Opinie o Księgarnie Matras S.A. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Księgarnie Matras S.A.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Księgarnie Matras S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Wydawnictwa książek i e-booków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Księgarnie Matras S.A. w Warszawa

M

Alez oczywiscie, że księgarze się już nie starają, bo dlaczego mieliby? Staraliśmy się jak to miało sens, bo większość z nas lubi tę pracę. Ale za minimalną, bez rabatów i możliwości wypożyczania książek mamy zgrywać idiotów przed klientami i jeszcze się tłumaczyć, czemu czegoś nie ma albo dlaczego bonito ma taniej? Firma dostaje od szeregowych pracowników tyle, ile sama im daje i jeśli ma ich w (usunięte przez administratora) to księgarze też ją będą mieć gdzieś. Nie będę polecać beznadziejnych książek, jak nie mamy dobrych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mat.

Owszem, czasem uda nam się sprzedać coś starszego, jeśli np. klient nie jest aż tak zorientowanym czytelnikiem, śledzącym nowości, a jedynie szuka książek o podobnej tematyce do już przeczytanej. Jednak takie sytuacje to rzadkość. Jeśli ktoś czyta, niespecjalnie ma po co do nas zachodzić - w 95% przypadków słyszymy, że to co mamy on już czytał. Pozostają zupełnie niezaczytani, którym poleca się np. serie, bo wiadomo, czytelnik wróci. Tylko że zwykle mamy 3 i 6 część ^^. Jeśli powie mi ktoś, jakim cudem mam to sprzedać, będę bardzo wdzięczna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wierząca

Musimy wierzyc ze bedzie dobrze! wszyscy musimy starać sie żeby Matras odzyskał twarz i stanął na nogi! czytając tyle negatywnych opinii nóż otwiera sie w kieszeni. Kto do tego doprowadził? księgarze nie poczuwają sie do winy a również mają w tym udział. Gdyby starali się bardziej, byłaby lepsza sprzedaż, wieksze utargi i więcej zadowolonych kupujących klientów! Teraz musimy zacisnąć zęby i brać się do roboty a nie narzekać tylko. Najlepiej jak jest źle to sie zwolnić. Brak odpowiedzialności i dziecinne zachowanie moi drodzy! Najlepiej zwalić wine na innych a swoich błędow nie widziec......... przykro to czytać! Matras jest zawsze w porządku do pracowników!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ks
@Wierząca

OOooOO ! Jest z nami ktoś z zarządu!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rozbawiony
@Wierząca

Hahaha i czym my mamy zwiększyć te utargi? Książkami sprzed paru lat niszowych autorów? Czy tania książka? A może tymi poniszczonymi, które ostatnio przychodziły? Widzę ze zarząd się odezwał. Jak jesteście tacy w porządku to może dacie znać pracownikom, których macie zamiar wyrzucić na bruk? Żeby mieli czas znaleźć prace. Jak Kuba Bogu tak bóg Kubie. Dość mamy świecenia przed klientami oczami... tego nie ma tamtego tez nie ma a co jest? Nic! Ludzie maja rodziny, kredyty... ale co wam to tłumaczyć najważniejsze ze wam się kasa zgadza

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik(jeszcze)
@Wierząca

Człowieku CO TY PISZESZ!!! ,,Nóż w kieszeni się otwiera,, jak czytamy twoją opinie MY Pracownicy Matrasa gdzie mamy klientów codziennie pytających się o np. zwykłe pamiątki komunijne których nie ma! o książki z działu nauka dla dzieci których nie mamy np.atlasy encyklopedie których nie ma na magazynie jeżeli są pojedyncze sztuki które zamówiliśmy to ...... w odp. od centrali książki nie przyjdą!!! Jak inaczej mamy się starać powiedz nam??? dodam że mr od nas nie odbiera tel i była u nas UWAGA! początek marca!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania
@Wierząca

Ha ha ha , cóż za kpiąca opinia pracowników!!!Lepsza sprzedaż??? Z czego to niby mam zrobić obrót??? Z ,, Jacka Kuronia'' za 1,47 czy ,, Bartoszewski'' za 4,90??? A może tematyką pierwszokomunijną- stany zerowe... Myślenie prawdziwego handlowca!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wyznawca wiary i szacunku
@Wierząca

MATRAS,, jest zawsze w porządku do pracowników'' to dlaczego pracownicy działu handlowego,marketingu a nawet kadry i księgowość już z nami nie pracują, nie podnoszą Matrasa na nogi???Nie pomagają zachować twarzy!!!! Gdzie są odpowiedzialne osoby za brak towaru na magazynie, za niepłacone faktury najmu itp. Dlaczego nikt nie zaprzeczy plotkom i nagonkom na temat Matrasa i jego oszukańczej taktyki zarządzania. Oceniać pracowników z otwartym nożem to już przegięcie....... Proszę przejść na inną wiarę-ta nie pasuje do wizerunku Matras!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niewierny Tomasz
@Wierząca

Pani Wierząca niech się stuknie w główkę, już kilka lat temu, kiedy MR kierował firmą wałkowaliście pracowników jak się da, a teraz... Śmiech na sali, zarząd piszący takie idiotyczne komentarze tylko jeszcze bardziej się pogrąża.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hahah
@Wierząca

Ale mi humor tym komentarzem poprawilas. Dawno się tak nie uśmiałam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dana
@Ania

Ty się śmiejesz, a Bartoszewski to jest hit :D Schodzi jak świeże bułeczki hahaha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Matrix
@Wierząca

Zeby Matras odzyskal twarz: 1)pozbadzcie sie wszystkich judaszow w centrali (pozdrawiamy judaszow) 2)szanujcie pracownikow, ktorzy sa z wami od lat i maja wiedze oraz doswiadczenie (nie posluchaliscie nas w lipcu. Gdyby tak bylo ta sytuacja obecna nie mialaby miejsca. Prosilismy o art pap, o nowosci itd) 3)nowosci ksiazkowe i asortyment, ktory sprzeda sie na.100% (kredki, olowki, temperowki itd) zamiast eksperymentow wiklinowych. Kazda ksiegarnia posiada wspolne standardy, ale profil targetu i zasobnosc jego portfela oraz potrzeb jest INNA) 4)komunikacja to podstawa. Nie przychodzcie do ksiegarn nie srajcie wyzej niz dupy macie tylko rozmawiajcie z nami. Nie jestesmy owcami na rzez, ktore bezmyslnie wykonaja rozkazy, jak chocby zawalanie witryn 10 tydzien "wnuczka do orzechow". Bo nam jest WSTYD za taka polityke firmy. Gdzie u konkurencji uginaja sie polki od nowosci, o ktorych my mozemy tylko pomarzyc w sladowych ilosciach 5)pomniejsze problemy, ktore okazuja sie byc strategiczne jak chocby brak torebek prezentowych w formacie ksiazkowym. Nie dosc ze nie mamy w co pakowac to jeszcze nie mamy czego zaproponowac do tej torebki 6)kurz to nie jest najpilniejszy problem. Prosze nam nie wytykac kurzu podczas gdy gora nie spelnia swoich zadan podstawowych. Nie dostarcza nam ksiazek. Nie mowie juz o nowosciach, ale o nie realizowaniu naszych zamowien. Nie wspomne o czestym braku nie realizowania tzw ekspresow. I nie wspomne tez o ty, ze nie otrzymujemy zadnej info o powodzie braku realizacji 7)Olesiejuk. Co do pisma od Olesiejuka. Bardzo slusznie rozegral to wydawca kierujac pismo do pracownikow ksiegarn gdzie czarno na bialym jest napisane, ze za sprzedaz tytulow wydawcy pracownicy odpowiadaja z KK i KPK za PASERKE. 8)do Pani WIERZACEJ. Mydlenie oczu od wielu miesiecy na nic sie nie zdalo gdyz wszystkie plotki znalazly potwierdzenie w rzeczywistosci. 9)Pozdrawiamy Pana Pawla Supryna. Sluszna decyzja 10)Pozdrawiamy takze komornikow, ktorzy przychodza do ksiegarn i z.ktorymi bawimy sie w cieplo zimno. 11)Sanacja to takie zamrozenie stanu rzeczy gdzie nie zostanie poczyniona zadna inwestycja, a zatem szykuje sie powtorka z TRAFFIC. Stracilismy Klientow lokalnych, a jak wiadomo Klient lokalny w mysl zasady pareto (80/20) gdzie 20% Klientow to 80% zysku. 12) Restrykturyzacja - to budowa marki na nowo poczawszy od logo itd. Jak nie wiecie jak to sie robi odwolajcie sie do kazusow i case, ktore to zrobily na rynku np brise 13) i jeszcze jedno: Ksiazki to nie ziemniaki bo ziemniaki to tzw fmcg (dobro szybkozbywalne) a ksiazka jak sie okazuje w naszych realiach to premium na ktore nie kazdy moze sobie pozwolic.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Matrix
@Wierząca

By the way. Dlaczego nie ma Pani odwagi cywilnej bronic dobrej twarzy firmy oficjalnie na zywo a nie anonimowo na tym profilu. Bronia twarzy firmy stracilaby Pani swoja wlasna twarz?! To jedyny powod, ktory jest racjonalny w tym anonimowym dyskursie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ta co sie nie stara
@Wierząca

Droga Pani ,zarzuca mi Pani,ze sie nie staram? Otóż...dwoje sie i troje a juz chwilami niemalże na rzęsach staje przekonując klienta,ze moze i nie mamy "Za zamkniętymi drzwiami", "Pragnienia" ,"Dziewczyny z pociągu" czy "Juz mnie nie oszukasz",ale za to mamy świetny kryminał "Cyngiel śmierci" i "Moriarty",ktore z pewnością bedą równie dobre,co pożądane nowości i bestsellery. Moze i nie mamy "13 powodów", "Zanim sie pojawiłeś" czy "Zostań jeśli kochasz",ale za to mamy "Wnuczkę do orzechów" i "Feblika" w świetnej cenie promocyjnej. Niestety...nie posiadamy oferty komunijnej oraz ksiazek edukacyjnych czy encyklopedii,ale mamy Paddingtona w niezwykle kuszącej cenie. "Ósmego życia", "Siedmiu sióstr" czy "Shantaram" tez nie posiadamy,lecz równie dobre powieści obyczajowe jakie mamy w tej chwili na stanie to "Starość doskonała" Nepomuckiej lub wspaniałe powieści Fleszarowej-Muskat. Oczywiście także "Winogrona bez pestek" zaspokoją żądze każdego klienta,mającego apetyt na powieść obyczajowa z lekka nutka romantyzmu i erotyki. Grey? Cross? Nie skąd,nie ma,ale "Wada wymowy" jest w dobrej cenie,pikantna niemalże w równym stopniu. Nie posiadamy chwilowo klasyków literatury takich jak choćby "Przeminęło z wiatrem" czy "Anna Karenina",ale moze Irving w dobrej cenie 9,90? Tylko jakos wie Pani co,nikt nie chce dac sie przekonać...zerkają tylko na mnie z niedowierzaniem i doza politowania,tłumią śmiech i wychodzą szepcząc: "Idziemy do Empiku!" lub "Wiedziałam,tu nigdy nic nie maja". A ja stoję nieustraszenie w tej "pierwszej strefie" żałując tylko,ze nie mam juz obowiązku noszenia dumnie czerwonej opaski odblaskowej z wygrawerowanym napisem "1 strefa",ktora wprawiała klientów w lekka konsternację (nie wiedzieli bowiem,czy mam uszkodzony nadgarstek i nosze opaskę uciskowa,zy moze dopiero zaczęłam zmianę i zapomniałam zdjąć odblasku z ręki...). Stoję dzielnie w wysprzątane,wypolerowanej i wypucowane na glanc i błysk księgarni zastanawiając sie,czy ja jeszcze w ogóle pamietam,jak sie odbiera dostawę? Przecież tak dawno tego nie robiłam... Liczę na to,ze moze chociaż MR przyjedzie,zawsze to o cos zapyta - a to "a jak sie kasuje?" albo "a jak sie wgrywa zwroty?" o książki woli nie pytać bo pewnie nawet żadnej książki od czasów szkoły nie przeczytał,nie ukrywajmy... O ankietę jestem spokojna,w koncu kurz wyściełany,szyby błyszczą... Zatem pytam-nie staram sie?!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rolnik szuka ziemniakow
@Matrix

OOOOO Pan od ziemniakow buhahahhahah pozdrowienia dla Krzysztofa

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zdesperowany

A czy ktoś mógłby napisać ( z zamkniętych księgarni) jak to dokładnie z tymi odprawami było? Długo czekaliście? Musieliście się upominać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia

Nikt przecież nie będzie pracować za darmo, będą składane wypowiedzenia i tyle. Bo się skończy jak w Centro.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ks
@Kasia

Oczywiście, jak się sam zwolni to problem z głowy, odprawy nie ma, przenosić nie muszą. Ale nikt sie nie zwolni jak będzie mieć niewypłacone pieniądze bo będzie sie bać że już ich nigdy nie odzyska. Nie wiadomo co o tym wszystkim myśleć. Czekać aż może inna księgarnia przejmie? Szukać pracy? tylko że ofert nie ma "normalnych" bo nikt nie chce zmienić fajnej pracy z książkami na produkcję na akord na śmieciowej umowie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia
@ks

To lepiej pracować następny miesiąc i następny bez pewności, że będzie wypłata? Patowa sytuacja by była. Nie wiem, czy pracownicy Centro w końcu dostali swoje wynagrodzenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ks

W matrasie to nawet strona internetowa nie działa. Nic nie można wyszukać bo błąd wyskakuje. ŻENUJĄCE!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lady Madonna
@ks

No i mamy czarno na białym. Dostaliśmy już wszyscy MAILE od złodziejskiej dyrekcji MATRASA .Wynagrodzenia za za miesiąc k w i e c i e ń niestety nie będzie !!!!!!!!!! A czy ktoś sprawdzał czy mieliśmy w przeszłości odprowadzane przez MATRASOWYCH złodziei składki do ZUS-u .Warto to sprawdzić !!!!!!!! Musicie to koniecznie posprawdzać na swoich kontach. Proponuję przestać obsługiwać klientów do dnia wypłaty zaległych poborów. Utargów będą mieli ZERO. tak jak my kasy za naszą ciężką pracę. Przychodzimy do sklepu, otwieramy go i czekamy na nasze pobory. Wynagrodzenia ZERO to i utargu ZERO. Ludzie JEDNOCZMY SIĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oli

U nas to samo, dosłownie wstyd. Klient pyta o książkę X - nie ma, Y - nie ma, Z - nie ma.... Ale można zamówić? -niestety nie mamy na hurtowni.... Mówię że jest dostępne przez stronę internetową, to klient mówi że zamawiał nowości to zwrócili mu pieniądze i anulowali zamówienie. Kobieta chce coś na komunię (nie pamiątkę/biblię itd), coś edukacyjnego ale raczej z nowości. Nie mamy tu "normalnych" nowości, a gdzie tam edukacyjne dla dzieci...... Skoro nie ma nowości to klasyka, Mały Książę czy coś tego typu i co? NIE MA! Wstyd! Lektury? Nie ma... Jak chcą żeby Matras stanął na nogi? Jesteśmy tu przerażeni widząc że jest coraz gorzej, z dnia na dzień. Z listy Olesiejuka mamy ok 15-20 książek, przyszła lista z centrali i przy naszej ks widnieje stan 0 a przecież książki są?! Co tu jest grane?! pisaliśmy maile i echo. Książki leżą odłożone, wolimy ich nie sprzedać żeby problemów nie było. Centrala olewa problem? Potem okaże się że to pracownicy będą za coś odpowiedzialni bo podpisali i odebrali pismo. Ciekawe czy chociaż wynagrodzenia przyjdą i będą prawidłowe. Podobno są już jakieś problemy z wypłatami w terminie i złymi kwotami... Boimy się że będziemy jeszcze musieli walczyć o swoje pieniądze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
darka

My zwrotów nie robimy ale te książki które wiemy że mamy na księgarni są odłożone, pisałam już maile w tej sprawie, kontaktowałam się z regionalną wszyscy mówią zgodnie, że mamy nic nie robić i są problemy systemowe. Tylko ciekawe ile będą one trwać. Bo od 2 mamy to pismo, ale zwrotów jak nie było tak nie ma. Od rana miałam 3 klientów i każdemu muszę powtarzać to samo nie ma i tego też nie ma...czasami już wstyd że nie mamy nawet po jednym egzemplarzu nowości..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ula

Bardzo lubie swoja pracę z książkami i trudno jest nawet mysleć, że ta praca może się skończyć. Może coś zmieni się?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ksiegarka

My robimy te zwroty jako z własnej inicjatywy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dolnośląskie

Przestraszyliśmy się. Nie sprzedajemy tych książek, ale też nie pakujemy i czekamy na wytyczne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ala

W ogóle wiadomo co z tym pismem od Olesiejuka? Zwrotów jak nie było tak nie ma, 2 maja mr pisała że później poda więcej info, i cisza.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dolnośląskie

Wątpię, żeby wszystkie te dowody były bezpodstawne: - brak nowości w księgarniach (pytania: "Przepraszam Panią, gdzie leżą nowości?" i śmiech w duchu xd) - rozmówki w stylu: "Czy znajdę x?" "Niestety nie." " A może y?" "Również nie, przykro mi." " Czy można zamówić?" "Niestety bez gwarancji otrzymania, najlepiej internetowo." "Dziękuję, do widzenia." Jest nam po prostu wstyd. Ze zdziwieniem witamy jedynkę w systemie po podaniu przez klienta tytułu książki. Obawiam się, że postów na tej stronie nie pisze niestety nasza konkurencja, bo tylko pracownicy wiedzą jak dramatyczna naprawdę jest sytuacja firmy. Brak komunikacji. Brak odzewu na prośby i maile, w sprawie napraw, dostaw itd. Różnice w wypłatach. Brak jasnej informacji odnośnie przyszłości punktu. A jak słyszymy że zamykają z dnia na dzień... to co, potem do pracy będę jeździć do innego miasta? Czy może będę bezrobotna? Czy wie ktoś co czeka dolny śląsk?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ksiegarz

U nas to samo właściciel przyszedł i powiedział otwarcie że jeśli matras nie ureguluje zaległości w czynszu to z końcem umowy kończy współpracę lub da wcześniejsze wymówienie i zgłosi sprawę do sądu, bo to są kpiny. Nikt nie chce współpracować z bankrutem. obiecują że zapłacą a tylko właściciel przychodzi i nam mówi że dalej nieuregulowane płatności (właściciel lokalu nie mówi nam że my mamy regulować, wysyla pisma do centrali, ale czesto przychodzi po książki -teraz niestety nie ma nawet co kupować- i wiemy jak to wygląda z tej drugiej strony). przykre, matras sam sie załatwił....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dj

Centra handlowe nie chcą przedłużać umów najmu z Matrasem, restrukturyzacja o której mówią jest trochę przymusowa. Nikt nie chce współpracować z bankrutem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ksiegarz

Ile czasu przed zamknieciem została poinformowana Łomża? Jak było z pracownikami? Jakieś szczegóły, bez domysłów, chodzi o konkrety.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ks

Hej a nie wiecie nic o Kielcach?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek

Łomża zniknęła z mapy, nie wiem o co chodzi, a miałem już zamawiać do nich paczkę internetową :/ i co teraz??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olka
@Marek

CZyli Łomże zamknął :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zdziwiona
@Olka

Akurat jeśli chodzi o Lomzę to dziwne , bo jak była w naszym regionie to zawsze była najlepsza

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jane
@zdziwiona

Może po prostu nie przedłużono im umowy najmu, badź właściciel lokalu dał im wypowiedzenie. Albo lokal podkupiła inna sieć księgarń. Widać że teraz zamykają jak leci- nie tylko księgarnie nierentowne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olka
@zdziwiona

To że ksiegarnia ma dobre utargi nie znaczy ze przynosi korzyści. Czasem wysoki czynsz załatwia sprawe. Albo tak jak pisza inni galeria sama mogla wypowiedziec umowe najmu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szok

Ciekawe... to ta w Jarocinie? Czy ona już jakiś czas istnieje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
darka
@Szok

Jarocin istnieje, na stronie jest już 137..... kto tym razem?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beata
@darka

Tym razem Wałcz. Aniu trzymaj się.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szok

Zgadza się było 138

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysiu
@Szok

No właśnie. Już myślałem że źle myślałem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Księgarnie Matras S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Księgarnie Matras S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Księgarnie Matras S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Księgarnie Matras S.A.?

    Kandydaci do pracy w Księgarnie Matras S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Księgarnie Matras S.A.
1.9/5 Na podstawie 1699 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Księgarnie Matras S.A.
Przejdź do nowych opinii