Czy firma oferuje prywatną opiekę medyczną? W mojej miejscowości jest ogłoszenie i zastanawiam się nad aplikacją. Jeśli jest jakiś Lux med to może się zdecyduję.
Podzielę się moją opinią na temat pracy w salonie giacomo jako doradca klienta. Na porządku dziennym występuje bulling i śmieszne zagrywki psychologiczne w stronę pracowników. Ogromne ciśnienie ze strony regionalnych na sprzedaż i statystyki doprowadzające do sytuacji ze nikt nie chce sprzedawać jednej sztuki w sklepie bo komplementarność się zniży. A gdy nikt nie wchodzi do salonu i nie ma sprzedaży to przyjeżdża pani POMOCNICA regionalnego i opieprza pracowników ze nie mają uśmiechu na twarzy albo ze koszula jest krzywo ułożona gdzieś dlatego nie ma sprzedaży. Codziennie '(usunięte przez administratora)' wprowadzają bardzo toksyczną atmosferę do sklepu. W salonach jest ogromny obrót pracowników. Ludzie przychodzą i odchodzą po paru dniach. A gdy regionalni nie widzą problemu, pracownicy którzy są na dłuższy czas są namawiani na zrezygnowanie z wyjazdów które były konsultowane z szefami ponieważ brakuje pracowników ponieważ mają dość i masowo odchodzą. Miałem do czynienia z bardzo (nie)ciekawą osobą jaką jest pani Agnieszka podająca się za kierownika regionalnego a w rzeczywistości jest tylko Pomocnicą regionalnego. Kobieta totalnie nie nadaje się do pracy i nie zna się na zarządzaniu ludźmi. Jakiekolwiek problemy salonu zrzuca na pracowników ponieważ sama nie umie ich rozwiązać a musi przecież się wykazać przy przełożonym. Każdą osobę która by kiedykolwiek chciała pracować w Giacomo ostrzegam przed tym. Jest multum innych posad z takimi samymi zarobkami gdzie lepiej się człowiek sprawdzi i nie będzie musiał znosić psychologicznej gry szefów. Doszły mnie ostatnio słuchy iż sam prezes ma odwiedzić salony ze względu na spadki. Zakładam że wyrzuci kilku pracownikow dla przykładu i zasieje strach pośród innych. Jeżeli to czytasz to problemu odszukuj się w przełożonych regionalnych a nie w pracownikach którzy odwalają kawał roboty a dostają za to (usunięte przez administratora). Jeszcze jedno chciałem wam też trochę powiedzieć na temat kłamstw w firmie. Na rozmowach rekrutacyjnych przekazywane jest wam że będziecie zarabiać po 5 tysięcy bo tak wiele pracowników robi. Rzeczywistość jest taka że tzw premie za sprzedaż mogą wam dodać kilka stówek do pensji ktora jest oczywiście minimalną krajową i to 3 tysiące można wyciągnąć. A osoby które zarabiają te 5-8 tysięcy to kierownicy na których są nabijane premie przez wszystkich pracowników salonu którzy mają przekazywane że przy pierwszym miesiącu próbnym mają obsługiwać jako ich opiekunowie. Następną sprawą jest sposób w jaki posada kierownika jest wykorzystywana do nękania innych, skarżenie, pomawianie jest ciągłe a wszystko dlatego ponieważ dana osoba jest lepszym sprzedawcą lub po prostu się nie podoba komuś. To właśnie robią te premie z człowiekiem. Rzucanie się na marne 30zl i obgadywanie za plecami innych jest śmieszne. Reasumując jeżeli masz pomysł zacząć prace w Giacomo to szybko o nim zapomnij:)
@Kasia masz racje tam materiał i wyprodukowanie w Polsce nie ma nic wspólnego oni przyszywają metki swoje a ciuchy są z Chin bo przychodzą z pomylonymi metkami te marynarki - ogólnie jedno wielkie kłamstwo od początku od rekrutacji po zatrudnienie aż po 8h pracy wyszłam i rzuciłam ta prace bo to przecież nie jest dla normalnych ludzi Nie Polecam unikajcie (usunięte przez administratora) !
Hmmm to są poważne zarzuty... jesteś pewna co do tego wszystkiego? Wnioskuje że nie pracowałaś zbyt długo.
Dlaczego w Giacomo krawcowe nie wytrzymują "ciśnienia"?i po góra roku odchodzą.
Od krawcowych w Giacomo bardzo dużo się oczekuje i nie tylko chodzi o szycie.jest traktowana jak osoba " wynieś przynieś pozamiataj"jak sobie nie dają panie rady na sklepie też wołają krawcową bo ponoć sprzedaż najważniejszą ale jej potem niema kto pomóc .Jak przychodzi ktoś wybrać krawat wołają krawcową aby doradziła nagle są zajęte bo im się nie opłaca taka sprzedaż.Jeśli chodzi o szycie też nieraz zaznaczają żeczy niemożliwe do poprawnego wykonania ,a potem zrób bo już sprzedane ,a potem jak raz zrobisz to już przechodzi w standard.Nie przejmują się czy ty to zrobisz czy nie piszą na daną datę bo klient chciał ,no i pretęsje że niechcesz zrobić(nie że czasowo to niemożliwe tylko że niechcesz)Krawcową w Giacomo to człowiek w pułapce.No i czym więcej robi to mniej zarabia bo niema czasu handlować a tam tylko za handel płacą.Takrze to co w ogłoszeniu wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy w przypadku krawcowych jest odwrotnie.Ta z największym warsztatem i wiedzą będzie zarabiała najmniej,ta co tylko skraca nagawki zawsze ma czas uhandlować sobie premie.J jeśli na salonie pojawia się dodatkowy etat zatrudnią sprzedawcę ,krawcową na pomoc nie ma co liczyć( że drugą zatrudnia bo dużo roboty)Lubiłam tę pracę ale też musiałam odejść.Lepiej w Dyskoncie spożywczym pracować mniejsza odpowiedzialność i lepsze traktowanie.
Zamiast wspierać koleżankę to jeszcze się naśmiewasz... jeśli tak się z Wami pracuje to wstyd. Rezygnuję ze złożenia cv.
Typowo korpo rozmowa (sztuczna atmosfera) Rozmowa z Manager sprzedaży gruby typ "a ą ę" I przyszła kierowniczka sklepu. Na początku opowiedzieli o sobie potem ja musiałam zrobić mini marketing jak to manager okreslił. Następnie zadania w stylu jak wygląda idealna sprzedaż co wniosła by pani do naszego zespołu dlaczego to właśnie panią powinniśmy wybrać jakby pani się zintegrowala jako nowa osoba z naszym zespolem... Ogólnie warto przemyśleć każde zdanie co się mówi bo czepiają się każdego słówka.Pytan było więcej ale już nie pamiętam. Rozmowa jak na niezbyt ambitne stanowisko "Doradca Klienta" Wyglądala conajmniej jakbym ubiegała się o Stanowisko Kierasa.... Uwaga w ogłoszeniu umowa o pracę od 1 dnia pracy a to nie prawda 3 msc próbne naa śmieciówce a potem umowa o pracę za najniższa.. Dostałam pracę ale nie przyjęłam oferty ze względu na słabe wynagrodzenie
Typowe pytania
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Ogólnie może nawet da się coś znaleśc z rzeczy chociaż jednak czuc że ciuchy albo z kolekcji 2014/2015 albo szyte te same modele non stop. firma się reklamuje jako elegancja i wyższa półka no i ok, ale w takim razie prezes powinien też jakoś z klasą wyglądać niesteety tutaj jest bardzo zle, po porstu antyreklama :( może w radiu by się sprawdzi?
Proszę Pani, ciuchy i garnitury które sprzedają w outletach, a także niektóre kolekcje w regularnych salonach są kupowane z vólki Kossowskiej bądź z outlet ptak Rzgów. Następie pracownicy wypruwaja metki ciuchów i garniturów z Chin, w miajsce ich przyszywają krawcowe metki z logo marki Giacomo Conti.
Proszę Pana ta wełna jest piękna
Który podskoczl??
Rozkręcając cudza zabawkę ?! A główka spoko ? W J :)
Cześć, czytam Wasze opinie i większość z Was widzę że nie ma pojęcia o czym piszą. Ewidentnie wypowiadają się osoby które pewnie nie dały sobie rady a praca ich przerosła. Praca akurat w moim salonie daje nam dużo satysfakcji. Ubranie Pana młodego, studniowkowicza czy doradztwo nawet ze zwykłym krawatem daje nam sporo radości. Nawet w trudnych momentach kiedy ubieramy Panów na pogrzeb wiemy że jesteśmy we właściwym miejscu i nie jesteśmy tutaj za kare. Każdy dzień jest pełen wyzwań. Pieniądze zarabiamy bardzo dobre ale trzeba trochę pasji w tym co się robi i po prostu to lubić lub nie. Nikt nie da Wam większych pieniędzy jeżeli będziecie traktowac klientów i pracowadce jak zło konieczne. Wszystko zależy od Waszego nastawienia i zgrania zespołu. Regionalni też ludzie czasem nie dadzą rady pomoc ale wszyscy włącznie z działami analiz, dostaw stają na rzęsach żeby zadowolić klientów. Ja jestem bardzo zadowolona ze swojej pracy. Jest ciężko bo każdemu wydaje się że skoro chodzimy ładnie ubrane i jesteśmy zadbane to tu się tylko stoi i pachnie ale wszystko zależy od Was. Musicie lubić swoją pracę tylko tyle, lubić ludzi i wszystko będzie grało a praca da Wam wiele satysfakcji. A szczególnie w tak rozwijającej się firmie jak Giacomo
Bardzo słaba obsługa (Poznań Plaza) i wątpliwa jakość materiałów. Kupowałem koszulę garniturową, co do której nie byłem do końca przekonany czy będzie dla mnie odpowiednia. Zdecydowałem się na jej zakup po rozmowie ze sprzedawczynią, mając na myśli fakt, że jeśli w domu, z całym garniturem, koszula nie będzie jednak pasować, to będę mógł ją zwrócić. Po kilku dniach chcąc zrobić zwrot, zostałem poinformowany, że sklep zwrotów nie przyjmuje i co najwyżej mogę tę koszulę zwrócić na coś innego, ale pieniędzy nie dostanę. Pani uargumentowała to informacją ostrzegającą klientów o braku przyjmowania zwrotów. Problem był natomiast taki, że informacja ta była napisana drobnym drukiem na czarnym kawałku plastiku, który był przyklejony na czarnym froncie lady w miejscu kompletnie niewidocznym dla klienta. Uważam, że dobry sprzedawca, chcący by klient był zadowolony z zakupy i ze sklepu, powinien wahającego się klienta poinformować ustnie na zasadzie: "Niech Pan się dobrze zastanowi, czy chce Pan tę koszulę, bo zwrotów nie przyjmujemy". Sam sklep też powinien takową informację zamieścić w bardziej widocznym miejscu, a nie ukrywać ją przed kupującym. Takie działanie sklepu odbieram jako (usunięte przez administratora) i zatajanie prawdy, co powoduje, że nie chcę mieć z tym sklepem więcej nic wspólnego. Przy nakreśleniu tego problemu, Pani sprzedająca odpowiadała jedynie: "To jest Pana opinia", "To Pan tak uważa". PS. Jakoś koszuli również pozostawia wiele do życzenia. Kosztowała ona 150 zł bez jakiejkolwiek promocji, a jej skład to pół na pół bawełna i poliester. W tej samej cenie, lub dopłacając ok. 20-30 zł u konkurencji byłem w stanie kupić koszulę całkowicie bawełnianą i w zdecydowanie lepszej atmosferze.
Praca w tej firmie to jakiś żart. Uciekajcie z daleka od tego pracodawcy. Szczególnie jeśli chcieliśbyście proacować w centrali. Wiecznie brudno, zero sanitariatu dla pracowników, brudne kible, pełne kosze. Sprzątaczka przychodzi czasami raz w miesiącu. Nie ma benefitów pozapłacowych dla pracowników. Zero- null!!! Lepiej zarobicie w Biedronce i pewnie lepiej też Was tam będą traktować. Salony wyglądają jak sklepiki dla wieśniaków. Giacomo chce być na poziomie Vistuli a jest na poziomie sklepów osiedlowych.(usunięte przez administratora)
Witam, Wraz z przyszła żona od wielu dni szukaliśmy garnituru na nasz ślub. Setki sklepów i tysiące przymierzonych garniturów. Kiedy straciliśmy już wszystkie nadzieje na znalezienie idealnego stroju na ślub, trafiliśmy na salon Giacomo Conti w galerii Blue city. Od samego wejscia zaserwowano nam uśmiechy od ucha do ucha, a już po paru chwilach podeszła ekspedientka i spytała się, jak może doradzić. Po krótkiej rozmowie zabraliśmy się za mierzenie garniturów. Po trzech propozycjach udało nam się dojść do porozumienia i wybraliśmy garnitur na miarę naszych oczekiwań. Przesympatyczna Pani wytłumaczyła nam krok po kroku wszystkie detale, które wpływają na cały kształt marynarki. Jeszcze tylko zaznaczenie szpilkami i mogliśmy sfinalizować transakcje. Jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi jak i z produktów tej marki. Na 100% będziemy odwiedzać sklep regularnie i oczywiście polecać wszystkim znajomym ten sklep.
Zauważyłem ten komentarz o tej samej treści (kopiowany) na stronach tej firmy. Wydaje mi się że ta firma sama sobie wstawia dla ocieplenia wizerunku komentarze ????, słabe ... Pozdrawiam ????
Czy któraś z was była już na rekrutacji w Radomiu? Jak to wygląda?
Czy ktoś coś o pracy w salonie w Płocku?
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Giacomo Conti? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Nie rekrutuj, naprawdę. Ta firma to jeden wielki dramat - zero socjalu, atmosfera taka sobie, kierownik to bałwan który myśli ze coś wie. Naprawdę, szkoda życia i nerwów. Po co masz szukać pracy za kolejne 3 miesiące :) tam głównym motto jest „raz jesteś a raz cię nie ma”.
Zdarzyło się ze nie zapłacili na czas ?
Czy można liczyć w Giacomo Conti na prywatną opiekę medyczną?
Dzień dobry! Na wstępie chciałabym powiedzieć że nie polecę już tego salu jak do Tej pory to robiłam.. Uzasadniam tym iż wasz pseudo regionalny kręci wszystkich i wszytko tak by było po jego stronie.. Ręka rękę myje.. Aby to zakończyć czekam na odpowiedź firmy miejmy nadzieję że macie trochę honoru proponuję porozmawiać z pracownikami na temat waszego niby Najlepszego regionalnego inaczej sprawa zostanie zgłoszona.
A o którego regionalnego chodzi? To wiadomo od zawsze, że ręka, rękę myje. W salonach kierownikami są ludzie którzy nie mają, pojęcia, o pracy w grupie. Trzymają się stanowiska id początki istnienia firmy, zero inteligencji, zero wykształcenia pfuu wykształcenia niektórzy nawet matury nie mają. I nie ubliżam ludziom bez matury popristu chodzi mi o to że tempi ludzie próbują, wmawiać swoim pracownikom którzy za nich wszystko wykonują odwalają czarna robotę a przychodzi taka kierowniczka i przypisuje sobie wszystko. A szefostwo regionalni udają ze tego nie widzą a kierownik odbiera dwa razy większa pensje a takiego szarego zwykłego pracownika
Oj pokręcona pokręcona ale nie ma co ludzi zniechęcać niech idą pracować może ktoś lubi robić za koleżanki i kierowniczkę.
witam..ktos cos na temat salon outlet giacomo szczecin?
Kto ci tutaj napisze pozytywna opinie????? Weź idź popracuj sprawdź i się przekonaj ... wierzysz we wszystkie opinie w życiu czy cokolwiek sama bierzesz na klatę ?.... ludzie ogarnijcie się.
Ale przed jakim wdepnięciem? W każdej firmie jaka by to firma nie była czy Gc czy pako, Bytom, kubenz, itd jedni są zadowoleni inni są nierobami i właśnie tutaj wylewają szambo.kazdy z nas słyszał o innych firmach złe opinie co nie świadczy o tym ze i Ty bedziesz niezadowolona... dlatego każdy musi się sam przekonać . A jak się jest odważnym tutaj tzn ze jest się mięczakiem bez charakteru w pracy...bo nikt dobrego sprzedawcę z pracy nie wywali a dobry sprzedawca nie da sobie w kasze dmuchać bo jest wygadany i potrafi się odezwać.
W tej firmie nieroby mają najlepiej i najwięcej zarabiają.Jak będziesz zaangażowany w pracę związaną np z wyglądem salonu do klienta niezdążysz nieroby będą szybsze.a tu tylko sprzedaż się liczy.Bądz nierobem a zarobisz i będziesz doceniany.
Nierób zawsze będzie nierobem a na salonie nie pracuje 1 osoba wiec i salon powinien być estetyczny. Ale to już zależy kto jak do pracy podchodzi bo i są tacy co stoją 12h i nic nie zrobią sami od siebie bo lepiej ladę podpierać .... w każdym razie temat rzeka
A gdzie to napisałam ze jedna ma robić a druga zarabiać? Zgrana ekipa jest na tyle zorganizowana ze wszyscy sprzedają i wszyscy dbają o salon... nie wiem czy pracujesz ? Czy już nie pracujesz? Ale wątpię ze jesteś z tych osób które tylko sprzątają :) albo tylko sprzedają ...presez i regionalni chyba daja jasno do zrozumienia co oczekują od pracownika :)
to prawda kto ma wiedzieć ten wie. ........kto tam rządzi. .....czepliowsc do kwadratu...firma ekstra jest i asortyment cudo ale kto ma wiedzieć ten wie
Pisz konkretnie .Jakbyś nie wiedziała że logiczne myślenie w Giacomo nie jest wskazane.
Szczecin też do zamknięcia?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Giacomo Conti?
Zobacz opinie na temat firmy Giacomo Conti tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 47.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Giacomo Conti?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 35, z czego 2 to opinie pozytywne, 27 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Giacomo Conti?
Kandydaci do pracy w Giacomo Conti napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.