Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o.o.

4.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o.o.

Mgr inż
Pracownik
 Pytanie

A jak tam Filipek się sprawuje na swoim stanowisku?

Bishop
Pracownik
@Mgr inż

A nawet spoko, znormalniał da radę się dogadać nie ma co narzekać teraz na niego

Pytanie
 Pytanie

Wiele osób zainteresowałaby kwestia, związana z możliwością rozwoju w Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o.o.. Czy taka w ogóle w niej istnieje?

kzn
Pracownik
@Pytanie

Jeśli chodzi o awans o na początku jest możliwość zmiany stanowisk na wyższe, natomiast stanowiska powyżej kierownika są obsadzone. Bez szans.

haha
Pracownik

Zejdzcie na ziemię z płacami i stabilnościami tyle,na temat.

Karolina
Kandydat

W lutym 2020 uczestniczyłam w rekrutacji do KZN Bieżanów. W rekrutacji była mowa o zatrudnieniu od 1.03.2020. Było to możliwe ponieważ końce lutego kończyła się moja umowa z poprzednim pracodawca. 20.02 otrzymałam propozycje pracy od dnia 01.03 mając tylko jeden dzień na przyjęcie oferty. 21.02 przyjęłam ofertę pracy otrzymując informacje że najbliższym tygodniu otrzymam skierowanie na badania lekarskie 24.02 odrzuciłam propoxycje przedłużenia umowy u dotychczasowego pracodawcy 27.02 po wielu próbach udało mi się skontaktować z osobą rekrutująca która poinformowała mnie że przez niedopatrzenie zacznę pracę tydzień później czyli 9.03 4.03 zostałam poinformowana że jednak nie zostanę zatrudniona. O całej sytuacji poinformowałam mailowo zarząd i otrzymałam informacje że moja kandydatura została otrzucona. Wszytko odbywało się w czasie rozmów telefonicznych więc nie mam żadnych dowodów. Pisze opinie teraz bo widziałam że firma prowadzi sporo rekrutacji. Uważajcie na obietnice nagrywacie rozmowy i proście o potwierdzenia mailem.

4
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak długo czeka się na odpowiedź od firmy Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o.o. po przesłaniu CV? Podziel się opinią z rozmowy o pracę na stanowisku Analityk Finansowy – Dział Controllingu i Nadzoru Właścicielskiego. Jaki był jej rezultat?
aleksandra
Pracownik
 Pytanie

jaka atmosfera w pracy w księgowości? widzę że są ogłoszenia o zatrudnieniu. Na jakie zarobki można liczyć ? czy można wołać o 5500 brutto?

Juko
 Pytanie

Witam Pytanie jakie są warunki pracy i płacy w Kzn Rain w biurze konkretnie w dziale KSIĘGOWOŚCI /Finanse

Nela
@Juko

Juko udało Ci się cos ustalić? Poznałas może ta firmę?

Pytanie
 Pytanie

Dziewczyny jaki styl panuje w Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o.o.?

dnfd
@Pytanie

zasadniczo to czasem, trzeba kask założyć na głowę ;)

Tytus
Inne

@Hamech Skoro firma ma opinię bardzo dobrego pracodawcy to nie może być źle, polecam pracę.

Hamech

U was w Krakowie to jest jeszcze dobrze, u nas w Hamechu dali takiego prezesa co się na niczym nie zna, a wymadrza i ludzi traktuje jak więźniow a nie pracowników, najlepiej żebyśmy pracowali za darmo i 24 godziny na dobę, wymaga cudów ale dla ludzi pieniędzy żałuję, chyba zapomniał że to my pracujemy na niego a nie on na nas. (usunięte przez administratora)

fak
@Hamech

e u nas mamy pięciu msstrzów (usunięte przez administratora) i jednego kierr i dyr i możesz się pożalić do PREZEShuty stal mielec heha bo wszyscy to szajka

1
bolo
@Hamech

to u nas wprowadzili kzn rodzina 500 plus soboty i niedziele,jeszcze nocki ają być i sodesco kidder niespodzianka ale heca u was tego nie ma przeciez to brat czy matka może szfagier

Pracownik

A moim zdaniem nie jest tak źle w kzn jak piszą niektórzy pieniądze są wypłacane w terminie warunki pracy może nie są lekkie ale to przemysł ciężki A nie fabryka baniek mydlanych

Pracuś
@Pracownik

(usunięte przez administratora) Sam piszesz że praca nie jest lekka! No tak ale jak się ma 25zł albo biały kask to można być zadowolonym.

Maja
Inne
@Pracuś

@Pracuś Muszę zwrócić Ci uwagę, że na forum GoWork.pl nikogo nie obrażamy, gdyż nie jest to zgodne z regulaminem https://www.gowork.pl/regulamin. Kiedy sytuacja będzie się powtarzać Twoje posty będą usuwane. Co napiszesz o wynagrodzeniu w Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o.o.? Ile wynosi?

hahha
@Pracuś

jakie 25 za biały kask dają 40 na h a ja daję i niedziele i święta nie nam bialym kaska

fak
@Pracuś

to bież sprey z bokserki i se wymaluj

MuayFighter

Jeśli jesteś młody i chcesz się rozwijać dobrze Ci radzę omijaj to miejsce ''pracy''. Ogólnie nikomu nie polecam.

3
Pracownik
@MuayFighter

Jestem tego samego zdania. Zarobki jak w lidlu a praca ciężka i w zapaleniu i złej atmosferze.

Pracownik kzn
@Pracownik

A ja pracuję już kilka lat i nie jest źle. Zarobki na podobnym poziomie co w innych firmach. Hałas i zapylenie jest no ale co się dziwić w końcu to przemysł ciężki. Pzdr

Mikołaj
Inne
@Pracownik kzn

Czy dostajesz dodatek za pracę w szkodliwych warunkach? Mam na myśli zapylenie, o którym wspominasz. Dodaj kilka słów o zarobkach. Są premie, praca na akord lub płatne nadgodziny? Informacje na ten temat będą bardzo pomocne, więc proszę o odpowiedź.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik kzn
@Mikołaj

Nie spotkałem się z czymś takim jak dodatek za szkodliwe warunki w tej ani w mojej poprzedniej firmie. Co do zarobków to jest kilka warunków, które trzeba spełnić aby dostać premie i dodatek zwany nagrodą. W sumie jak się pracuje 5 dni w tygodniu i dostanie wszystkie te dodatki to nie jest tak źle, problemem jest to ze nie ma nadgodzin, które mocno podnosiły pensje na tle innych firm. Z tego co mówią to ma się poprawić... poczekamy, zobaczymy

Pracownik
@Pracownik kzn

Tak ale mamy takie czasy że można zminimalizować warunki szkodliwe na stanowisku pracy. A zarobki nie bądź śmieszny 3400 zł brutto za taką pracę to żart.

Gość
@Pracownik

Nie porównuj do lidla bo tam jest inna praca w godnych warunkach, zarobki ok i socjal większy niż na KZN.

santa claus
@Mikołaj

idźże lepiej podkęcaczu goworkowy zanamową szefa mobbingi śledzić

Maja
Inne
@santa claus

Chyba lepiej być zrobił, jakbyś napisał tu coś o ogólnych warunkach pracy w Kolejowe Zakładach Nawierzchniowych "Bieżanów". Całkiem niedawno słyszałam, iż nowym pracownikom zapewniają szeroki wachlarz benefitów, w tym pakiet usług medycznych, fundusz socjalny etc. Możesz rozwinąć ten temat? Na jakie jeszcze benefity można tam liczyć?

Pracownik
@Maja

Jeśli chodzi o warunki pracy to jest duże zapalenie, hałas i niemiła atmosfera. Jeśli chodzi o socjal to porównywalnie do innych firm więc nie ma się czym chwalić. Jak mam być szczery to musi coś być nie tak w tej firmie jak ludzie się zwalniają. A jeśli chodzi o pracę biurową to ciężko mi coś napisać ale napewno jest tam za dużo pracowników w porównaniu do produkcji.

bbc
@Maja

obiecanki cacanki PANA kierownika hehe lipa grubo zakład pda na cyce nie to co dawniej przyjdziesz porobisz miesiąc i sam uciekasz

hahha
@Mikołaj

kto się zatrudni .przerobi i dalej będzie robił bo przyzwyczajenie to tak ja też bym się przyzwyczaił do 4000 zł a jest2400 policz stawkę brutto razy godziny nie licz premi bo to lipa jak zabiorą nie ma.czysta stawka godzinowa stabilność to bzdura (usunięte przez administratora)

fak
@MuayFighter

Do,emerytury przerzyjesz,,,,,

Pracownik (podpinacz)

Pracuje w tej firmie już jakaś czas i stwierdzam że firma schodzi na psy. Firma milionami obraca samochody służbowe kupuje a pracownikowi to już nawet rękawiczek nie zakupi od 2 tygodni trzeba robić gołymi rekami. Pracownik jest na szarym końcu zero podwyżek nie dziwne że ludzie się zwalniają za 2800 netto to ciężko rodzinę wykarmić

Pracownik
@Pracownik (podpinacz)

Dokładnie tak jest zero podwyżek i jest coraz to gorzej. Nie widać że będzie lepiej. Szkoda ale co zrobić jak w biurze tyle ludzi i trzeba na nich robić.

Paweł
Inne
@Pracownik

Możecie dodać, czy poza podstawową pensją można liczyć na ewentualne świadczenia dodatkowe, które sprawiłyby, że pensja stałaby się bardziej atrakcyjna? Mam nadzieję, że świadczenia dodatkowe również występują w tej firmie.

lufa
@Pracownik (podpinacz)

teraz tam jest choroba zakazna wsztscy l4 oj panie fi....dramat stabilna praca jak wszedzie hyhy

pupa
@lufa

lepiej chore niżtyrac na chorym dorobisz

Honorata
Inne
@lufa

Nie mam pojęcia, o jakiej chorobie piszesz. Wnioskuję jednak, że pracujesz w Bieżanów, więc mam nadzieję, iż mi pomożesz. Szukają tam teraz Specjalisty ds. handlu (ogłoszenie jest na stronie firmy) i tak się zastanawiałam, czy na tym stanowisku są jakieś możliwości rozwoju zawodowego. Wiesz coś o tym?

szddb
@Pracownik

W biurach zarabiają mniej niż na produkcji więc nie pierd...

tele
@pupa

A Kto tam żądzi Majowwie o to dlatego......z rodziną nie wygrasz ,Panie (usunięte przez administratora)Pożyjemy zobaczymy

tele
@szddb

Co Ty Tak wymieńmy się pitami gdzie i kiedy

tele
@Honorata

albo się rozwijasz ,prędzej się zwijasz

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o.o. chętnie uczestniczą w różnych formach integracji?

qeQ
@Pytanie

Praktycznie nie ma żadnych form integracji w tej firmie, no chyba że Wigilia ;)

bolo
@qeQ

płatna z wypłaty haha

Ak
 Pytanie

To prawda że jak komuś na zakładzie się kończy umowa to jej nie przedłużają ?

qeQ
@Ak

Było ostatnio kilka takich przypadków w biurach, restrukturyzacja.

wodzu
@Ak

PRZEDŁUŻAJĄ NA TEJ SAMEJ STAWCE,.MONTAŻ DOSTAJE PREMIĘ A TY, LIPTON ŻYCIE, A NIE ROBISZ NA MONTAŻ DLACZEGO MASZ NIE DOSTAĆ KAŻDY ZADUPCZA W TYM ZAKŁADZIE ,TO NIE WIEM GDZIE TU SENS I LOGIKA .KAŻDY SPOWOLNI I MONTAŻ W DUPIE,SZKODA SŁÓW TU ZABRAĆ A TU DODAĆ

Pracownik

(usunięte przez administratora), jeszcze tak źle nie było. Gratuluję dla dyrekcji.

1
Krzysztof
@Pracownik

Na czym polega to zło? Nie ma pracy, NIE PłACĄ?

1
Pracownik
@Krzysztof

Zlooooo!!!!!!!

Pracownik
@Pracownik

Mało pracy a co za tym idzie to mało pieniędzy. Zero zleceń i nadliczbowych godzin

1
Pracownik

Zarobki w KZN Bieżanów to skandal dyrekcja niech ma na uwadze że jak nic się nie zmieni w zarobkach to będą mieli problem bo dużo ludzi chce odejść do innych firm za lepszą kasę

Pracownik
@Pracownik

Popieram ja już złożyłem wypowiedzenie. I mam lepszą pracę a długo nie szukałem. Bo wszystko idzie w górę tylko nie stawki na KZN. Powodzenia dla dyrekcji niech sobie radzą bo ludzie co chwile się zwalniają.

Nick

Ta firma schodzi na dno nawet Ukraińcy nie chcą pracować za te pieniądze

Pracownik

Pracuje w tej firmie już jakiś czas i z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej zarobki kiepskie marne szanse na podwyżkę praca ciężka i w zapyleniu wypłaty średnio 2800 na rękę w obecnej chwili już się zwalniają 3 osoby a ja raczej dołącze do nich bo za tą pensję to rodziny nie da się wyżywić już nie wspomnę o wakacjach. Stanowczo odradzam omijajcie tą firmę szerokim łukiem

Xxx
@Pracownik

Taka prawda daje wypowiedzenie po wakacjach a dyrektor M.S niech sam robi za te pieniądze

Bolek

Praca ciężka i słabo płatna biurowa także

bolo
@Bolek

Tam rodziny robią ,ciężko jakie stawki najiniższe 16 brutto 17 to tyle zarobisz wszędzie a stabilne zatrudnienie hahaha ,w (usunięte przez administratora) każdy to ma,i jeszcze premia nie zabieramy no jakby coś sie zesrało chore ,uz a no to jeb hehe ,w kadrach przychodzisz kozak panie soboty ,niedziele ,na umowe ojoj 5200 na jękę haha, socjal no niech będzie ,mijasz 2 lata a ty 2300 sortowanie w bidzie lepiej płacą żuycie i doświadczenia nabieżesz ,na wszystko jest na kamery ,auta bzdury iso ,tylko nie na robola,itd

Pracownik
@Bolek

W biurze jest więcej pracowników niż na produkcji. To teraz rozumiecie dlaczego takie są marne zarobki na produkcji. Oby tak dalej i nie będzie miał tak kto pracować.

Pracodawca

 Aktualność
Nowe rozjazdy Rkpd zwiększą przepustowość sieci

Rozjazdy krzyżowe montowane na podrozjazdnicach strunobetonowych pozwolą na podniesienie prędkości eksploatacyjnej tych konstrukcji do 120 km/h oraz wydłużenie ich żywotności. Z jednej strony przyspieszy więc ruch pociągów pokonujących bardziej rozbudowane układy stacyjne, a z drugiej zmniejszy się częstotliwość i zakres prac utrzymaniowych.

KZN Bieżanów w ostatnich dniach kwietnia otrzymał świadectwo dopuszczenia do eksploatacji rozjazdów krzyżowych podwójnych (Rkpd) na podrozjazdnicach betonowych w odmianie   spawanej. Dokument ten jest pochodną pozytywnego przejścia badań technicznych testowej konstrukcji rozjazdowej, prowadzonych od 2015 r. na poligonie zlokalizowanym na stacji Świdnik, na którym testowane były też konstrukcje innych producentów rozjazdów, posiadających swoje fabryki w Polsce. Uzyskane świadectwo umożliwia już zabudowywanie tego typu konstrukcji na sieci PKP PLK. – Rynkowe zapotrzebowanie na ten typ rozjazdów jest bardzo duże. Montowane na strunobetonowych podrozjazdnicach konstrukcje dają możliwość prowadzenia ruchu pociągów z prędkością 120 km/h przy jeździe na  kierunku zasadniczym. Sztywność podrozjazdnic, jak również specyficzne rozwiązania związane z zasadniczą częścią stalową rozjazdu, oraz wymóg dostarczania ich w blokach, wydłużą okres ich eksploatacji, redukując jednocześnie nakłady na prace związane z bieżącym utrzymaniem – stwierdza Paweł Winiarski członek zarządu dyr. handlowy Grupy KZN Bieżanów. – Nic zatem dziwnego, że zarządca sieci chce w jak najszerszym stopniu wykorzystać potencjał drzemiący w tym rozwiązaniu technicznym, stosując go wszędzie tam, gdzie układ torowy wymusza zastosowanie rozjazdu Rkpd. A w ślad za tym idą wykonawcy, którzy jeszcze przed uzyskaniem przez nas świadectwa bombardowali nas zapytaniami handlowymi dotyczącymi takich właśnie rozjazdów – dodaje Winiarski.

Made in KZN

Konstrukcja nowych rozjazdów krzyżowych podwójnych opracowana przez KZN Bieżanów u swoich podstaw ma założenie wydłużenia cyklu eksploatacyjnego rozjazdu wraz z wykorzystaniem innowacyjnych technologii. – Dlatego zastosowaliśmy  zamknięcia nastawcze własnej konstrukcji - SZN60, umieszczone w stalowej podrozjazdnicy zespolonej umożliwiającej osłonę zarówno suwaków nastawczych jak i prętów kontrolnych – mówi Małgorzata Urbanek, kierownik działu konstrukcyjno-rozwojowego KZN Bieżanów – Działa ono identycznie jak to klasyczne, ale współpraca między drążkiem suwakowym a klamrą i opórką zamka przebiega w płaszczyźnie pionowej, więc zajmuje mniej miejsca, mieszcząc się w wąskiej podrozjazdnicy. Konstrukcja oczywiście zapewnia niewrażliwość na przemieszczanie iglic względem opornic w granicach +/- 30 mm – podkreśla Urbanek.

W testowanym na poligonie w Świdniku rozjeździe zastosowane zostały krzyżownice ze staliwa bainitycznego. Zarówno pojedyncze inserty jak i podwójne, złożone z dwóch odlewów dziobów zgrzanych z opornicami prostymi a następnie skręcanych z podwójnymi iglicami i opornicami łukowymi. – Nasz bainit ma rewelacyjne właściwości. Instytut Kolejnictwa potwierdził ponadprzeciętną trwałość eksploatacyjną, odporność na zużycie zauważalne szczególnie w dłuższym okresie użytkowania. Stwierdzono też zdolności do samoserwisowania się powierzchni tocznych, co ogranicza konieczność szlifowania spływów. Na etapie produkcji i zabudowy zaobserwowano też łatwość zgrzewania, spawania i napawania – akcentuje Urbanek. – Nie zamknęliśmy się jednak w tym wąskim schemacie. Przygotowując konstrukcję do dopuszczenia opracowaliśmy równolegle wariant z krzyżownicami manganowymi miękkimi lub utwardzanymi wybuchowo, co najmniej tak samo trwałymi, choć wymagającymi więcej zabiegów na etapie produkcji i utrzymania. Dlatego dziś jesteśmy w stanie oferować klientom dwa alternatywne rozwiązania równoważne pod względem korzyści na etapie eksploatacji – dodaje kierownik działu konstrukcyjno-rozwojowego.  

Blokowa logistyka

Zgodnie z zapisami instrukcji Id-114 rozjazdy krzyżowe podwójne przeznaczone do zabudowy na modernizowanych i nowobudowanych liniach PKP PLK, powinny zostać dostarczone na miejsce zabudowy i rozładowane w fabrycznie zmontowanych blokach konstrukcyjnych, przy użyciu specjalnych wagonów kolejowych i urządzeń dźwigowych. Dzięki temu na etapie ostatecznego odbioru w torach uzyskiwana jest najwyższa  jakość  początkowa, identyczna jak przy pierwotnych odbiorach w fabryce. Rozjazd trafia na budowę zmontowany i gotowy do zainstalowania w istniejącym układzie torowym, co skraca czas, redukuje zaangażowanie ludzi i maszyn, oraz eliminuje niedokładności podczas zabudowy. 

Transport blokowy takiego typu rozjazdu możliwy jest dziś w Polsce tylko przy zastosowaniu technologii Switcher, opatentowanej przez KZN Bieżanów. – Poligonem dla nas była również stacja Świdnik, gdzie w 2015 roku zrealizowaliśmy dostawę i rozładunek bloków rozjazdowych. Dostawa wszystkich bloków - dwóch z krzyżownicami pojedynczymi i jednego zwrotnicowego z krzyżownicami podwójnymi, odbyła się na naszych wagonach. Lżejsze, skrajne bloki konstrukcyjne rozładowaliśmy wtedy przy pomocy dźwigów hds zintegrowanych z wagonami Switcher+, a najcięższą, ponad trzydziestotonową część środkową rozładował wówczas specjalistyczny dźwig. Dziś w opcji mamy zarówno takie rozwiązanie, jak i to z wykorzystaniem mobilnych suwnic bramowych – mówi Małgorzata Urbanek.

Rozjazdy krzyżowe podwójne na podrozjazdnicach betonowych są pewnym przełomem na polskim rynku nawierzchni kolejowych. Te skomplikowane w produkcji i późniejszym utrzymaniu konstrukcje, zabudowywane dotychczas wyłącznie na drewnie, stanowiły pewne ograniczenie w prowadzeniu ruchu pociągów z adekwatnymi do potrzeb prędkościami. Dodatkowo nastręczały sporo problemów w codziennej pracy służb utrzymaniowych zarządcy sieci, jednocześnie dość szybko – w porównaniu z rozjazdami zwyczajnymi – ulegając technicznej degradacji. W efekcie kompilacji atutów nowej konstrukcji rozjazdu jak i jego blokowej logistyki, KZN Bieżanów przedstawia swoim kontrahentom spójny koncept, który jest odpowiedzią na wcześniejsze słabości. Układy stacyjne z takimi właśnie rozjazdami zwiększą swoją przepustowość dzięki możliwości prowadzenia ruchu z prędkością 120 km/h. Jednocześnie też będą bardziej dostępne dzięki mniejszej ilości interwencji serwisowych i prac utrzymaniowo-naprawczych.  

Zostaw merytoryczną opinię o Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 61.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 5 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 21 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe "Bieżanów" Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii