logo REDDATA Sp. z o.o.

REDDATA Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o REDDATA Sp. z o.o.

prac 2013-12-18 10:17:01
Pracuje w firmie REDDATA. W sumie jest OK - pensja w terminie. żadnych powiązań z firmami wymienionymi wyżej - pomówienia konkurencji !!!
piotr 2013-12-28 18:06:43
(usunięte przez administratora)te informacje są prawdziwe a jesli dalej nie wierzysz to zacznij z ta firma współpracowac to sie przekonasz po pierwszej wypłacie. Pozdrawiamy
robol 2013-12-29 20:51:17
Ani Pan C, ani Pan M. czytaj ze zrozumieniem. Oni zostali zwolnieni, w sumie nie wiadomo za co. Prezes rozkręcił mega aferę i pozbył się połowy pracowników. Niech sam robi teraz jak taki mądry. Bo te jego teksty, że nikt nic nie robił były rozwalające.
rrr 2014-01-01 18:44:39
Zostało 3 pracowników i to całe reddata? To kto tam jeszcze pracuje, księgowa, sekretarka i zastępca kierownika? (usunięte przez administratora)
her 2014-01-24 16:54:16
No to szkoda, że się dzieja takie rzeczy, ja miałem reddata za inną firmę, słyszałem raczej pozytywne opinie, a tu proszę, takie kwiatki.
mikrus 2014-02-08 15:05:04
login, skoro z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej, to ciekawi mnie, co Cię trzyma w reddata, bo ja gdybym czuł się źle w pracy pewnie bym się zwolnił.
Filip 2014-06-18 18:23:31
Moge prosić o jakies konkretne wskazówki co do pensji, jakis przedział sumowy, bo "pensja marna" mało mówi o płacach w reddata.
Marcin 2014-09-01 16:43:30
Pensje od 2 do 5 tys.. Najważniejsze, że płacą w terminie.
Piotrek 2015-11-06 15:47:56
Uczciwa firma, rozliczają się w terminie. Współpracowałem z nimi. Było wszystko w porządku, fajny zespół.
Kolak 2015-12-22 00:42:30
(usunięte przez administratora) (usunięte przez administratora) c (usunięte przez administratora) ukuje wszystkich bez wyjątku i nie ważne czy ktoś był wielole (usunięte przez administratora) m. (usunięte przez administratora) u. Wpiszcie w google ciąg: Historia firmy REDDATA jest długa Powodzenia w czytaniu
Nowy_Klient 2015-12-22 12:10:13
Współpracuję z Reddata od 3 miesięcy. Na razie wszystko działa bez zarzutu.
ab 2016-02-04 13:41:58
(usunięte przez administratora)
Adel 2016-03-17 15:47:31
No i jak jest naprawdę czy firma się rozwija, czy dzieje się coś fajnego, czy kadry wyrabiają i czy w końcu nadejdzie ta podwyżka o której mówią niektórzy?
Az 2016-03-22 11:13:32
Ja myślę, że z tym to nie powinno być problemu człowieku, ogólnie jest coraz lepiej i coraz bardziej "do góry" z zarobkami, zmniejszeniem czasu pracy, no ogólnie
an 2016-05-15 23:34:06
Ja pracuje juz kilkanascie lat i jest super. Pensje z premią ponad 10 tys. a są tacy co jeszcze wiecej. Do tego pelny pakiet socjalny i medyczny, samochod służbowy dobrej klasy itp. Atmosfera super, szef sam cie wspiera i pomaga. wyskoczy nawet na piwo :)
Janusz 2016-06-01 02:41:25
Dlaczego admin usuwa opinie ? Niczym sie nie różniła usunieta opinia od tej powyzej, z tym ze nie była pochlebna. Za to, że firma reklamuje sie na waszym portalu, to może wybierac jakie opinie się pojawją. To jaka jest wiarygodność tych opinii - żadna. A portal który powinien byc bezstronny na to pozwala - wstyd.
Michał 2016-06-20 11:44:06
W firmie panuje miła i fajna atmosfera. Pensje są wypłacane w terminie. Podobno nie ma firm idealnych, ale tutaj jest nieźle.
edf 2016-06-20 15:16:36
@Adel pewnie ze tak atmosfera w pracy jest na prawde wazna
Zostaw swoją opinię o REDDATA Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie REDDATA Sp. z o.o.