Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Witam, czy będą jeszcze potrzebni referenci? Mam przed sobą właśnie ofertę do której ktoś jeszcze niedawno się odnosił. Tak się składa ze spełniam wymagania, dlatego tez ciekawiłaby mnie aktualna praca. Mógłby wiec ktoś omówić warunki na dziale? i możliwe ze w najbliższym czasie pojawi się oferta?
Co sądzicie o tej pracy pytanie do pracowników jak uczyliscie sie tylu tras ?
Jeżeli lubisz wstawać o 3 czy 4 rano i na 2 zmianie pracować do północy. Do tego robić 2 zmienne (przychodzić 2x do pracy w ciągu dnia) i nie denerwują Cie ludzie oraz korki to praca dla Cb :) .Dopisze może jeszcze ze przez kilka pierwszych lat o ile nie masz znajomości będziesz jeździł najgorszymi autobusami ,a także do póki nie będziesz miał 20% wysługi pieniądze są naprawdę słabe. 3msc za minimum potem jakieś 2 lata też niewiele więcej. Nawet na max stawce to są śmieszne pieniądze jak za taką pracę niestety .sorry za składnie,ale pisząc przypominają się kolejne negatywy jak np. brak toalet na niektórych pętlach i musisz nosić pampersa lub w reklamówkę jak nie ma krzaków. Chyba że to się zmieniło przez ostatnie 3-4 lata.Na 100% nie było kibelków na kilku pętlach jak Murzynowo,Prboszczewice i pewnie jeszcze kilku innych:) Ogólnie za takie pieniądze nie polecam .
Tak pracowałem kilka ładnych lat .Moja opinia jest całkowicie neutralna .Nie mam jak złych wspomnień.Po prostu staram się obiektywnie oceniać pracę w KM Płock.
Słuchajcie, a ogarniacie może ilu tych referentów w końcu potrzeba? Pewna Pani pisała o jakiejś ofercie jeszcze z maja, a mam przed sobą teraz dwie, jedna wygasła z pięć miesięcy temu a druga jest sprzed dwóch. Nawet widełki podskoczyły, wcześniej było 3,700 do 4,400 a teraz 4,400 do 5,000, ale to oferta do innego działu. Czemu ten odnoszący się do polityki kadrowej oraz placowej jest jakoś lepiej wynagradzany?
Dnia 16.06.2023r. w automacie biletowym 903 Płock Pol chciałam doładować kartę miesięczną po wybraniu strefy i zapłaceniu kartą płatniczą zbliżeniowo pokazał się komunikat ,,proszę czekać". Owszem zostały pobrane pieniądze z konta po czasie automat się wyłączył i nie zakodował karty miesięcznej.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Komunikacja Miejska – Płock Sp. z o.o? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
(usunięte przez administratora)
Niestety ale ta opinia jest zmyślona większości z niej oczywiście
ostatnio czekałam na autobus nr 7 na przystanek ogródek jordanowski przyjechały dwa autobusy o numerze 7 (przegubowe) wszyscy pchali sie do tego pierwszego dlatego ja poszłam do drugiego bo bylo mniej osób pierwszy autibus ustał najbardziej z przodu jak sie dało zato drugi do którego poszłam tylko przednimi drzwiami był na przystanku a reszta na trawie a sam tył wręcz na ulicy kierowca za nic nie chciał mi otworzyc przednich drzwi a przycisku do otwarcia nie było gdy poszłam do kolejnych drzwi otwartych kierowca zaczoł je zamykać zanim wgl zaczełam wsiadać weszlam w ostatniej chwili nie pamiętam dokładnej godziny ale byla popołódniowa bylo to kilka dni temu naprawde nie polecam nie bylo korków a kierowca jechał jak by były spóźnilam sie przez to na spotkanie nie wspomne ze oba autobusy spóźniły sie kilka minut a jechaly jeden za drugim załuje ze nie wsiadłam w ten bardziej zatłumiony przynajmniej bym sie nie spóźniła korony by mu z gloey nie spadła gdyby otworzył te przednie drzwi i lekko sie pospieszył nawet nie wspomne o chamowaniu naprawde współczuje osobom które wtedy stały
Witam, na forum odnoszono się głównie do zatrudnienia jako kierowca a na stronie z ofertami o pracę są jeszcze inne dla przykładu dla referenta do Działu Promocji i Komunikacji Społecznej. Podkreślone w niej zostały nowoczesne narzędzia pracy o jakich mowa? Była też wzmianka o szkoleniach umożliwiających rozwój zawodowy. Jaki jest ich ostateczny zakres? W praktycznym ujęciu w jaki sposób praca na takim stanowisku przebiega i czy warto myśleć o kandydaturze?
Co chwilę się spóźnia kierowca a jak już jest to jedzie jakby ktoś na końcu trasy miał go zwolnić nie polecam , kanary nie uprzejmi z wrogim nastawieniem
Dzień dobry nie dałoby rady puścić większej ilości autobusów 112? Jadąc o godzinie 15.11 z pracy nie ma ani jednego miejsca siedzącego. Jest ogromne przeludnienie i pasażerowie stoją na drzwiach autobusu i wręcz na sobie. Pozdrawiam i liczę na pozytywny odbiór z państwa strony
Autobus miał przyjechać na 16.36 ale przyjechał an 16.46 10 minut spóźnienia zdecydowanie za dużo linia 35 przystanek hermana godzina planowa 16.36 dzień piątek 28.10.2022r.
Przychodząc tam, myślałem, że to praca godna uwagi jak na Płock, ale grubo się pomyliłem. Jeśli chodzi o samą pracę, to zarobki tragedia jak za tak ogromną odpowiedzialność. Najwyższa wypłata 2700zł. (wstawanie o 3 w nocy, jazda na dwie zmiany, nocki, rzęchy itp.). Tabor teoretycznie się polepsza, ale młodzi stażem kierowcy jeżdżą głównie złomami (często bez działającego ogrzewania i z szarpiącymi skrzyniami, przez co kierowcom się dostaje od pasażerów), chyba że mają znajomości lub siedzą palcem wiadomo gdzie...Toi-toje tylko na głównych pętlach, na liniach pozamiejskich brak ubikacji oraz chociażby miejsca na kilkuminutowy wypoczynek dla kierowcy (pętle są na przystankach, gdzie ludzie od razu wsiadają, przez co jest zero prywatności, a pasażera nie wypada wyprosić, ponieważ prawdopodobnie złoży na nas skargę, a dla firmy PASAŻER ma zawsze rację!). Czasy przejazdów są bardzo ponaginane, wozy przeładowane na obleganych liniach, a bardzo często w godzinach szczytu przerwy są tylko kilkuminutowe, co wchodzi w opóźnienia. Jednych potrafią zwolnić za głupotę, a innych zostawiają mimo promili. Zmiany też są ustalane tak, żeby było wygodnie "lepszym" kierowcom. Powiedziane na rozmowie kwalifikacyjnej 20% grafiku zmian dwuzmiennych (przychodzenie do pracy dwa razy dziennie) to kpina, ponieważ dwuzmiennych czasami było nawet 50% dla młodych kierowców, gdzie inni mieli jedną, dwie w miesiącu. W konkursie kierowców co miesiąc na pierwszych miejscach powielają się przeważnie te same nazwiska. Często lepsze wozy wystawiane na zmianę były zmieniane na gorsze. Ogólnie kumoterstwo i nierówne traktowanie pracowników, stanowczo nie polecam pracy w tej firmie.
Potwierdzam w 100% .Minimum 5tys za taką pracę jaką się tam wykonuje jako kierowca .Wstawanie o 3 .Koniec pracy o 12 w nocy na 2 zmianie .Weekendy ,święta itd.Te dwuzmienne to dramat .Przez to się zwolniłem bo trafiłem 12 dwuzmiennych w miesiącu .Brak parkingu dla kierowców to też duży minus .Po południu czasami 30min szukałem miejsca parkingowego.
Nie wiem czemu ale odnoszę wrażenie, że przy takich usługach jak komunikacja miejsca zawsze spotka się człowiek z narzekaniem i jęczeniem klientów, pytanie tylko czy to zawsze wina firmy? Tu widzę doniesienie o opóźnieniach... Nie uważacie, że firma czasami nie ma wpływu na to co się dzieje na drodze? A wam ile razy w życiu zdarzyło się stać w korku zwłaszcza jak się gdzieś śpieszyliście? I co, mieliście na to wpływ czy pełno frustracji w sobie? ;p To co winić firmę za opóźnienia czy nie? Co uważacie?
Czy tak trudno przyjechać na czas? Pomijam to, że czekałem na autobus 14 min po czym przyjechał inny autobus, który miałbyc 3 min wcześniej, ale do cholery jasne proszę poprawcię kierowców lub po prostu stwórzcie lepszy i szybszy system ✌️
Ta komunikacja miejska jest tak punktualna że przez nią się spóźniłam na rozmowę kwalifikacyjną. Bardzo dziękuje kierowcom za punktualność
Bardzo proszę, żebyś nie obrażał na forum innych osób. To nie jest zgodne z regulaminem GoWork.pl. Jestem ciekawa, czy pracujesz w Komunikacji Miejskiej w Płocku. Jeśli tak, to powiedz mi, czy nowy pracownik ma tam szansę na umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia?
Tragedia...Jedna wielka tragedia na najbardziej przeludnionych liniach jeżdżą autobusy mniejsze a tam gdzie autobusy są puste jeżdżą przegubowe.Gdzie tu logika !! Wynagrodzenie minimalne, ludzie wiecznie nie zadowoleni, NIE POLECAM ani jako kierowca ani jako pasażer. Na szczęście to już koniec mojej pracy w tej firmie i myślę że zawodzie !!
Masakra Opóźnienia na każdej linii co najmniej 10 minut! Zmieńcie w końcu te rozkłady!!! Zarobki są strasznie niskie Stres, bardzo duża odpowiedzialność I około 2500 zł zarobków miesięcznie Masakra Chciałem zostać kierowcą autobusu ale nie bo za małe zarobki. Na chleb nie starcza. Charuwa cały dzień. Bez toalety. Straszne. Oczywiście moja opinia jest negatywna Pozdrawiam
Zdecydowanie za małe pieniadze jak za tak odpowiedzialną prace.Na najwyższej stawce niecałe 2800zł do ręki .Brak toalet na wielu pętlach pozamiejskich + brak toalety na dworcowym parkingu(trzeba latać do hotelu na dworcu po klucze i niestety nie ma na to czasu ).Czasy przejazdów za krótkie (ustalane w nocy bez swiateł i jakiegokolwiek ruchu na drogach) i kierowcy cały czas opóxnieni .Dyspozytorzy bez jakiegokolwiek przygotowania do pracy pod presja.Żaden sie nie nadaje na to stanowisko!!!
dno,dno i nic więcej.do pracy przyjmie się chyba tylko desperat.najniższa krajowa.tam brakuje wszystkiego.najgorsza atmosfera w zakładzie pracy .
Witam mam pytanie ,czemu brakuje opini na temat pracy kierowców autobus.JA dodam opinie swoją.Pensja na okres próbny 1920bruto.po okresie próbnym 2340 bruto. i tak przez 2 lata.kasa ok.2 tys.z dodatkami.Zarobki nedza za wstawanie o 3 rano,za jeżdżenie. zlomami,za weekendy.swieta.nocki.stres.Odradzam robienia kursu za swoje szkoda kasy ja żałuję i tam nie pracuję bo na chleb by mi brakowało .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Komunikacja Miejska – Płock Sp. z o.o?
Zobacz opinie na temat firmy Komunikacja Miejska – Płock Sp. z o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.