżety w obecnej sytuacji gospodarczej ? Będę wdzięczny za opinie.

Były pracownik
Były pracownik
@Paweł

Jak ktoś ma ogarnięty oddział to go nie oddaje. A jak oddział nie idzie to są rotacje. Marketing ogólnie słabo działa w tej firmie. Jeżeli będziesz miał rozmowę pytaj jak wygląda współpraca z lekarzami. Ogólnie Audika działa lepiej bo mocno współpracuje z lekarzami a Amplifon robi promocje jak w media expert i najlepiej radź sobie sam. Popatrz sobie ile ogłoszeń ma Amplifon na pracuj.pl. Wygląda to jak panika i łapanka. Na kierowniku regionalnym chcą kandydatów z doświadczeniem w ubezpieczeniach, finansach, FMCG. W Audice ludzie na wyższych stanowiskach są kierunkowo wykształceni. Jeżeli marzysz o tym by pracować w punkcie i sprzedawać aparaty, realizować plan i max zostać kierownikiem gabinetu, czyli robić to samo co protetyk ale z inną nazwą. To Amplifon jest dla Ciebie. Jeżeli szukasz czegoś więcej np. protezowania dzieci, potencjalnych faktycznych awansów to zły adres

Porównanie
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Znam sytuacje zarówno w Amplifonie jak i Audikce wiec dosyć obiektywnie mogę ocenić obydwie firmy. W Amplifonie od zawsze ludzie narzekali na zarobki, marketing, nierozważne reklamy testowania, śmieszne rabaty na aparaty i brak współpracy z lekarzem. I to prawda, większość kuleje, natomiast mogę śmiało powiedzieć, że GODNIE zarabiacie w Amplifonie. Dostajecie premie za umowy ratalne - w Audice chyba prezes sobie bierze te kase na kolejne wakacje, bo pracownicy jej nie widza, cele miesięczne sa o wiele niższe niż w Audice, nikt Wam kasy w Covidzie nie zabrał (ale w białych rękawiczkach Amplifon pozbył się kilku osób), macie świetne szkolenia i multikafeterie. Wiecie co Audika ma? Multisporta i Ok sport i to jedyne co firma może im zaproponować oprócz śmiesznych ubezpieczeń grupowych. Zero socjalu, zero premii za raty, wczasów pod gruszą czy hit z tego roku - ŻADNEGO prezentu na święta… Szkolenia? Prowadzone przez „kolegów” z pracy, nie masz możliwości rozwoju jak już jesteś protetykiem i pracujesz kilka lat, możesz tylko czekać na awans związany ze stażem pracy. Czy w Audice można się rozwijać pod katem protezowania np. Dzieci, bo są współprace z lekarzami a Amplifon tego nie ma? Jak będziesz w dużym mieście i trafisz do dobrego punktu (a raczej łatwo się tam nie dostaniesz) to być może. Reszta musi się dopraszać o chociażby tympanometr

JaOna
Pracownik
 Pytanie
@Porównanie

A tu niby kto prowadzi te szkolenia, nie koledzy z pracy? A tympanometru to na oczy nie widziałam, bo firma nie inwestuje w taki sprzęt. A o jakim socjalu piszesz, o luxmedzie?

Porównanie
Były pracownik
@JaOna

Z tego co wiem to kilka lat temu były organizowane szkolenia w Łodzi z trenerem zewnętrznym i były na bardzo dobrym poziomie - więc koleżanka z pracy na pewno tego nie prowadziła. Mało tego. Szkolenia produktowe dla całej firmy prowadzone przez przedstawicieli, stacjonarnie. Kiedyś była multikafeteria i jeśli nadal macie dostęp do tej platformy to taka informacja, że macie tam odkładaną kwotę jako "socjal". O tympanometrze pisałem w kontekście porównania firm, amplifon na pewno nie pretenduje do firmy medycznej, natomiast w audice pod tym kątem rozwinąć się tez nie da.

Protetyk
Pracownik
@JaOna

Nie tylko. Są też różne zewnętrzne szkolenia. Ale jak ktoś się chce przyczepić, to zawsze znajdzie powód.

Protetyk
Pracownik
@JaOna

Acha, luxmedbto jedno, ale jest przecież multikafeteria, kilkaset złotych rocznie, karta świąteczna kolejne kilka stow, bonusy za Santander. Ja mam w swoim oddziale tympanometr i na pewno nie jestem jedyna. A ty jak na oczy nie widziałaś to zastanowiłabym się dlaczego…

Socjal
Pracownik
 Pytanie
@Protetyk

Szkoda tylko, że socjal na pracownika wynosi około 1667 zł, a ile dostajesz w multikafeterii? Powiesz, że bony na święta - ok, ale od dwóch lat dopiero, wcześniej ich nie było i co się działo z socjalem? Nie mam nic do firmy, zachowują się w porządku w stosunku do pracownika w większości aspektów, ale akurat ten socjal to dość niski jest

2
Honorata
Inne
@Socjal

Pracowałeś w tej firmie, powiesz na jakim stanowisku i jakie wynagrodzenie dostawałeś? Te bony są na święta grudniowe czy te wielkanocne, jakie to są kwoty? Wiesz może jakie umowy zwykle podpisują z nowymi pracownikami? Można spodziewać się czegoś na stałe?

Poldek
Inne

Bardzo utrudniony kontakt po zakupie aparatów. Totalna olewka pacjenta. Kontakt możliwy wyłącznie w sprawie zakupu. Po zakupie brak kontaktu. Na stronie amplifon brak adresu mailowego na który można wysłać reklamację. Dokumenty gwarancyjne nie wypełnione. Wizyty serwisowe bez odnotowania w dokumencie. Kontakt przez stronę jest możliwy wyłącznie w sprawie umówienia wizyty.

Zostaw merytoryczną opinię o Amplifon Poland Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Amplifon Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Amplifon Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 48.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Amplifon Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 3 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Amplifon Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Amplifon Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Amplifon Poland Sp. z o.o.
3/5 Na podstawie 190 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Amplifon Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii