logo Amplifon Poland Sp. z o.o.

Amplifon Poland Sp. z o.o.

Łódź

Opinie o Amplifon Poland Sp. z o.o.

olek 2016-09-11 11:53
Czyste naciąganie. Najtańszy aparat 2000 zł-. Zwykła mafia bo warte to 200 zl- ale korzysta z różnych refundacji i robi starszych ludzi w konia. Chamstwo które trzeba wyplenić.
5
Mini 2016-09-14 20:08
Serio? Masz w ogole pojecie o tym? Widziales kiedys czlowieka ktoremu doskwiera niedosluch, a po ubraniu aparatu czuje taka radosc, ze nie chce rozstawac sie z nim.. to nie sa ceny od tak z kosmosu. To jest protetyka, rehabilitacja ucha, nie wciskanie ludziom sprzetu, nie da sie namowic kogos kto tego nie potrzebuje wiec ogarnij sie nim zaczniesz pisac takie bzdury.
9
Xoco 2016-10-02 19:32
Terminowa
1
bionic girl 2016-10-02 19:41
@amoże masz rację, wiele zależy od lokalizacji i konkretnego oddziału, więc który ty konkretnie tak bardzo polecasz i zachwalasz? ciekawe też czy w każdej lokalizacji jest takie samo wynagrodzenie.
Kate 2017-03-16 22:31
Czy ktoś z obecnie lub kiedyś pracujących w Amplifon musiał jechać na kolejną rozmowę do Łodzi, starając się o stanowisko w innym mieście?
Weronika 2017-03-17 09:44
@Kate, a w jakim mieście starasz się o stanowisko?
Kate 2017-03-17 11:15
@Weronika, Wrocław
Weronika 2017-03-21 11:43
@Kate, odbyłaś już kolejną rozmowę czy jeszcze wszystko przed Tobą? Jakie wrażenia po pierwszej?
Amplifon Poland Sp. z o. o. 2017-03-24 14:33
Firma Amplifon aktualnie poszukuje osób na stanowisko: protetyk słuchu.
Jeśli lubisz pomagać innym ludziom i chcesz poprzez pracę poprawiać jakość życia osób z niedosłuchem, dołącz do naszej firmy i pomagaj innym żyć pełnią życia.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą i aplikowanie poprzez link : http://www.gowork.pl/praca_podglad,6650539


Tolka 2017-03-24 21:27
Wszyscy jadą do Łodzi, tam jest centrala firmy (w budynku jak większy dom rodzinny), możesz poznać od razu z pół kadry kierowniczej, albo i więcej, jedziesz na swój koszt. Potem tam odbywają się szkolenia asystentów i protetyków, chyba, że od razu trafisz do oddziału i tylko tam Cię przeszkolą
Asystentka 2017-03-29 09:53
Witam. Życzylabym sobie aby moja opinię przeczytal p. Radek prezes Amplifon, ktory tak naprawdę nie wie co dzieje w firmie. Czuje sie oszukana przez firmę. Kiedy przyjmowałam do firmy obiecano mi, że będę pracowała od godz 8.00 do 16.00 i było tak przez trzy m-c. Dodam że zrezygnowałam z pracy w poprzedniej firmie kilka razy uprawniając się co do godzin w których będę pracować i informując, że podejmę pracę tylko pod warunkiem, iz będą to w/w godziny. Kiedy miałam podpisywać kolejną umowę okazało sie, że będę pracować w godz 9.00-17.00 a jeśli nie zgodzę się to umowa nie zostanie przedłużona. Kierowniczka regionalna na region Wrocław urządza sobie dziecinadę o czym pewnie prezes nie wie, bo we Wrocławiu nie ma komu pracować. W ciagu 4 lat istnienia firmy na wrocławskim rynku odeszło z firmy 14 osób. Dlaczego? Dobre pytanie dla pana prezesa.
5
Weronika 2017-03-29 10:05
@Asystentka, jeżeli kieruje Pani wiadomość do Pana Prezesa - polecam bezpośredni kontakt w tej sprawie. Co możesz powiedzieć jeszcze potencjalnym kandydatom o pracy w tym miejscu?
Amplifon Poland Sp. z o. o. 2017-03-31 13:39
Szanowna Pani,
Bardzo dziękujemy za wypowiedź. Wierzymy, że opinie naszych Pracowników pozwolą nam stawać się w przyszłości coraz lepszym Pracodawcą. Na pewno przeanalizujemy Pani zastrzeżenia.
Pozdrawiamy
Amplifon Poland Sp. z o. o.
DS 2017-03-31 17:57
Szczerze współczuję takiego zdania o firmie i o Kierowniczce Regionalnej. Działalność firmy opiera się o pewne zasady. W momencie złożenia aplikacji nie było takich wymagań, żeby pracować w godz. 9:00-17:00. Jednakże te wymagania zmieniły się. Umowa na okres próbny podpisywana jest na okres 3 miesięczny. Przykro nam, że warunki zaproponowane w związku z przedłużeniem umowy nie spełniają oczekiwań. Pragnę jedynie nadmienić, że praca we wszystkich Oddziałach Wrocławskich to praca w godz. 9:00 -17:00, a oferując godziny 8:00 -16:00 kierowaliśmy się indywidualną sytuacją pracownika i jego dobrem, gdyż pozwalały na to okoliczności. Niestety okoliczności uległy zmianie i kontynuacja współpracy na takich warunkach nie była możliwa. Żałuję niedocenienia tego faktu. Wrocław to duże miasto, gdzie konkurencja pracuje nawet do godz. 18:30, nie mówiąc o pracujących sobotach lub pracy zmianowej. Tak więc, proponowane godziny pracy wydają się być dogodne. Jeszcze dodam, że zawsze jesteśmy otwarci na dialog z Naszymi pracownikami, a Dyrekcja pozytywnie odnosi się do rozpatrywania spraw indywidualnych. Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej karierze.
3
Pracujaca:) 2017-04-07 19:23
Bylam we Wroclawiu na zastepstwie, miejsce ma duzy potencjal, spora baza, zainteresowanie ludzi, wysylani od lekarza, a ludzie cuudowni tam przychodza.. :) tylko trzeba kogos kto ogarnie to jak to tam zostalo zaniedbane.. i ludzie zaniedbani.. ;)
protetyk 2017-04-07 19:52
Pani DS , jakie to ma znaczenie w jakich godzinach pracuje konkurencja. W konkurencji pracują protetycy, w Amplifon w większości asystenci bez szkół i kierunkowego wykształcenia. Zastanówmy się, czy mając problem ze zdrowiem (nie tylko ze słuchem) zgłosilibyśmy się do specjalisty czy do przypadkowej osoby. No cóż niektórzy w tej firmie mają tzw "syndrom Napoleona". Pozdrawiam i życzę mądrego zarządzania firmą i zasobami ludzkimi.
8
Noname 2017-04-07 21:15
Bo tu nie chodzi o bycie protetykiem, a sprzedawcą :) niestety konkurencja tez tak dziala i tez ma zatrudnionych ludzi bez wyksztalcenia, ktorzy uchodza za protetykow.
protetyk 2017-04-08 17:25
Można połączyć bycie protetykiem i sprzedawcą :) konkurencja też tak działa, ale nie na taka skalę
Noname 2017-04-08 22:03
To było z ironia, ja uwazam, ze protetyk przede wszystkim powinien byc protetykiem, a widac firmom zalezy bardziej na sprzedawcach i to jest wielki minus tego wspanialego zawodu
8
Weronika 2017-04-10 14:31
Wiedzieliście, że Amplifon zatrudnia ponad 10,000 pracowników na całym świecie? Więcej dowiecie się pod linkiem: http://www.amplifon.com.pl/amp1_223/onas
2
aoms 2017-04-14 15:58
Szanowni Państwo.
Mam bardzo złe zdanie o firmie Amplifon. Zostałem namówiony nieprawdziwymi informacjami o poprawie słuchu po zastosowaniu Waszych aparatów. Reklamuję ich działanie od pierwszych dni po zakupie Słuch i rozumienie miało się stopniowo poprawiać. Nic takiego nie nastąpiło pomimo upływu kilku miesięcy. Pracownicy sklepu odmawiają mi podania miejsca pracy właściwej osoby stojącej na czele firmy w Warszawie. To nie jest sprawa do opisania.To jest sprawa do rozmawiania - na razie. Czuję się oszukany i wykorzystany.Proszę o umożliwienie mi rozmowy z osobą zarządzającą firmą. Podobno jest to prezes Radek. Informację tą otrzymałem poza sklepem Amplifon.
Liczę na pozytywne podejście i odpowiedź bez zbędnej zwłoki.
Andrzej Sternicki
1
Protetyczka 2017-05-03 18:30
Od kiedy tam nie pracuje to śpię spokojnie...dyrekcja ma gdzieś pracowników, a tym bardziej pacjentów. Kasa ma się zgadzać i nic więcej. W firmie pracuje tylko kilku protetykow, a cała reszta nie ma zielonego pojęcia o tej pracy, więc nie ma co się dziwić, że ludzie nie są zadowoleni...
7
Ola k 2017-05-15 20:54
ktos cos wie o punkcie w tychach? zlozylam cv i czekam na odpowiedz pracowalam kiedys w geers w tychach
Toka 2017-05-31 18:45
Tak. Odradzam zwalnią ja nagminnie ludzi u wykorzystują po okresie próbnym 3 miesiące zwalniają.
Mimo 2017-05-31 18:53
Jest to firma u której nie liczą się ludzie tylko jak wszędzie cyferki ,to tragedia co się wydziwia .
Żadnego szacunku dla pracowników ,klientów,a zapominają,że wszystko wraca ,marne grosze ,a wyzysk podwójny.Ludzie o kamiennych sercach.Wyśmiewanie się za plecami ,obiecywania ogromne ,a w rzeczywistości szok trzeba tylko być w środku ,a widać co się wyprawiam.Zastanówcie się niczym podejmiecie pracę .ODRADZAM.
3
Weronika 2017-06-01 11:06
@Toka wspominasz o zwolnieniach w Amplifon Poland Sp. z o.o. Czy możesz napisać więcej na ten temat? Jak przedstawia się sytuacja? O jakich nagminnych zwolnieniach piszesz?
protetyk 2017-06-01 14:27
Protetyk, który chce zajmować się tylko badaniami słuchu powinien szukać pracy w miejscach, w których nie sprzedaje się aparatów, wtedy nikt mu nie będzie narzucał żadnych "cyferek" :)
4
Jeszczeprcj 2017-06-05 18:54
Tyle wartosciowych i pracowitych dziewczyn sie pozwalniało w ostatnim czasie.. każą już sobie samemu ściągać klientów.. z ulicy..
Też niedługo to rzuce w chole re.
2
Pako 2017-06-06 23:02
A gdzie poleciłabyś pracę?
1
Zadowolony Pracownik 2017-06-13 12:59
Moi drodzy, czytam te komentarze i mam wrażenie, że każdy chciałby nic nie robić i zarabiać za to ogromne pieniądze. W Amplifonie można zarabiać duże pieniądze, ale nie za picie kawy i przeglądanie facebooka.
Jeśli nie ma się zapału oraz chęci aby odnieść sukces, to lepiej nie zaczynać żadnej ambitnej pracy tylko szukać czegoś innego, chociaż przecież w każdej pracy oczekuje się EFEKTÓW.
Atmosfera w Amplifon jest naprawdę super, można liczyć na wsparcie z każdej strony, ale trzeba być na tą pomoc otwartym i nie bać się również krytyki (która na marginesie jest konstruktywna). Jeśli pracownik nie realizuje celów, to nikt nie będzie go głaskał po główce, i tak jest w KAŻDEJ firmie.
Amplifon to jest firma SPRZEDAŻOWA, dlatego nie rozumiem skąd wasze zdziwienie, że trzeba realizować cele sprzedażowe, przecież to jest normalne. W każdej firmie o takim charakterze zarabiasz tyle, na ile sobie zapracujesz, a fakt, że jest naprawdę wielu świetnych i zadowolonych Pracowników pokazuje, że się da. Zachęcam więc do tego, aby zamiast wylewać swoje żale na forum, jaki to ten Amplifon nie jest "be", zastanowić się nad sobą i swoim podejściem do pracy, ew. znaleźć pracę w firmie o innym charakterze :)
Pozdrawiam
8
Protetyczka 2017-06-14 17:22
Zgadzam się z przedmówcą. Amplifon jak każda firma protetyczna nie jest instytucją charytatywną, lecz normalnym przedsiębiorstwem, które musi się utrzymać. Co za tym idzie musi realizować cele sprzedażowe,a cele te są rozłożone na poszczególne gabinety. Osoby, które nie rozumieją że żadna firma nie udzwignie na dłuższą metę dokładania do ich wynagrodzenia (o innych kosztach funkcjonowania gabinetu nie wspominam) rzeczywiście powinny być może zmienic branżę. Wielu naszych pracowników realizuje cele, ma szansę na b. porządny zarobek, dobrze się czuje w Amplifonie i pracuje tu od lat (często od samego początku).
W Amplifonie liczy się zaangażowanie, aktywność, pomysłowość, chęć do pracy. Bierność, postawa czy się stoi czy się leży, roszczeniowość- to nie tu. Warto to wziąć pod uwagę składając cv do A.
Dla mnie osobiście Amplifon to przede wszystkim niesamowita szansa rozwoju, otwartość na pomysły i miejsce z którym dobrowolnie zwiazalam się na długo.
Polecam osobom, które chcą się uczyć i rozwijać , są odważne i potrafią wziąć odpowiedzialność za swoje obowiązki wynikające z umowy o pracę.
7
protetyk 2017-06-16 11:15
Pisanie dużymi literami oznacza krzyk. Zgadzam się, że w każdej firmie oczekują efektów, ale należy pamiętać , że apart słuchowy jest poniekąd wyrobem medycznym. Jestem zdania , że sprzedaż w takiej firmie należy połączyć z wiedzą medyczną aby nikomu nie zrobić krzywdy. To samo dotyczy aptek, sklepów medycznych i tym podobnych firm. Światem niestety rządzi pieniądz, coraz mniej liczy się człowiek.
4
Gaja 2017-06-16 16:42
Gdyby aparaty poprawiały słuch, to nie byłoby wśród nas osób głuchych ☺ owszem poprawiają one rozumienie mowy, ale nie od razu. Na to potrzeba czasu, który to poprawi po latach zaniedbań. Trzeba troszeczkę pomyśleć zanim zacznie się pisać takie irracjonalne pretensje. To tak jakby pójść do drogerii, majac 70+ i domagać się od sprzedawczyni rozmowy z producentem kosmetyku, który miał wygladzic zmarszczki, a one jak były tak są ????
1
Amplifonowa 2017-06-16 17:04
Negatywne komentarze są od osób, którym nie chciało się pracować. Liczyły na premie za pierdzenie w stołek ???? tak łatwo niestety nie ma. Akcje marketingowe raz przynoszą efekty, a raz nie. To nasza praca i zaangażowanie jest kluczem do sukcesu! Ważne żeby każdego klienta traktować indywidualnie, sprawić żeby poczuł się u nas jak w domu. Nam się to udało, - mamy mnóstwo świetnie prosperujacych oddziałów, a atmosfera w firmie jest świetna - z każdym rozmawiasz jak z równym sobie - czy to kierownik czy prezes. Za to cenię Amplifon, a pracowałam juz w podobnej firmie i chodziłam tam do pracy z bólem brzucha. Jak ktoś mówi o wyzysku i ceferkach w Amplifon to śmiać mi się chce, bo widać, że osoby piszace to, nie mają żadnych argumentów na potwierdzenie swojej tezy, bo skąd mają je mieć skoro takie rzeczy nie mają tutaj miejsca? To się nazywa urazona duma i noc więcej. Ja polecam pracę w Amplifon - możliwości rozwoju jest mnóstwo, sama jestem tego przykładem, a wypłata cieszy oko i konto za każdym razem ????
4
Amplifonowa 2017-06-16 17:06
Zamiast znaków zapytania miały byc uśmiechnięte minki
Takasobie 2017-06-18 14:39
Z sieciówek Kind i Audiofon - tam nie interesują Cię kontakty z lekarzami, nie masz obowiązku wymyślać akcji marketingowych i ich sam(a) organizować; odpowiada za to ktoś inny. A tak w ogóle to chyba bardziej skłaniam się ku pracy w firmie mniejszej, prywatnej. Szansa awansu mała, ale dużo spokojniejsza niż w korpo, jaką coraz mocniej zaciąga w Amplifonie.
5
Protetyczka 2017-07-10 09:08
Zgadzam się z Tobą. Przykładów można podać jeszcze więcej. Chociażby taki, że protetyk najpierw sprząta łazienkę cifem, a za chwilę idzie do kabiny badać pacjentów...słupki i statystyki co chwilę w mailach z których trzeba się w kółko tłumaczyć...pacjent wchodzący z ulicy ma być przyjęty od razu - jak? Przy pełnym kalendarzu nie masz czasu iść się brzydko mówiąc wysikac,a gdzie jakość tej wizyty? Niestety, ale jak się ma pacjentów co 15 minut to się tego nie da pogodzić. Tym bardziej jak w międzyczasie jesteś jako protetyk jeszcze nauczycielem dla swojego asystenta, bo przychodzi zielony... Akcje marketingowe typu masz iść na miasto i przyprowadzić do punktu 5 osób z czego sprzedać minimum dwa aparaty? Przecież to jest żałosne. Dla firmy amplifon ubytek wysokotonowy z nienagannym rozumieniem mowy także nadaje się do zaprotezowania, a Ty jako wykształcony protetyk czujesz się jak idiota, bo wiesz, że ten ktoś nie ma problemu, a ty na sile musisz mu coś mierzyć... Przede wszystkim rozliczanie protetyka z akcji marketingowych, telefonów do pacjentów i badań w przychodniach? Na jakiej podstawie? Przede wszystkim od tego powinien być marketing, a nie protetyk. Protetyk po to wydaje kupę pieniędzy i własnego czasu na zdobycie wiedzy i wykształcenia, żeby zajmować się pacjentami. Nikt z nas nie konczyl dodatkowo księgowości, marketingu i zarządzania, żeby być wszechstronnym pracownikiem, który zostanie w amplifonie doceniony. To raz. Dwa - mam się domyślić ile osób przyjdzie na badanie z niedosłuchem? Żałosne... Jakoś dziwnym trafem protetycy z amplifon idą do konkurencji, a z konkurencji nikt do amplifonu przyjść nie chciał,albo działo się to bardzo sporadycznie.
6
protetyk07 2017-07-11 11:55
Na pewno nie jest to firma dla profesjonalnych protetyków słuchu. Protetycy mają robić dosłownie WSZYSTKO. Kiedy oddział prosperuje dobrze to współpraca z centralą i kierownikami jest super, natomiast kiedy pojawiają się problemy w oddziałach to kontakt nagle się urywa i protetyk zostaje sam na placu boju.
Dźwięk przychodzącego maila przyprawia pracowników o gęsią skórkę... następna tabelka z obrotami wszystkich gabinetów.
Pacjenci przychodzą do firmy i proszą o usunięcie kart ponieważ są przerażeni ilością wykonywanych do Nich telefonów.
Mało czasu na wykonanie badania, słabo wygłuszone kabiny... Liczy się sprzedaż, sprzedaż, SPRZEDAŻ.
W ten sposób firma nie zajdzie daleko... Ilość negatywnych komentarzy mówi sama za siebie. Ostatnimi czasy jest ich coraz więcej i ja się również dołączam.
SZCZERZE NIE POLECAM !
9
M.S. 2017-07-16 23:21
A ja szczerze polecam!
Z przykrością czytam te bardziej surowe komentarze. Mam za sobą dwa lata pracy w Amplifon i dlatego przypuszczam, że moja opinia może być dla Państwa obiektywna. Amplifon jest drugą firmą protetyczną w której zdobywam doświadczanie zawodowe i piątym w całej mojej karierze ogólnej. Amplifon zatrudnił mnie w tedy kiedy tego potrzebowałam (z poprzedniej dużej firmy zwolniłam się ze wg. na mobing), a później dał konkurencyjne narzędzia do pracy (nowoczesny gabinet, dobre aparaty), margines zaufania i bardzo ważną dla mnie: elastyczność w pracy z Pacjentem. Dzięki temu odkryłam, że granice stawiamy sobie sami, a sukces jest na wyciągniecie ręki. Przełamanie wielu barier jest możliwe tylko dzięki samodzielności, aktywności własnej i inicjatywie. Dążę do tego, że nie ma firmy która wynagradza jedynie za obecność w pracy i nie ma firmy innej niż Amplifon, która dawałby pracownikowi milion szans i dwa miliony pomysłów na realizację celów. Dlatego tym bardziej zaskakujące są dla mnie wpisy o ciągłych zwolnieniach, bo ich po prostu nie ma. Za to są: bardzo atrakcyjne premie dla protetyków za relacje celów, bonusy za rentowność kwartalną, dodatki do kursów, szkół i szkoleń, nagrody indywidualne! Ja za realizacje swoich zadań podstawowych przez te dwa lata otrzymałam wyjazd do SPA na weekend, karty podarunkowe do Rossmana, i pakiet akcji Firmy (to był dla mnie i dla mojej rodziny prawdziwy szok :D). Przyznaje często trzeba zastanowić się jak pozyskać Pacjenta, zaplanować swoją pracę, ale nie popadajmy w skrajności – tak jest wszędzie!
I ostatnia sprawa: relacja Firma-Pacjent. Amplifon jest w stanie zamówić aparaty dla Pacjenta nawet takie, które nie są w aktualnej ofercie firmy. Poza tym zawsze indywidualnie i elastycznie dostosowuje się do jego potrzeb audioprotetycznych i możliwości finansowych! Amplifon nieustannie motywuje, organizuje szkolenia i kursy zawodowe, przeprowadza egzaminy odświeżające wiedzę swoich protetyków.
Wszystko jest więc ok.! :)
8
M.U. 2017-07-17 13:59
Polecam pracę w firmie Amplifon, od samego początku byłam bardzo miło przyjęta. Wiadomo jak w każdej pracy panują lepsze i gorsze dni, ale ogólna atmosfera w firmie jest bardzo przyjazna. Nie ma dystansu między pracodawca i pracownikiem, zawsze można porozmawiać i dojść do konsensusu jeżeli coś nam nie odpowiada. Zastanawiają mnie te negatywne wypowiedzi... osobiście jestem zadowolona z nagród, benefitów, wypłaty i atmosfery ;)
7
Amplifonka 2017-07-18 19:03
Ja również jestem zszokowana tak bardzo negatywnymi komentarzami, można wyrazić niezadowolenie, ale to co widzę jest ewidentnie efektem nagonki na Amplifon (zapewne byłych pracowników). Jak w każdej firmie, są rzeczy które wymagają poprawy lub zmiany, ale firma się rozwija, więc nie można tego wykluczyć. Ja osobiście jako pracodawcę szczerze polecam, od momentu rekrutacji warunki zatrudnienia i rozwoju są jasno określone. Łatwo nie jest, bo trzeba sobie na wszystko zapracować, ale uważam że warto. Wsparcie w swojej pracy otrzymuje z każdej strony :)
5
Pracownik 2017-07-19 15:33
A mi się bardzo podoba i szczerze polecam :)
5
Protetyczka 2017-07-20 14:32
Nie wierzę:) biuro chyba się uaktywnilo
5
bb 2017-07-20 17:03
Czyli nie tylko ja to widzę...
6
Amplifonowa 2017-07-23 19:24
Nie biuro, tylko zadowoleni pracownicy, którym CHCE SIĘ PRACOWAĆ i dzięki swojemu zaangażowaniu w wykonywaną pracę osiągają świetne wyniki i są za to nagradzani w należyty sposób. A te negatywne wpisy piszą osoby, które się nie sprawdziły zwyczajnie, więcej pokory moi drodzy - nie każdy się do tej pracy nadaje, dlatego trzeba zmienić kierunek swojej kariery, a nie obwiniac za swoje niepowodzenia firmę. Pozdrawiam
4
Amplifonka 2017-07-24 13:04
Oj chyba kogoś zabolało, że są jednak osoby które odnoszą sukces w firmie :) zaraz zapewne pojawi się teoria spiskowa, że pozytywne komentarze napisała jedna osoba - i to na pewno prezes :)
4
Pracownik 2017-07-26 14:45
A dlaczego Pani nie wierzy? To że Pani jest/była niezadowolona nie oznacza, że inni nie mogą być zadowoleni z pracy i swoich wyników :) Pozdrawiam
1
Protetyczka 2017-07-27 14:07
Jestem zadowolona że swojej pracy i wyników :) ale to wcale nie oznacza że mam zle zdanie o niektórych osobach z firmy. Nie lubię obłudy i kłamstwa, wszystko pod publiczkę to nie jest dobra metoda. Brakuje ludzi po szkole. Czy ktoś chciałby się leczyć u lekarza bez specjalizacji ? Dopasowanie aparatu to nie tylko sprzedaż ! Dolary w oczach to jedno A fachową pomoc to druga strona medalu. Przepychanki słowne tutaj zaczynają być niesmaczne !!!
3
Gość 2017-07-27 14:41
Jeśli jest Pani zadowolona z pracy i wyników, to może warto zamiast pisać na forum apropo rzeczy, które uważa Pani za złe, porozmawiać z kimś z biura lub z bezpośrednim przełożonym na ten temat? :) Myślę, że warto zgłaszać takie uwagi, do osób odpowiedzialnych - może akurat dzięki temu coś się zmieni w kwestii, które się Pani nie podobają :)
Wydaje mi się, że zawsze można spróbować (choć takie rozmowy nie należą do łatwych), zwłaszcza że niektórzy mogą nie mieć świadomości że ich zachowanie jest źle odbierane :)
Pozdrawiam i życzę sukcesów :)
3
Weronika 2017-08-17 10:51
@Amplifonowa - czyli rozumiem, że polecasz Amplifon Poland jako pracodawcę? A czy mogłabyś napisać nieco więcej o warunkach zatrudnienia? Czy przed rozpoczęciem faktycznego zatrudnienia są organizowane szkolenia wstępne? Czy są one płatne? W sieci pojawiła się oferta pracy na stanowisko Sprzedawcy w gabinecie badań słuchu - czy warto na nie aplikować?
Zostaw swoją opinię o Amplifon Poland Sp. z o.o. - Łódź
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Amplifon Poland Sp. z o.o.