Jesli pracodawca zwalnia pracownika bez powodu konkretnego zawsze można pójść do sądu pracy także nie rozumiem was ludzie.
Zacznę od tego, że pracowałam tam rok czasu. Praca ciężka, zaczynałam jako zwykły pracownik na kasie, obowiązki jak każdy wykładanie towaru, a najgorsze było to gdy przychodziła dostawa z 15 i 18 kg worami, gdzie trzeba było wszystko powykładać. Odpowiedzialność materialna za magnez gdy się rozwali 250zł, asystenci 2500zł za popsuty kolektor, do tego nie daj boże gdyby coś drogiego tobie spadło, np akwarium płacisz z własnej kieszeni, do tego obniżanie premii za starty na sklepie. A co najśmieszniejsze to gdy klient zakupi towar za 500-1000 zł czy więcej to domaga się siatki za darmo, niestety tu płaci. tym sposobem zapłaciłam za siatki, nie jestem kłótliwa dlatego wolałam dać za darmo niż się kłócić z klientem, niestety żadne pismo do prezesa na ten temat nie dawało skutku. przecież to czysty zysk dla niego. Jeśli chodzi o umowę to mówią 2 miesiące zlecenie czeto przeciągają do 3-4. wciskanie kitu to podstawa, a do tego trzeba pamiętać, żeby zawsze najdroższy towar sprzedać klientowi, a nie odpowiedni do potrzeb. Awansuje się bardzo szybko ze względu, że dużo osób odchodzi samych lub oni zwalniają za nic. Co chwila nowe osoby na sklepie i kompletnie nie doświadczone, nie raz były skargi na złe \\\\\\\"doradztwo\\\\\\\" . Jeśli chodzi o asystentki kierownika to trzeba pamiętać, że pracuje się na pełnych obrotach, z dokumentami wyrobić się trzeba do 16 chyba ze 3 razy mi się udało tak zrobić, zawsze jest mnóstwo papierzysk, do tego kierownik jest od tego by załatwiać swoje prywatne sprawy przez telefon godzinami, a ty robisz za niego resztę. Do tego trzeba pamiętać, że zawsze mówi, zrób to, to, to i to .....i dalej wisi na telefonie. Gdybym miała to wszystko pisać co tam się działo i jaki stres czlowiek tam ma to nie starczyło by miejsca, jedyne co mogę powiedzieć o tym sklepie dobrego, ze zdobyłam bardzo dużą wiedzę na temat zwierząt
Polecam tą firmę! Wieloletnie doświadczenie i miła atmosfera od zaplecza :)
Nasza misja Jesteśmy nowoczesną organizacją zapewniająca stały rozwój kadry oraz odpowiadającą na indywidualne potrzeby klienta. Chcemy aby nasza iskra oddania dla zwierząt oraz hobbystów była podstawą kontaktów z klientem czego uczymy naszych pracowników .Jak mówi nasze motto Dbając o Klienta, rozwijamy jego hobbystyczne pasje naszym celem jest aktywna postawa wobec klienta. Oznacza to, iż przykładamy najwyższą wagę do profesjonalizmu oraz życzliwości wobec Klientów i problemów z jakimi do nas przychodzą.
Rozmowa kwalifikacyjna dotyczy tego, czy chcesz z pasją pracować przy zwierzętach i czy nie boisz się ciężkiej prcy i początkowo nie wielkich zarobków. Jak ktoś ma wykształcenie związane ze zwierzętami nie ma większego problemu by dostać tę pracę jeśli jest miejsce na dane stanowisko w danym miejscu, nawet jeśli nie ma się doświadczenia zawodowego. Fajna praca, ale jeśli traktuje się ją jako przystanek. Handel nie jest z reguły na całe życie. :)
- czy boisz się pracować ze specyficznymi zwierzętami ( węże, jaszczurki, sczury itp.) ? - czy masz doświadczenie w pracy z klientem? - jakie zarobki preferujesz? Itp.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Nie znam zasad panujących pomiedzy Szefostwem a Pracownikami . Niemniej nie moge złego słowa napisać na osoby bardzo moim zdaniem kompetentne w tym co robią. Mam dużo zwierząt i kożystam z różnych działów tegoż sklepu. Wszelkie ciekawostki, zasady prowadzenia zwierzaczka czy tez inne porady przekazywane są z pełnym profesjonalizmem.Nie znam wszystkich imion, za co z góry przepraszam,(usunięte przez administratora)Panie kasjerki, oraz mili Panowie którzy chętnie pomagają mi w zanoszeniu zakupów do samochodu to ludzie GODNI ZAUFANIA zawsze uśmiechnięci i życzliwi.
Witam, jestem klientem w Zoo Karina na Nowowiczlińskiej i nie mam żadnych uwag co do pracy sprzedawców.Zespół pracownikow niezmienny juz od jakiegos czasu bo wciąz te same twarze. Moja żona czesto trafia na (usunięte przez administratora) ktora wszystko doskonale tłumaczy i doradza. Tak trzymac. Reklamacje wedki zostala zalatwiona blyskawicznie a i kontak z asystentem sklepu rewelacyjny...... Pozdrawiam
popieram poprzednie opinie ;ciężka praca- noszenie toreb z karma ważącą wiele kilogramów a w dniu dostawy towaru ręcznie nosić wory z palet z karmą i ukladać w sklepie .Współpraca w gronie koszmar szczególnie w sklepie koło Tesko - rządzi tam osoba której należy sie porządna szkoła kultury osobistej i tolerancji innych ludzi a placa za taką charówkę koszmar NIKOMU NIE POLECAM OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM TĄ FIRME
moim zdaniem fajna firma jak ktoś naprawdę chce to może zarobić. A frustratów jest wszędzie pelno, nie ma co na nich zwracac uwagi
trochę przesadzacie. wydaje mi się ze dbaja o pracowników i bardzo nieeleganckie jest tak nazywanie swoich przelożonych
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ZOO Karina - markety zoologiczne?
Zobacz opinie na temat firmy ZOO Karina - markety zoologiczne tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 50.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ZOO Karina - markety zoologiczne?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 2 to opinie pozytywne, 30 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy ZOO Karina - markety zoologiczne?
Kandydaci do pracy w ZOO Karina - markety zoologiczne napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.