logo Amplifon Poland Sp. z o.o.

Amplifon Poland Sp. z o.o.

Łódź

Opinie o Amplifon Poland Sp. z o.o.

Aga 2014-09-14 15:11
Praca w firmie takiego Prezesa to sama przyjemność (i nie bez powodu piszę z dużej litery). Lepszego szefa chyba ciężko sobie wymarzyć. Odpowiedni czlowiek na odpowiednim miejscu i po kilku latach wspólpracy z p. Radkiem w poprzedniej firmie nie umiem powiedzieć jednego negatywnego slowa.
Samej firmy Amplifon nie znam, lecz nie umiem sobie wyobrazić aby pod takim szefostwem coś moglo byc nie tak.
10
Aga 2014-11-11 13:27
nic nie kipi, ironii nawet grama w tym nie ma :) A widać że nie tylko ja mam takie zdanie (większość pracowników tej firmy pracowało wspólnie wcześniej w innej firmie, więc o czymś to świadczy...). Osobiście polecam z całego serca i trzymam kciuki za pozytywną rektutację dla najlepszych :)
1
iga 2014-12-15 22:53
podczas rozmowy rekrutacyjnej bądź po prostu sobą :)
Aga 2015-02-08 11:20
zgadzam się z Igą. Najlepiej być po prostu sobą. W tym zawodzie ważna jest empatia, nieprzenoszenie pracy do domu (kto przenosi nie wytrzyma długo), umiejętności sprzedażowe, chęć ciągłego doszkalania się, praca z pacjentem starszym itd. Mi się podoba ten zawód bo nie lubię siedzieć i robić w kółko to samo. protetyk słuchu jest zawodem mocno wszechstronnym mimo pozorów
1
żonka 2015-08-13 18:45
witam Wielkiego Prezesa tej "firmy" jeśli można nazwać to firmą, mąż noszący aparaty słuchowe kupujący baterie Łódź ul Maratońska, wielka pani sprzedawczyni gwiazda siedząca na tyłku stwierdziła że nie może kupić on więcej niż 2 opak baterii, bo wszedł jakiś "śmieszny" regulamin, to przepraszam bardzo gdzie Ci ludzie mają kupować po więcej sztuk? jeśli ktoś potrzebuje więcej..... oczywiście mamy punkt gdzie można kupić więcej opakowań baterii i o wiele wiele lepsze aha i tańsze. AMPLIFON stało się bezszczelną i arogancką firmą, albo czymś w tym rodzaju...życzę szybkiej upadłości tej firmy.
4
oj tam 2015-08-20 15:42
@żonka a czy Twój mąż kupował też tam aparat??
2
Audioprotetyk 2016-01-16 15:24
Apel do osób niedosłyszących: starajcie się korzystać, zwłaszcza przy doborze i zakupie aparatów słuchowych, z usług małych, w całości polskich, firm a nie ogromnych sieciówek, mających zwierzchnictwo poza granicami Polski. W takich molochach, protetyk słuchu bardzo szybko przekształcony zostaje w sprzedawcę, podobnego do tego ze sklepu obuwniczego. Takie jest prawo wielkiego biznesu i wielkiej ekonomii. Nie dajcie się zwieść pięknym wnętrzom, słodkim minom, rozkosznym uśmiechom, kawie z ciastkiem i innym gratisom. To i tak Wy za wszystko płacicie i nawet nie zdajecie sobie sprawy jak słono.
Pozdrawiam
5
ona 2016-01-23 14:17
Omijajcie tą firmę z daleka! pracowałam tam i całe zarządzanie nią, przez Pana Radka, który nazywa się PREZESEM, a jest jedynie członkiem zarządu to jedna wilka kpina! za nic mają pracowników i klientów!
14
amoże 2016-08-07 16:39
Jako pracodawce szczerze POLECAM ,l firma ok :), Ale zależy od tego do jakiego miasta i oddziału starasz się o pracę , tak naprawdę władzę trzyma regionalny a sam prezes to nie wie tak naprawdę co się dzieje w danym oddziale , A SZKODA :(
3
Mini 2016-09-08 09:40
Pracuję jako asystentka protetyka, zajmuję się dokumentami itp.
Bardzo rzetelna firma, weekendy wolne, nie mogę nic im zarzucić, jedyny stres to ludzie którzy przychodzą, czasem fajni, czasem mniej.
Wystarczy cierpliwość, uśmiech i profesjonalizm.

Polecam.
olek 2016-09-11 11:53
Czyste naciąganie. Najtańszy aparat 2000 zł-. Zwykła mafia bo warte to 200 zl- ale korzysta z różnych refundacji i robi starszych ludzi w konia. Chamstwo które trzeba wyplenić.
5
Mini 2016-09-14 20:08
Serio? Masz w ogole pojecie o tym? Widziales kiedys czlowieka ktoremu doskwiera niedosluch, a po ubraniu aparatu czuje taka radosc, ze nie chce rozstawac sie z nim.. to nie sa ceny od tak z kosmosu. To jest protetyka, rehabilitacja ucha, nie wciskanie ludziom sprzetu, nie da sie namowic kogos kto tego nie potrzebuje wiec ogarnij sie nim zaczniesz pisac takie bzdury.
9
Xoco 2016-10-02 19:32
Terminowa
1
bionic girl 2016-10-02 19:41
@amoże masz rację, wiele zależy od lokalizacji i konkretnego oddziału, więc który ty konkretnie tak bardzo polecasz i zachwalasz? ciekawe też czy w każdej lokalizacji jest takie samo wynagrodzenie.
Kate 2017-03-16 22:31
Czy ktoś z obecnie lub kiedyś pracujących w Amplifon musiał jechać na kolejną rozmowę do Łodzi, starając się o stanowisko w innym mieście?
Weronika 2017-03-17 09:44
@Kate, a w jakim mieście starasz się o stanowisko?
Kate 2017-03-17 11:15
@Weronika, Wrocław
Weronika 2017-03-21 11:43
@Kate, odbyłaś już kolejną rozmowę czy jeszcze wszystko przed Tobą? Jakie wrażenia po pierwszej?
Amplifon Poland Sp. z o. o. 2017-03-24 14:33
Firma Amplifon aktualnie poszukuje osób na stanowisko: protetyk słuchu.
Jeśli lubisz pomagać innym ludziom i chcesz poprzez pracę poprawiać jakość życia osób z niedosłuchem, dołącz do naszej firmy i pomagaj innym żyć pełnią życia.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą i aplikowanie poprzez link : http://www.gowork.pl/praca_podglad,6650539


Tolka 2017-03-24 21:27
Wszyscy jadą do Łodzi, tam jest centrala firmy (w budynku jak większy dom rodzinny), możesz poznać od razu z pół kadry kierowniczej, albo i więcej, jedziesz na swój koszt. Potem tam odbywają się szkolenia asystentów i protetyków, chyba, że od razu trafisz do oddziału i tylko tam Cię przeszkolą
Asystentka 2017-03-29 09:53
Witam. Życzylabym sobie aby moja opinię przeczytal p. Radek prezes Amplifon, ktory tak naprawdę nie wie co dzieje w firmie. Czuje sie oszukana przez firmę. Kiedy przyjmowałam do firmy obiecano mi, że będę pracowała od godz 8.00 do 16.00 i było tak przez trzy m-c. Dodam że zrezygnowałam z pracy w poprzedniej firmie kilka razy uprawniając się co do godzin w których będę pracować i informując, że podejmę pracę tylko pod warunkiem, iz będą to w/w godziny. Kiedy miałam podpisywać kolejną umowę okazało sie, że będę pracować w godz 9.00-17.00 a jeśli nie zgodzę się to umowa nie zostanie przedłużona. Kierowniczka regionalna na region Wrocław urządza sobie dziecinadę o czym pewnie prezes nie wie, bo we Wrocławiu nie ma komu pracować. W ciagu 4 lat istnienia firmy na wrocławskim rynku odeszło z firmy 14 osób. Dlaczego? Dobre pytanie dla pana prezesa.
3
Weronika 2017-03-29 10:05
@Asystentka, jeżeli kieruje Pani wiadomość do Pana Prezesa - polecam bezpośredni kontakt w tej sprawie. Co możesz powiedzieć jeszcze potencjalnym kandydatom o pracy w tym miejscu?
Amplifon Poland Sp. z o. o. 2017-03-31 13:39
Szanowna Pani,
Bardzo dziękujemy za wypowiedź. Wierzymy, że opinie naszych Pracowników pozwolą nam stawać się w przyszłości coraz lepszym Pracodawcą. Na pewno przeanalizujemy Pani zastrzeżenia.
Pozdrawiamy
Amplifon Poland Sp. z o. o.
DS 2017-03-31 17:57
Szczerze współczuję takiego zdania o firmie i o Kierowniczce Regionalnej. Działalność firmy opiera się o pewne zasady. W momencie złożenia aplikacji nie było takich wymagań, żeby pracować w godz. 9:00-17:00. Jednakże te wymagania zmieniły się. Umowa na okres próbny podpisywana jest na okres 3 miesięczny. Przykro nam, że warunki zaproponowane w związku z przedłużeniem umowy nie spełniają oczekiwań. Pragnę jedynie nadmienić, że praca we wszystkich Oddziałach Wrocławskich to praca w godz. 9:00 -17:00, a oferując godziny 8:00 -16:00 kierowaliśmy się indywidualną sytuacją pracownika i jego dobrem, gdyż pozwalały na to okoliczności. Niestety okoliczności uległy zmianie i kontynuacja współpracy na takich warunkach nie była możliwa. Żałuję niedocenienia tego faktu. Wrocław to duże miasto, gdzie konkurencja pracuje nawet do godz. 18:30, nie mówiąc o pracujących sobotach lub pracy zmianowej. Tak więc, proponowane godziny pracy wydają się być dogodne. Jeszcze dodam, że zawsze jesteśmy otwarci na dialog z Naszymi pracownikami, a Dyrekcja pozytywnie odnosi się do rozpatrywania spraw indywidualnych. Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej karierze.
1
Pracujaca:) 2017-04-07 19:23
Bylam we Wroclawiu na zastepstwie, miejsce ma duzy potencjal, spora baza, zainteresowanie ludzi, wysylani od lekarza, a ludzie cuudowni tam przychodza.. :) tylko trzeba kogos kto ogarnie to jak to tam zostalo zaniedbane.. i ludzie zaniedbani.. ;)
protetyk 2017-04-07 19:52
Pani DS , jakie to ma znaczenie w jakich godzinach pracuje konkurencja. W konkurencji pracują protetycy, w Amplifon w większości asystenci bez szkół i kierunkowego wykształcenia. Zastanówmy się, czy mając problem ze zdrowiem (nie tylko ze słuchem) zgłosilibyśmy się do specjalisty czy do przypadkowej osoby. No cóż niektórzy w tej firmie mają tzw "syndrom Napoleona". Pozdrawiam i życzę mądrego zarządzania firmą i zasobami ludzkimi.
6
Noname 2017-04-07 21:15
Bo tu nie chodzi o bycie protetykiem, a sprzedawcą :) niestety konkurencja tez tak dziala i tez ma zatrudnionych ludzi bez wyksztalcenia, ktorzy uchodza za protetykow.
protetyk 2017-04-08 17:25
Można połączyć bycie protetykiem i sprzedawcą :) konkurencja też tak działa, ale nie na taka skalę
Noname 2017-04-08 22:03
To było z ironia, ja uwazam, ze protetyk przede wszystkim powinien byc protetykiem, a widac firmom zalezy bardziej na sprzedawcach i to jest wielki minus tego wspanialego zawodu
7
Weronika 2017-04-10 14:31
Wiedzieliście, że Amplifon zatrudnia ponad 10,000 pracowników na całym świecie? Więcej dowiecie się pod linkiem: http://www.amplifon.com.pl/amp1_223/onas
1
aoms 2017-04-14 15:58
Szanowni Państwo.
Mam bardzo złe zdanie o firmie Amplifon. Zostałem namówiony nieprawdziwymi informacjami o poprawie słuchu po zastosowaniu Waszych aparatów. Reklamuję ich działanie od pierwszych dni po zakupie Słuch i rozumienie miało się stopniowo poprawiać. Nic takiego nie nastąpiło pomimo upływu kilku miesięcy. Pracownicy sklepu odmawiają mi podania miejsca pracy właściwej osoby stojącej na czele firmy w Warszawie. To nie jest sprawa do opisania.To jest sprawa do rozmawiania - na razie. Czuję się oszukany i wykorzystany.Proszę o umożliwienie mi rozmowy z osobą zarządzającą firmą. Podobno jest to prezes Radek. Informację tą otrzymałem poza sklepem Amplifon.
Liczę na pozytywne podejście i odpowiedź bez zbędnej zwłoki.
Andrzej Sternicki
Protetyczka 2017-05-03 18:30
Od kiedy tam nie pracuje to śpię spokojnie...dyrekcja ma gdzieś pracowników, a tym bardziej pacjentów. Kasa ma się zgadzać i nic więcej. W firmie pracuje tylko kilku protetykow, a cała reszta nie ma zielonego pojęcia o tej pracy, więc nie ma co się dziwić, że ludzie nie są zadowoleni...
6
Ola k 2017-05-15 20:54
ktos cos wie o punkcie w tychach? zlozylam cv i czekam na odpowiedz pracowalam kiedys w geers w tychach
Toka 2017-05-31 18:45
Tak. Odradzam zwalnią ja nagminnie ludzi u wykorzystują po okresie próbnym 3 miesiące zwalniają.
Mimo 2017-05-31 18:53
Jest to firma u której nie liczą się ludzie tylko jak wszędzie cyferki ,to tragedia co się wydziwia .
Żadnego szacunku dla pracowników ,klientów,a zapominają,że wszystko wraca ,marne grosze ,a wyzysk podwójny.Ludzie o kamiennych sercach.Wyśmiewanie się za plecami ,obiecywania ogromne ,a w rzeczywistości szok trzeba tylko być w środku ,a widać co się wyprawiam.Zastanówcie się niczym podejmiecie pracę .ODRADZAM.
1
Weronika 2017-06-01 11:06
@Toka wspominasz o zwolnieniach w Amplifon Poland Sp. z o.o. Czy możesz napisać więcej na ten temat? Jak przedstawia się sytuacja? O jakich nagminnych zwolnieniach piszesz?
protetyk 2017-06-01 14:27
Protetyk, który chce zajmować się tylko badaniami słuchu powinien szukać pracy w miejscach, w których nie sprzedaje się aparatów, wtedy nikt mu nie będzie narzucał żadnych "cyferek" :)
3
Jeszczeprcj 2017-06-05 18:54
Tyle wartosciowych i pracowitych dziewczyn sie pozwalniało w ostatnim czasie.. każą już sobie samemu ściągać klientów.. z ulicy..
Też niedługo to rzuce w chole re.
Takasobie 2017-06-06 17:33
Niestety powyższe opinie są prawdziwe. Większość zatrudnionych na stanowisku protetyka słuchu to osoby BEZ ŻADNEJ WIEDZY NA TEMAT CHOCIAZBY FIZJOLOGII UCHA! Pracodawca nie docenia wykształconych pracowników, ludziom z doświadczeniem i porządną, kierunkową wiedzą każe się chodzić po ulicy i zaciągać starszych przechodniów do gabinetu. A gdzie profesjonalizm? Większość akcji marketingowych "opracowanych" przec Centralę okazuje się TOTALNĄ klapą. Wydzwaniają do ludzi, pracownikom każą wydzwaniać i na siłę im coś wciskać, co momentami jest już nagabywaniem.
Ciągle podnoszenie targetów, ciągle mało i mało. Co jeszcze kojarze z Amplifon? NIERÓWNE traktowanie pracowników, tzw. "wodzenie za nos" szansą awansów, a potem "w przyszłym miesiącu", "w drugim kwartale" itp., ładowanie obowiązków na protetyków i asystentów niezwiązanych z ich stanowiskiem. Zaczynając pracę w tej Firmie, przygotuj się na to, że będziesz od wszystkiego (od sprzątania po wizyty u lekarzy), za co - oczywiście- nikt Cię z tej firmy nie doceni.
Niestety nie polecam...
4
Pako 2017-06-06 23:02
A gdzie poleciłabyś pracę?
1
Zadowolony Pracownik 2017-06-13 12:59
Moi drodzy, czytam te komentarze i mam wrażenie, że każdy chciałby nic nie robić i zarabiać za to ogromne pieniądze. W Amplifonie można zarabiać duże pieniądze, ale nie za picie kawy i przeglądanie facebooka.
Jeśli nie ma się zapału oraz chęci aby odnieść sukces, to lepiej nie zaczynać żadnej ambitnej pracy tylko szukać czegoś innego, chociaż przecież w każdej pracy oczekuje się EFEKTÓW.
Atmosfera w Amplifon jest naprawdę super, można liczyć na wsparcie z każdej strony, ale trzeba być na tą pomoc otwartym i nie bać się również krytyki (która na marginesie jest konstruktywna). Jeśli pracownik nie realizuje celów, to nikt nie będzie go głaskał po główce, i tak jest w KAŻDEJ firmie.
Amplifon to jest firma SPRZEDAŻOWA, dlatego nie rozumiem skąd wasze zdziwienie, że trzeba realizować cele sprzedażowe, przecież to jest normalne. W każdej firmie o takim charakterze zarabiasz tyle, na ile sobie zapracujesz, a fakt, że jest naprawdę wielu świetnych i zadowolonych Pracowników pokazuje, że się da. Zachęcam więc do tego, aby zamiast wylewać swoje żale na forum, jaki to ten Amplifon nie jest "be", zastanowić się nad sobą i swoim podejściem do pracy, ew. znaleźć pracę w firmie o innym charakterze :)
Pozdrawiam
5
Protetyczka 2017-06-14 17:22
Zgadzam się z przedmówcą. Amplifon jak każda firma protetyczna nie jest instytucją charytatywną, lecz normalnym przedsiębiorstwem, które musi się utrzymać. Co za tym idzie musi realizować cele sprzedażowe,a cele te są rozłożone na poszczególne gabinety. Osoby, które nie rozumieją że żadna firma nie udzwignie na dłuższą metę dokładania do ich wynagrodzenia (o innych kosztach funkcjonowania gabinetu nie wspominam) rzeczywiście powinny być może zmienic branżę. Wielu naszych pracowników realizuje cele, ma szansę na b. porządny zarobek, dobrze się czuje w Amplifonie i pracuje tu od lat (często od samego początku).
W Amplifonie liczy się zaangażowanie, aktywność, pomysłowość, chęć do pracy. Bierność, postawa czy się stoi czy się leży, roszczeniowość- to nie tu. Warto to wziąć pod uwagę składając cv do A.
Dla mnie osobiście Amplifon to przede wszystkim niesamowita szansa rozwoju, otwartość na pomysły i miejsce z którym dobrowolnie zwiazalam się na długo.
Polecam osobom, które chcą się uczyć i rozwijać , są odważne i potrafią wziąć odpowiedzialność za swoje obowiązki wynikające z umowy o pracę.
4
protetyk 2017-06-16 11:15
Pisanie dużymi literami oznacza krzyk. Zgadzam się, że w każdej firmie oczekują efektów, ale należy pamiętać , że apart słuchowy jest poniekąd wyrobem medycznym. Jestem zdania , że sprzedaż w takiej firmie należy połączyć z wiedzą medyczną aby nikomu nie zrobić krzywdy. To samo dotyczy aptek, sklepów medycznych i tym podobnych firm. Światem niestety rządzi pieniądz, coraz mniej liczy się człowiek.
2
Gaja 2017-06-16 16:42
Gdyby aparaty poprawiały słuch, to nie byłoby wśród nas osób głuchych ☺ owszem poprawiają one rozumienie mowy, ale nie od razu. Na to potrzeba czasu, który to poprawi po latach zaniedbań. Trzeba troszeczkę pomyśleć zanim zacznie się pisać takie irracjonalne pretensje. To tak jakby pójść do drogerii, majac 70+ i domagać się od sprzedawczyni rozmowy z producentem kosmetyku, który miał wygladzic zmarszczki, a one jak były tak są ????
Amplifonowa 2017-06-16 17:04
Negatywne komentarze są od osób, którym nie chciało się pracować. Liczyły na premie za pierdzenie w stołek ???? tak łatwo niestety nie ma. Akcje marketingowe raz przynoszą efekty, a raz nie. To nasza praca i zaangażowanie jest kluczem do sukcesu! Ważne żeby każdego klienta traktować indywidualnie, sprawić żeby poczuł się u nas jak w domu. Nam się to udało, - mamy mnóstwo świetnie prosperujacych oddziałów, a atmosfera w firmie jest świetna - z każdym rozmawiasz jak z równym sobie - czy to kierownik czy prezes. Za to cenię Amplifon, a pracowałam juz w podobnej firmie i chodziłam tam do pracy z bólem brzucha. Jak ktoś mówi o wyzysku i ceferkach w Amplifon to śmiać mi się chce, bo widać, że osoby piszace to, nie mają żadnych argumentów na potwierdzenie swojej tezy, bo skąd mają je mieć skoro takie rzeczy nie mają tutaj miejsca? To się nazywa urazona duma i noc więcej. Ja polecam pracę w Amplifon - możliwości rozwoju jest mnóstwo, sama jestem tego przykładem, a wypłata cieszy oko i konto za każdym razem ????
1
Amplifonowa 2017-06-16 17:06
Zamiast znaków zapytania miały byc uśmiechnięte minki
Takasobie 2017-06-18 14:39
Z sieciówek Kind i Audiofon - tam nie interesują Cię kontakty z lekarzami, nie masz obowiązku wymyślać akcji marketingowych i ich sam(a) organizować; odpowiada za to ktoś inny. A tak w ogóle to chyba bardziej skłaniam się ku pracy w firmie mniejszej, prywatnej. Szansa awansu mała, ale dużo spokojniejsza niż w korpo, jaką coraz mocniej zaciąga w Amplifonie.
1
Buuuuu 2017-06-18 14:58
Cieszymy się z Twojej wypłaty "cieszącej oko" i gratulujemy Ci mnóstwa szans rozwoju, o których piszesz. Gwoli wyjaśnienia - nikt nie żąda pieniędzy za "pierdzenie w stołek", jak to określiłaś.
Oczywiście, każdy klient musi być przez nas obsłużony profesjonalnie, propozycją napoju i należytym szacunkiem. Tu pojawia się jednak jedno pytanie - jak zrobić wszystko z indywidualnym podejściem, wysłuchać klienta i dokładnie go przebadać w ciągu 30 minut i znaleźć rozwiązanie na jego problemy i mu je zaprezentować? Piszesz o braku argumentów. Ale to nie prawda. Na niezadowolenie moje i poprzedników w tej "dyskusji" argumentów jest sporo - chociażby wymuszanie sprzedawania aparatów ludziom ze średnią słyszalnością 30-35 dB "żeby dosięgnąć celu"; obietnice o podwyżkach/awansach bez pokrycia; odwiedziny bez zapowiedzi i stresujące rozmowy pt.: "angażuj się mocniej".
Odpowiedz mi - jeśli możesz - która z akcji marketingowych przeprowadzonych w pierwszym czy drugim kwartale przyniosła fajne efekty w Twoim Oddziale? Ta na Dzień Kobiet czy z bilboardami? A może ta z ankietami/krzyżówkami? Bo z tego, co się orientuje wyszły raczej gorzej niż lepiej.
4
Zostaw swoją opinię o Amplifon Poland Sp. z o.o. - Łódź
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Amplifon Poland Sp. z o.o.