Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Płacą za dni próbne w firmie ?
Zgadzam się w 100% z moimi przedmówcami. Obsługa na żenująco niskim poziomie. Właściciel sklepu o mentalności pana kierownika sklepu społem z lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku. W ogóle robią łaskę, że kogokolwiek obsłużą.
Zgadzam się z wypowiedzią poprzednika. Obsługa sklepu pozostawia wiele do życzenia w stosunku do klienta. Natomiast Panowie pracujący w stolarni są kompetentni i uprzejmi :) I tak powinna zachowywać się obsługa sklepu
OBSŁUGA ŻENADA 5-OSÓB NA ZAPLECZU PRZY KOMPUTERZE-KASIE JEDNA KTÓRA PRZYJMUJE ZAMÓWIENIE OD KLIENTA PRZEZ TELEFON. PÓŁGODZINY OCZEKIWANIA I NIKT NIE SPYTAŁ CZY COŚ PODAĆ MOŻE W CZYM POMÓC. NATOMIAST TYCH KTÓRYCH ZNAJĄ OCZYWIŚCIE MILUTKO I NAJLEPIEJ OD STRONY ZAPLECZA