Opinie o Cross Poland Sp. z o.o.
Niedocenianie pracownika to najkrótsza droga, żeby go zdemotywować.
dzielenie się zyskami z handlowcami nie jest kwestią dobrej woli firmy, ale najzwyczajniej - leży w ich interesie. Firma musi zacząć się dzielić a nie tylko zabierać, skoro sklepy nie przynosza zysku to dlaczego sie ich po prostu nie zamknie? dlaczego cross nie zniknie z rynku naszego kraju skoro jest tak zle? bez dobrego sprzedawcy nie ma zysku a najlepsi zaczynaja uciekac, studenci na umowe zlecenie z marnym doswiadczeniem szalu sprzedazy nie robia. Szanuj co masz bo za chwile zostaniesz z niczym, im wiecej dajesz tym wiecej dostajesz, czas zastanowic sie nad soba.....
Nie wiem gdzie ale są sklepy gdzie kierownicy mają podstawy ponad 2000 więc nie ma sprawiedliwości!!!! A komu chcę się latać za premię 100zl. Nikt nie wysila się bo firma się nie czepia.
Zgadzam się z powyższą opinią w 100%.
ja też startowalem na kierownika do ursusa chyba czesto nastepuje zmiana kierownika skoro co chwile na stronie wisza ogloszenia, ze mna rowniez rozmowe przeprowadzal jakis gosciu,dla mnie to zmarnowany czas, obiecal ze zadzwoni i nie zadzwonil
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
ilu z Was ma już dosyć?
tutaj nie jest problemem ciężka praca, ale to że nie jest ona doceniana pracownik też potrzebuje usłyszeć ze to co robi jest ważne, że ktoś widzi i docenia jego pracę. Wprowadzając wytyczne VM itp dajemy z siebie wszystko i byłoby miło usłyszeć jesteście super dziękujemy, ludzie zdolni i kreatywni powinni mieć możliwość rozwoju,tutaj brakuje wsparcia i dobrego słowa, są ludzie którzy się starają i dają z siebie wiele warto takich ludzi docenić.
W tych czasach,kiedy wszystkiego pod dostatkiem, firmy powinny walczyć o klienta a w tej firmie nie potrafią nawet walczyć o pracownika!!! Podczas gdy inne sklepy z tej samej branży potrafią zrobić korzystną promocję i pozbyć się starego asortymentu a tym samym przyciągnąć klienta to u nas tylko podnoszą ceny starego asortymentu zamiast się go pozbyć a na to miejsce wyprodukować nowy towar. Co do organizacji pracy firmy - brak organizacji!! Brak motywacji pracowników bez których przecież nie było by obrotów w tej firmie.
To jest mała firma nie wielka sieć, nie jest łatwo im konkurować z wielkimi markami :) bądźcie wyrozumiali nie wszyscy w centrali są źli po prostu korzystają z niskich budżetów, z tego co mają.... najłatwiej jest krytykować, a może by tak raz pomyśleć inaczej, spojrzeć inaczej :) zrozumieć drugiego człowieka.
nie jesteście niewolnikami, zawsze można odejsc i poszukac lepszej pracy, nie warto marnowac czasu i nerwów na cos co juz nie funkcjonuje prawidlowo. Trzymajac sie kurczowo tego miejsca pracy dajemy ciche przyzwolenie na to co sie dzieje, swoj potencjal mozna wykorzystac gdzie indziej skoro tutaj nie jest doceniony, trzeba tylko odwaznie podjac decyzje o zmianie i do przodu :) nikt nas sila tutaj nie trzyma....zycze wszystkim ktorzy chca znalezienia swojego miejsca na ziemi, pracy za godne pieniadze i w przyjaznej atmosferze, w firmie gdzie mozna sie rozwinac i czuc jak godny partner a nie jak zło konieczne, któremu jeszcze trzeba zapłacic :)
firma zmierza do tego ze odejdą najlepsi kreatywni oraz ambitni pracownicy, niestety szukanie oszczednosci kosztem ludzi nie jest i nie bylo dobrym rozwiazaniem. Ludzie czuja sie pokrzywdzeni oraz oszukani jak w takiej atmosferze wykrzesac z siebie entuzjazm oraz wole do pracy, jak kierwonicy maja zmotywowac swoje zespoly? tutaj sie sypie juz wszystko.............
Ile osób tyle opinii. Pracuje od blisko roku na stanowisku kierownika i od tego czasu mam stały zespół. Faktycznie polityka firmy momentami zaskakuje a działania "biura" odbiegają standardem oraz sposobem pracy od innych znanych sieciówek. VM i działania z nim związane są priorytetem a trzeba pamiętać ze najważniejszy jest klient, odpowiednie podejście i zaprezentowanie produktu... a co do premii są osiągalne, tylko trzeba na nie zapracować, na bieżąco monitorować i omawiać wyniki oraz motywować do osiągnięcia celu a gwarantuję, że pracownicy po otrzymaniu premii mają apetyt na więcej :-) przyzwyczają się do wyższych pensji i są bardziej zmotywowani. Nie zostajemy po godzinach, wystarczy współpracować ze sobą (vm nie jest tylko na barkach deko-s pomagamy mu wszyscy i wtedy praca idzie płynnie i szybko). Najważniejsze żeby lubić to co się robi oraz dbać o dobre relacje między pracownikami bo w końcu spędzamy tu bardzo dużo czasu. Jeżeli idąc do pracy w sklepie liczysz że będziesz tylko stać, uśmiechać się i dobrze wyglądać to radze poszukać innego zawodu bo tu niestety pracujemy też fizycznie :-) Pozdrawiamy-zadowoleni pracownicy :-)
Powodzenia
Co wy w ogole gadacie? A kogo takiego zwolnil lukasz? Mowicie jakby nad kazdym sie znecal i wszystkich zwalnial. Widocznie mial powod zwolnic w kutnie. Jak bedziecie pracowali mieli wyniki to napewno was nie zwolni. Ale dla mnie to robi dobra robote i powinien tych wszystkich tu piszacych zwolnic bo jestescie falszywk. Dzisiaj piszecie a jutro patrzycie mu w oczy i bezczelnie klamiecie. Lukasz prosze zrob z tym porzadek bo mi nie dobrze jak to czytam.
Nie wiem dlaczego narzekacie tak na Łukasza. Mnie dobrze się z nim pracuje, jest wymagający ale taki właśnie powinien być ! Powinniście przestać narzekać i wziąć się do roboty, a jak wam nie pasuje to bardzo proszę zmięcie pracę. Wkurzają mnie tacy ala super pracownicy, którzy chcieliby zarabiać nie wiadomo ile za stanie przy kasie i drapanie się po (usunięte przez administratora) ukasz oby tak dalej, może dzięki Tobie ta firma oczyści się z nierobów!!!
Pewnie jesteś nowym pupilkiem Lukasza...Stąd ta pozytywna opinia...no ale tak tak podlizywać się trzeba. Ale jak każdego i ciebie wykorzystają, zrównają z ziemią i albo sama odejdziesz albo cię wywalą bo uznają, że jesteś niepotrzebna!!!Firma masakra
Lukasz nie przejmuj sie tymi komentarzami. Kazdy kto z Toba pracuje wie jak jest a pisza to glownie ci co nie chca robic dobrze o tym wiemy. Kierownicy twoich sklepow
Nie jestem sprzedawcom. Nie wazne jaki sklep i w ktorym miescie. Jestem zadowolona ze swojej pracy i nie zamierzam plotkowac zwlaszcza przez sluzbowy telefon powinnas to rozumiec. Chociaz jak widac lojalnosc wobec pracodawcy jest dla was obca. Koncze te wywody i wiecej tu nie wchodze bo zal to czytac.
(usunięte przez administratora)
to na jakim stanowisku pracujesz? bo jeśli dostałaś podwyższkę, to na pewno nie jesteś sprzedawcą, bo akurat my zarabiamy najniższą stawkę. Zastępca i dekorator 1500netto, a kierownik 1800 do 2100netto. Rewelacji nie ma. w porównaniu do innych sieciówek i tak zarabiamy marnie. Napisz z którego jesteś sklepu to zadzwonie bo chce wiedziec jak sprawa wyglada.
Tak, został zwolniony. Bardzo szkoda. Z ogólnego punktu widzenia był bardzo dobrym kierwonikiem. Wprowadzał bardzo dobrą atmosferę w zespole. Na szkoleniach luzak, zawsze zaangażowany. Dawidku trzymamy kciuki:( całujemy
Aaa
No mnie zatrudnil regionalny i sie nie zgadzam z opinia. Byl konkretny rzeczowy a rozmowa byla profesjonalna. Nie obiecywal kokosow a mowil rzeczywiscie jak wyglada praca. Po dwoch miesiacach otrzymalam obiecana umowe o prace i obiecana podwyzke ale umowilismy sie na to co musze zrobic zeby to wszystko otrzymac i ja to zrobilam. Mnie nie oklamal i byl profesjonalny wiec pracuje do teraz.
Pracownik firmy masz racje. Jednak wynagrodzenie jest za niskie na to co wymaga od nas regionalny
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cross Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Cross Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cross Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Cross Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Cross Poland Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.