Firma dramat a kurierzy to porażka
Czy w TNT pracuje jeszcze „czerwona gęba”?
Pracował ktoś jako Pracownik Sortowni Przesyłek w Wypędach i mógłby się podzielić opinią na temat pracy zarobków i atmosfery.
Przepracowałem w tej firmie niespełna rok, w obsłudze klienta w dziale międzynarodowym. Stanowczo odradzam, beznadziejna firma. Bałagan, słabe zaplecze techniczne i irytujące programy do obsługi i śledzenia przesyłek. Klienci często bardzo roszczeniowi i wulgarni. A polityka firmy taka, że nawet jeśli nie zawiniłeś masz pokornie wysłuchiwać ich bluzg i kajać się przed (usunięte przez administratora) Przełożeni nietaktowni i irytujący. Wszechobecne zaganianie, a w dodatku to żałosne oprogramowanie, które zlicza każdą minutę czasu na przerwie , "after call work'u" czy innych pierdach. Cieszę się, że zostawiłem tą firmę. Wyciskają ludzi jak cytrynę, niewiele dając w zamian. Potrafią doczepić się nawet o to, że przekroczysz swoje regulaminowe 5 minut przerwy o całe 2-3 minuty, bo akurat musiałeś iść za nagłą potrzebą fizjologiczną. Jak dla mnie, jest to oczywisty wyzysk i poniżanie człowieka. Praca dla desperatów. Na koniec bonus :) W czasach gdy tam pracowałem, pani Team Leader potrafiła pisać do wszystkich obszernego maila tylko po to, aby podkreślić, że wyłączenie komputera i wylogowanie się z infolinii 60 sekund przed końcem pracy jest karygodne :) :) Oczywiście nikt nie płacił dodatkowo za to, że tuż przed godz. 16:00 wpadła ci trudna rozmowa z roszczeniowym klientem i musiałeś przykładowo zostać 20 min. dłużej w pracy. Podobnie z rana - punk 8:00 to ty masz być gotowy żeby zapier****ć, czytaj wszystko pouruchamiane i podłączone. W praktyce, trzeba było przychodzić dużo wcześniej niż na 8:00. Dla FedEx-u pracownik jest jedynie pozycją w Excelu, składową produktywności. Największą świętością jest service level na ekranie.
Po pracy w obsłudze klienta w Warszawie wniosek jest jeden - nie polecam pracy w firmie Fedex. Firma nie kieruje się dobrem pracownika w najmniejszym stopniu. Rotacja jest spora( nie jest bez powodu ale kogo to interesuje?) Szkolenia? Robione "szybko i przez osoby które same nie wiedzą dlaczego "coś jest tak a nie inaczej ". Rozwój? Zapomnij - klep targety bo jak nie to ciśniemy ( i tutaj muszę podkreślić olbrzymi brak spójności między działami - jednym "wolno więcej" niż drugim.) Fatalna kadra kierownicza - tutaj znowu brak spójności , na kierowników wybierane są często osoby (chyba) za młode które sobie po prostu nie radzą. Brak motywacji - wynagrodzenie dość niskie, system premiowy też taki sobie. Brak perspektyw. Zdecydowanie odradzam .Szkoda czasu,nerw.
dostałem fakturę na coś co nie wysyłałem reklamowałem od trzech miesięcy walczę z nimi jedyna informacja jaką dostaję przykro ale dział korekt faktur jest w Indiach . dziady dziady dziady
dziwne ze polkomtel współpracuje z takim badziewiem brak szacunku dzwoniłem kilka razy i jak co dzień dzisiaj kurier dostarczy telefon czekam w domu biorę wolne a tu lipa nawet nie zadzwonią z przeprosinami inne firmy kurierskie jakoś potrafią zadzwonić i po ludzku się umuwić
No to widzę że nic się nie zmieniło, drugie dzień czekam po otrzymaniu smsa że paczka będzie do 18. Zero kontaktu ze strony kuriera czy firmy. Totalne lekceważenie klientów. Oczywiście będę pisał do Plusa że skarga na firmę kurierską. Nikt mi że dwa dni wolnego które musiałem wsiąść nie zapłaci. NIE POLECAM!!!!
Ciekawe co jest faktycznie powodem opóźnienia w dostarczeniu Twojej przesyłki. Z tego co napisałeś najgorsze jest chyba to, że nie masz żadnego kontaktu. Gdyby coś się zmieniło to poinformujesz o tym na forum?
Czy jest możliwość pracy w TNT Express Worldwide na część etatu?
Otrzymałem od przedstawiciela handlowego firmy TNT ofertę na usługi z podstawową ceną 12 zł za przesyłkę. Wiem, że oferta nie jest wiążąca, ale na infolinii, kiedy powiedziałem, że mam taką ofertę, ale nie mam jeszcze numeru klienta, pani poinformowała mnie że koszt przesyłki to: ponad 42 zł. Kompletny brak komunikacji między infolinią a działem handlowym. Po interwencji otrzymałem na maila informację, że stawki z oferty są aktualne od dnia jej otrzymania i wszelkie przesyłki będą realizowane za taką cenę jak na ofercie czyli 12 zł (do 1 kg.) Zachęcony dzwonię na infolinie i zamawiam kuriera. Po dwugodzinnym oczekiwaniu dzwonię ponownie i dowiaduję się, że żadnego zgłoszenia nie ma. Zamawiam po raz kolejny. Połączenie zostaje przerwane po raz kolejny i jeszcze raz. Ostatecznie przesyłkę wysłałem z poczty jako paczkę. Cały dzień stracony. Kolejnego dnia otrzymuję numer klienta... nie powiązany ani z cennikiem, ani z firmą w bieżącym miejscu działalności. Numer owszem był powiązany z moją firmą ale z siedzibą sprzed 12-tu lat. Muszę sprawdzić zgodność z RODO uzyskania takich danych. Jako, że do numeru nie jest przypisany cennik z oferty za przesyłkę zapłaciłbym prawdopodobnie ponad 42 zł. Mam taką teorię, że TNT próbuje w ten sposób wyłudzić pieniądze od nieświadomych klientów. Jeśli bowiem mają oni numer klienta ale nie jest on powiązany ze zrabatowanym cennikiem tak, jak w moim przypadku, to firma TNT może fakturować takich klientów wg cennika czterokrotnie większego. Bo przecież nie zawiera się umowy, której nierozłącznym elementem jest zrabatowany cennik. Takie działania noszą natomiast znamiona przestępstwa gospodarczego, co należy zgłosić w prokuraturze. Tak sądzę i jeśli sprawy będą dalej tak załatwiane jak przez ostatnie sześć dni (od dnia otrzymania cennika do dziś tyle właśnie upłynęło) to wydaje się, że przedstawienie sprawy w ten sposób będzie jedynym rozwiązaniem.
Kurier z Warszawy nie dostarczy przesyłek. Nie próbuje nawet kontaktować się z adresatem. Nie wiadomo co stało się z paczką.
(usunięte przez administratora) Kurier już drugi dzień z rzędu nie pojawił się, ani nie zadzwonił i bezczelnie kłamie "Odbiorcy nie ma w domu. Zostawiliśmy mu wiadomość i czekamy na kontakt z jego strony". Omijać szerokim łukiem
Najgorsza firma kurierska przesylka idzie czwarty dzien i nie dostarczona nie polecam
Paczka wywaliła mnie z działu wiele lat temu. Cały czas mnie mobingowala. Mobing to jej drugie imię. Jest to straszna osoba bez wyrzutów sumienia. Zastanawiam się jak ktoś taki może pracować w takiej firmie?
Kiedyś kupiłem sobie nowy garnitur. Pamietam jak pierwszego dnia gdy mialem go na sobie, Paka podeszła do mnie, dotknęła go i zapytała się w którym lumpeksie kupiłem tą szmatę. Oczywiście słyszeli to wszyscy na openspace. No i to jest manager TNT Express !
Mobbing to nietylko Paczka i stanowiska managerskie. W tej Firmie daje się już przyzwolenia na mobingowanie współpracowników. Na zewnątrz kryształ, w środku zgnilizna! Towarzystwo Wzajemnej Adoracji.
Niestety dyskryminacja i mobing w tej firmie jest na początku dziennym. Jak jesteś zdolniejszy i odnosisz sukcesy cała reszta cię zniszczy z nienawiści. Przełożeni udają , że niczego nie widzą bo chcą mieć spokój. (usunięte przez administratora)
Ja kiedyś pojechałem z Paczką na Hel, do jej małego apartamentu. Nie powiem było miło ;) „Ciekawe co by powiedziały moje córki gdyby się dowiedziały.....”
Paczka kilka razy brała mnie na swoją działkę. Jechaliśmy w stronę Wyszkowa, a później polną drogą do jej domku.... Czy tak powinna wyglądać relacja bezpośredniego szefa ze swoim pracownikiem odpowiedzcie sobie sami ;) U tej Pani to pewien standard! Taki chrzest bojowy nowego pracownika ;)
Pierwszy raz z TNT i OSTATNI! Kurier niemiły,spensjonowany, że nie ma mnie w domu - TRZY próby dostarczenia skończone fiaskiem, tylko przepraszają i kłamią o następnym terminie kiedy przyjdzie kurier a na ich stornie widać, że towar nawet nie wyjechał z magazynu tego dnia co miał być dostarczony. Tłumaczą, że nie wiedzą dlaczego. Robię zakupy w necie od 15 lat i zawsze DPD bo najtańsi i myślałam że najgorsi ...a nigdy nie nawalili. Pierwszy raz TNT i NIGDY WIĘCEJ!!! ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM BRAK PROFESJONALIZMU TOTALNY
Nie zapomnę jak szefowa KAM w drodzę na konferencję całowała się na przednim siedzeniu ze swoim pracownikiem. Mało co mu migdałów językiem nie wyjeła :) Autobus był wyładowany po brzegi działem handlowym. Tak to już jest w tym TNT :)
Pamiętam to. To był wyjazd chyba do zakopanego. Owa Pani A nadal pracuje w TNT. Przegrała awans i zaczęła od nowa pić... Bidulka :)
Paka zabierała młodych chłopców na swoją działkę za Brokiem. „Tutaj nikt nas nie usłyszy” tak mówiła. Straszna kreatura!
Dramat...Kurier sobie przyjeżdża, nawet nie dając wcześniej żadnej informacji o której godzinie przyjedzie. Mimo, że w przesyłce znajduje się dokument, który musi zostać podpisany przeze mnie osobiście. Po czym nawet nie raczy zadzwonić, aby ustalić inną godzinę na doręczenie przesyłki. Dopiero po telefonie do działu logistyki firmy TNT. Dowiaduję się o tym, że przesyłka "powinna" zostać doręczona o późniejszej godzinie, ale znowu ten sam problem co na początku. Żadnego kontaktu do osoby zajmującej się doręczeniem paczki (kurierem). I sobie czekam, czekam i czekam...Po raz kolejny, kurier nie daje żadnego znaku życia.
Usługa zamówiona 07.01.2019 odbiór przesyłki do 15 kurier nie dojechał, złożyłam reklamację Pani zapewniała że 08.-1.2019 kurier o 8 rano odbierze przesyłkę i w ramach rekompensaty będzie to express. Niestety kuriera brak a po kolejnym telefonie reklamacja w tajemniczych okolicznościach również zniknęła. NIE POLECAM USŁUG TEJ FIRMY!!!!!!!!
Porazka 2 dni czekam na przesylke na stronie napisane ze nie zastano w domu awizowano a ja czekam ... kontaktu z kurierem brak
Odradzam pracę w customer Service na Annopolu. To jest mała polska Januszow korpo. O pracowników się nie dba, premie i wynagrodzenia jak na Warszawę śmiech na sali. Nikt szanujący się tam nie zostaje na długo. Odradzam
Powiedz coś więcej o premiach i wynagrodzeniu? Na jakich zasadach są przyznawane i jak często?
Witam wszystkich i zarazem ostrzegam przed firmą a bardziej przed pracownikami tej firmy którzy w dziwny sposób prowadzą politykę TNT Jeżeli chodzi o partnera w współpracy to mówię NIE - nie rządzą żadne umowy i zasady! Opiszę naszą sytuację - od bez mała 10 lat z tą firmą współpracowaliśmy i było OK pomimo różnych "zgrzytów" - jak to wszędzie bywa ale od jakiegoś czasu zaczęto nas traktować jak nie partnera - rachunki za drobne przesyłki dochodziły do 200zł. Faktury wystawiano po usłudze wg widzimisię - czyli oferta-wstępna kalkulacja się nie liczyła ani też aplikacja online. Na składaną reklamację po lakonicznej odpowiedzi nie raczono nawet logicznej dać odpowiedzi - najprościej ujmując - odpowiedź brzmi bo tak wyceniliśmy! - Podsumowując - ostrzegam przed TNT - nigdy nie wiadomo ile zapłacicie za przesyłkę - i widać to że zmienił się właściciel i nazwa TNT jest już tylko cieniem. PS moją opinię mogę podeprzeć faktami (faktury maile oferty) - ostatnio przedstawiciele zaprzestali odpowiadać na maile
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Zobacz opinie na temat firmy FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Kandydaci do pracy w FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.