Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.

2.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.

gall anonim
Pracownik

Pracuję w tej firmie już jakiś czas w projekcie RTV i uważam ta pracę na za jedną z lepszych rzeczy jakie mi się przytrafiła. Konsultanci są świetnymi osobami i wszyscy są zgrana ekipa. Jeśli chodzi o kadrę to wszyscy są w porządku i traktują każdego indywidualnie, dlatego też nie mogę zrozumieć opinii, w której ktoś wypowiedział się nieprzychylnie o jednym z liderów. ZASADY OCENIANIA PRACOWNIKÓW I WERYFIKACJI ICH PRACY SĄ TAKIE SAME DLA KAŻDEGO NIEZALEŻNIE OD STAŻU PRACY. Zachowanie liderów i traktowanie przez nich konsultantów jest sprawiedliwe. Jest sprawą oczywistą, że w zależności od długości pracy ludzie się inaczej do siebie zwracają i nawiązują bliższe koleżenskie relacje dlatego też uważam że stwierdzenie, że jeden z liderów ma osoby, które traktuje gorzej czy też lepiej jest kompletnie bezpodstawne i przykre.

Konsultant
Pracownik

Pracuje w projekcie RTV AGD od miesiąca ludzie są super, praca wbrew pozorom przyjemna jak na słuchawce. Karol, który prowadzi szkolenia jest sympatyczny i zawsze pomaga mega na plus, ulubiony lider. Szefowa Dominika, jak dla mnie lepszej nie można mieć, widać że lubi to co robi i przekłada się to na atmosferę :) Ola jest chyba nowa, ale wydaje się być w porządku. Mocno średnio z Weronika, która ma swoich ulubieńców i traktuje ich inaczej :/ ogólnie nie sugerowałabym się opiniami, które czytam, bo jak na call center naprawdę jest super :)

1
obecnieNaZdalnym
Pracownik

Pracuję dalej od listopada mozna się dogadać z kadrą jestem zadowolnona wcześniej byłam na projekcie rtv agd, ale zniejszyli zapotrzebowanie i udało się przejść do innego projektu który nawet bardziej mi godzinowo odpowiada jeżeli chodzi o kadre to nie ma się do czego przyczepić jedynie informacje na stronie trochę mnie zastanawiają bo jest napisane coś o pakiecie medycznym i sportowym natomiast na rekrutacji nikt o tym nie wspomniał

Pytanie
 Pytanie

Czy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?

Telenieinvention
Były pracownik
@Pytanie

Niestety nawet po wielu miesiącach pracy firma w 90%, przypadków oferuje jedynie umowę zlecenie odnawianą co 3/4 miesiące...

Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Wystarczy że umiesz powiedzieć cokolwiek i się przedstawić, to masówka.

Pytania

Odnośnie wcześniejszego doświadczenia które jest bez znaczenia tutaj.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Byly_kandydat
Kandydat

nie miałam zamiaru wystawiać opinii na temat projektu kurierskiego, ale widze że nie tylko ja jestem niezadowolona, chociaż opinie znikaja. zrezygnowalam na etapie końca szkolenia i nie żałuję mimo stracenia swojego czasu. Rekrutacja szybka, biora wszystkich z lapanki. Szkolenie samo w sobie było bardzo fajne osoba prowadząca sympatyczna i umiejąca tłumaczyć (moze warto docenić robotę którą robi chociaż wątpię żeby ktoś to docenić umiał cxytajac te komentarze). Sama wiedza i procedury infolinii też w porządku- do wyuczenia sie chociaż surowe i momentami irrachonalne, ale na to firma wpływu nie ma. zrezygnowałam po dokładnym przyglądnięciu się karcie prowizyjnej i stawce na umowie szkoleniowej (polecam podzielić sobie ją przez liczbę godzin)i tez po tym jak zauważyłam jak kierownik zwraca głosno uwagę osobie szkolącej przy uczestnikach szkolenia. popytalam znajomych i dowiedziałam się tez o duzej rotacji pracowników i ich traktowaniu przez kierownika co tylko utwierdziło mnie w decyzji. Strata czasu. Osobom pracującym tam współczuje.

Aneta
Kandydat
@Byly_kandydat

Jakie są zasady na tej infolini w poniedziałek mam rozmowę rekrutacyjna podobno zmienil się kierownik.

może_coś_zmieni_się_na_lepsze
Kandydat
 Pytanie
@Aneta

w poniedziałek mam rozmowę, i chciałam zapytać, jak tam?czy wszystko spodobało się?czy prawdą, że po odejściu jednego kierownika, stało lepiej?

żenada
Pracownik
@może_coś_zmieni_się_na_lepsze

Kary i tabela ,,prowizyjna" które tak wam przeszkadzają a NIE BYŁY wymysłem byłego kierownika i nadal obowiązują więc sam sobie odpowiedz na swoje pytanie;)

Halina
Były pracownik
@żenada

Byłam rok temu i to była porażka. Przed świętami przyjmowali każdego, a normalną pracę zaczynało się po przepracowaniu 30 a nawet 50 h! Wyzysk straszny i kary na każdym kroku! Kierownik projektu Łukasz był bardzo niemiły.

Otsochodzi
Pracownik

Jestem bardzo zadowolona z pracy na projekcie w branży RTV i AGD. Super kadra i super nowi znajomi :) każdy każdemu pomaga. Dominika wyglada groźnie, ale jest przesympatyczna osoba! Zawsze pomoże nawet w progu z laptopem! zawsze można jej powiedzieć co nam sie nie podoba i nie traktuje ludzi jak popychadło. Janek i Maciek - liderzy zawsze są kiedy trzeba i zawsze pomogą. Zawsze uśmiechnięci i otwarci na pomoc. Super wyjścia na piwo i myśle, ze przez sam klimat będę chciała pracować tam dłużej niż planowałam! :) najlepszy jest konsultant Łukasz daje czadu

Pracuję
Pracownik
@Otsochodzi

To bardzo dziwne że akurat teraz pojawia się taka piękna opinia kiedy na projekcie jest bałagan i chaos. Nikt nie wie co ma robić Kierowniczka chyba nie ogarnia. Przez ciągły brak ludzi ciągle krzyczy obraża konsultantów których nie ma bo nie przyszli. Krzyczy na liderów albo na forum sali ich popieprza. Nie wygląda to profeajonalnie. Więc wnioskuje że sama napisała tą opinię bo widzę że tak kolorowo to nie jest

Nikt
Były pracownik

Nie polecam. Przy rozliczeniu godzinowym, zawsze są ucinane jakieś godziny. Dodatkowo kary za każdą możliwą bzdurę. Rotacja pracowników - ogromna. Biorą każdego, kto przyjdzie na rozmowę, szczególnie przed świętami.

...
Pracownik

Jako obecny pracownik tej firmy na projekcie kurierskim, który jeszcze miał kontakt z byłą kadrą oraz kierownikiem mogę śmiało przyznać że po jego zwolennieniu jest dużo lepiej. Wiadomo nadal jest to callcenter więc nie można się spodziewać że będzie to praca marzeń jednak nowa kierowniczka i liderzy starają się jak mogą aby atmosfera pracy była lepsza. Jest okres przedświąteczny więc myślę że chaos na sali jest czymś normalnym w każdym z tego typu biur. Jeśli chodzi o tabele kar i prowizji to przez całą moją pracę tam otrzymałem maksymalnie 50zł potrącenia bo dobrze wykonywałem swoją pracę, także komentarze że można stracić nawet całą wypłatę są wzięte od osób, które albo nie uważały na szkoleniu, albo jest im obojętne jakie informację przekazują klientom na infolinii. Myślę że jest to dobra praca szczególnie dla uczniów i studentów ponieważ wypłata może być naprawdę dobra przy umowie zlecenie i PIT 0. Grafik jest ustalany z tygodnia na tydzień i odkąd jest nowa kadra nigdy nie byłem zmuszany do zmiany go czy wyrobienia większej ilości godzin jeśli zrobić tego nie mogłem.

realia
Pracownik
@...

Niezależnie czy ktoś uważał na szkoleniu czy też nie, to jest TYLKO umowa zlecenie. A w tym kraju obowiązuje jeszcze coś takiego jak minimalna krajowa.

Michal
Kandydat
 Pytanie

Chciałbym wiedzieć czy istnieje możliwość zatrudnienia na podstawie UoP? Jeżeli tak do jakie wymagania należy spełnić, jeżeli nie to dlaczego?

Oteleinvention
Były pracownik
@Michal

(usunięte przez administratora), do pracy na projekcie przyjmowany jest dosłownie każdy, szczególnie przed końcem roku kiedy to zbliżają się święta, firma zatrudnia wtedy bardzo dużą liczbę nowych konsultantów, niestety nie informuje ich o tym że po nowym różu z dnia na dzień stracą pracę.

Usuwanie komentarzy
Były pracownik
@Michal

Mój komentarz został usunięty więc pisze go raz jeszcze :) Forma bazuje na śmieciówkach opartych na najniższej krajowe, które umożliwiają pracodawcy pozbycia się pracownika z dnia na dzień. Do pracy przyjmowany jest każdy, szczególnie w okresie przedświątecznym przyjmowana jest duża liczba pracowników którzy nie są informowani że zaraz po nowym roku stracą pracę. Proszę nie usuwać ponownie komentarza.

realia
Były pracownik
@Usuwanie komentarzy

Oczywiście, co więcej rok temu na rozmowach rekrutacyjnych nie było słowa o tym, że to praca tylko na okres świąteczny/tymczasowa, przez co z dnia na dzień kilkadziesiąt osób zostało albo bez pracy, albo wepchniete na projekt sprzedażowe, na których być od początku nie chciały.

Nika
Kandydat
 Pytanie

Czy kary pieniężne są na każdym projekcie?

Majonez
Pracownik

Odkąd kierownikiem została Weronika wszystko się zmieniło. Aż chce się chodzić do pracy!! Serio jest mega super!! Pozdrawiam całą kadrę!

Surykatka
Kandydat
@Majonez

Tsaaaaa xDDD po stylu pisania czuć że to komentarz kogoś bardzo bliskiego Weronice komu daleko do obiektywizmu

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

nick
Pracownik

Uuuuuu widzę że strona która powinna zawierac opinie o firmie teleinvention stała się forum dla ameb z projektu inpost, no cóż zrobić

Pracownik
Pracownik

Lubię tam pracować! Fajni ludzie!

8
Klops
Były pracownik

Zwolnienie kierownika projektu infolini kurierskiej było najlepszą decyzją przez całe istnieje firmy! Szkoda, że cała stara kadra musiała się zwolnić aby ktoś zareagował! Pozdrawiam serdecznie oraz liczę dalszych sukcesów wszystkim oprócz BYŁEMU kierownikowi projektu infolinii kurierskiej!

Gość
Inne
@Klops

Trzeba być kanalią by napisać coś takiego:) Karma wróci w najmniej oczekiwanym momencie.

Teleduperele
Inne
@Klops

Jak ubogie trzeba mieć życie by jeszcze tego samego dnia znaleźć czas by zamieścić taki komentarz na goworku ???? niech więc stara kadra wraca skoro jedynym problemem w firmie był kierownik:)

Luis
Pracownik
@Klops

Temu kierownikowi jak i tym którzy już odeszli albo zostali zwolnieni wyszło to na dobre. Zazwyczaj konsultanci i liderzy nie wiedza jaki (usunięte przez administratora) pani kierownik cc każde robić kierownikom. Tylko profesjonalizm tych osób powoduje ze biorą to na siebie. Zanim ocenisz pamiętaj ze mógł wykonywać polecenia

Nick
Pracownik
@Luis

Może tak, może nie. Ciężko oceniać ludzi, których się nie zna.. być może to było jedyne źródło ich dochodów, a z różnych względów woleli odpuścić. No ale tego nikt się nie dowie.. myślę, że ważne jest by część obecnej kadry pozostała dalej taka spoko jak jest teraz. Z opowieści, co prawda słyszy się, że byli lepsi ale to już właściwie osoby na właściwym miejscu powinny ocenić czy warto starać się je przywrócić. Nam jako nowym pewnie różnicy to nie zrobi. Mimo wszystko, co poniżej spróbujcie sami, a może jednak będzie spooko

Była kadra menadżerska
Były pracownik
@Luis

Paskudny człowiek… (usunięte przez administratora) że strony tej pani to standard a kłamstwa to codzienność. Jak dobrze tam już nie pracować!

Parara
Kandydat
 Pytanie

Jest tu ktoś kto jest aktualnym pracownikiem i może się wypowiedzieć jak tam jest ?

Ja
Pracownik
@Parara

Pracuje na projekcie kurierskim już od dłuższego czasu natomiast po ostatnich zmianach kadrowych coraz intensywniej myślę nad znalezieniem nowej pracy, sytuacja wyglada nie ciekawie. W kadrze nie został już nikt doświadczony... Obecni liderzy nie ogarniają tego co dzieje się na sali, czuć ogromny chaos i brakuje kompetentnych liderów. Jak tak dalej pójdzie to projekt już długo nie pociągnie...

Przesyłka
Pracownik
@Ja

Rzeczywiście na sali jest głośno i czasem jest chaos. No ale spójrzmy prawdzie w oczy- obecni liderzy muszą radzić sobie w nowych warunkach, bez starego kierownika, z nowi obowiązkami i ogromem nowych pracowników, którzy dopiero się szkola. A jest ich tylko czwórka..... Radzą sobie całkiem nieźle patrząc na te okoliczności. Warto brać pod uwagę zawsze kontekst. Jesli tylko z krzesła konsultanta podejrzy się ile robią, "klikają" na klawiaturze i na ile pytań odpowiadają (nie mówiąc o obowiązkach wewnętrznych których pewnie też jest kilka ) albo chociaż szczerze ich zapyta jak im leci, to dowiecie się jak dużo robią żeby to dobrze działało. Wyrozumiałości trochę, działajmy do jednej bramki. Ja widzę zmianę na plus. Może nie mam wielu lat doświadczenia do porównania w tej firmie ale zdecydowanie jest miło, ludzko, i sytuacja się poprawia

tututururu
Pracownik
@Przesyłka

Weronika gołym okiem widać że nie ogarniacie co się dzieje, nie wiem po co się głupio tłumaczysz. Podziwiam że jeszcze się trzymacie pracy na warunkach jakie oferuje ta śmieciówka.

Srutututu
Pracownik
@tututururu

Nie wiem skąd niechęć do Weroniki i myśl że czułaby potrzebę tłumaczenia się ale ja też polecam spojrzenie gdzieś dalej niż za czubek własnego nosa. Dziewczyna radzi sobie świetnie i z każdym dniem wdraża się coraz lepiej. Proszę nie ubarwiać sytuacji i przesadzać z osądem, chwilowy chaos na sali w godzinach szczytu się pojawia i nikt temu nie przeczy. Domyślam się że tak samo to wygląda w większości call center. Nikomu się nie dzieje krzywda, klienci są dobrze obsługiwani, konsultanci mają wsparcie, liderzy wywiązują się z obowiązków, a firma nie zasługuje na złe opinie i nie ma potrzeby z niej odchodzić. Zwłaszcza jeśli jest się lojalnym, ogarniętym i dobrym pracownikiem

komentarz_nie_od_leadera
Były pracownik
@Srutututu

O ile zgadzam się, że nowa kadra na pewno się stara by zatrzeć złe wrażenie po dawnych porządkach, to błagam - mówienie, że firma nie zasługuje na złe opinie, jest śmieszne. Firma dopuszczała do nękania swoich pracowników przez minimum rok i zamiatała to pod dywan, ale jak widać niektórym już przestało to przeszkadzać, gdy problematyczną osobę się zwolniło i wypięło się na nią, zachęcając nowe osoby do rekrutacji przez zwrot że "ta osoba już nie pracuje". Zakłamane środowisko, i tyle.

Piotrek
Były pracownik

Poniższe opinie są i tak delikatnie napisane Lider stosuje (usunięte przez administratora) i trzeba nazywać rzeczy po imieniu Pani kierownik CC awansuje ludzi według prywatnych sympatii i uważa się za super szefową... Pracownik nie może liczyć na wsparcie w trudnych sytuacjach a dochodzi stres związany z karami Nie polecam

Nie polecam
Były pracownik
@Piotrek

Niestety muszę się zgodzić, pracowałem w firmie przez stosunkowo dłuższy czas, swego czasu otrzymałem nawet dodatkowe obowiązki przez które chyba miałem poczuć się doceniony natomiast koniec końców mimo wiedzy i doświadczenia nie mogłem liczyć na żadne poważniejsze stanowisko. Pani kierownik to wielka hipokrytka, podczas prywatnej rozmowy prawi bardzo niskich lotów przemowy motywacyjne natomiast jak przychodzi co do czego to najważniejsze są jej prywatne sympatie. Jeden wielki fałsz. Nie można na nią liczyć i sugerować się tym co mówi bo bardzo lubi zmieniać zdanie z dnia na dzień... Całkowity brak profesjonalizmu

Ex-helpdesk =)
Były pracownik
@Piotrek

Porządni, okazujący wsparcie w potrzebie, pracownicy tej firmy, już dawno tam nie pracują. Zwolnili się z uwagi na wybitne braki zarządzania Pani Kierownik CC =), nie poznałem bardziej zakłamanej osoby. Dla niej nie liczy się dobro firmy, tylko swoje własne =). Nie pakujcie się w to (usunięte przez administratora) jeżeli chcecie mieć zdrową psychikę =).

Toktok
Były pracownik

Ciekawa jestem, kto pisze takie niezasadne komentarze. Po stylu pisania wydaje mi się, ze jest to jedna i ta sama osoba. Ciężko jej pogodzić się z tym, ze była po prostu złym pracownikiem i pewnie wyleciała. Żadna firma nie będzie utrzymywała osób, którym po prostu nie chce się pracować. Kierownikowi nigdy nie mogłam nic zarzucić. Przykre jest to, ze ciężko ci jest pogodzić się z porażka.

11
Bylypracownik
Były pracownik
@Toktok

nikt nie wyleciał tylko na szczescie sam odszedl, aby utrzymac reszte szacunku do siebie:)

5
Noniezle
Były pracownik
 Pytanie
@Toktok

Chyba Ci się firmy pomyliły. Znam kilka osób, które się tu wypowiedziały, informacje o tym, że ludzie zaczęli mówić rozchodzą się bardzo szybko bo byłych pracownikach, zwłaszcza, że większość nadal utrzymuje kontakt. Taka jesteś mądra? Napisz swoje dane osobowe, chętnie się z Tobą skontaktuje i wyjaśnię osobiście jak bardzo się mylisz. Zapytaj się swojego kochanego kierownika, jaki jest procent osób, którzy sami się zwalniają. Bo to jest większość. Wiem, bo w trakcie swojej pracy tam znany mi był cały skład konsultantów i leaderów i uwierz mi, wiem z jakich powodów wszyscy się zwolnili (ok została jedna osoba do tej pory). I nie, nikt ich nie zwalniał, każdy uciekł jak tylko znalazł inną pracę. Wszyscy byli dobrymi pracownikami, wyrabiającymi premie. Ale tu już nie o pieniądze chodzi, nikt nie wytrzymuje z szefem psychopatą, który potrafi mobbingowac ludzi nawet jak pracują zdalnie i nie mają z nim kontaktu. Ps. Łapkę w dół (a raczej uśmieszek) można dać tylko z jednego nr IP i urządzenia, więc skoro Twój komentarz już ma 5,to nie dała ich jedna osoba, bardzo mi przykro ale twoja teoria jest inwalidą.

Ścianymająuszy
Były pracownik
 Pytanie
@Toktok

Jak wyżej. Po firmie bardzo szybko rozchodzą się różne informacje. Myślisz że ludzie nie rozmawiają między sobą o toksycznych warunkach pracy?

pszczoła
Były pracownik
@Toktok

warto wierzyć że karma wróci. tymczasem ja polecam uwierzyć większości niż jednej, jedynej na ten moment pozytywnej opinii. konsultanci wiedzą co mówią, i nie kłamią, bo po co mieliby to robić. gdyby było cudownie to nie walczyliby przecież o zmiany, bo nie opłacałoby się to im, a byłym pracownikom by na tym nie zależało. większość danych jest wewnętrznych i nie będą tu podawane, bo jest to portal publiczny, ale opinie każdy może wyrazić- a co do obecnego kierownika jest ona negatywna. nie mówię, że jest złym człowiekiem, ale może po prostu nie jest to odpowiednie miejsce dla takiej osoby,bo jego podejście zniechęca i odstrasza. konsultanci naprawdę mają ciężko z klientami i dużą ilością wymogów i chcieliby przynajmniej czuć się bezpiecznie i pracować w pozytywnej atmosferze. pozdrawiam tych, którzy tam zostali i dalej się starają oraz młodą kadrę liderską

Gość
Były pracownik
 Pytanie
@pszczoła

Co nazywasz walką o zmiany? Wylewanie swoich żali w internecie oczerniając innych? Czy nie lepszym sposobem "walki o zmiany" byłoby udanie się do Pani kierownik CC i poinformowanie jej o tych niepokojących sygnałach? A no przecież że nie, tam trzebaby podać jakieś konkretne rzeczowe argumenty i przykłady a co najważniejsze pokazać twarz, z czym niestety macie problem. Jak to mówią: kozak w necie... ;)

Chybanie
Pracownik
 Pytanie
@Gość

Widzę, że pewne kwestie dorosłego życia są Ci obce. Takie jak na przykład kontakt przyszłego pracodawcy z poprzednim aby uzyskać informację o pracowniku. Po wyrażeniu takiej opinii w biurze (o której kierownik na pewno się dowie), możesz liczyć jedynie na lincz. Obstawiam, że większość ma na tyle mózgu, żeby nie ryzykować zemstą. Już nie wspomnę o dowaleniu miliona kar z kosmosu i zamiast na koniec pracy wyjść z normalną wypłatą, dostaniesz przelew na 80zl. Jesteś taka mądra? To czemu sama nie podasz swoich danych osobowych? No tak, bo wiadome kim jesteś i by Cię zeżarli w biurze, nie miałabyś do kogo mordy otworzyć. :) Ciekawe czemu skoro jest tak kolorowo. Bardzo mi Cię żal. Ps. Z tego co mi wiadomo jeden z leaderów poszedł do SZEFOWEJ SZEFOW na skargę i tak się okazuje, że nic to nie dało, a leader ten już dawno tam nie pracuje. Ciekawe czemu.. Hmm... Śmiech na sali.

Stary pracownik
Były pracownik

Kiedyś tam pracowałem i nie polecam, atmosfera Zależy od pracowników i faktycznie ta była miła i sympatyczna do pracy ale gdy kierownik nie zwraca na to uwagi a nawet ja psuje to czasami aż nie chciało się przychodzić do pracy. Od wielu osób słyszałem już ze przychodzą tylko dla osób tam pracujących. Często się słyszało ze osoby które się SAME zwolniły zostały zwolnione dlatego ze byli kiepscy co oczywiście było kłamstwem. Sam się o tym przekonałem :)

niedoszły-pracowniknaszczescie
Były pracownik

Nie mogę się wypowiedzieć bardziej o projekcie kurierskim, bo nie spędziłem tu dużo czasu, na szczęście. Popieram jednak ostatnia opinie mówiącą o szkoleniu. Nie zwróciłem na to na początku uwagi, ale nie rozumiem po co trzeba wyciągać osobe prowadzącą szkolenia parę razy dziennie z sali na jakieś "rozmowy", po których widać że wraca zestresowana. to wygląda dziwnie po prostu. O ile szkolenie było bardzo fajne (i merytoryczne, bo mimo ograniczonego czasu wyniosłem dużo) i dziewczyna je przeprowadzająca jest chyba jedną z najmilszych osób jakie spotkałem kiedykolwiek w pracy tego typu(wprowadza dobra energię, zawsze starała się uśmiechać na szkoleniach co przynajmniej mi pomogło nie stresować się i miałem wrażenie, że naprawdę przejmuje się mną tak po prostu jak człowiekiem), to i tak nie sprawiło że chciałem zostać na tym projekcie. atmosfera jest beznadziejna. Dla mnie to była strata czasu i moich pieniędzy, co i tak jest lepsze niż bycie traktowanym tak jak w komentarzach niżej.

przesada
Były pracownik

Caly czas sa usuwane niepochlebne opinie na temat firmy. Pragne przestrzec przed proba podjecia pracy na projekcie firmy kurierskiej, kierownik tego projektu to osoba, ktora nie postepuje fair z pracownikami poza tym brakuje mu merytorycznej wiedzy by pomoc konsultantom w razie pytan symbolem beznadziejnego podejscia do pracownika jest tzw tabela prowizyjna, w ktorej bylo wiecej kar niz faktycznej prowizji polecam szerokim lukiem omijac zwlaszcza projekt firmy kurierskiej.

Zostaw merytoryczną opinię o Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?

    Zobacz opinie na temat firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 82, z czego 11 to opinie pozytywne, 58 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?

    Kandydaci do pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.
Przejdź do nowych opinii