poszukują do załadunków jak tam sie pracuje ? każdy jak czytam narzeka wyzywa znajdzie się ktoś co nieco uszczknie prawdy ?
Univeg niepruszewo przyjeżdżając z dostawą do tej firmy spotkasz się z jedną wielką głupotą i udowadnianiem przez zarówno kierownictwo jak i te malowane lale w okienkach swojej racji ważności głupoty i chamstwa przyjechałem w sobotę do nich ok godziny 12:00 z Belgii na łeb na szyję bo bardzo pilne było do momentu gdy nie stanolem przed okienkiem z papierami i tu dziwna sytuacja na bramie miałem awizacje a u tej barbi za okienkiem juz nie chamsko odrzuciła moje cmr i oświadczyła ze na poniedziałek i nikogo tu nie obchodzi ze stałem tu przez cały weekend w szczerym polu bez grosza i kawałka chleba bo do domu za daleko by zjechać zaś władca kierowniczek powiedział ze tez ma to w (usunięte przez administratora) bo firma dla której przywiózł em towar nie płaci za przechowanie a wystarczyl by zwykły ludzki gest i trochę pomyslunku gdzie stojca z żalem patrzyłem jak inny kierowca wjeżdża i zostaje przyjęty nawet w niedziele no ale widać są ruwni i ruwniejsi no a co będzie w zabiej woli zobaczymy
Widzisz stres w oczach pracowników no co taka robota na magazynie ze świerzym towarem - taka dola
Hej, byłem tam raz i jest tam ogólnie roz *****iel. Ochrona puszcza każdego na plac. Tworzą się korki na placu,ciężko pod rampy podjechać. Do magazynierów nic nie mam. W okienku fajne panie siedzą. Porażka jest z paletami! 2,5 godz czekałem na 7 palet. Później zwrot jeszcze i zeszło 6 godzin! Źle to wszystko jest zorganizowanie dla kierowców -dostawców. O warunkach pracy się nie wypowiadam, ale jak byłem na magazynie to widać stres w oczach ludzi tam pracujących. Ogólnie nie polecam tam jeździć.
rekrutacja przebiega etapowo przynajmiej tak wyglądało w tym przypadku wielkie zaskoczenie że odbyła sie z szefem całej firmy belgiem po angielsku pierwsze wrażenia super
wszystko o doświadczenia swoje gdzie pracowałeś język skaner
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Najgorsza firma jaka moze byc same barany tam pracuja a jak sa zebrania to jedna wielka cisza nikt sie nie potrafi odezwac a tak to miedzy soba sie modrza i gadaja co oni nie potrafia a dojdzie do jakiegos zebrania to jedne wielkie barany
(usunięte przez administratora)
cóż, ja pracuję jako picker i powiem tak: jest ciężko, ale zależy u kogo na zmianie i jak dużo towaru jest do spickowania. o zaliczkach nic mi nie wiadomo, nigdy nie brałam. :)
Dobrze, że już tu nie jeżdżę. Zawsze jak miałem tam jechać to mnie szlag trafiał. Ostatni raz jak tam byłem to myślałem, że wyjdę z siebie i stanę obok. Godzina 08:30 znalazłem rampę, rozładowałem się, magazynier sprawdził (do magazynierów nie mam nic- spoko ludzie) do tej pory wszystko było ok. Ale, żeby wyjechać stamtąd trzeba znaleźć typka od palet, który ma sprawdzić czy palety, na których się przywiozło towar nadają się do wymiany. Znalazłem typa, a on do mnie żebym czekał przy swoim stanowisku, on podejdzie, może to potrwać 10 minut, zarówno jak i dwie godziny...- tak mi powiedział. Godz. 10:45 zjawił się, sprawdził i wypisał, że trzy są uszkodzone. No to idę na paleciarnię, żeby mi papier wystawili, że nie odbieram palet. Nie mogłem bo miałem załadunek na całe auto, a palety, na których mięli mi towar załadować nie były paletami euro, więc bym ich nie wymienił. Podchodzę, a tu typka do mnie, że mi nie wystawi, palety muszą zostać zabrane i koniec. Tłumaczę jej, że mam załadunek i przez te palety zabraknie mi miejsca na pace, a poza tym też już czasu mam mało i na załadunek mogę nie zdążyć. A ją to nie obchodzi, mam odebrać. No to się jeszcze większe schody zaczynają- palet nie ma, trzeba czekać jak pozwożą, ale to jeszcze nic... nie mogę sobie przeciągnąć 14 palet z paleciarni pod rampę, pod którą stoję. Muszę się podstawić na rampy tam gdzie paleciarnia i okazuje się, że wszystkie rampy zajęte, a przede mną jeszcze 4 auta w kolejce. Wyjechałem o godz 14:45, na załadunek nie zdążyłem bo już zakład zamknęli. Załadowali mnie dopiero na drugi dzień. Dobrze, że mojemu dyspozytorowi udało się ubłagać lidera z tej firmy gdzie się ładowałem, żebym mógł u nich te palety na przechowanie zostawić...
Wcale nie musisz się męczyć - zmień robotę i na pewno będzie jak w bajce
Jak wygram w totka to wynajmę helikopter podlecę nad Żabią wolę i zrobię tak : napluje , naszczam a na koniec zesram się na ten syf !!!!!! , ale do tego czasu muszę się męczyć :-(
(usunięte przez administratora)
I tu się muszę zgodzić z odpowiedzią powyżej że faktycznie tak jest , pracowałem to wiem jaki przychodził do pracy ,a o pracy nie ma pojęcia zielonego . pytanie tylko po co takich ludzi tam trzymają że pozwalają na takie sceny ?
Aplikowac mozna zawsze na trenera czy lidera ale praca gora na dwa tygodnie
pozdrowienia dla slicznej agatki z nabialu:)
Praca w Univegu jest ciężka ale jak trzeba to się pracuje.Niestety nie docenia się tam ludzi w pewnym wieku za stary więc trzeba zwolnic. Bez wytlumaczenia dlaczego??????????????????
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna.A tu sami "hejterzy" co wypisują głupoty pod wpływem impulsu. Je...ć nieszczery feedback
dzien dobry, PROSZE KIEROWNICTWO o danie ochronie jednego telefonu bez liminu rozmow i sms'ow Sprawa jest prosta wszystkie firmy posiadaja zarzadzanie kolejka, kierowca przyjezdza do firmy, zglasza sie do ochrony zostawia numer telefonu i wjezdza na parking, czeka cierpliwie i nikomu nie przeszkadza, jest potrzebny dostaje sms " prosze podstawic sie na rampe nr 60 " szybko sprawnie brak kolejek. UNIVEG rzeczywistosc, kierowca przyjezdza, zglasza sie na ochrone zostaje wpuszczony na firme, lub blokuje droge publiczna. Wjezdza na firme blokuje plac manewrowy, innych kierowcow. Powstaje kolejka opuznienia, balagan. Kiewoca jest zmeczony,powstaja opuznienia, powstaja straty. osobiscie ranking najgorszych logistyk: 1. Tesco Gliwice 2. Univeg zabia Wola Dla przykladu dla kierownictwa, najlepsze logistyki: 1.Stokrotka Teresin. 2.FM Mszczonow, Fresh 3.Lidl wiekszosc oddzialow, (punkty za wezel sanitarny dla kierowcow, booking kolejki do rozladunku on-line)
Ha ha a jakim ty jesteś zagrożeniem dla kierownika po 2 tygodniach pracy. Chciałeś go wygryźć ze stanowiska i dostałeś wypowiedzenie
witam praca w univegu teraz jest koszmarna wiele obiecują a nic z tego nie robią mogą cie przyjąć a po tygodniu dwóch jak sie nie dostosujesz do kierownika to cie zwalnia na dodatek podśmiewuje się z ludzi , karze robić rzeczy w których nie ma racj jeśli jesteś dla niego zagrożeniem to po pracy wręczaja tobie wypowiedzenie
Dziwne wszyscy narzekają, nikt nie ucieka skoro mu tutaj źle. A jak już niby złapią boga za nogi i znajdą inna robotę to po jakimś czasie i tak wracają tam gdzie im jest tak źle ... Zastanawiające.... odpowiedz jest jedna ROBIĆ SIĘ WAM KUŹWA NIE CHCE TYLKO NARZEKAĆ POTRAFICIE NIC WIĘCEJ
No to uciekać kto was tam trzyma na siłę??
a stary dopóki na wypłacie go nie oszukają..i kiero nie zacznie się czepiać i robić na złosć... za cichy chód po ulicy..
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Greenyard Logistics Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Greenyard Logistics Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Greenyard Logistics Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Greenyard Logistics Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Greenyard Logistics Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.