logo Cursor S.A.

Cursor S.A.

Warszawa

Opinie o Cursor S.A.

Cursor S.A. 2015-11-13 13:07:36
Dzień dobry,

Kwestie dotyczące ewentualnych nieprawidłowości prosimy zgłaszać bezpośrednio do działu HR Cursor: hr@cursor.pl lub tel. 22 277 10 45. Wszystkie zgłoszenia są przez nas na bieżąco wyjaśniane.

Pozdrawiamy,
Zespół HR Cursor SA
jakie 2015-12-02 20:04:13
jednak jest chyba cos w temacie, bo widocznie wszystkie sprawy trrzeba zglaszac do nich biura wiec obawiam sie ze jednak faktycznie moze jest nieciekawie
Pracownik 2015-12-29 20:46:27
Im firma większa tym w niej gorzej, kiedyś liczył sie w niej człowiek, teraz tylko cyfra. Ze względu na szacunek do starego Cursora nie napiszę nic więcej. Pozdrawiam tych którzy mimo wszystko dają radę.
Mokka 2015-12-30 00:35:17
No firma jest nastawiona na zyski, jak każda inna. Ta w dodatku ma pewne tradycje, więc to też się liczy. Mimo tego, że chce zarobić, nie ujmuje raczej w żaden sposób pracownikowi, bo z tego co mi wiadomo warunki zapewniają dobre.
Pracownik 2016-01-01 15:50:11
Pracuje w tej firmie już 7 miesięcy czyli mam dość dobry pogląd na firmę .Pieniądze są na czas (zawsze do 10 każdego miesiąca) a do tych co mówią że dostają później to pewnie kwestia w jakim regionie pracujesz na obszarze warmia-mazury jest ok . Atmosfera fajna i przyjemna , choć praca w tej firmie jest dla ludzi lubiących sporo jeździć . Oczywiście największym minusem jest praca na umowie zlecenie .
bolek 2016-01-01 19:24:05
Super, że atmosfera w pracy cały czas dopisuje, a nawet jest wypłata o czasie. Teraz to chyba szukają nie tylko hostess, ale i reprezentanta handlowego.
4r5tg 2016-01-07 15:28:10
@bolek no teraz to maja bardzo duza rekrtuacje, widzialem w internecie, miedzy innymi instalatora materialow wspomaganych sprzedaz i montera w Kielcach
kubiak 2016-01-10 00:11:05
to dobre oferty pracy, nie dla każdego, to oczywiste, natomiast jeśli macie fach w ręku to aplikujcie czym prędzej, bo firma super traktuje swoich pracowników i ma dobre warunki socjalne
1
Jajcarz 2016-01-10 00:27:29
Jaja sobie robisz? W tej firmie dobre warunki socjalne?
2
Mnich 2016-01-12 03:16:30
@Jajcarz a co może nie ma dobrych warunków? Ty chyba pracujesz w zupełnie innej firmie, ja tam nie widzę kompletnie nic złego czy niedorzecznego, pracowałem i jest super
2
co ty wiesz o zabijaniu 2016-01-23 18:36:42
Janusz to Ty? :D :D
ajpad 2016-01-23 18:43:15
@Jajcarz wiadomo że nie będziesz mieć takich warunków socjalnych jak w dużej korporacji ktoś na wysokim stanowisku ale dobre i to. Ja aplikowałem jako osoba do układania towaru, fajnie bo zatrudnienie w ramach umowy zlecenia – 80h miesięcznie i praca 5 razy w tygodniu
mezonny 2016-01-25 18:46:10
Z tego co ajpad napisał to widac Cursor ma pełno ofert pracy dla studentów, bo takie pół etatu jest w sam raz, by to pogodzic ze studiami. Mnie bardziej zainteresowała oferta na hostmena, bo gwarantuja 22 złote za godzinę.
kc 2016-01-27 21:10:55
mezonny, a aplikowałeś w końcu ? powiedz jak wyglądała rozmowa rekrutacyjna .. Ja słyszałem, że atmosfera jest bardzo dobra ale nie wiem czy nie będą przeprowadzali jakiś masowych zwolnień !
Cursor S.A. 2016-01-29 11:42:46
Potwierdzamy, że atmosfera jest bardzo dobra. Zachęcamy do aplikowania!
Daria 2016-01-31 11:47:42
To bardzo sympatycznie, gdy przedstawiciele firmy wchodzą w interakcje na Facebooku czy na takich forach. Zastanawiam się tylko, czy z tą atmosferą, to nie powinni pracownicy napisać :) Choć ja jestem zdania, że Cursor nie ma sobie nic do zarzucenia
nemezis 2016-02-02 14:58:36
Dobrze @Daria że przedstawiciel firmy nazwał się nazwą firmy, tak aby było wiadomo że jest pracownikiem, a nie podszywa się pod kogoś kim nie jest. To tylko potwierdza rzetelność firmy
Kolo 2016-02-26 22:35:02
Ja też pracowałem w tej śmiesznej firmie i poza etatem /na plus - wypłata zawsze była na czas/ nie słyszałem o jakiejkolwiek złotówce socjalu...
I obcinali na premiach jak się tylko dało...
3
Natalia 2016-02-28 12:05:03
o socjalu widocznie tylko się tu pisze, co mnie nieco dziwi.. @Kolo, podobno w Cursorze jest szansa na rozwój wewnętrzny, awans, to prawda? :) pozdrawiam
kuba 2016-03-01 12:37:36
Miałem to samo. Za każdym razem niby ktoś nie płaci Cursorowi w czasie albo się księgowa pomyliła.Gówno prawda. Kasę dostają na czas tylko żeby zarobić często takie pseudo firmy jak Cursor czy inne badziewie przelewają cala kasę na konto na procent. CURSOR np ma umowę z firmą bzyk bzyk,firma bzyk bzyk przelewa kasę np milion złotych za cześć południowa polski na konto,Cursor dalej kombinuje by zarobic a to ze odbywa sie Waszym kosztem to kogo to obchodzi. Wiecie na ile Was cursor za godzine pracy obskubie? Przynajmniej 50 procent Waszej stawki.
Mnich 2016-03-01 13:01:31
Wiesz co @kuba jest to jakaś teoria, ale chyba dość naciągana, nikomu by się nie chciało robić takich rzeczy, w dodatku to przecież jest łatwe do namierzenia
Kolo 2016-03-03 19:19:18
Gdybyś była facetem, to bym Ci napisał..."jaja sobie robisz"?...
A tak, to poproszę o następny zestaw pytań...
I to by było tyle na temat.
vvv 2016-03-03 19:31:10
@kolo też mi się coś zdaje, że to jakieś bajki są..kurde firma z tego co widziałam cały czas szuka ludzi do pracy od zaraz jak to piszą itp. więc nie popadajmy w demagogie
adam1900 2016-03-14 15:21:09
Zdecydowanie odradzam firmę cursor. Pracowałem przy jednym projekcie który skończył się pod koniec grudnia, a do tej pory nie ma pełnego rozliczenia. koordynator zwleka z rozliczeniem, nie ma z nim kontaktu.
Hania 2016-03-14 17:48:43
Hej, a pracował ktoś z was na stanowisku merchandisera? Widziałam otwartą rekrutację na tę stanowisko do Auchan w Opolu i nie wyglądała najgorzej. Praca na ok. 36 godzin miesięcznie, ciekawe jaką otrzymuje się wypłatę.
Cursor S.A. 2016-03-18 10:07:23
Dzień dobry,

Kwestie dotyczące ewentualnych nieprawidłowości prosimy zgłaszać bezpośrednio do działu HR Cursor: hr@cursor.pl.
Wszystkie zgłoszenia są przez nas na bieżąco wyjaśniane.

Pozdrawiamy,
Zespół HR Cursor SA
jaki 2016-03-18 10:15:31
szukam pracy w firmie, widziałem teraz bardzo dużo ogłoszeń ale chciałem wejść przed wysłaniem cv na takie forum i w sumie tak szczerze to nie piszecie żadnych konkretów co jest nie tak, więc dochodzę do wniosku, że nie ma się co przejmować tymi komentarzami i wypróbować na własnej skórze
kate i hates 2016-03-19 16:35:45
Ja nie jestem zachwycona o pieniądze trzeba się cały czas upominać i wydzwaniać po kilka razy,szczerze odradzam,ich opieszałość jest wręcz irytująca,nigdy więcej.....
2
Eros 2016-03-20 12:32:36
A w jakim mieście pracujesz @kate i hates? Może nie wszędzie jest tak źle. Dobrze by było, gdyby w Warszawie nie było problemów, bo oferta na przedstawiciela handlowego wygląda ciekawie, głównie dlatego, że jest umowa o pracę i dają niezbędne narzędzia jak telefon komórkowy.
Twardy 2016-03-23 00:01:25
Jak nie masz żadnej pracy, to idź do nich chociaż zdobyć jakieś doświadczenie.
Jak widzę powyżej, jak pracownicy piszą, że na umowie zleceniu jest fajny socjal, bo płacą kasę z niewielkim poślizgiem, to mi się chce płakać i śmiać na przemian.
Tak już w tym kraju upodlili szarych pracowników, że mają papkę zamiast mózgów.
2
Hania 2016-03-26 14:57:28
Kochani zastanawiam się które komentarze brać na serio a które nie. Jest nowe ogłoszenie na Programistę niby oferowane przez nich warunki są ok, praca bez weekendów no i benefity, ale te wasze komentarze odnośnie braku płatności za pracę.. Czy jest tu ktoś komu kasa się zgadzała i terminowość też?
Mnietek 2016-04-14 00:00:50
Terminy u mnie zawsze się zgadzały, natomiast kasa tylko raz - za ostatni miesiąc - po złożeniu przeze mnie wypowiedzenia.
2
chłopak 2016-04-26 08:13:40
Taka specyfika @mnietek to jednak są prace na krótki okres można sobie dorobić i tyle, a to, że mają opóźnienia w wypłacie nie dziwie się przy takiej liczbie osób
hgf 2016-05-05 19:38:19
zarobki nie sa zle..taki ankieter moze zarobic nawet 3 tys netto miesiecznie
Mnietek 2016-05-10 00:25:37
Jesteś w błędzie. Pracowałem na etacie, a nie na umowie zleceniu jak pewnie 90-98% ich pracowników zatrudnionych poza biurem w Warszawie. I dlatego trochę uwierał mnie ich "system" obliczania wynagrodzenia.
2
e4- 2016-06-04 21:19:53
kochani widzę że u wa szukają pracowników na degustacja - niby na dwa tygodnie. a jest możliwość przedłużenia?
Cursor, dział HR 2016-06-10 09:58:20
Dzień dobry,

to będzie zależało od decyzji naszego Klienta czy będzie chciał przedłużyć czas trwania akcji.

Pozdrawiamy,
Cursor
ania kasia 2016-06-10 22:09:38
zależy od klienta... czyli nic nie wiadomo.. z państwem można na stałe lub na dłużej nawiązać jakąś współpracę?
Cursor, dział HR 2016-06-13 08:29:59
Dzień dobry,

jak najbardziej można z nami na stałe nawiązać współpracę.

Pozdrawiamy :)
tomek 2016-06-13 10:51:52
super, wiadomość, ze firma zatrudnia na dłużej! widziałem tez oferte jako Reprezentant handlowy - tylko to jest na Szczecin i okolice i fajnie, ze jest umowa o prace.
Cursor, dział HR 2016-06-17 09:38:35
Zachęcamy do aplikowania :)
Pozdrawiamy!
kaja 2016-06-17 09:42:11
świetnie, że ruszyli teraz z wieloma ofertami pracy, slyszalam wczesniej od kolezanek ze wiele korzysta z ich ofert pracy i sobie chwalą, zalezy jeszcze na jakim stanwosiku, czy ktos z was byl hostessa?
aaa 2016-07-15 09:58:55
Najgorsza firma. Poprosilem o zorganizowanie akcji promocyjnej, niestety hostessy nie stawily się...
boss 2016-07-15 10:14:43
Ja to do wykładania towaru bym się załapał, ale jaka jest atmosfera?
Primaaprilis 2016-07-15 23:10:14
Co? Dobra atmosfera w Cursorze?
Prima aprilis był 1 kwietnia.
2
tomek 2016-07-15 23:10:39
Ja na tego specjalistę ds. controllingu sam bym się chętnie załapał, bo zapewniona jest umowa o pracę i nawet prywatna opieka medyczna, a na dodatek można liczyć na kwartalny system premiowy. Ciekawe czy wypłata pojawia się w terminie, wiecie? Dzięki za odpowiedź
nigdy więcej 2016-09-16 17:18:29
LIPA !!! NIEODPOWIEDZIALNA I NIEKOMPETENTNA FIRMA KTÓRA NIE SZANUJE LUDZI Z KTÓRYMI WSPÓŁPRACUJE. DO TEGO BAŁAGAN ORGANIZACYJNY. DRAMAT.
Iwo 2016-09-16 17:50:25
Zastanawiam się jak widzą firmę inni, widzę trochę opinii pół na pół ale chciałbym jakieś konkrety z liczbami
Dział HR 2016-09-23 11:29:10
Dzień dobry,

uprzejmie prosimy o kontakt z działem HR - (22) 377 10 45, hr@cursor.pl w tej sprawie. Chcielibyśmy poznać szczegóły sytuacji, która wywołała Pani/Pana niezadowolenie i poszukać rozwiązania.

Pozdrawiamy
Dział HR
Cursor S.A.
smerf 2016-09-23 11:42:02
iwo ale pytasz w kontekście zatrudnienia czy jak dokładnie? zależy osobiście co chciałbyś w tej firmie robić i na jakim konkretnie stanowisku, no i też w wielu lokalizacjach obecnie są nowe ogłoszenia z pracą
Zostaw swoją opinię o Cursor S.A. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Cursor S.A.