Opinie o Ceneo.pl Sp. z o.o.
Czy rekrutacja w obecnej sytuacji odbywa się normalnie? Aplikowałem na ogłoszenie poprzez portal pracuj.pl, otrzymałem informację że moja kandydatura jest rozpatrywana, jednak nikt nie zadzwonił :) oczywiście zdaję sobie sprawę, że nikt dzwonić nie musi i możliwe l, że nie wpisałem się w oczekiwania.
Dziękujemy za wysłanie zgłoszenia. Obecnie proces rekrutacji w naszej firmie odbywa się zdalnie. Rzeczywiście ten status oznacza, że bierzemy Twoje zgłoszenie pod uwagę. Pamiętaj jednak, że na rozmowę zapraszamy tylko tych kandydatów, którzy najbardziej wpisują się w nasze oczekiwania.
Pracodawca w czasach kryzysu spisał się na medal. Słysząc od znajomych jak ich firmy przechodzą przez aktualną sytuację i porównując do nas - totalne inne ligi. Sam fakt, gdy opowiadam wśród znajomych jak pracujemy (zaufanie do pracowników na pracy zdalnej, brak osaczenia, MEGA wsparcie podczas pracy zdalnej - niemałe bony na wyposażenie pracy w domu oraz chemia i środki czystości do domu wzbudza zainteresowanie naszą firmą i "żal", że nie mogą tutaj pracować :-). Firma zarówno w biurze (początki pandemii) jak i w domach zapewnia nam środki higieny i czystości. Regularnie dostajemy od kadry zarządzającej raporty co dzieje się z firmą. Zaangażowani i dociekliwi pracownicy (takich szuka firma) mogą naprawdę znaleźć tutaj idealnie miejsce do rozwoju, bez względu na zainteresowania. Ludzie w firmie to dużej mierze niesamowici specjaliści, którzy powodują wielką chęć do rozwoju. Pracuje w firmie już parę lat i gdybym mógł wybrać jeszcze raz - ponownie wybrałbym Ceneo
W dobie kryzysu związanego z koronawirusem możemy się przekonać jak stabilnym i dbającym o bezpieczeństwo jest to pracodawca. Pracownicy byli i są informowani o sytuacji w firmie, dostajemy ankiety do wypełnienia związane z naszym samopoczuciem. Każdy pracownik Ceneo otrzymał dodatkowo bon do wykorzystania na zakup niezbędnych rzeczy do pracy na HomeOffice, a pensje/podwyżki oraz premie roczne były wypłacone w 100%. Otrzymaliśmy również pakiety higieniczne z rękawiczkami, płynami i maseczkami oraz platformę do podszkolenia się w języku. Atmosfera mimo ciężkich czasów jest pozytywna, czujemy, że mamy zaufanie pracodawcy, nie jesteśmy kontrolowani i monitorowani bez przerwy, co przekłada się na motywację i wdzięczność. Zachęcam każdego, kto zastanawia się nad podjęciem pracy w tej firmie do zrobienia tego jak najszybciej, poznacie tu wielu wspaniałych ludzi.
Jakie narzędzia pracy zapewnia Ceneo.pl Sp. z o.o.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Ceneo zapewnia wszystkie niezbędne narzędzia pracy. Flota firmowa- tak, w celu wykonywania pracy. Szukasz pracy czy auta?
Firma zachowuje się super w dobie koronawirusa. Na Home Office pracujemy już ponad miesiąca i pewnie jeszcze trochę tak popracujemy. Nie ma zwolnień/postojów, mało tego dostaliśmy kupony na zakupy związane z pracą zdalną. Dodatkowo ankiety dotyczące problemów - firma stara się stanąć na wysokości zadania. Stabilny pracodawca.
Potwierdzam, nic dodać nic ująć firma okazała się solidna i rzetelna. T tak jak powiedział przedmówca, cały czas jesteśmy proszeni o aktualne komentarze czy czegoś brakuje, lub jak ceneo może pomóc w urozmaiceniu czasu na Home Office. Dzięki takiej postawie ja i mam nadzieję że większość pracowników czuje się bezpiecznie :)
To prawda. Ponadto, jesteśmy na bieżąco informowani przez samą "górę", jaka jest aktualna sytuacja firmy, jakie są działania i co dalej w planach. W tym trudnym czasie widać, że firma dba o pracownika, a to jest ważne.
Bardzo fajnie, że wreszcie jesteście zadowoleni. :) Może wreszcie będzie już normalnie.
Nie będzie, bo było i jest. Pewnie nie każdemu wszystko odpowiada, ale zawsze można odejść do startupu, gdzie doświadczeni managerowie wywalają ludzi. Daleko szukać pewnie by nie trzeba, ale co kto lubi.
„Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie”, a charakter firmy w dobie kryzysu. Jaką sytuacje mamy w kraju i na świecie, nie trzeba chyba nikomu specjalnie tłumaczyć. Jednak to, co się dzieje w Ceneo.pl, zasługuje na przedstawienie i docenienie. Niedość, że firma wyprzedziła z informowaniem pracowników i zabezpieczeniem ich zdrowia o kilka tygodni organy państwa. To na dodatek zapewniła możliwość pracy z domu przy problemach ze żłobkami i przedszkolami, a później gdy sytuacja stała się poważna - całej firmy. Wypłaciła w całości premie roczną i przeprowadziła coroczne podwyżki, w momencie kiedy inne firmy zwalniały już pracowników. Na dodatek wypłaciła jeszcze świadczenia na cele aranżacji domowego biura, tak że każdy mógł kupić do domu monitor, fotel, słuchawki czy drukarkę - bez zbędnych formalności. Sytuacja dla nikogo nie jest łatwa, mam jednak wrażenie, że pracownicy też spisują się na medal. Wzajemne wsparcie, przyjacielska atmosfera oraz codzienna komunikacja, ta w godzinach pracy i po niej, na pewno pomagają przetrwać ten trudny okres. W firmie nie ma niepotrzebnego napięcia, tylko przestrzeń do spokojnej pracy, rozwoju zawodowego i planowania przyszłości - dokładnie tak, jak było przed pandemią. Pokazuje to, jak dobrze zorganizowana i zarządzana jest firma. StarUp’y mają swój urok, umowy B2B „pewne” korzyści. Ostatnie tygodnie jednak dowodzą, że warto stawiać na sprawdzonego pracodawce, a „owocowe czwartki” są tylko tak długo fajne, jak nie ma problemu z wypłatami. Doceniam również, że w pierwszej kolejności pyta się nas teraz o zdrowie i o naszych bliskich, a nie o wyniki czy zrobione zadania. Cieszę się, że podjąłem decyzje o wyborze tej firmy. Wszystkim zaangażowanym, aby pracowało nam się teraz tak dobrze, jak do tej pory - dziękuje i oby tak dalej, wyjdziemy z tego razem!
Żenada. Byłam na dwóch etapach rozmowy o pracę, wychodząc z drugiego etapu usłyszałam „ odpowiedz do max 2 tyg”. Cisza. Sytuacja ta miała miejsce w listopadzie ???? (usunięte przez administratora)
Dzwoniłeś do firmy, aby dowiedzieć się, dlaczego nie otrzymałeś odpowiedzi mimo zapewnień? Skoro przeszłaś dwa etapy rozmowy, to napisz, proszę, jak one wyglądały. Możesz w ogólnym skrócie, abym ustalił tylko, czy trudno było przejść cały proces.
Jaki dress code obowiązuje w Ceneo.pl Sp. z o.o.?
Decyzję o wyborze stroju pozostawiamy zawsze Tobie. Czasami trzeba je będzie dobrać do okoliczności, np. w sytuacji, gdy będziesz reprezentował firmę na zewnątrz.
Gdzie 'gac' ma siedzibę?
Pod firma g.a.c, jest w ceneo a siedzibę ma w innym mieście. Nie wiem dlaczego tak dziennie. Niby by nie zaniżać średniej płacy w ceneo.
Czy można pracować zdalnie i tylko sporadycznie pojawiać się w biurze w Poznaniu?
Cześć, obecnie prowadzimy rekrutacje jedynie do naszego biura we Wrocławiu. Praca zdalna w Ceneo.pl jest możliwa w określonych sytuacjach - zasady ustalasz z bezpośrednim przełożonym.
Hej, też kilka słów mam dodania. Bo wkurza mnie jak "Firma" chroni się przed prawdą i krytyką. Aktualnie pracuje w Ceneo, zachowam swoją anonimowość bo jeszcze chwile popracuje i też chce zmienić firmę. Firma znacznie przyciska pasa na pracownikach. Widać że dużo klientów się wkurza że firma się nie wyrabia z dodawaniem ich produktów na stronę, przez co zaczęli rezygnować. Powodowem jest brak pracowników oraz ograniczona ilość środków na to. Znaleźli rozwiązanie na ten problem, "zatrudnić" duża ilość stażystów by za małą kwotę pracowali. Sprawdza się to bo nowy pracownik jest bardziej ambitny. Mało tego, młodych pracowników nie zatrudnią, ale za to zaproponują prace w firmie G.A.C. Wady: -Jak to w korporacji trzeba się odbijać przy wejściu i wyjściu. Jak wyjdziesz parę minut przed końcem to zwrócą tobie uwagę. jak będziesz pracować dłużej to nikt tego nie odnotuję. - Na stronie chwalą się luźnymi piątkami. Przyznam że od kiedy pracuję to nie czuję żadnej różnicy od innych dni. - Cześć pracowników musi odnotowywać co dziennie swoją pracę ilościowo. Oczekują że z dnia na dzień ten wynik będzie wyższy. Jeżeli nie robisz sukcesywnie postępów to musisz pisemnie wytłumaczyć dlaczego się tobie nie udało. - Premie dostajesz za to " ekstra dodatkową pracę" ( tak usłyszałem od swojej przełożonej). Czyli nie liczy się to co roisz i czy robisz to w 100% dobrze tylko że robisz coś "Ekstra" poza obowiązkami. - Jest ograniczona pula na premie. I porównują pracowników do siebie takimi aspektami jak + kto zrobił więcej + kto robi lepiej. ( wyścig szczurów ) Firma super wygląda, to prawda. Ale to jak z książką. Super okładka nie oznacza ze jest dobra treść. Ostrzegam i zachęcam przemyśleć czy warto. Pozdrawiam dwie panię z HR :)
Tyle polubień, więc wydaje mi sie że jest coś na rzeczy. Jednak też uważam że nasza firma nie jest najlepsza :( liczę ze to się zmieni :)
@Anonimowy, w jaki sposób Twoim zdaniem Ceneo.pl Sp. z o.o. "chroni" się przed krytyką? Co do premii, to na ogół jest tak, że jest ona przyznawana za dodatkowe osiągnięcia, za wykonaną pracę "podstawową" dostajemy wypłatę. Napisz coś o warunkach pracy. Dzięki.
A tak ładnie wyglądają. Szkoda że rzeczywistość innaczej u nich wygląda. Może kiedyś zauważą że pracownicy narzekają, i wtedy coś się zmieni. Życzę dużo cierpliwości.
Miałam okazję pracować w Ceneo przez dłuższy czas. Sama i firma i jej produkt są bardzo ciekawe i z pewnością mogłoby to być miejsce, gdzie można się rozwijać, realizować pasje, kreować świetne produkty. Tak niestety nie jest. Ceneo ma jeden gigantyczny problem, a są nim ludzie zarządzający tą firmą. (usunięte przez administratora) Osoby kierujące firmą epatują również swoimi skrajnymi poglądami politycznymi, co nigdy nie powinno mieć miejsca w firmie. W Ceneo jednak posiadanie poglądów mocno prawicowych popłaca. Zatem, cechy takie jak: wierność, mierność i uwielbienie dla prawicy sprawią, że zrobicie karierę w tej firmie. Ceneo ma również problem z mikro zarządzaniem. W tej firmie nie powierza się odpowiedzialności pracownikom, a bezustannie ich kontroluje. Przełożeni, a zwłaszcza dyrektorowie muszą decydować o absolutnie każdej bzdurze, na co poświęcają ogromne ilości czasu i zasobów. Powoduje to, że na ważne rzeczy nie ma czasu, a także zabija kreatywność i przedsiębiorczość pracowników. Z tą przedsiębiorczością jest jeszcze jeden problem. Jeśli masz ciekawy pomysł to prędzej oberwiesz za jego realizację niż ktokolwiek pomoże czy wesprze nie mówiąc już o pochwale. Rezultat jest taki, że po krótkim czasie większości nowych pracowników po prostu już się nie chce proponować czegokolwiek. Benefity takie jak: drużyna biegowa, luźne piątki, chillout room, piłkarzyki, podróże i inne są fikcją. Drużyna biegowa istniała, od dawna jej nie ma, luźne piątki – śmiech na sali.(usunięte przez administratora) Z resztą nie ma znaczenia jak wymyślne i wspaniałe będą benefity, jeśli niemal na każdym kroku spotka Cię pogarda i lekceważenie. Jeśli masz problem w pracy nie licz na HR.(usunięte przez administratora) Zarobki są zdecydowanie poniżej średniej. Oceny merytorycznej pracy brak, jedynie uznaniowa i zależna od widzi mi się przełożonego lub dyrektora. Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie.
Dzień dobry, dlaczego oferta na stanowisko Product ownera pojawia się co miesiąc, a nie otwieracie Państwo aplikacji, które są wysłane. Aplikacja ma status Dostarczona.
Zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko product ownera. Rozmowa w sumie ok, Panie z HR zawodowo uprzejme, choć miałam wrażenie, że z IT niewiele mają wspólnego. Informację zwrotną miałam otrzymać do 2 tygodni. Zero odpowiedzi. @Ceneo.pl szkoda, że nie szanujecie kandydatów i ich czasu, zaangażowania. Czytając komentarze widzę, że to sytuacja nagminna.
Serwis Ceneo.pl skorzystał z okazji i pokazał niewielką próbkę tego, jak w przyszłości będą wyglądały zakupy za pomocą aplikacji. Opowiadając o aplikacji Ceneo pokazaliśmy szerszej publiczności nasze najnowsze rozwiązanie, czyli Ceneo Visual Search, które jest dostępne dla wszystkich użytkowników. Prezentacja przygotowana przez Macieja Borzyma, Pawła Galę i Bartka Bernata spotkała się z ogromnym zainteresowaniem uczestników. Gratulujemy!
Jakiś ponad 2 miesiące temu aplikowałem na jedno ze stanowisk sprzedażowych. Zostałem zaproszony na rozmowę do siedziby Ceneo, która odbyła się w towarzystwie rekrutera i Team Leadera. Sama rozmowa przebiegła profesjonalnie i w przyjaznej atmosferze, pytania były ciekawe, moje CV było dogłębnie przeanalizowane i czułem, że nie jestem tam przypadkowo. Co do samego procesu mam jedną uwagę. Każda rozmowa, którą odbywałem w siedzibach firm z "pozycją na rynku", która ceni sobie profesjonalizm, dawała mi znać do 2-3tyg o ostatecznej decyzji. Dotyczy to szczególnie momentu, kiedy odbywałem rozmowy już rekruterem i Leaderem w dziale, do którego aplikowałem. Tutaj również miałem powiedziane, że do 2 tyg dadzą znać. I na tym się kończy. Brak jakiejkolwiek wiadomości zwrotnej. Uważam to lekceważące podejście do kandydatów i jestem tym po prostu niemile zaskoczony.
Zgodnie z naszymi przyjętymi zasadami informację zwrotną dla naszych kandydatów przekazujemy najczęściej dwa tygodnie po zakończonej rozmowie rekrutacyjnej. W związku z dużą liczbą otwartych procesów rekrutacyjnych, spotkań, mogło się zdarzyć, że odpowiedź nie trafiła do Ciebie. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że jeśli zdecydujesz się aplikować ponownie na inne lub podobne stanowisko w Ceneo, to nasz proces rekrutacyjny spełni już wszystkie Twoje oczekiwania.
Miałem podobnie 3 tygodnie na odpowiedz , nawet na @ z zapytaniem dostałem odpowiedz po tygodniu. Rozmowa Ok, chodź typ pytań Rekruterki odbiegał od profesjonalizmu. Miałem również inna propozycje a chciałem dać szanse obu stronom niestety Ceneo zmarnowało te szansę.
Dziś dowiedziałem sie ze kadra oczekuję, ze jeszcze szybciej mamy pracować. Znów zwiększają limity. Nie mamy czasu nawet na przerwę!!!
Największy minus - przełożeni są mega skupieni na kontroli pracowników. Przed pracą trąbią o chillout roomie, a już w trakcie szybko zauważysz, że tylko niektóre osoby z niego korzystają. Przez większość czasu świeci pustkami. Projekty lubią być robione na "wczoraj". Nie ma czasu na dokładność czy wymyślne rozwiązania. Ogólnie kultura: nie ma czasu. Są miejsca pracy, które oferują większy sposób i brak takiego skupienia na każdej sekundzie twojej produktywności. W Ceneo dalej wierzą, iż człowiek potrafi pracować 7:30h dziennie.
Odradzam stażu w Ceneo na dziale rozwoju treści / produktów !! - proponują 500 zł i oczekują od ciebie że będziesz pracować jak inni pracownicy na pełnym etacie. - Po 3m-c zaproponują tobie umowę na czas próbny z minimalnym wynagrodzeniem. Właśnie się zwalniam. Bo wymagania rosną a praca jest nudna.
Nie rozumiem tej wypowiedzi. Sam obecnie odbywam staż w Ceneo i jestem bardzo zadowolony. Świetna atmosfera oraz pomoc ze strony pracowników. Jeżeli ktoś tylko chce, wykorzysta ten czas i wiele się nauczy. Odnośnie zarobków - nie są wysokie, bo to w końcu staż. Nie znam firmy która pod tym względem rozpieszczałaby stażystów. Moim zdaniem najpierw należy zdobyć odpowiednią wiedzę i kwalifikacje, a dopiero później można negocjować warunki finansowe...
Aktualnie odbywam staż w Ceneo i czytając tę opinię, odnoszę wrażenie, że pisząca ją osoba nie mogła przebywać w tym samym miejscu pracy. Wiele się uczę, atmosfera i ludzie są świetni, a zarobki, jak na warunki stażowe są bardzo satysfakcjonujące. Jeśli ktoś się zastanawia, czy aplikować, to szczerze polecam.
Ja także odbywam staż w Ceneo i uważam, że warunki są bardzo dobre i wiadomo osoba zatrudniona na stażu nie może zarabiać tyle samo, co normalny pracownik, ponieważ dopiero się uczy i wszystko pochłania jej więcej czasu. Warunki oceniam na świetne :) i polecam wszystkim!
Również odbywam teraz staż w tym dziale i nikt nikogo nie ciśnie, rzeczy robimy podobne, co osoby na pełnym etacie, ale na tym polega przecież staż. Atmosfera jest bardzo dobra, można nabyć wielu umiejętności, tak więc wypowiedź "byłej stażystki" jest oderwana od rzeczywistości i wcale tak to nie wygląda.
By nikt się nie rozczarował, po stażu dział rozwoju treści zaproponują prace ale w firmie innej niż ceneo, a dokładnie G.A.C. dodatkowo okres próbny 3m-c :(. Ale za to fajni ludzie są.
Staż, a „normalne zatrudnienie” to dwie różne rzeczy ... matko temu pokoleniu Z już się wszędzie przewraca :(. Ja jestem z tej epoki kiedy nic nie płacili i żyje, a nauczyłam się bardzo dużo dzięki temu po studiach nie musiałam pracować na garach lub na kasie. Ludzie staż to przedewszytkim inwestycja w przyszłość ...
Przynajmniej wam zaproponowali pracę po stażu. Jeszcze niedawno stażyści pojawiali się i znikali i nikt ich nawet nie zwodził obietnicą umowy próbnej po stażu
Ooo i tutaj to samo.( Dużo polubień) Po co tych stażystów bierzecie ? Można dać im umowe zlecenie chociaż. Kiedyś tak robiono. Przecież nic takiego szczególnego sie tu nie nauczą :( Ps. Mówię oddziale rozwoju treści
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ceneo.pl Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ceneo.pl Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ceneo.pl Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 6 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ceneo.pl Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Ceneo.pl Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.