Radzę omijać tego PANA szerokim łukiem !!!
Mogę potwierdzić że właściciel ma bardzo specyficzne podejście do pracowników i w ogóle do czegokolwiek. Najlepiej sprzedać drukarke z pseudo gwarancją, którą jak się doczytało to wychodziło na to, że obejmowała tylko obudowę - bo o niczym więcej nie było mowy. A o zachowaniu szefa tego przybytku można było by książke napisać - w przeciągu krótkiej rozmowy, jeśli coś nie szło po jego myśli był w stanie przejść z pozycji per pan na Ty używając przy tym wulgaryzmów i pieknie się tym czerwieniąc :D pensja najniższa, a premia wypłacana według widzi mi się p. Marcina, nie wspominając o tym że terminów wypłaty tejże w ogóle nie przestrzegał - na zasadzie: w tym miesiącu dam, a w następnym nie koniecznie. Mniemanie o swojej firmie, o wielkosci sprzedaży, a zwłaszcza doświadczeniu serwisowym niebotyczne - w rzeczywistości jednak kicha totalna, naprawianie urządzeń gumkami i innymi badziewiami z aliexpress :D a kwota na fakturze jak za nową, oryginalna część. Szkoda tylko klientów którzy w zdecydowanej większości są nieświadomi tego że kupują tam śmietnik z przekręconym licznikiem, bez gwarancji. Dziwie się że nikt tej firmy jeszcze nie usadził
Brak profesjonalizmu, opieszałość, kiepski serwis, nieterminowość...to tylko kilka fraz, na które powinien odpowiadać internet w połączeniu z nazwą firmy COPYTEC. Zakup urządzenia wielofunkcyjnego - po kilku tygodniach siadła pierwsza pompka - może przypadek..Ok. Rok mija wymienione wszystkie. Serwis - dzwonię - tak oczywiście przyjedziemy - brak kontaktu 3 tygodnie - częsta powtarzalność w tym aspekcie. Przy kolejnej wizycie serwisant mówi: "Ja mam swoje triki na naprawę" Efekt - gumka recepturka na tonerze działała przez 20 min. O kolejną wizytę serwisu nie można się doprosić ponad tydzień. Dział handlowy - sympatyczne Panie - zupełnie nieporadne - "Nie możemy się skontaktować z serwisantem" Jakich pracowników COPYTEC zatrudnia skoro nie ma z nimi kontaktu? Brak przekazywanych informacji do działu Serwis - kilka kolejnych telefonów zweryfikowało temat - w ogóle nie przekazane zgłoszenie serwisowe lub w innych sytuacjach błędna i pomylona treść zgłoszenia. Drodzy Przedsiębiorcy i użytkownicy SERDECZNIE i GORĄCO ZNIECHĘCAM. Z takimi partnerami w biznesie można tylko stracić - Chcecie wydać pieniądze na jakiekolwiek usługi lub urządzenie? Na pewno nie tutaj - lepiej zainwestować w punkcie ksero niż złotówkę z tą firmą. Życzę omijać szerokim łukiem. Pozdrawiam. Moje sugestie dla Copytec Marcin Ramian: Zamknąć biznes lub zmienić podejście i kadrę.
@GN, a czy znasz kogoś zatrudnionego w tej firmie i wiesz jak mu się tam pracuje? Forum służy pracownikom w wymianie informacji o pracodawcach, być może do skorzystania z usług firmy namówił Cię pracujący tam kolega? Dobrze byłoby poznać opinię o warunkach zatrudnienia od kogoś pracującego tam w 2018 roku oraz w dniu dzisiejszym.
Mam prośbę do osób zatrudnionych w Copytec, powiedzcie proszę, jakie warunki zaproponowano Wam przy podpisywaniu umowy i po jakim okresie czasu dostaliście podwyżkę, premie, bądź innego rodzaju benefity?
Oczekiwanie na serwis ponad 2 tyg. to jest po prostu kpina. Ta firma chyba nie zdaje sobie sprawy, że sprzedaje i serwisuje sprzęt do pracy, bo nie kupuje się urządzenia za kilka tysięcy złotych jako ozdoby biura czy podstawki pod kwiatek... szczerze NIE POLECAM
Witam. Ostrzegam wszystkich przed współpracą z tą firmą. Ich serwis to jakaś kpina. Czekam 3 tydzień od zgłoszenia i nic. Za każdym razem jak dzwonię to mówią ze serwisant przyjął zlecenie i podjedzie, ale tylko na obietnicy się kończy. Jak nie mają odpowiednich ludzi do serwisowania to niech powiedzą wprost że nikt nie przyjedzie. To nie poważne...
Czy takie sytuację rzeczywiście mogą być wynikiem opóźnień, lub braku personelu? Czy firma wytłumaczyła Ci sytuację? A może próbowałaś skontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta, by rozwiązać te kwestię? To ważne, byśmy zdawali sobie sprawę z tego, jakie mamy prawa.
Firma totalna porażka. NIE POLECAM!!!
Niestety fatalna firma. Umawiają się na wizyte i sie nie zjawiają. Olewają totalnie swoich klientów. Nie warto nawet nawiazywc kontaktu bo i tak sie nie wywiążą. Nie polecam
Szczerze nie polecam tej firmy. Robią sobie jaja z Klientów
Nie polecam tej firmy, olewają klientów ponad 2 tygodnie czekamy na serwisanta. Zakupione urządzenie nie jest zgodne z stanem zadeklarowanym przez sprzedającego.
polecam tej firmy naprawdę! Pracodawca jest bardzo uczciwy.
polecam tej firmy naprawdę!
Współpracowałem z nimi. Mam o nich swoje zdanie i nie zamierzam więcej z nimi współpracować. Potrafią wystawić fakturę za serwis gwarancyjny nawet nie informując o tym klienta. Okazuje się to po czasie jak przyjdzie pocztą faktura.
Byłem u tego pracodawcy na rozmowie rekrutacyjnej; w serwisach ogłasza się ze poszukuje osoby o wymaganiach: wykształcenie średnie - mie widziane techniczne, prawo jazdy kat.B. Praca w Tarnowie oraz województwie małopolskim na jedną zmianę w godz. 8:00-16:00. Zakres obowiązków: serwisowanie urządzeń biurowych, naprawa i usługi serwisowe; wynagrodzenie 1750 zł brutto + premia. Na rozmowie okazuje się potrzebuje tak naprawdę pracownika do baz danych i ogłoszenie nie wiele ma wspólnego z prawdą. Ciekawe jak by napisał prawdziwe wymagania za najniższa krajową czy ktoś by przyszedł na rozmowę rekrutacyjną. Strata czasu i pieniędzy na rozmowy rekrutacyjne z tym Panem ;((((
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Copytec Marcin Ramian?
Zobacz opinie na temat firmy Copytec Marcin Ramian tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.