Opinie o FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w Warszawa Annopol 19

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Firmy kurierskie

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w Warszawa Annopol 19

Robert
Inne

Firma dramat a kurierzy to porażka

Veel
Inne
@Robert

Bo to świeta racja.

Red face

Czy w TNT pracuje jeszcze „czerwona gęba”?

Dispather
Były pracownik
@Red face

Gdzie on miałby pójść...

mixx
Kandydat

Pracował ktoś jako Pracownik Sortowni Przesyłek w Wypędach i mógłby się podzielić opinią na temat pracy zarobków i atmosfery.

Mordechaj
Były pracownik

Przepracowałem w tej firmie niespełna rok, w obsłudze klienta w dziale międzynarodowym. Stanowczo odradzam, beznadziejna firma. Bałagan, słabe zaplecze techniczne i irytujące programy do obsługi i śledzenia przesyłek. Klienci często bardzo roszczeniowi i wulgarni. A polityka firmy taka, że nawet jeśli nie zawiniłeś masz pokornie wysłuchiwać ich bluzg i kajać się przed (usunięte przez administratora) Przełożeni nietaktowni i irytujący. Wszechobecne zaganianie, a w dodatku to żałosne oprogramowanie, które zlicza każdą minutę czasu na przerwie , "after call work'u" czy innych pierdach. Cieszę się, że zostawiłem tą firmę. Wyciskają ludzi jak cytrynę, niewiele dając w zamian. Potrafią doczepić się nawet o to, że przekroczysz swoje regulaminowe 5 minut przerwy o całe 2-3 minuty, bo akurat musiałeś iść za nagłą potrzebą fizjologiczną. Jak dla mnie, jest to oczywisty wyzysk i poniżanie człowieka. Praca dla desperatów. Na koniec bonus :) W czasach gdy tam pracowałem, pani Team Leader potrafiła pisać do wszystkich obszernego maila tylko po to, aby podkreślić, że wyłączenie komputera i wylogowanie się z infolinii 60 sekund przed końcem pracy jest karygodne :) :) Oczywiście nikt nie płacił dodatkowo za to, że tuż przed godz. 16:00 wpadła ci trudna rozmowa z roszczeniowym klientem i musiałeś przykładowo zostać 20 min. dłużej w pracy. Podobnie z rana - punk 8:00 to ty masz być gotowy żeby zapier****ć, czytaj wszystko pouruchamiane i podłączone. W praktyce, trzeba było przychodzić dużo wcześniej niż na 8:00. Dla FedEx-u pracownik jest jedynie pozycją w Excelu, składową produktywności. Największą świętością jest service level na ekranie.

logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier - operator wózka widłowego
Hagen
A&Z Transport - Logistyka Sp. z o.o.
(35 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Jędrzejów
DP CLEAN TECH POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Moju
Były pracownik
 Pytanie

Po pracy w obsłudze klienta w Warszawie wniosek jest jeden - nie polecam pracy w firmie Fedex. Firma nie kieruje się dobrem pracownika w najmniejszym stopniu. Rotacja jest spora( nie jest bez powodu ale kogo to interesuje?) Szkolenia? Robione "szybko i przez osoby które same nie wiedzą dlaczego "coś jest tak a nie inaczej ". Rozwój? Zapomnij - klep targety bo jak nie to ciśniemy ( i tutaj muszę podkreślić olbrzymi brak spójności między działami - jednym "wolno więcej" niż drugim.) Fatalna kadra kierownicza - tutaj znowu brak spójności , na kierowników wybierane są często osoby (chyba) za młode które sobie po prostu nie radzą. Brak motywacji - wynagrodzenie dość niskie, system premiowy też taki sobie. Brak perspektyw. Zdecydowanie odradzam .Szkoda czasu,nerw.

mirek leszno
Inne

dostałem fakturę na coś co nie wysyłałem reklamowałem od trzech miesięcy walczę z nimi jedyna informacja jaką dostaję przykro ale dział korekt faktur jest w Indiach . dziady dziady dziady

gość

dziwne ze polkomtel współpracuje z takim badziewiem brak szacunku dzwoniłem kilka razy i jak co dzień dzisiaj kurier dostarczy telefon czekam w domu biorę wolne a tu lipa nawet nie zadzwonią z przeprosinami inne firmy kurierskie jakoś potrafią zadzwonić i po ludzku się umuwić

Paweł
Inne
@gość

No to widzę że nic się nie zmieniło, drugie dzień czekam po otrzymaniu smsa że paczka będzie do 18. Zero kontaktu ze strony kuriera czy firmy. Totalne lekceważenie klientów. Oczywiście będę pisał do Plusa że skarga na firmę kurierską. Nikt mi że dwa dni wolnego które musiałem wsiąść nie zapłaci. NIE POLECAM!!!!

Jacek
Inne
@Paweł

Ciekawe co jest faktycznie powodem opóźnienia w dostarczeniu Twojej przesyłki. Z tego co napisałeś najgorsze jest chyba to, że nie masz żadnego kontaktu. Gdyby coś się zmieniło to poinformujesz o tym na forum?

Pytanie
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w TNT Express Worldwide na część etatu?

J
Pracownik
@Pytanie

TNT juz nie istnieje od 1.7.2020 to Fedex

ireq

Otrzymałem od przedstawiciela handlowego firmy TNT ofertę na usługi z podstawową ceną 12 zł za przesyłkę. Wiem, że oferta nie jest wiążąca, ale na infolinii, kiedy powiedziałem, że mam taką ofertę, ale nie mam jeszcze numeru klienta, pani poinformowała mnie że koszt przesyłki to: ponad 42 zł. Kompletny brak komunikacji między infolinią a działem handlowym. Po interwencji otrzymałem na maila informację, że stawki z oferty są aktualne od dnia jej otrzymania i wszelkie przesyłki będą realizowane za taką cenę jak na ofercie czyli 12 zł (do 1 kg.) Zachęcony dzwonię na infolinie i zamawiam kuriera. Po dwugodzinnym oczekiwaniu dzwonię ponownie i dowiaduję się, że żadnego zgłoszenia nie ma. Zamawiam po raz kolejny. Połączenie zostaje przerwane po raz kolejny i jeszcze raz. Ostatecznie przesyłkę wysłałem z poczty jako paczkę. Cały dzień stracony. Kolejnego dnia otrzymuję numer klienta... nie powiązany ani z cennikiem, ani z firmą w bieżącym miejscu działalności. Numer owszem był powiązany z moją firmą ale z siedzibą sprzed 12-tu lat. Muszę sprawdzić zgodność z RODO uzyskania takich danych. Jako, że do numeru nie jest przypisany cennik z oferty za przesyłkę zapłaciłbym prawdopodobnie ponad 42 zł. Mam taką teorię, że TNT próbuje w ten sposób wyłudzić pieniądze od nieświadomych klientów. Jeśli bowiem mają oni numer klienta ale nie jest on powiązany ze zrabatowanym cennikiem tak, jak w moim przypadku, to firma TNT może fakturować takich klientów wg cennika czterokrotnie większego. Bo przecież nie zawiera się umowy, której nierozłącznym elementem jest zrabatowany cennik. Takie działania noszą natomiast znamiona przestępstwa gospodarczego, co należy zgłosić w prokuraturze. Tak sądzę i jeśli sprawy będą dalej tak załatwiane jak przez ostatnie sześć dni (od dnia otrzymania cennika do dziś tyle właśnie upłynęło) to wydaje się, że przedstawienie sprawy w ten sposób będzie jedynym rozwiązaniem.

Janka

Kurier z Warszawy nie dostarczy przesyłek. Nie próbuje nawet kontaktować się z adresatem. Nie wiadomo co stało się z paczką.

JO

(usunięte przez administratora) Kurier już drugi dzień z rzędu nie pojawił się, ani nie zadzwonił i bezczelnie kłamie "Odbiorcy nie ma w domu. Zostawiliśmy mu wiadomość i czekamy na kontakt z jego strony". Omijać szerokim łukiem

Kinga

Najgorsza firma kurierska przesylka idzie czwarty dzien i nie dostarczona nie polecam

Jacek
Inne
@Kinga

Dzwoniłaś może do oddziału aby wyjaśnić takie opóźnienie? Jaka była odpowiedź z firmy w tej sprawie i czy paczka ostatecznie trafiła do Ciebie? Daj znać, jestem tego ciekaw.

TNT
@Kinga

Opinie mają dotyczyć pracodawcy a nie świadczonego serwisu od tego są inne portale.

Maciek

Paczka wywaliła mnie z działu wiele lat temu. Cały czas mnie mobingowala. Mobing to jej drugie imię. Jest to straszna osoba bez wyrzutów sumienia. Zastanawiam się jak ktoś taki może pracować w takiej firmie?

Hubert
@Maciek

Kiedyś kupiłem sobie nowy garnitur. Pamietam jak pierwszego dnia gdy mialem go na sobie, Paka podeszła do mnie, dotknęła go i zapytała się w którym lumpeksie kupiłem tą szmatę. Oczywiście słyszeli to wszyscy na openspace. No i to jest manager TNT Express !

Przemek
@Maciek

Mobbing to nietylko Paczka i stanowiska managerskie. W tej Firmie daje się już przyzwolenia na mobingowanie współpracowników. Na zewnątrz kryształ, w środku zgnilizna! Towarzystwo Wzajemnej Adoracji.

Antypomarańczowy
@Maciek

Niestety dyskryminacja i mobing w tej firmie jest na początku dziennym. Jak jesteś zdolniejszy i odnosisz sukcesy cała reszta cię zniszczy z nienawiści. Przełożeni udają , że niczego nie widzą bo chcą mieć spokój. (usunięte przez administratora)

Były KAM
@Maciek

Ja kiedyś pojechałem z Paczką na Hel, do jej małego apartamentu. Nie powiem było miło ;) „Ciekawe co by powiedziały moje córki gdyby się dowiedziały.....”

1
Były Indoor
@Były KAM

Paczka kilka razy brała mnie na swoją działkę. Jechaliśmy w stronę Wyszkowa, a później polną drogą do jej domku.... Czy tak powinna wyglądać relacja bezpośredniego szefa ze swoim pracownikiem odpowiedzcie sobie sami ;) U tej Pani to pewien standard! Taki chrzest bojowy nowego pracownika ;)

Patrycja

Pierwszy raz z TNT i OSTATNI! Kurier niemiły,spensjonowany, że nie ma mnie w domu - TRZY próby dostarczenia skończone fiaskiem, tylko przepraszają i kłamią o następnym terminie kiedy przyjdzie kurier a na ich stornie widać, że towar nawet nie wyjechał z magazynu tego dnia co miał być dostarczony. Tłumaczą, że nie wiedzą dlaczego. Robię zakupy w necie od 15 lat i zawsze DPD bo najtańsi i myślałam że najgorsi ...a nigdy nie nawalili. Pierwszy raz TNT i NIGDY WIĘCEJ!!! ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM BRAK PROFESJONALIZMU TOTALNY

1
WTR
@Patrycja

Możesz Pani wyjaśnić słowo "spensjonowany" ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jtr
@WTR

emerytowany - odosobniony - samotniczy - ustronny

1
jtr
@Patrycja

Mam dokładnie takie same doświadczenia Pani Patrycjo z TNT - najgorsza firma kurierska z jaka się zetknąłem

Rico
@Patrycja

Nie ma osoby która odpowiada za efekt wykonywanej pracy uważam że nie ma dobrej komunikacji między klientami.

Przepomocny

Nie zapomnę jak szefowa KAM w drodzę na konferencję całowała się na przednim siedzeniu ze swoim pracownikiem. Mało co mu migdałów językiem nie wyjeła :) Autobus był wyładowany po brzegi działem handlowym. Tak to już jest w tym TNT :)

Handlowiec
@Przepomocny

Pamiętam to. To był wyjazd chyba do zakopanego. Owa Pani A nadal pracuje w TNT. Przegrała awans i zaczęła od nowa pić... Bidulka :)

Maciek
@Handlowiec

Paczka, zawsze lubiła młodych chłopców. Miała ich sporo.

Marek
@Przepomocny

No jak nie miał nic przeciwko, to super jest w tym TNT!

Paczka
@Marek

Paka zabierała młodych chłopców na swoją działkę za Brokiem. „Tutaj nikt nas nie usłyszy” tak mówiła. Straszna kreatura!

Wypatrujący jak kania dżdżu.

Dramat...Kurier sobie przyjeżdża, nawet nie dając wcześniej żadnej informacji o której godzinie przyjedzie. Mimo, że w przesyłce znajduje się dokument, który musi zostać podpisany przeze mnie osobiście. Po czym nawet nie raczy zadzwonić, aby ustalić inną godzinę na doręczenie przesyłki. Dopiero po telefonie do działu logistyki firmy TNT. Dowiaduję się o tym, że przesyłka "powinna" zostać doręczona o późniejszej godzinie, ale znowu ten sam problem co na początku. Żadnego kontaktu do osoby zajmującej się doręczeniem paczki (kurierem). I sobie czekam, czekam i czekam...Po raz kolejny, kurier nie daje żadnego znaku życia.

Ania

Usługa zamówiona 07.01.2019 odbiór przesyłki do 15 kurier nie dojechał, złożyłam reklamację Pani zapewniała że 08.-1.2019 kurier o 8 rano odbierze przesyłkę i w ramach rekompensaty będzie to express. Niestety kuriera brak a po kolejnym telefonie reklamacja w tajemniczych okolicznościach również zniknęła. NIE POLECAM USŁUG TEJ FIRMY!!!!!!!!

2
rico
@Ania

Witam. Nie ma odpowiedzialnych osób które by sie mogly tym zajac.

Ania

Porazka 2 dni czekam na przesylke na stronie napisane ze nie zastano w domu awizowano a ja czekam ... kontaktu z kurierem brak

Ozhx

Odradzam pracę w customer Service na Annopolu. To jest mała polska Januszow korpo. O pracowników się nie dba, premie i wynagrodzenia jak na Warszawę śmiech na sali. Nikt szanujący się tam nie zostaje na długo. Odradzam

Jacek
Inne
@Ozhx

Powiedz coś więcej o premiach i wynagrodzeniu? Na jakich zasadach są przyznawane i jak często?

TORKK

Witam wszystkich i zarazem ostrzegam przed firmą a bardziej przed pracownikami tej firmy którzy w dziwny sposób prowadzą politykę TNT Jeżeli chodzi o partnera w współpracy to mówię NIE - nie rządzą żadne umowy i zasady! Opiszę naszą sytuację - od bez mała 10 lat z tą firmą współpracowaliśmy i było OK pomimo różnych "zgrzytów" - jak to wszędzie bywa ale od jakiegoś czasu zaczęto nas traktować jak nie partnera - rachunki za drobne przesyłki dochodziły do 200zł. Faktury wystawiano po usłudze wg widzimisię - czyli oferta-wstępna kalkulacja się nie liczyła ani też aplikacja online. Na składaną reklamację po lakonicznej odpowiedzi nie raczono nawet logicznej dać odpowiedzi - najprościej ujmując - odpowiedź brzmi bo tak wyceniliśmy! - Podsumowując - ostrzegam przed TNT - nigdy nie wiadomo ile zapłacicie za przesyłkę - i widać to że zmienił się właściciel i nazwa TNT jest już tylko cieniem. PS moją opinię mogę podeprzeć faktami (faktury maile oferty) - ostatnio przedstawiciele zaprzestali odpowiadać na maile

1

Zostaw merytoryczną opinię o FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?

    Zobacz opinie na temat firmy FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?

    Kandydaci do pracy w FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4/5 Na podstawie 257 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Przejdź do nowych opinii